sandy: toivottavasti et pahastunut kun tykkäsin sun viime tekstistä :) voi sua ja sun testejäs :) Alkais jo viivat vahvistuu!!!
Gatusa: onnea toivon sulle työ hommiin, mullekkin tollaset rahat kelpais :) voittas ees muutaman satasen lotossa tai kenossa niin sais ton seuraavan 800e sähkölaskun maksetua ilman stressiä pois. rakentaminen on kallista kun et edes voi asua siin asunnossa mitä lämmität :)
vargynja: tk:lla usein jos menee mainitsee flunssasta käskevät vaan jäädä kotiin. ei ne kuule sitä oikeaa huolta sieltä taustalta. Luulen ettei ole lapsivettä vaan ihan valkovuotoa tai pissaa kun oikein yskii tai aivastaa :) koeta parantua ja arvauskeskuksen sanoin ota buranaa (siis älä oikeesti ota :) )
aamu: kiva kuulla sustakin täällä
mamamansikka: Onko ultralla katsottu toi alakerta mistä vois johtuu nuo välivuodot?
blueroseteddy: onnea piinailuun!!!! toivottavasti plussa tulis!!!
pampero: en muistanut tehdä aamupissasta testiä, kun oli huoli ja hätä onko kaveri nukkunut pommiin kun aloitti työt taas äitiysloman jälkeen :) ja aamupalaa metsästin jääkaapista, mutta eipä sieltä mitään syötävää viikonloppureissun jäljiltä löytynyt.
Aida: sulla kans on jännää siellä!!!! plussaile säkin!!!!
on: enpä muista millon olisin viimeks itkenyt ja viel puol tuntia putkeen... olin pakahtua! pystyin kuitenki tiskaamaan samalla. Koirakin kävi välillä kattoo että mikä emännäl hätänä :) Musta se oli kivaa. Vapauttavaa!!!!!! Vaikka nyt olo vähän sellanen tyhjä :) "itku parantaa haavat" vai miten se meni. Kokeilkaa tekin. :)
joo eli oon siis nyt yksin kotona. mun 3 vee poika jäi mummon ja papan luo, koska isovanhemmat niin halusi eikä poitsultakaan tarvinnut kahta kertaa kysyä. Mies on töissä. ja minä... täällä erakoitumassa keskellä korpee vanhassa hirsimökissä pimeessä koiran kanssa josta ei paljoo seuraa nyt enää näin myöhään ole joten ompa aikaa kirjoitella koneella vähän enemmän.
tosin testiä en muistanut tänä aamuna tehdä.
Mulla tuo alamaha on niin kipee seistessä, ihan ku joku olis hakannut nuo munasarjojen kohdat mustelmille tms. tai ihan kun olisin tehnyt itseni kipeeks vatsalihas liikkeitä. mistään sellasesta ei kuitenkaan ole kyse vaan sen kaltainen outo siedettävä, mutta ärsyttävä kipu ja kiristys on tuolla alavatsalla koko ajan ollut. Vatsa oli lounaan jälkeen sairaan turvoksissa. Kerääkö nestettä vai mitä ihmettä? saan kusella juosta vähän väliä? juon kuitenki shutkot normaalisti, ehkä niukemmin kuin pitäisi. Tänään töissä punnittiin ja olinki laihtunut vaikka toinen vaaka näyttää kotona että olen lihonnut (62,5---->64.5). uskon kuitenkin työpaikan vaakaa joka viimeksi näytti 62.3 ja nyt 60.6kg. Olin siitä tyytyväinen. mikäköhän paino olisi ollut jos oltais otettu aamupaino, tää oli otettu aamupalan jälkeen... :)
Koetan muistaa aamulla tehdä testin koska menkat ei ole vieläkään alkaneet. Yleensä teroluttien lopetuksesta samana päivänä on täti kurvaillut paikalle. eli eilen olisi pitänyt jos sitä kaavaa noudatetaan. ja palkaan että jos menkat alkaa ni ne tulee sitten runsaina. en kyllä tiedä miten noitten metforminien pitäis vaikuttaa.... no mutta piinaillaan piinaillaan!!! mä lähen nyt nukkuu!!! öitä rakkaat!!!