Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onks teillä jotka olette saaneet keskenmenon palautunu miten pian kuukautiset normaaleiksi? Anteeks kun kyselen mut tää huomiselle ootastaminen että voi soittaa lääkäriin saa mut hulluks

Chipmunk86, valtavasti onnea! <3 <3 <3 ihanaa, tultaispa me muut perässä. Tarravaatteita kasoittain ja söpöt tarrasukat ja pipo ja body kans :) onnea! sä annat mulle ja kaikille muillekin toivoa ;) kiitos siitä, ihana uutinen! :happy090

Gatusa.Kiitos. :)

Lucky.Toivottavasti se vie plussaks muuttus.. :)

Aida.Toivon mukaan sielläkin toi nega vielä muuttus plussaks.tsemppiä.. :)

Satsa.Toivon kovasti et oot väärässä olojes kans ja saisit sen plussan kumminkin.. :)

Lissufin.Onpa inhaa kun tollai vuoto tulee..toivottvasti tilanne selkeentyy..tsemppiä

Madh.kiitos tsempeistä ja onnea oviksen bongailuun.. :)

Kiwibird.Onnea oviksen bongailuun ja sen hyödyntämiseen.. :) pidän peukut ylhäällä et se täti ei löydä sinne.. :)

Blueroseteddy.Pidän peukut ylhäällä et täti ei löydä sinne vaan saat plussan.. :)

Chipmunk.Aivan mahtavaaa..Onnea tuhannesti ja lähetän super vauva liimaa sinne.. :)

On.Taas mä oon keskellä yötä täällä kun pääsin vast töistä.. täällä oli puhetta noista ovis testailuista.ni mä oon aika usein testannu kaks kertaa päivässä kun oon huomannu just sen et päiväl o saattanu ol vie nega mut illal plussa ja sit seuraavana päivänä jo taas nega et jos en ois tehny kahta kertaa päiväs ni olis menny ohi..Tulispa se ovis nyt tänne pian... :gen045

lissufin minulla on kummankin keskenmenon jälkeen kierto palautunut oikeastaan heti oikeisiin uomiinsa. Keskenmenon jälkeen ensimmäiset menkat ovat olleet normaalia runsaammat. Toivottavasti sinulla menkat alkaisivat kunnolla eikä tuolla tavalla tuhruttaisi. Soitto lääkäriin varmasti selkiyttää tilannetta.

Kiitoksia onnitteluista. Toivottavasti toden tosiaan kolmas kerta toden sanoo ja saataisiin viimeinkin esikoinen joululahjaksi. <3 Talokin rupeaa pikkuhiljaa olemaan valmis ja tässä kuussa saadaan irtisanoa vuokrakämppä, niin saadaan vielä kuukausi aikaa muuttohommiin. Täällä kuitenkin seurailen teidän kanssa tilanteen kehittymistä. :)

Onnea Chipmunk :smiley-angelic003
Iissufin
Mulla oli ekat menkat keskenmenon jälkeen normaalia runsaammaat,toiset alko parin päivän tuhruttelulla ja pari päivää liian aikasin,tästä kierrosta en nyt sitten tiedä.
On:Kiitos kaikille tsempeistä,toivon todella että tää olis jotain ihan muuta :) Ristiselän ja pään kipeytyminen iltapäivisin on kyllä uus juttu mikäli nää pms oireita on.Tosin tuntuu että km sekotti koko kropan niin etten enää tiedä mikä on normaalia ja mikä ei :rolleyes:

ei oloja ei mitään..ihan hyvikseen oon mittaillui lämpöjä niin mula kohta viikon ollu 37,4 mulla normi lämpö on 36. Ei oo kipeen oloa tai mitään...ja mä vihaan valkovuotoo ku sitä tulee niin helkutisti..

odottelen josko menkat alkais tai jotain..tein testin se oli puhdas nega, ihan apteekin oman testin. kaipa sen pitäis jo näkyä, vai vieläkö joudun oottelee testausta...

aurinkoisen talvista päivää kaikille <3

Huomenta naiset
Tsemppiä ja plussaoviksia ja plussa r-testejä jokaiikalle ++++++++++++++++++
Pahoittelut tädin kohdanneille

On: Sain lekuriajan ens perjantaille :-) Tosi pelottavaa ku pikku paikkakunnalla varailee lääkäriaikaa, hoitaja soitti takasin kerroin asiani ja sit sano oliko sulla se keskenmeno ollu :o No onneks perjantaina saa selvyyden tähän hommaan. Ei tää ainaskaa normaalia ole ku yli 20 vuotta ollu ihan samanlaiset menkat, runsaat ja kivuliaat, tosin tätä et ei oo kipuja voisin tottuakin jos jotain positiivistä pitäis hakee :grin

Muksaa perjantaita. <3

Hurja kirjoitustahti teillä, vähän meinaa olla haasteellista pysyä kärryillä :P Laitan tässä nyt yleisesti kaikille onnittelut, pahoittelut ja isot tsemppaukset :) <3

Täällä odotellaan tätiä, ei näy eikä kuulu. Mulla on aina ollut tosi epäsäännöllinen kierto joten vaikea sanoa kuinka pitkäksi kierto venyy tällä kertaa, mutta toivottavasti kohta päästäisiin uuteen. Plussaa en tästä kierrosta odota, pari negaakin jo testannut. Ovista en bongannut ollenkaan ja pupuilutkin jäi melko vähäiseen.

Mä (ainakin vielä toistaiseksi) nautin tästä kuumeiluvaiheesta, kun saa jännittää ja haaveilla. Tosin onhan mulla tossa jo vauva hillitsemässä kuumeilua, nuorimmainen on kohta vasta 6kk :D Ymmärrän että pitkään ensimmäistään yrittävä ei koe tätä niin ihanana vaiheena. Voi olla että vuoden päästä multakaan ei enää irtoa niin positiivista tekstiä :P

Plussatuulia tasapuolisesti kaikille ja ihanaa viikonloppua :)

Sent from my RM-941_eu_finland_208 using Tapatalk

Chipmunk: IHAN HIRVEÄSTI ONNEA JA TARRASUKKIA MUKAAN ^^ <3 Plussa uutiset on vaa parhaita!!

MadH91: Mä testailen aina ovista iltaisin klo: 18.00-20.00 aikoihin :) Joskus olen hiukan aijemminkin. Luin kans jostain,että aamuisin ei pitäisi tj. Mutta jokainen tallaa tavallaan :) Tsemppiä ja plussaa testiin ^^ <3

Negan saaneille isot pahoittelut :/ samoin tädin kohdanneille jotka eivät sitä kylään halunneet!

Omanapailen nyt pikaseen kun työt kutsuu!

Tänään sitten alkoi viimeinkin Kp 1 :) Olen siihen ihan tyytyväinen sillä en uskonutkaan enää mihinkään plussan mahdollisuuteen :) Eli kierto oli nyt sitten 34pv <--- onko tuo liian pitkä?? O_o sori kun kysyn,mutta en tiedä mikä luokitellaan liian pitkäksi jne. :D Tähän kiertoon nyt vaan pystypäin ja jospa sitten viimeinkin onnistuisi ^^

OIkein hyvää alkavaa viikonloppua kaikille teille ihanille naisille ja plussia toivon jokaiselle ovis sekä r-testiin <3

Huomenta naiset!

Vapaan aamun kunniaksi piti heti tulla tänne kurkkimaan kuinka teillä menee! En ole yhtään koukussa en...:rolleyes:

Isot onnittelut Chipmunk! Tarrasukkia ja bodyja mukaan! Mahtavaa, että täällä näin säännöllisin välein aina joku plussaakin, pitää mukavasti toivoa yllä!

Blueroseteddy pahoittelut negasta. Pidän peukut pystyssä, että tätiä ei kuitenkaan tulisi ja se plussa ilmestyisi testiin myöhemmin.

on: Hohhoijaa, kp 32/28 eikä vieläkään tätiä kuulu eikä näy. Melkein voisi sanoa että olo on samanlainen kuin alkukierrosta, joskin valkkaria kyllä on muutaman kerran hulahdellut reilustikin. Pientä etovaa oloa on myös ollut parina päivänä. Minä en vain oikein osaa pitää sitä raskausoireena kun minulle on ihan tavallista tulla vähän huonovointiseksi jos verensokeri laskee liian alas. Mutta jos ihan kaivamalla kaivetaan näitä oireita, niin etominen on kyllä yleensä vain aamun ongelma, ei pari tuntia ruuan jälkeen kuten esim. eilen. Mutta onhan tuota vatsatautiakin taas liikenteessä. Ehkä se on sitä sitten. Tai luulotautia... :grin

moro. negaa näytti aamu pissasta. no ei se mitään. en vain tiedä mikä tää juttu taas on et onko tänään kuitenkaan se kp 28 ku sillon kp 10-13 tuli sitä tippa verta/ruskeeta tuhrua pyyhkiessä mutta ei siteeseen asti ollenkaan ja vaan sen kerran päivässä. vahvimman ovis viivan olin pongannu kp 9 mutta se kuitenki oli ihan himpun verran hailakampi ku kontrolli viiva. edelliset viivat oli tosi haaleita ja sen kp 9 jälkeen en myöskään ovista ole pongannu ellei sit ole ollu viikonlopun/ tän viikon aikaan. tosin sillon viikonloppuna oli se repäisy kipu munasarjoissa että josko siitä olis johtunut. tuo alamaha on muutenki ollu ihan kummallinen. sellanen tiukka... jos se johtuu sit siitä ettei oikein maha ole kunnolla toiminut ja tuo metforem yrittää korjata elimistön tilaa. huoh. tuntuu kyllä niin turhauttavalta. alkais ees ne kunnon menkat ja sais sen uuden kierron ni pääsis sinne lääkäriin!!!!

chipmunk: meilläkin on talo kohta valmis ja päästään huhtikuun alusta muuttamaan!! eilen olivat keittiön kalusteita laittanut paikalleen!!!
Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

blueroseteddy onko sulla menkat vielä myöhässä ku kuulostais kyl niin lupaavalta. plussatuulia toivottelen joka tapauksessa sinulle :)

lissufin toivottavast saat selvyyden tilanteeseen, mut varmast pelottaa pikku paikkakunnalla tuollai ja toi hoitajan alotus ei kyl ollu lupaava yhtää. mitä tuohon kierron palautumiseen tulee ni alussa oli iha normi kierto heti mut nt viime keskenmenojen jälkee kroppa ollu iha sekasin, joutun syömää keltarauhashormonikuurin kerran viime vuonna että sai normaaliks, tulinki sit raskaaks mut oliki tuulimuna, sit meni sekas totaalisest eli 32, (22,19),41,43 ja nyt jos ovis oli sillo ku oletin ni ois tulos joko plussa tai 23pvä kierto.

chipmunk ihana kohta pääset omaan kotiin vihdoin ja saat alkaa suunnitella pihaa!!! ja vielä raskaus siihe päälle, aivan mahtavaa.

satsa kunpa nuo oireet tarkottas plussaa sulle :)

iines ei tuo liian pitkältä kuulosta, ennen vikaa keskenmenoa mulla oli yleensä juurikin tuo 34 päivää :)

aida kuulostaa kyllä lupaavalta sinullakin, josko pikkunen ois kyydissä, millo testailua? :)

loora tsemppiä sinulle ja jaksamista noiden vuorojen kanssa.

lucky pahoittelut negasta, onko vielä myöhässä menkat?

on: kp 18/23? ja dpo 8, saapi nähä miten käy, olot on ollu vähä sitä sun tätä. mies patistaa että kirjotan liiketoimintasuunnitelman hotellin perustamiseks ja laitan maholliselle sijoittajalle. siis ideaha mulla olis jo et mitä kaikkee hotellist löytys ja sijainti mut muuten pitää viel miettiä, hioa jne. ja tietenki mua pelottaa iha vietävästi. kertokaahan mielipiteenne seuraavasta: hotelli on alkoholivapaa eli ei alkoholitarjoilua, siel ois marketti, pesulapalvelu, wifi, hammam (turkkilainen höyrysauna/kylpylä), kuntosali jossa mahollisuus personal trainerin käyttöön, autovuokraus, opastettuja kierroksia maassa, sijainti rannalla ja tietenki konferenssitilat. Sijaitsis rauhallises kaupungissa joka ei ole turistirysä vielä eli myös rauhaa löytyy, kuljetukset muihin kaupunkeihin hoidettaisiin myös ellei itse halua vuokrata autoa.

gatusa: kalenteri kyl sanoo menkkojen olevan myöhässä 10 päivää mutta edelliset oliski ton kalenterin mukaan pitäny alkaa kp 16. mutta en nyt luota siihen. jos vaan on tänään tai kohta alkamassa. ei voi tietää.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Gatusa: kuullostaa todella hyvältä suunnitelmalta. mites ku ravintolakokkina tuli mieleen mites ruokapalvelut onks siel ravintola. Tietysti jotain ekstraahan voisit tuoda suomesta ruuan suhteen. Kuullostaa toimivalta konseptilta :-)

riippuu minkä kierron mukaan. Jos kp33 niin viikon myöhäs, jos 41, niin tänään tai huomen pitäis alkaa...

Chipmunkia tulen onnittelemaan tänne! Toivotaan että pieni tarttuu tiukasti kiinni.

Chipmunk: Onnea!! Ja kuinka sopivaan saumaan sattuikin, pääsette uuteen kotiin ja vauva tuloillaan! :)

Iines: 34 päivän kierto on ihan normaali :) Mulla myös tänään kp1 eli samoissa mennään. Ja tästä kierrosta hypätään molemmat odottavien ryhmään, eikö? :p

Loora: minulla myös se kuuluisa töihin paluu on ihan nurkan takana, kahden viikon päässä siis :sad001 Saa nähdä kuinka rikki sitä alkuun onkaan ja miten jaksaa... jääkö nämä vauva-ajatuksetkin pakosta taka-alalle kun ei ole niin paljoa aikaa miettiä ja täällä palstalla roikkua :grin

Pahoittelut negoista Lucky ja Blueroseteddy, ja olikos siellä muitakin... :sad001

Pepa: tunnistan nuo ajatukset :) Minustakin tämä yritysvaihe on ollut ihan jännittävää ja mukavaa... tai ainakin oli alkuun :grin Nyt on ruvennut jo vähän sieppaamaan nämä kp ykköset ja väliin tulleet hukkakierrot o_O Mutta toisaalta mielessä on, että tämä saattaa olla meidän viimeinen yritysjakso elämässä, ja nämä hommat alkaa olla meidän perheessä jo takana päin. Ollaan ajateltu, että kolmas lapsi olisi meidän viimeinen, ja se tuo pienen lisäjännityksen/haikeuden tähän hommaan :) Tosin aina välillä käy mielessä, että kyllä me vielä se neljäskin sitten... :p (Jos nyt saataisin kolmas edes alulle...) Mutta yrittämisen tuskaa lieventää huomattavasti kun on pikkuinen hoivattavana ja jonka touhuja saa seurailla joka päivä :)

Gatusa: kyllähän tuo ihan hyvältä projektilta kuulostaa, vaikkakin työläältä :) Mutta yrittäjähenkisenä ihmisenä varmasti osaat nuo asiat. Tsemppiä sinulle työkuvioihin!

On: KP1! Samalla tavalla kuin viime kierrossa siis, eli kaksi tiputtelupäivää ja dpo13 hanat auki. Olipa ihanaa vihdoin tämä kp1 käynnistyminen, koska tämä jotenkin konkreettisesti muistutti, että nyt alkoi uusi kierto ja uusi mahdollisuus. Viime kierron tärppäämättömyyttä ei tarvitse enää surra, se meni jo. Eli yk 3-4 käynnistyi (takana kolme kiertoa, joista kahdessa saatu ovis hyödynnettyä ja yhdessä oli niin ja näin, taisi jäädä liian pitkä väli... joten virallisesti varmaan yk3 alkoi nyt)!

Kertokaahan vinkkejä vielä niistä hyvistä greippimehuista! Mulla oli viime kierrossa aivan olemattomat limat, ja siinä kohtaa jo tuli ajateltua että mahtaako näillä päästä tärppäämään.... Eilen luin positiivisia kokemuksia tuosta greippimehusta ja ajattelin ottaa sen tähän kiertoon käyttöön :)

Takaisin