Pampero, kiitos kirjoituksestasi! :) Mua just kovasti kiinnostaa ihmisten kokemukset imetyksestä ja uudelleen raskaaksi tulosta ja niiden vaikutuksesta toisiinsa. Ja niitä kokemuksia tuntuu löytyvän laidasta laitaan! Sullakin sitten meni just toisinpäin kuin mulla. Mä en mitenkään jaksa uskoo että mulla oli ennen raskautta näin lyhyt kierto (eipä sitä tullut seurattua
) Luteaalivaihe mullakin varmaan normaalia lyhyempi. Tämä esikko kun on saanut alkunsa just joulun alla ja mulla yleensä kuun vaihteesta taisi menkat tulla. Eli ei mitään kahden vkon luteaaliaikaa todellakaan.
Toivotaan että meillä kummallakin tärppää pian! Samassa suossa tässä rämmitään, vaikka ongelmat on eri!
Musicbox, kiitos ajatuksista :) Kyllähän mä siellä marraskuisissa käväisin, kun olin jo niin innokas ja turhan optimistinen
En usko että tämä tästä voi enää "kunnon" raskaudeksi muuttua. Siitä ensimmäisestä plussasta on niin pitkä aika (kuin myös hedelmöityksestä), että hormonitason pitäisi olla jo korkeampi ja testien olisi ehdottomasti pitänyt jo näyttää tosi vahvaa plussaa. Ja mulla oli tosiaan sitä vuotoa. Vaikka ei se koskaan reiluksi muuttunut, mutta samahan se on tiputteleeko viikon vähän kerrallaan vai parin päivän kertarysäys...
Koetahan olla murehtimatta oireettomuutta! :) Sulle taitaa vaan raskaus sopia niin hyvin, ettei oireita ole. Ja kyllä niitä ehtii tulemaan. Tuota esikoistani odottaessa älysin olevani raskaana vasta 7+ viikolla
Eli tuskin mulla kovin kummoisia oireita oli vielä silloin 5+ viikolla. Muutenkin raskausaika oli tosi helppo ja ihana, töissäkin olin loppuun asti. Eli älä liikaa murehdi, ole vain onnellinen ettet kuulu siihen joukkoon joille raskaus on ns "sairaus", monihan esim joutuu sairaslomalle hyvin varhain kaiken maailman vaivojen/oireiden takia.
Myyh, toivoa on niin kauan ennekuin menkat alkaa :) Ja lauantaihin on niin pitkä aika, että väärän negatiivisen mahdollisuus on tosi suuri, voi vaikka vielä plussaksi muuttua! Ja joo, eipä ole lapsen tekeminen halpaa... minäkin onnistuneesti tuhlannut 80€ tämän yhden ja saman kierron raskaustesteihin.... noloa myöntää... tää nainen on ihan sekasin
Aida, suosittelen odottamaan aamuun :) silloin hcg-pitoisuus yleensä korkein. nyt jos saat illalla jonkun haamun/negan sen takia että ei riittävän vahvaa pissaa, niin sitten vasta ootkin sekaisin. Koeta malttaa, mutta jos et malta, niin sitten HETI tänne kertomaan tulos!
ON: niin joo, mä meinaan huomenna pissaa taas 10€ pöntöstä alas....
Fiksu oottais pidempään, tyhmä ja ennen kaikkea malttamaton ei. Josko se digi NYT näyttäis muuta kuin "raskaana 1-2"... Ei sitä ihan äkkiä olisi kuvitellut että tuon tekstin lukeminen voisi alkaa ärsyttämään...