Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ironisinta on se että ku pidättää sen 4h ni sit ei meinaa tulla ku pari tippaa eli oli tuskan takana saada ees testiin mitää mut kyl se sitä tokaa viivaa siihe teki kunnes kävi kämmä. itteä lähinnä naurattaa, testin jälkee sit kyl alko tuntuu taas että pitäs päästä vessaa, iha uskomaton toi kroppa tänää, että osaa kenkkuilla.

Gatusa: Nyt varmaan sun mies lähti samantien hakee uutta testiä sulle :) tahallaan pidät meidät jännityksessä ja miehes että meet puottaa testin veteen :) Huh kun jänskättää sun puolesta!!! jos siihen jo viiva alko piirtymään niin kyllähän se jotain tarkoittaa <3

Kiwibird: ovisviiva vahvistukoon ja peitot heilukoon :) siunausta ovisplussan vahvistumiseen

Gatusa: stemppiä.... hui nyt mua alkoi jänskättää sun puolesta :) Vai että testi kastu :grin joo samaa aattelin ku lucky87. Vahvistukoon viiva ja ssuojelusenkeleitä matkaan rukousten kera täältä pohjois savon syrämmestä :)

On: koko ajan vahvistuu olo täti tulee perjantaina. mut kuka sit käski mun nielasta sitä ilmaa niin et maha on ku potkupallo, koko ajan tunne et menkat alkaa juoksen vessaan mut valkkistahan sieltä tulee, nännit on arat ja kunto loppuu kesken. Mutta sofin liuska testi sanoi muuta :( Yksi viiva, ei edes haamua. Deal extreme nimisestä kiina kaupasta tuli tilattuu testejä, tyhmänä kysyin et toimiikohan ne olleskaa nii ukko siihen että nii ja kiinassa mukamas ei olis lapsia :grin hyvä minä ja mun tyhmät kysymykset

Muokattu viimeksi:
ei ku kyllä se vast huomen hakee mut mulla on luotto kyl nyt omii fiiliksii ja kroppaa että kyllä sitä taidetaa olla raskaana. vessa on jo sen verra tuttu joten oletan että jos huominen testi on positiivinen ni sit ollaa jossai viikoilla 6-7+ :)

Sandy kuules sä olet raskaana, sano mun sanoneen. Parasta ja onnea torstaille, tuo puikkomalli vaikuttaa skeidalta mistä sait nega, hohhoijaa maanantaimallille! Tsemppiä! <3 :smiley-angelic001

Gatusa voi hittolainen tuota testin tippumista/kastumista veteen, rukoilen sulle plussaa ja uskon että sen saatte! <3 :smiley-angelic001

lissufin just joot sofille, oon kypsä niihin mutta silti tulee vahingossa välillä tilanneeksi niitä, saisitpa sinä plussan eli +++++ eikä vielä toivoa oo menetetty! <3

omanaba: PÄÄTÄ SÄRKEE! :angry9 ja miehellä kans, ollaan juostu asioilla viimepäivät, ovis edelleen vaaleanpunainen/liila, jospa huomenna vahvistuis, kp12/29-41 että sillee, tänään taas tuijottelin miehen siskon kasvavaa masua rv:ja 30! :rulez ei siinä, ei mulla muuta, hiukka tykkää VÄSYTTÄÄ JA TURVOTTAA ja ruokanälkää ei oo sellai ollu, kiireisiä eipupuilu päiviä on piisannu, mieli tekis.. huomenna sitten <3

Muokattu viimeksi:
kiitos tsempistä kaikki, iltapäiväl saan uuden testin, tajuton väsy taas päällä. aamu alko manaamisella että pitääkö mun ruveta muka kalasirkukseen eli perkaan ja suomustaan kaloi, mun pitää tehä töitä tänää.

heippa vain :)

Gatusa: Ei kiva :D Täällä mäkin jo niin jännitin sun puolesta. Tuu sitten heti kertoo ku tiiät!! TSEMPPIÄ! uskon,että se plussa tulee sulle ;)

Pahoittelut kaikille negan saaneille ja tädin kohdanneille :/ <3 tsempataan uuteen kiertoon!
PLussaajille ONNEA JA TARRASUKKIA!! :) <3

Omanapa: Tänään kurvasi täti kylään..olen siitä ihan helpottunut ettei kierto tän pidemmäksi venynyt :) Katotaan nyt laskenko vielä tätä päivää kp1 vaiko kp 33. illalla näkee sit viimestää :) Yleensä kyllä en laske ekaa päivää, eikä sitä aamulla paljon ees tullutkaan vielä. Tissikipu on alkanut helpottaa,mutta toi turvotus on jotain ihan omaa luokkaansa :/ pitää oikee nyt seurata mitä suuhunsa laittaa. Nyt sitten alkaakin kolmas clomi kierto..katsotaan toisiko tämä sen toivotun tuloksen viimeinkin :)

aurinkoista päivää kaikille! <3

Täällä tilanne ratkesi. Kp28, ja tuttuun tapaan dpo11 punertava vuoto ilmoittelee itsestään. Tällä hetkellä tekis mieli luovuttaa ja antaa olla koko touhun.

Voihan kökkö teidän kanssa Iines ja Pampero, pahoittelut. Josko sitten seuraavasta kierrosta tärppäisi! :)

Pampero, sulla vissiin imetys pitänyt kierron lyhyenä...? Mullahan alkoi se tiputtelu jo alta vkon päästä oviksesta.... aika uskomatontahan se olisi ollut jos sinne joku olisi voinut kiinnittyä. Onkohan munkin kohtalo se että en voi raskautua ennenkuin lopetan imetyksen... ja että luteaalivaihe pitenee... Ei kai mitään järkeä hakea lääkäriltä apuja kun kerta imettää.... Toivottavasti imetyksen luontainen väheneminen auttaa (nyt 4-5krt/pvä), tarkoitus kun oli jatkaa sinne lähemmäs 1-vee asti. Tuleepa pitkä aika kuumeilla...:rolleyes:

Gatusa se jaksaa pitää meitäkin jännityksessä! Tulispa sieltä kunnon plussa!!

kiwibird, sä oot ihan mahdoton tuon sun tsempin kanssa! :grin hyvä että sä jaksat uskoo, kun mä oon jo toivoni menettänyt :grin Sit taas toisaalta, tunteehan historia yhden neitseellisen sikiämisen, niin miksei mikä tahansa oo mahdollista! :grin Ei vaa, vähän rankempaa huumoria tähän väliin :wink

Lissufin, älä vielä menetä toivoa :) Tsemiiii!!!

ON: pitäisi kohta taas aktivoitua tuolla makuuhuoneen puolella, vois sit taas elätellä turhia toiveita ens kuussakin! :grin Noi ovistestit pitää vissiin säästellä, mulla kun taitaa olla hormoonit niin sekasin, että voisivat näyttää mitä sattuu...

Pahoittelut tädin kohdanneet mennään tsempillä etiäpäin ens kiertoon. :Heartbigred

pampero: älä lannistu, kyllä te saatte viel pikkuisen aivan varmasti

iines: kauan sulla kesti ennen kun sait lääkkeellistä apua kiertoon?
Täältä puhallan plussatuulen meille kaikille ++++++++++++++++++++++ :wav

Gatusa: Onko uutta tietoa siellä päin maailmaa?

on: menkkajuilia päällä, turvotus laskenut jonkin verran, nännit pikkasen arat. kp26/28, Testiä en viitti ees tehä.

Sandy: Ei vaan mulla oli juuri toisin päin :) Eli kierrot oli pitkiä imetyksen vuoksi (30, 33, 35, 38, 39 ja ovulaatiotkin siis myöhään, kp 19-29). Kierto lyheni heti kun lopetin yöimetyksen, sen jälkeen kierto taas venyi kun lapsen sairastelujen aikaan imetin taas enemmän ja uudelleen öisinkin. Eli tää oli nyt eka kierto kokonaan ilman imetystä ja vaikutus näkyi kyllä heti, kun ovulaatio tuli jo kp17. Mä luulin että tuo luteaaliajan lyhyys olis ollut imetyksestä johtuvaa :confused: Mutta ei näemmä ollut... Ja toisaalta onhan mulla aina ollut lyhyempi luteaaliaika kuin se 14vrk, ja kaksi raskautta helposti saanut alkunsa. Mitään lääkitystä ei tosiaan voi ottaa imetysaikana eikä tietenkään kannatakaan, kun kroppa luonnollisesti yrittää heikentää uuden raskauden mahdollisuutta, kun imeväinen on vielä äidissä kiinni :) Mä imetin myös aika pitkään eli 1v2kk. Sulla on kuitenkin menkat jo alkanut, mulla alkoi vasta 9kk synnytyksen jälkeen! Ja kun sulla tuo raskaus jo alkoi niin luulen että sulla saattaa hyvinkin tärpätä imetysaikana. Mä olin toivonut pientä, alle 2v ikäeroa näille pikkusille mutta sitä ei näemmä ole tulossa :sad001 Eihän nää asiat mene niinkuin suunnittelee...

Luin kaikki viimeaikaset tekstit läpi.
Ihan hirmusesti kaikille tsemppiä!
Sandy on ollut ajatuksissa tässä, taisit ollakin tuolla marraskuisten puolella? Ihan sydämeni pohjasta toivon että olet raskaana<3 Kummallisia nuo testit kun toinen näyttää toista ja toinen toista. :l
Gatusan kuulumisia myös odotan innolla, ja toivon myös sinulle plussaa testiin.
Ja toivon kaikille sitä plussaa ! <3

ON: Itellä ristiriitaset fiilikset.. Nyt olis viikkoja 5+3, minkäänlaisia raskausoireita ole.. O.o Huolestuttaa, mutta yritän pitää mieleni positiivisena. Lohduttaa edes se ettei minkäänlaista vuotoa ole tullut, kuten viime raskaudessa kun oli kohdunulkoinen. Luotan siis että kaikki on hyvin kun ei vuotoja ole ollut... :) Mutta tätä se naisen elämä on.. yhtä ressaamista ja murehtimista :D Mä ainakin sen taidon osaan! :)

++++ plussatuulia KAIKILLE! :)

musicbox kyllä ne oireet ehtii tulla ja monilla ei tul oireita ollenkaa :) täällä kiukuttelin ku piti kalat perata ja pussittaa, siinä meni työpäivä, ukko tulee kota kuitenki kotii esikoisen kans. saapi nähä saanko tänää sit sen testin, toivotaan ja tietty kahta viivaa toivon enemmän ku mitää. huomen ratkee myös se diili ja se jännittää, esikoinen ku sattu kuulemaa ni meni omaa huoneesee ja alko kasata tavaroi sit kutsu mua ja totes huoneessaan " sit ku sä saat rahaa ja ostetaa koti ni muutetaa, kato mä oon pakannu jo jonki verran". oli siinä naurussa pitelemistä, tosin onpa ennenki esikoinen todennu jotai ja sit se on toteutun ni toivotaan että tämä nt ois kans sitä itteää et huomen tulee hyvii uutisia saudeista. sit pitää ettii pari öljytankkeria tälle saudille ja siitähä mä tuun kans ottaa provikkaa jos se tekee ostosopimuksen eli mielenkiintoisia aikoja eletään. oonha mä tosin jo tankkerit löytän, pitää vaa saada tietää millaset se haluu ja mitä vuosimallia pitäs olla että voi ottaa yhteyttä firmaan ja neuvotella sille sopparit, sit lähettää sille ja tietty mun pitää eka tehä soppari että saan provikat ja mulleha tulee kopiot ostosopimuksestaki että voin todeta että nyt rahat tilille kiitos. jostai syystä ihmiset haluaa käyttää mun palveluita mutta en mä siitä valita hyvä vaan :) ja vois kait sitä vähä tuolle langon esikoiselle tarjota porkkanaa että sais hyvii arvosanoi, tarttee motivaatiota opiskeluun, aattelin et jos se saa hyvän todistuksen kesällä ni hommaan sille työharjottelupaikan jossai hyväs firmas mun kontaktien kautta että se saa käytännön kokemusta työelämästä, vähä suuntaa mitä vois haluta tehä ja työtodistuksen muistoks. se vaa edellyttää sitä että vanhemmat hommaa passin sille ja luvan matkustaa todennäkösesti saudeihin mut sit se onki suoraa omistajan oppipoikana jos onnistuu. käy meinaa sitä poikaa sääliks, fiksu, rehellinen ja mukava mutta sille ei anneta mahiksia mihinkää oikei eikä sitä ymmärretä, on vähä eksyny eikä tiä mitä haluu tehä isona. opetin sille aikoinaa englantia 2vko ajan ja sai luokan parhaat arvosanat päättökokeista englannissa.

Gatusa; toivottavasti saat nopeesti uuden testin ja plussan siihen!!! Kai se jotain kertoo et viivaa alkoi tekeen edelliseen testiin :Heartred niin toivoisin sydämestäni teille sen pienen ihmeen. Tulehan kertomaan tänne kuinka kävi.

On; menin ottaa varaslähdön testin tekemiseen. Oli taas muka "oireita". Ollut tosi itkuherkkänä kuluneen viikon ja aamulämpö ollut oviksesta saakka 37.1 tai 37.2. Normisti oviksen aikaan noussut 36,9. No, puhdas nega se oli. Oletettavasti lauantaina alkaa menkat sit.

Oon tässä laskeskellu kuinka kallista tää lapsen tekeminen on. Huh,huh...
-ovulaatiotesteihin meni juuri 50
-miehen spermanäyte ja verikokeet n. 300
-miehen erikoislääkärin vastaanotto 120
-miehen lääkkeet n. 60
-mun tuleva aukiolotutkimus 250
-meidän tuleva parikäynti väestöliitossa n. 220
-mun tulevat verikokeet n. 200

Ja nämä kaikki on vasta perustutkimuksia jotta lääkäri pääsee kartalle meidän tilanteesta. Nyt sitten pätkähtää mun tuleva nukutushammashoito kuukauden sisällä johon menee noin. 2000 euroa. Kamalaa rahan menoa.. phuuh...

Kaikille hirmusti plussa toiveita ja voima:love022 ihan jokaiselle ja tarrasukkia mukaan!!!

lissufin: Pillerit jätin pois tammikuussa 2013,mutta ei me varsinaisesti siinä vielä alettu yrittää ku tiesin,että mulla ei tuu olee säännölline kierto. Sain apua heti yksityiseltä kun soitin sinne. Eli odottelin pillereiden lopetuksen jälkeen n. 4-6kk(en tarkkaan muista) :D eikä tätiä tullut niin sain sitten terot käynnistämään ne :) ne auttokin sitten hetken ja lakkasivat sitten toimimasta. Heti kun soitin taas terojen ongelmista sain ajan parin päivän päähän ja määrättiin uudet lääkkeet. Mutta sain apua todell nopeasti :) Gyne sano samantien ettei kannata ootella pitempään.

Pampero: Pahoittelut tädistä :( täällä mennään samoilla linjoilla.

Muokattu viimeksi:
Voi Gatusa minkä teit kun pudotit sen testin eilen! Jännitän melkein yhtä paljon sun tilannetta nyt kun omaakin! Plussaa toivotaan!

Myyh: Pahoittelut negasta! Tuo on niin kurjaa kun tulee noita "oireita" jotka ei sitten olekaan mitään. Tosin taisit olla sen verran aikaisessa, että toivoa ei vielä menetetä ennen kuin täti saapuu!

Pahoittelut myös tädin kohdanneille!

on: Kp30/28 ei oireita eikä tätiä. Aikalailla meinaa pyöriä nyt raskausajatukset mielessä. Meni yökin sängyssä pyöriessä. Ajattelin alunperin, että huomisaamuna testaisin, mutta ehkäpä pyydän miestä tuomaan suosiolla pari testiä että voin tehdä yhden tänään illalla. Olisi edes joku toivo nukkua ensi yönä! Voipi sitten toisella tarkistaa vaikka loppuviikosta aamupissasta.
Jotenkin on yhtäaikaa jännittynyt ja tyyni olo. Yritän kovasti olla innostumatta liikaa, mutta vaikaa se on.

Pahoittelut tädin kohdanneille :sad001
Jaa,a onkohan nää nyt sitten oireita vai "oireita"..Palelee,pissalla saa ravata,tissit turvonnu,nännit törröttää ja tänään alko lievä kuvotus o_O Vasta kp 17/26 joten saahan tässä vielä kärvistellä mitä tuleman pitää.Tosin tuossa viimesimmässä km alko oireet kans tosi aikasin :rolleyes:
Todellakin musicbox tätä se naisen elämä on, yhtä ressaamista ja murehtimista :grin

Aida; oletettavasti lauantaina alkaa menkat. Ja heti kun eilen testin tein niin alkoi mahassa juurikin sellanen tunne että menkat on pian alkamassa.
Tee Aida testi!! Hyvin oot malttanut jos et oo vielä testaillut.

Jännitää kamalasti se tuleva aukiolotutkimus, pelkään jo ihan normi gynetutkimustakin. Mulla on varmaa kipu-pelko aika valtava kun sen takia pitää hampaatkin nukutuksessa hoitaa. Ja jotenkin en vaan pärjää kivun kanssa.

on näköjää pikkusen hintaeroa ku vertaa mitä meillä on menny tutkimuksii jne. ehkä jotai 25-40€ max. julkisella tosin mutta silti, on tutkittu tulokset löytyy jne. mun verikokeet n. 12-14€, miehen tutkimukset n.10€, lääkärillä käyty monta kertaa siis viime vuonna ja ultrat sisältyn joka kerta ehkä sen 10€. saapi nähä miten päivä menee, työtä ei ol hirveest tullu tehtyä ylläri sardiinisirkuksen ansiosta, no nyt on 6ps niitä pakkases

Takaisin