Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nuo testit himaan tulee suoraan englanninkielellä :grin ei siis ongelma mut en ajatellut asiaa kun otin vaan paketista testin ja tein... vanhaan tuttuun tyyliin :p hehe!

Mutta siis raskaana ollaa hormoonien mukaan ja ihan asiallisilla viikoilla niin kuin pitikin :)

Sain lasagnen tehtyy, vaikkakin yökötti ajatus. Valmista on! jes!

Lucky pahoittelut negasta :/ Vai tuliko tänään aamulla eri tulos.? :)

ON: dpo10 ja mieli on kyllä tosi alakuloinen välillä, itkettää vaan. Välillä on kyllä ihan normaali olo (kuten nyt :D) ja välillä ihan positiivinen mieli. Taitaa olla tässä kierrossa PMS-oireet tehokkaina.. :/ Kuntosalilta ja liikunnasta olen hakenut lievitystä tähän piinaan ja stressiin, ja se tehoaakin aina takuuvarmasti :smiley-angelic003 Mulla saattaa tää tilanne ratketa jo huomenna, meinaan synnytyksen jälkeen mulla on joka kierrossa alkanut tiputtelu dpo11. Tosin tää on eka kierto nyt imetyksen jälkeen, joten luulen että se pidentää tuota luteaaliaikaakin (viime kierrossa, kun lopettelin imetystä oli luteaaliaika jo päivän pidempi ja tiputtelut tuli dpo11 ja 12, ja kp1 tuli dpo13). Perjantaina varmaan testaan jos sinne asti päästään.

Ihan vain pikaisesti omaanapaa:
Kiertopäivä 29/28, oireita ei ole mihinkään suuntaan. Tämä on niitä päiviä että kaikki mahdollinen menee pieleen, joten tätiäkin olen sitten odotellut tulevaksi. Sopisi hyvin päivän kuvaan. Mutta ei näy vielä tätiä ei. Eka kierto pillereiden jälkeen oli 33 vrk, kahtena seuraavana on täti tullut täsmällisesti päivänä 29 niin että aamupäivällä on tiputellut ja iltapäivänä alkanut sitten selvästi. Nyt alkaa jännittää! :eek:

Tsempit kaikille kaikista mahdollisista syistä!

muaki jännittää, ei menkkamaisia oloja, pientä paineen tunnetta ja jomotusta vasemmalla alamahas muttei yhtään menkkaimaista, ne kun on pistäviä ja viltävä...
tosin nyt on öö.. Kauhee ku ei pysy mukana laskis...ööö... Kp 38/41, yk jotain.

oih tääl oli plussia <3 onnea ja vauvaliimaa
pahoitteöut tädin kohdanneille...

täällä piinaillaan viel muutama pv :P

hohhoijaa likat nyt onki sit varmaa asiakas punanen ku tomaatti, pitää oottaa 2pvä ennen ku saan vastauksen, näytti hyvältä kuulemma mut hän oottaa kolleegan mielipidettä asiaan. torstaina kuulemma antaa päätöksen asiasta.
mitä tulee omaan oloon ni iha outo olo ollu koko päivän, rinnat kipuilee on/off tyyliin, väsy, kylmä, juoksen vessas (mitä ny varoiks väkisinki pidän sisäl jos satun saamaa testin), nenä on herkkä hajuille, makuaisti iha outo, alavatsalla outoi tuntemuksii jne.

Kiitos kaikille vastauksista. <3 Olette aivan mahtava tuki, ei tätä ryhmää voi jättää vaikka tuolla raskautuneissakin pyörin. Lisäksi teidän viestit oli vakuuttavampia kuin sairaanhoitaja jonka juttusilla kävin. Lääkäri aikaa en siis saanut ja tuo oli kyllä aika lailla yksi tyhjän kanssa. Ei se tuntunut tietävän mitään, käski vain soittamaan neuvolaan ja flunssaan juomaan teetä (ja tulemaan torstaina uudestaan jos ei parane). Neuvolaan pääsen soittamaan huomenna kun tuolla olin juuri siihen aikaan kun neuvolaan olisi voinut soittaa... Mut teidän ansiosta odotan huomiseen stressaamatta suuremmin.

Chipmunk, hups joo tästä sen taas näkee ettei pää ihan toiminut eilen... :oops: Eli musicboxille onnea! Ja sinulle Chipmunk plussatuulia, kohtahan pääset testaamaan jos ei täti tule sotkemaan suunnitelmia.

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille muille myös tasapuolisesti.

blueroseteddy illalla ehkä jos hyvin käy. no kaipa se testi näyttää teki sen mihi aikaa tahansa jos menkkakepposet kävi. pitäs olla siin vaihees jo jossai rv 6+-7+ nega tarkottaa et liikunta alkakoo illalla miehen kans.

vargynja kyllähä me tuetaa tottakai, sinä oot meitä niin paljo tsempannu ni toki me ny "siskoa" tsempataa. :)

Jaa, tulinpa jakamaan teille raskaustesti kokemuksen.

Tein siis maanantaina CB digitestillä aamupissasta "raskaana 1-2". Digitestin herkkyys on 25.
Tein sitten iltapäivällä Apteq-puikkotestin, joka oli hyvin nega, ilman mitään viivaa. Apteq-testin herkkyys on 10.

Teinpä sitten tiistaina aamupissasta toisen Apteq-testin (kun pakkauksessa oli kaksi). Melkoisen nega tämäkin oli. Avasin puikon ja sitten ehkä näkyi jotain punaista viivaa... etenkin ku oikein kuvitteli :rolleyes: tai viivanpaikka.
Ja sitten saapui postissa CBn digitestit ja tein tiistai-iltapäivällä digin "raskaana 1-2"

Tiedän ettei nämä testit ole keskenään vertailukelpoisia kun ovat kaikki eri pissasta tehty. Mutta ihmettelen vaan miten digi voi, vähemmän herkkänä testinä, vieläkin antaa raskaana sekä aamu- että päiväpissasta ja sitten tuo herkempi testi näyttää negaa sekä päivä- että aamupissasta....

Ai että tässä sotketaan naisen päätä! :grin

Mulla on vielä toi yksi digitesti kaapissa. Pakko malttaa odottaa sen kanssa loppuviikkoon (tai edes torstaihin) kun ei tässä touhussa mitään järkee oo.... Ja nähtävästi mun tarvii ihan oikeasti nähdä se "ei raskaana" -teksti ennen kuin uskon itseäni... tai mitään muuta testiä... taidan olla hieman epätoivoinen höperö! :rolleyes::grin

Onpas täällä jänniä tilanteita :D toivottavasti Gatusa saat pian testin, oon täällä nyt jännitänyt jo niin pitkään sun puolesta :p Samat Sandylle, elän kyllä ihan mukana tuota sunkin testailua ja ihmettelyä :)

Mä kävin gynellä eilen kun ihmettelin välivuotoja ja tuota 18pv kiertoa. Ei mitään tulehdusta löytynyt, mutta määräsi terolutia käyttöön tästä kierrosta. Jos se saisi tuota kiertoa pidennettyä. Eihän mikään ehdi kypsyä jos jatkuvasti vaan on täti kylässä o_O Toivotaan, että nyt helpottaa!

Tsemppiä kaikille testailuihin ja kuumeiluun :blob3

mamamansikka kiitos, mä joudun näköjää sit illalla tihrustaa viivoja mikäli saan testin.
sandy on kyl ihme että herkemmät näyttää negaa mut digi antaa 1-2, toivotaa että saisit selkettä jollai konstilla.

ihanaa ettei tartte jännittää yksin, mymme eiköhä mulle tule ainaki se liuskatesti tänää apteekista ja kun saan sen käsii ni varmaanki meen samantien testaan ei pää kestä oottaa huomiseen. ja jos on nega ni tarkottaa että varmaanki ovis joko ollu jo tai sit lähestyy ku on sellaset olot. mulla suurin jännitys on nyt seuraavat 48h ku torstaina pitäs saada tietää että pääsenkö lyömää lukkoon 300 000USD sopimuksen saudeihin. se ois mun eka soppari ja samalla 1,2milj. osakkeen myynti asiakkaan firmalta saudeihin ja uusi osakas on tullut joukkoon firmaan. mulleha sen tuoma provisio on vain melkei vuoden tienestit ku vertaa siihen mitä ennen tienasin suomessa ni hiukka kannattavampaa. :) sit alkaa talon metsästys taas. :)

Gatusa, täällä ollaan kans hengessä mukana. Toivon sulle niin kovasti sitä plussaa ja vauvaa syliin asti. Ja kyllä mäkin täällä edelleen kurkin vaikka olen tuolla odottajien puolella myös. Vargynja, mulla on kans flunssaa ja sitkeessä tuntuu olevan. Kuume ei kuitenkaan nouse mutta olo on hanurista.

sandy: toivottavasti et pahastunut kun tykkäsin sun viime tekstistä :) voi sua ja sun testejäs :) Alkais jo viivat vahvistuu!!! <3 <3 <3

Gatusa: onnea toivon sulle työ hommiin, mullekkin tollaset rahat kelpais :) voittas ees muutaman satasen lotossa tai kenossa niin sais ton seuraavan 800e sähkölaskun maksetua ilman stressiä pois. rakentaminen on kallista kun et edes voi asua siin asunnossa mitä lämmität :)

vargynja: tk:lla usein jos menee mainitsee flunssasta käskevät vaan jäädä kotiin. ei ne kuule sitä oikeaa huolta sieltä taustalta. Luulen ettei ole lapsivettä vaan ihan valkovuotoa tai pissaa kun oikein yskii tai aivastaa :) koeta parantua ja arvauskeskuksen sanoin ota buranaa (siis älä oikeesti ota :) )

aamu: kiva kuulla sustakin täällä

mamamansikka: Onko ultralla katsottu toi alakerta mistä vois johtuu nuo välivuodot?

blueroseteddy: onnea piinailuun!!!! toivottavasti plussa tulis!!!

pampero: en muistanut tehdä aamupissasta testiä, kun oli huoli ja hätä onko kaveri nukkunut pommiin kun aloitti työt taas äitiysloman jälkeen :) ja aamupalaa metsästin jääkaapista, mutta eipä sieltä mitään syötävää viikonloppureissun jäljiltä löytynyt.

Aida: sulla kans on jännää siellä!!!! plussaile säkin!!!! <3

on: enpä muista millon olisin viimeks itkenyt ja viel puol tuntia putkeen... olin pakahtua! pystyin kuitenki tiskaamaan samalla. Koirakin kävi välillä kattoo että mikä emännäl hätänä :) Musta se oli kivaa. Vapauttavaa!!!!!! Vaikka nyt olo vähän sellanen tyhjä :) "itku parantaa haavat" vai miten se meni. Kokeilkaa tekin. :)

joo eli oon siis nyt yksin kotona. mun 3 vee poika jäi mummon ja papan luo, koska isovanhemmat niin halusi eikä poitsultakaan tarvinnut kahta kertaa kysyä. Mies on töissä. ja minä... täällä erakoitumassa keskellä korpee vanhassa hirsimökissä pimeessä koiran kanssa josta ei paljoo seuraa nyt enää näin myöhään ole joten ompa aikaa kirjoitella koneella vähän enemmän.

tosin testiä en muistanut tänä aamuna tehdä.
Mulla tuo alamaha on niin kipee seistessä, ihan ku joku olis hakannut nuo munasarjojen kohdat mustelmille tms. tai ihan kun olisin tehnyt itseni kipeeks vatsalihas liikkeitä. mistään sellasesta ei kuitenkaan ole kyse vaan sen kaltainen outo siedettävä, mutta ärsyttävä kipu ja kiristys on tuolla alavatsalla koko ajan ollut. Vatsa oli lounaan jälkeen sairaan turvoksissa. Kerääkö nestettä vai mitä ihmettä? saan kusella juosta vähän väliä? juon kuitenki shutkot normaalisti, ehkä niukemmin kuin pitäisi. Tänään töissä punnittiin ja olinki laihtunut vaikka toinen vaaka näyttää kotona että olen lihonnut (62,5---->64.5). uskon kuitenkin työpaikan vaakaa joka viimeksi näytti 62.3 ja nyt 60.6kg. Olin siitä tyytyväinen. mikäköhän paino olisi ollut jos oltais otettu aamupaino, tää oli otettu aamupalan jälkeen... :)
Koetan muistaa aamulla tehdä testin koska menkat ei ole vieläkään alkaneet. Yleensä teroluttien lopetuksesta samana päivänä on täti kurvaillut paikalle. eli eilen olisi pitänyt jos sitä kaavaa noudatetaan. ja palkaan että jos menkat alkaa ni ne tulee sitten runsaina. en kyllä tiedä miten noitten metforminien pitäis vaikuttaa.... no mutta piinaillaan piinaillaan!!! mä lähen nyt nukkuu!!! öitä rakkaat!!!

kyllä se jotai väriä yritti jättää siihe testiviiva kohtaan mut sit putos lattialle jossa vettä...siis oli viel tekeillä mut mies totes että hän hommaa kunnon puikkotestin huomenna, luuli että on puikkotesti mutta sit ku nätin että liuska ni totes että miks hän tuon meni ostaan. eli uusinta tulossa mut oireet jatkuu. just mun tuuria.

Takaisin