Chipmunk: Onnea!! Ja kuinka sopivaan saumaan sattuikin, pääsette uuteen kotiin ja vauva tuloillaan! :)
Iines: 34 päivän kierto on ihan normaali :) Mulla myös tänään kp1 eli samoissa mennään. Ja tästä kierrosta hypätään molemmat odottavien ryhmään, eikö?
Loora: minulla myös se kuuluisa töihin paluu on ihan nurkan takana, kahden viikon päässä siis
Saa nähdä kuinka rikki sitä alkuun onkaan ja miten jaksaa... jääkö nämä vauva-ajatuksetkin pakosta taka-alalle kun ei ole niin paljoa aikaa miettiä ja täällä palstalla roikkua
Pahoittelut negoista Lucky ja Blueroseteddy, ja olikos siellä muitakin...
Pepa: tunnistan nuo ajatukset :) Minustakin tämä yritysvaihe on ollut ihan jännittävää ja mukavaa... tai ainakin oli alkuun
Nyt on ruvennut jo vähän sieppaamaan nämä kp ykköset ja väliin tulleet hukkakierrot
Mutta toisaalta mielessä on, että tämä saattaa olla meidän viimeinen yritysjakso elämässä, ja nämä hommat alkaa olla meidän perheessä jo takana päin. Ollaan ajateltu, että kolmas lapsi olisi meidän viimeinen, ja se tuo pienen lisäjännityksen/haikeuden tähän hommaan :) Tosin aina välillä käy mielessä, että kyllä me vielä se neljäskin sitten...
(Jos nyt saataisin kolmas edes alulle...) Mutta yrittämisen tuskaa lieventää huomattavasti kun on pikkuinen hoivattavana ja jonka touhuja saa seurailla joka päivä :)
Gatusa: kyllähän tuo ihan hyvältä projektilta kuulostaa, vaikkakin työläältä :) Mutta yrittäjähenkisenä ihmisenä varmasti osaat nuo asiat. Tsemppiä sinulle työkuvioihin!
On: KP1! Samalla tavalla kuin viime kierrossa siis, eli kaksi tiputtelupäivää ja dpo13 hanat auki. Olipa ihanaa vihdoin tämä kp1 käynnistyminen, koska tämä jotenkin konkreettisesti muistutti, että nyt alkoi uusi kierto ja uusi mahdollisuus. Viime kierron tärppäämättömyyttä ei tarvitse enää surra, se meni jo. Eli yk 3-4 käynnistyi (takana kolme kiertoa, joista kahdessa saatu ovis hyödynnettyä ja yhdessä oli niin ja näin, taisi jäädä liian pitkä väli... joten virallisesti varmaan yk3 alkoi nyt)!
Kertokaahan vinkkejä vielä niistä hyvistä greippimehuista! Mulla oli viime kierrossa aivan olemattomat limat, ja siinä kohtaa jo tuli ajateltua että mahtaako näillä päästä tärppäämään.... Eilen luin positiivisia kokemuksia tuosta greippimehusta ja ajattelin ottaa sen tähän kiertoon käyttöön :)