Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Gatusa ja Sandy ensireaktio kun luin teidän testauksista oli :pale mutta onneksi kummallakin on uusi kierto siis meneillään ja positiivisuutta kerrakseen, ootte vahvoilla ja tulette plussan saamaan lähiaikoina! Halit teille täältä :hug013Siispä teille maailman eniten plussaonnea ja tärppiä tähän kiertoon joka on nyt meneillään :sign17:sign19:sign17:sign19
Mulla kun on niin vahva olo siitä että te olette tän vuoden plussaajia tavalla tai toisella.

Muillekin tsemppaan ja kannustan plussaa! Ihan ihka oikeaa tummaa kahta viivaa ja plussaa vahvalla pigmentillä! :ky laughing7
Ootte kaikki tulleet tärkeäksi osaksi mun päivää :hiding:happy11 sydämellisesti onnea kiertonne joka vaiheeseen!

ON: jep jep kierron 15 päivä tänään ja ovulaatiotesti ei anna edelleenkään vahvempaa testiviivaa, pysyy tollasena mukavan vaaleana, tulee pitkä kierto. Siis joo tajuan että viime kierto oli outo koska olin syönyt koko tammikuun e-pilsuja ja sain flunssan helmikuun kierron alussa sekä stressasin enemmän kuin aikoihin kaikesta, suhteessa oli riitaa ja riitaa oli muutenkin. Mutta nyt.. ei oo kivaa :( toivon että nää maca tabut auttaa mulla ja miehellä ja tärppi tulis. Gyne pitäis olla kohta.. meen siis yksityiselle joten ajan saa parin päivän varoitusajalla, varauksen tekee äitini joka suostui maksamaan tuon kilttinä vastapalvelukseksi mun avusta silloin tällöin hänelle kotitöissä (kiireinen ura).:thumright Tein hupsuna raskaustestin eilen koska mies "pakotti" ihmettelin vähän että miksi mutta annoin mennä koska mulla noita rtestejä piisaa kaapissa, no tulos oli joku maanantaikappale eli testiviivalle tuli punaista siihen viivan kohdalle mutta sitä punasta oli levinnyt vähän sinne sun tänne. Sanoin miehelle että tää on nega että voin kyllä testata aamulla (tänään) jos hän haluaa mutta se on sitten viimeinen ns turha testaus ja negatiivinen/kuivunut viivanpaikka tuli. :salut Tulipa höntti olo, mutta saipa mies mielenrauhan.. olen ollut niin väsynyt melkeen kaks viikkoa kohta ja hermoherkkä hössöttäjä että luuli että sain valemenkat. Keväästä tää johtuu ja kun töitä ei oo kuulunu niin hössötän aikani kuluks, en mä töissäkävijänä jaksanut enää hössöttää turhasta, mutta nyt on "aikaa" sellaiseen. Olispa edes työharjoittelu! Mutta joo oviksen bongaus jatkuu.. tulispa ovisplussa pian! :icescream :sex

Muokattu viimeksi:
Täti tais kurvata, Äsken vessassa tuli ruskea limanen klöntti pyyhkiessä. hmmm kp1/27-28

kiwibird juu toivotaan parasta ja sullekin plussatuulia. hirveet alavatsakivut alko tuossa lähes keskellä alavatsalla äsken, en tiä mikä on mut tottakai toiveet heti nousi ku tänää on laskujen mukaa vissii dpo 7. että osaa mennä hermot ja lisäks ootan että sais kuulla miten käy sopparin.

on: hermot vissii menee ja stressi nousee, pelottaa ja jännitää kaikkea sekasin. alavatsal kipua tuos keskel, dpo 7 siis menossa ku tarkistin. ootan et miten käy sopparin, toiveet korkeel mut nyt iski epävarmuus ja pelko et miten mä muka voin saada sitä sijottaa jne. siinä meni talotoiveet ja haaveet nyt sit kaivoo taasen ja tekis mieli itkeä. en tiä mikä vaivaa tänää.

Gatusa tuo on täysin ymmärrettävää ja normaalia tuntea noin, mutta sä pärjäät ja menet vaikka läpi harmaan kiven <3 mä ainakin uskon suhun tossa työasiassa ja talohaaveessa sekä vauvan saamisessa :)

en oo jaksanu käydä täälläkään nyt kun oon töissä.tuntuu et kaikki energia menee mitä vähäänkään on... ja sitten sitä ovis plussaa ei oo viekään tullu. :( ne on nyt ollu kaks viikkoa melkein yhtä tummia ku se toinen mut ei siis plussaa oo siihen tullu ni turhauttaa aivan sikana..tänään siis kp.25

Toivon teille kaikille paljon plussa tuulia.... :)

ja joskus kun sanoin et en haluis laskettuuaikaa joulukuuhun niin se on kyl muuttunu olisin super onnellinen jos plussa tulis tässä kierros...

Gatusalle piti sanoo et pahoittelut negasta ja onnea tähän kiertoon...Tsemppiä..

Last edited by a moderator:
kiitos kiwibird en tiä mikä tänää vaivaa että mielialat heittelee ja epävarmuus kalvaa. käyn varmaa jokaisen hermoille tääl pikkuhiljaa...

loora toivottavast se ovis tulis ny sulle että tilanne menis eteepäin ainakin jollai muotoa. yritähä jaksaa töissä :)

pahoittelut gatusa ja sandy negasta. teille olis kyllä saanut se plussa tulla!!! muillekin tädin kohdanneille onnea uuteen kiertoon!

piinailuun malttia!!!

on. kp 27 eikä vielä menkkoja ei ees tunnu siltä. jospa huomen aamuna muistaisin testata vaikka ilta testit olleet puhtaita negoja. kyllä se aamu testikin negaa näyttää varmasti. alkais huomenna menkat niin olis hyvä ja vois alkaa varailla aikaa sinne lääkäriin joka tutkii ovuloinko ollenkaan.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Vihdoinkin ehdin koneelle saakka...

Testailin eilen illalla (joo, en malttanut aamuun:oops:) ja negahan sieltä tuli. Olin jo ihan varma että plussa tulee kun oli etonut koko päivän (vatsatautia ehkä sitten?!?). Jotenkin otin tuon negan sitten kuitenkin ihan ihmeellisen rennosti. Jotenkin vain ajattelin että ehkä ei vaan hormoonit ole niin koholla vielä että illalla näkyisi. Mieskin oli valmiina lohduttelemaan ja oli ehkä vähän ihmeissään kun ei tarvinnutkaan.

Tänään alkanut oikeastaan vasta tuntua siltä, että ehkä se tosiaan on ihan aito oikea nega. Ehkä mä en olekaan vielä raskaana. Mutta tätiä ei näy edelleenkään. Testaan sunnuntaina (aamulla!) uudelleen sitten jos vielä tarvitsee, Silloin on kp34 ja niin pitkää kiertoa minulla ei varmaan koskaan ole ollut. Pillereiden jälkeen eka kierto oli 33.

Vähän outo fiilis nyt siis.

Tämä oli nyt tällaista omaa napaa, mutta tsempit kaikille ja plussia kaikenlaisiin testeihin!

lissufin: mä en oikein tiedä mikä mun kierto on ku viimeiset 3 kiertoa ollut 16, 12 ja 12 päivää. ;) nyt ollu ihmeen pitkä kierto päättyyköhän koskaan...

gatusa: ei sieltä mitään viivaa tuu mulle vielä tässä kierrossa. kontrolli viiva vaan helottaa punaisena!!!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Tätinen se päätti taas aloittaa niukasti. Ennen kkm mulla oli alkuvuoto todella runsasta siitä lähtien kun kuukautiset alkoi. Vois huomenna soittaa lääkäriin. Oliskohan tää joku hormoonin vaje? Enemmän tää on limaa jossa on pikkasen verta ja pärjää pikkuhousun suojalla.

Gatusa: pahoittelut negasta <3

Sandy: Musta tuntuu kun kerta olet positiivista saanut testiin, niin älä nyt mieti ylim. vuotoja ja kierron pituutta, koska nyt kuitenkin jokin alku siellä kerkes tapahtumaan. Seuraile ja toivottavasti vaikka kroppa palautuukin pian :)

iines86: Ai ei siellä sit tullutkaan täti paikalle... Ohhoh. Seuraile, jos sitä oliskin jotain kuitenkin tapahtunut? :)

Lissufin: Mää tilasin Hong Kongista Ebayn kautta 60 ovistestiä ja 30 raskaustestiä yht. 7,6e ilman posteja. :) Saapuivat eilen, eli alle viikko tilaamisesta :)
Pahoittelut kummallisesta vuodosta! Kuulostaa kyllä tosi niukalta, en kyllä itse ehkä laskis vielä menkoiksi, jos ei jatku kauaa ja pysyy niukkana ja ruskeana. Menis nyt sit suuntaan tahi toiseen siellä :) tsemppiä!

Kiwibird9:
Ovisplussatuulia sinne<3

loora84: Tsemppiä! :)

Lucky87: Plussia sinne <3

Aida: pahoittelut negasta ja tsempit sinne piinailuun!

Satsa: Tsemppiä ja jaksamista sinne <3

omanapa:
Rankka viikko, uutta asiaa joka päivä! Väsyttää! Pitkä putki takana, joka päättyy kaikeksi onneksi huomenna, iltavuoro ja viimeinen päivä harjoittelua. Viis viikkoa meni liitäen... :)
Eilen olin innoissani, kun tilaamani testit kerkeskin tähän kiertoon, ja pomppisin koko illan innoissani. Kotiin kun tänään pääsin, rupes lähinnä jännittämään se testaaminen (hyvällä tavalla)...

Vaikka kuinka on kätilöksi lukemassa ja tietää ovistestien perusidean, tyhmälle herää kysymyksiä... :D
1. Siis apua, mihin aikaan vuorokaudesta toi pitää tehdä?! Jossain lukee et ei missään nimessä aamupissasta, jossain taas lukee et mieluiten aamulla(mut ei aamun ekasta) ja jossain lukee et pitää olla 2h rakossa, jossain et vähintään 4h. Apuva!
2. Joka päivä samaan aikaan?! Vuorotyö?! Miten sen sit sovittaa.... ÄÄ! :D

No, nyt tein puoli kuuden maissa, varttia vaille kolme ennen sitä viimeks vessassa, negaa näytti(joo, kp10, eiköhän!) Jotain pientä haaleaa näytti olevan kun oikein tihrusti, mut sillähän nyt ei ollut merkitystä. :D Vasta kun yhtä tumma tai tummempi kuin kontrolli, eikö? :)
Mut mites huomenna? Töissäkö mun pitää lotrata... O.o

MadH91: Aamupissasta olis varmaan varmin tehä :) Tai sit pidätät pissaa illalla 4h ja sit teet testin. Tumma viiva on aina parempi ku haamu
Joo täytyy sanoo et tuo keskenmeno tammikuussa on tehnyt tepposet. Gyne sanoi tyhjennyspäivänä et ekat menkat voi olla runsaat, joo ei todellakaan ollut. Ja sama homma jatkuu. Oliskohan oma keltarauhashormoonin tuotanto sammunut? Aattelin että en piinaa itteäni googlella vaan soitan lääkäriin huomenna. Eihä sitä millää ees voi raskautua jos tuo hormoonintuotanto ole kunnossa.

MadH: Mammaksi sivulla sanotaan näin "-Älä käytä aamuvirtsaa (ensimmäinen virtsa heräämisen jälkeen) sillä LH on syntetisoitunut elimistössäsi aikaisin aamulla. Se ei näy virtsassasi kuin vasta myöhemmin päivällä.
- Paras aika virtsanäytteen ottamiseen on klo 10-20." http://www.mammaksi.fi/info_pages.php/ovulaatiotestien-tekeminen-i-15

Mutta vuorotyöläisenä myös ainoa ajankohta, milloin mulle sopii toi testi päivittäin tehdä on heti aamulla eka virtsa, ja oon aina silti saanut luotettavat tulokset. Joillain se LH-huippu saattaa olla tosi nopea, ja silloin kannattaa tehdä testi pari kertaa päivässä. Joillain taas LH ei ilmeisesti nouse niin korkealle, että ovistestit näyttäisi selkeää plussaa, mutta kuitenkin ovat ovuloineet. Myös testimerkeillä on ollut eroa. Kun pari kiertoa testailee niin saa selkoa siitä mikä toimii itsellä ja miten toimii :) Mulla esim. lh-huippu tekee aina kirkuvan punaiset viivat testiin kuin testiin, ja ovulaatio on heti ekana plussapäivänä, jos plussa tulee heti aamulla (niinkuin yleensä on). Olen siis kerran erehtynyt luulemaan plussaksi viivaa, joka on ollut lähes yhtä vahva kuin testiviiva, mutta mun kohdalla se oli väärä hälytys :) Se vahva viiva voi muuten myös tulla ihan puskista, eli ne viivat ei vahvistu tasaiseen tahtiin joka päivä eikä sitä plussaa voi ennakoida edellisten päivien viivojen vahvuuden perusteella. Eli ei kannata pettyä jos parina päivänä tulee jo hiukan vahvempaa viivaa ja sitten taas hailakka/ei viivaa, se ei tarkoita etteikö se ovis olis kuitenkin mahdollisesti tulossa :) Onnea testailuun!

MadH91 mä olen testannut aina aamupissasta, en oo kuullukkaan että johonkin tiettyyn aikaan pitäis. Luulen että luotettavin tulos on sellaisesta virtsasta jota ei ole voinut "juoksuttaa" eli yön yli nukuttu virtsa. Itse en aio muuttaa taktiikkaani :) Mulla on ollut vahvat oireet aina kun olen saanut yhtä tumman tai tummemman testiviivan eli :thumright
Tosiaan yhtä tumma tai tummempi testiviiva on paras :) laughing7
Ihanan jännää kun testailet ovista, innolla odotan tuloksia <3 ovisonnea sullekkin! ollaan samassa veneessä :brilsmurf
Kannattaa siis testata kun heräät, oli se sitte aamu taikka päivä ;) vuorotyö on kyllä ketku. Onnittelut hyvin vauhdilla sujuneesta harjoittelusta :hello2 ja kiva kun tsemppaat! Tsemppiä sullekkin.

on: huomenna innolla bongaan ovista, jospa oliskin lyhyempi kierto kun sen 36, mä niiiiiiiiin toivon. Eniten kuitenkin toivon ettei uutta kiertoa alkais vaan raskaus jämähdyttäis kierrot kuin kiviseinään :laughing014 nauraisin menkoille ja olisin pulleesti raskaana, ainiin turvotus on jäätävä oon syönyt ihan mitä sattuu kun uuvuttaa ja tekee mieli hyvää.. ei sovi hiilarit mun mahalle, huomenna heti lopetan hiilarien ylipopsinnan! Ajattelin että laitan itselleni raitoja =) hiusten laitto on aina ollut intohimo. Siinä katoaa aika ja muut asiat mielestä pois. :happy112

Hui! Kolmas kerta toden sanoo! :) Illalla kävin ruokakaupassa ja matkaan tarttui pregcheck-raskaustestejä. Nyt on kp 26/27 menossa ja en millään malttanut odottaa aamuun vaan testasin jo toisella heti illalla. Testiin piirtyi toinenkin viiva. Tarpeeksi tumma, että näkee ilman tihrustamista. <3 Lauantaina tai sunnuntaina aamusta kokeilen tehdä toisen testin ja katsoa miten viiva tummenee. Oireet on kyllä lupaavammat kuin viimeksi: lämmöt huitelee päälle 37, korkeamman lämmön takia viluttaa koko ajan, rinnat on kipeät, "menkkajuilintoja" massussa silloin tällöin ja on sitä muutama yökötyskohtauskin jo tullut. :) Täällä kyllä pysyn niin kauan että ollaan turvallisimmilla vesillä. :)

onnea tuhannesti chipmunk ja tonnikaupalla tarrasukkia, mashaAllah olen niin onnellinen puolestasi. :)

madh kiitos pahoitteluista mutta tänään dpo 7 ja oli kunnon kipu keskellä alavatsaa tunnin ajan ni heräs toiveet, kierto näyttäs sen perusteel lyhenevän sellaset 20 päivää jos ovis oli tosiaan jo.

minä taas aloin ideoimaa illan kunniaks (miks mun aivot toimii iltaisin eniten?). mulla on yhteystiedot tahoon joka rahoittaa suuren kaavan liiketoiminta ideoita mikäli näkee mahdollisuuksia. öö joo mä oon vissii vähä sekasin näin illan kunniaks ku aloin miettii ja suunnittelee et mikä ois hyvä bisnes (täällä lähinnä siinä skaalassa mitä ne edellyttää ainoo ois hotelli.) juupa, mun aivotoiminta menee iha villiks jo ja ukko on että kirjota ja laita menee...hohhoijaa josko jalat maan pinnal pitäs kuitenki ja pysyis duunarina.

Takaisin