Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mä täs ootan et ukko möis tuotteet että pääsis apteekkiin että se hakis sen testin että mä pääsisin testaamaa arvatkaa meneekö mulla hermot täällä ku kuumeinen olo (36.5 näytti digitaalinen kuumemittari), päätä särkee, vessa on tuttu, väsy, vilunväreet, oudot tuntemukset alavatsas. siis oisin valmis marssii vaikka päivystyksee melkei että sais tiedon mut meil ei ol terveyskortis vuoden 2014 leimaa ni ei voi mennä ku tulis kalliiks. odottavan aika on pitkä, mut jo täs plussa lopulta tulee ja kaikki menee hyvin ni olipa kumpi tahansa ni nimi löytyy jo ukko tykkäs mun ideoista :)

sandy joo tuo kuulostaa tutulta että kaikki vaihtoehdot käydää läpi eli km, valemenkat, kaksoisraskaus, hematooma jne. mäki varmaa pystysin myymää itelleni mitä vaa pikku hiljaa :) kun ois yhtä vakuuttava kuule noin neuvotteluissaki et sais kaikki aina suostuun. huominen pelottaa ja jännittää kunpa tulis sopimus!!! sit voi ettii pari tankkeria mikäli tuo saudi oli tosissaa kunha tekee sen kans sopimuksen et minkä verra mä saan korvausta tuosta kaupasta jos teen kaiken työn kerran ja se vaa allekirjottaa ja maksaa ne.

Lucky87, joo kävin gynellä ja lääkäri ultrasi ja tutki alakerran. Ei siellä näkynyt kuulemma mitään erikoista, limakalvot normaalit, ei polyyppeja tai myoomeja. Laittoi mut varuiksi vielä sukupuolitauditkin testaamaan. Kamala, vaikka ollaan seurusteltu jo 6 vuotta eikä mitään epäilyksiäkään pettämisestä niin varuiksi kuulemma tehtiin. Negahan sieltä tietenkin tuli :wink Lähinnä epäilin jos jotain olisi sinne kohtuun joulukuun keskenmenosta jäänyt ja häiritsisi, mutta puhdasta oli :)
Nyt ei muuta kun hommiin vaan, kyllä se sieltä vielä tärppää:p

Gatusa nyt heti uusintatestiä kehiin!!

aiai, plussauutisia odotellessa.. :) jälleen tasapuolisesti tervetuloa uusille ja tsemppiä piinailijoille ja onnittelut plussanneille <3

oj: kävin perustutkimuksissa: muuten ok, mutta verihiutaleiden määrä oli vähäinen<onko jollain kokemuksia, miten vaikuttaa raskaaksi tulemiseen? se kuulemma täytyy tutkia, ennen kuin aloitetaan lääkitystä, mutta en saanu mitään selvää syytä, miksi se on tärkeä. ja siis polilla käyty ja kunhan menkat alkaa, ni terolutit ja femar-lääkitys aloitetaan, sitten myös uudestaan ultrataan kohtu. kyllä siellä vaan sitä helminauhaa näytti olevan eli PCO.

hieman ristiriitaisin tuntein..onneks on vahva tukiverkosto:mies, kaverit, äiti ja te täällä <3 toisaalta nyt asialle koitetaan tehdä jotain, lääkitystä kokeillaan jne. mutta kuitenkin pettymys siitä, että mun kehossa on jotain, mikä estää raskaaksi tulemisen :( itkukin tuli, vaikka tän piti olla helpottavaa.

mulla on nyt kp37/35-48 ja lääkäri katsoi, ettei oo lähipäivinä alkamassa menkat..sekin pettymys, ettei se sanonu, että siellä olis voinu jotain tapahtua..ilmeisesti ilman apuja ei tapahdu. eli menkkoja vaan odottelen.

kunnioitan niin tota asennetta, että pettymyksistä huolimatta jaksetaan positiivisin mielin mennä kohti tulevaa. tällä hetkellä itsee raastaa ihan liikaa, työasiat painaa ja tietty ykkösenä tämä lapsen saannin vaikeus.vaikka ihan vuottakaan ei oo menny, niin tuntuu niin pitkältä ajalta..pitäis ottaa paljon rennommin. miksei voi nauttia tästä hetkestä juuri nyt? ei tää elämä tällä hetkellä mitenkään erityisen kamalaa oo, vaikka jotkut asiat stressaakin.

Kiitos vaan sympatioista kaikille :hello Täällä alkaa pettymys jo olla selätetty ja se "ehkä jo ensi kuussa!" -ajattelu alkaa päästä voitolle ;)

Tunnistan kyllä niin tuon, että itselleen sitä selittelisi vaikka ja mitä, kun ei halua sitä totuutta uskoa :oops: Nim. huomenna aamulla aion tehdä negatestin, ettei tule turhaa haihateltua että josko sittenkin.... Meinaan kunnon vuotoa voin joutua odottamaan vielä parikin päivää, ja sinä aikana ehtii mielikuvitus laukata moneen otteeseen :grin Vaikka selvä pelihän tämä jo on.

Parempaa tärppionnea muille tähän kiertoon, ja meille pettyneille sitten siihen ensi kiertoon!! :) (mua muuten ärsyttää jo valmiiksi, kun oon aina toivonut sitä jouluvauvaa, ja ensi kierto olis sitten se joulukuun kierto. Tulen tahtomattakin siis toivomaan (ja pettymään) vielä pahemmin... :D )

mä toivoin ja odotin jouluvauvaa, syntyi 6vko etuajassa...noh, nytkin vois toivoa jouluvauvaa jos täs kierros ei tärppää...täs kietroshan se menee esikon syntymäpäiville laskettu...

no nii ja niihä siinä sit kävi että puhas nega se oli joten odotellaa tämän kierron loppua sitten millo se sit onkaa. kattoo sit josko ois tärpänny ja me mennää mun lääkärin luo lähiaikoina ni saa kattoo onko ovista ollu ees vielä, tuntemusten mukaa on menny jo ja sillo oltii kyl niin aktiivisia et pitäs niit normaaleiki olla siellä joten ootellaan rauhassa kuun vaihteeseen.

gatusa: pahoittelut negasta! mikäs se eilinen viivan alku oli? :/

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Lohduttavaa kuulla ettei oo ainoa jolla meinaa usko loppua raskautumisen suhteen. Monesti oon miettinyt et voisipa vaan joku kierto tajuta et oho menkat on myöhässä viikon ja saada ns yllätysplussan :) Mut mieli kun tekee kaiken maailman temppuja ja joka tapauksessa tää pyörii koko ajan mielessä vaikkei tahtoisikaan. Onko kellään vinkkejä joilla saisi muuta ajateltavaa :D

Pahoittelut negasta Gatusa <3

On: menkat ovat kyllä olleet erikoiset. Heti alkoi runsaalla vuodolla illalla ja seuraavaan iltaan mennessä laantui. Nyt enää vähän vuotaa. Yleensä kun vuoto kestää monta päivää :D Hyvä kai se näin on, pääsee ajoissa pupuilemaan :) Tänään siis kp 3/31-39

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

mulla ei usko raskautumiseen oo viel menny, ktsoo sit kun vuoden yrittäny eikä näy...nyt vast puol vuott

Pahoittelut Gatusa :sad001
Freyja ihan samaa miettiny!Hetken aikaa onnistuu itteensä harhauttaan muilla ajatuksilla mut kyllä se kuitenkin päässä pyörii..Ja sitten nää kaverien hyvää tarkottavat "älä ajattele","älä stressaa" ja tietenkin "se ja sekin tuli Heti raskaaks kun lopetti stressaamasta vaikka yrittivät niiin monta vuotta".Niii,tai sitten ne ehkä vaan lopetti kertomasta ajatuksistaan kuten mäkin nyt oon tehny.Onneks täällä saa avautua :grin

Mä en ole oikeestaan koskaan halunnut jouluvauvaa mutta jos tällä kierrolla tärppäis niin totta kai olisin ihan superonnellinen. Tuntuu ajatus muuttuneen, että ei väliä milloin vauva syntyis kunhan vaan tässä nyt tulisi raskaaksi :)

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Vau Foorumi mobile app

Omaa napaa vaan:

No niin, tuli tämäkin sitten vihdoin päätökseen :) Tänään digi "ei raskaana". Harvemmin sitä kai näin helpottunut on tuon tekstin saatuaan. Ja samaisella reissulla huomasin punaista pyyhkiessäni ja nythän sitä rupesi tulemaan! Onko nää nyt sit ne mun menkat? Mikä se aikasempi niukkka, viikon kestänyt vuoto kp25-32. Onks nyt sit vasta kp1 ja ton kierron pituus oli 36? Kaksi aikasempaa ollut tasan tarkkaan 25... Vai eikö tätä nyt voi samalla tavalla miettiä kun kuitenkin raskaana oltiin...

Äh, ei mulla mitään kipuja kuitenkaan oo ja testi tosiaan näytti negaa, niin ei kai tässä mitään hätää oo eikä tarvi pelätä kohdun ulkoista tai muuta...

Tuskinpa meillekään sitä jouluvauvaa voi ootella. Taitaa tää mun kroppa olla ihan töttöröö :grin Tai mistäs sitä tietää, eiks jotkuu oo just tullu heti raskaaksi tämmösten jälkeen... Ja taas mennään tunteiden vuoristorataa! :grin

Just kun kans ehdin miettii että pitää aktivoitua sänkypuuhiin (kun luulin nyt olevan about kp13), mutta eipä tämmösen vuodon kanssa...:confused: Turha kai tässä on mitään oviksia miettiä. Ja ei kai tässä sit mikään kiirekään jos nyt kp1 ja mulla ovis vasta siellä kp18 tienoilla. En mä kyllä mitenkään joka toinen pvä jaksa peittoja heilutella! :grin Hyvä jos just sen 1-2 krt/vkossa...

Tästä sitten starttaa meidän yk 3 :) Olispa se yhtä hedelmällinen kuin aikaisempi, mutta nyt kroppa, kunnolla kiinni se munasolu sinne kohtuun, prkele! :grin

TSEMII kaikille uusiin kiertoihin! :)

Gatusalle pahoittelut, mutta extratsemit! :)

Gatusa: Pahoittelut negasta! Olin jo aivan varma että tärppi on käynyt. Olisi antanut paljon toivoa itsellekkin kun meillä on vähän sama tilanne noiden miesten simppojen kanssa.

Sandy; pahoittelut kuitenkin. Mun käsittääkseni tuo on nyt eka kiertopäivä.... tai niin mää sen omalla kohdalla tulkitsisin. Mulla ei kyllä ole sanoa mitään varmaa tietoa asiaan.

ON: jotku sanoo et on aukiolotutkimuksen jälkeen tullut raskaaksi kun on ns. pölyt putkista putsattu. Siihen heitän taas oman toiveen kun tulevassa kierrossa se tutkimus on.

Gatusa: ISOT pahoittelut negasta!! :( olin niin varma,että plussa tulee.Tää on niin epäreilua kyllä.

Sandy: hyvä kun olet positiivisella mielellä kuitenkin :) sillä pääsee pitkälle!

Muillekkin negan saaneille isot pahoittelut :( <3

ON: kp 34 :S täti ei sitten päättänytkään alkaa. Eilen tosiaan aamulla tuli vaaleanpunaista vuotoa kerran kun pyyhkäsin ja sitten päivällä hiukan rusehtavaa ja illalla ei enää mitään eikä tänä aamuna. Ei edes tuhrua :/ tekeeköhän noi luget nyt tepposia tj. Olokaan ei oo yhtää sellanen,että vuotaisi. Ehkä toi oli sitten jokin vinkkaus,että kohta alkaa kunnolla.Mä jo niin ehtisin tuulettaa ettei kierto venyny pitkälle,mutta sitten näin. aaaargh!! eikai auta muu kuin ootella sitten.

Tsemppiä teille kaikille muille. Olitte sitten missä kohtaa kiertoa tahansa :) <3

kiitos kaikki ihanat pahoitteluista ja tsempistä, no sain negan mutta kiertohan on vielä kesken joten ootellaan ootellaan että josko sittenkin oisi raskautunut sitten tässä kierrossa :) meillä mantelipuut kypsyttää hedelmää ja tulossa hyvä sato, viikunapuut on täynnä raakoja hedelmiä myös alhamdulillah.

tsemppiä piinailijoille ja plussatuulia sekä ovis että raskaustesteihin :)

Gatusa: Pahoittelut negasta

Sandy: Hyvä että tuli selvyys asiaan. Tiedän tunteen mikään ei ole ärsyttävämpää kuin epävarmuus.

Ens kuussa viimeistään plussataan kaikki, eiks je:grin

On: Täällä sitä odotellaa huomista menkat pitäis alkaa. tuntemukset tädin tulemisesta vaihtelee laidasta laitaan. kp27/28

kiitos lissufin onha se pettymys ku en olekaa viel raskaana, minä ku niin toivoin että ois käyny menkkakepponen ja oisin jossai 6-7+ viikoil jo mut enpä mä kirvestä kaivoon heitä vielä, piinaviikot menossa vissii nyt tämän kierron osalta ku menkat oli lyhyet ja sit kova kipu vasemmalla siinä kp 8-9 ja kirkkaat limat. saapi nähä oliko ovis jo sillo, se meinais et nyt ollaa jossai dpo 7-9 nyt vissii että odotellaa odotellaan en näköjää pääse jännityksest viel ettekä tekää. jos ei menkkoi näy kuun vaihteesee mennes ni sit voi testata :)

Takaisin