Gatusa
Seurustelun sensei
mä täs ootan et ukko möis tuotteet että pääsis apteekkiin että se hakis sen testin että mä pääsisin testaamaa arvatkaa meneekö mulla hermot täällä ku kuumeinen olo (36.5 näytti digitaalinen kuumemittari), päätä särkee, vessa on tuttu, väsy, vilunväreet, oudot tuntemukset alavatsas. siis oisin valmis marssii vaikka päivystyksee melkei että sais tiedon mut meil ei ol terveyskortis vuoden 2014 leimaa ni ei voi mennä ku tulis kalliiks. odottavan aika on pitkä, mut jo täs plussa lopulta tulee ja kaikki menee hyvin ni olipa kumpi tahansa ni nimi löytyy jo ukko tykkäs mun ideoista :)
sandy joo tuo kuulostaa tutulta että kaikki vaihtoehdot käydää läpi eli km, valemenkat, kaksoisraskaus, hematooma jne. mäki varmaa pystysin myymää itelleni mitä vaa pikku hiljaa :) kun ois yhtä vakuuttava kuule noin neuvotteluissaki et sais kaikki aina suostuun. huominen pelottaa ja jännittää kunpa tulis sopimus!!! sit voi ettii pari tankkeria mikäli tuo saudi oli tosissaa kunha tekee sen kans sopimuksen et minkä verra mä saan korvausta tuosta kaupasta jos teen kaiken työn kerran ja se vaa allekirjottaa ja maksaa ne.
sandy joo tuo kuulostaa tutulta että kaikki vaihtoehdot käydää läpi eli km, valemenkat, kaksoisraskaus, hematooma jne. mäki varmaa pystysin myymää itelleni mitä vaa pikku hiljaa :) kun ois yhtä vakuuttava kuule noin neuvotteluissaki et sais kaikki aina suostuun. huominen pelottaa ja jännittää kunpa tulis sopimus!!! sit voi ettii pari tankkeria mikäli tuo saudi oli tosissaa kunha tekee sen kans sopimuksen et minkä verra mä saan korvausta tuosta kaupasta jos teen kaiken työn kerran ja se vaa allekirjottaa ja maksaa ne.