Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakaa ei ikinä tullu mitään limatulppaa, tai en ite huomannu. Mut eipä se kait kaikilla just tuukkaa.. :)

Niin minäki oon ymmärtäny että ei sitä limatulppaa ees kaikki huomaa :/

Kiitos kaikille tsempeistä, toistaiseksi ei mitään uutta. Limaista rusehtavaa vuotoa tulee vessa käynneillä ja nyt mietin että tihkuuko lapsivettäkin koska ei tunnu pissalta :D Jännäksi alkaa käydä :D Minun puolesta saisi tulla jo <3 Kävin eilen katsomassa nimittäin kaverin 5päivän ikäistä pientä ja tuntuu jotenkin niin jännältä ajatella että kohta se on itselläkin vieressä sellainen nyytti.. hmm....

Minä kun en liittyny mihinkään tammikuun äiteihin tms facebookissa ja täällä vaussa se ryhmä lopahti miltei heti kun kaikki oli yli sen 12vk ja liitty faceen niin en ole kirjoitellut mihinkään oikein mut teitä minä seuraan koko ajan (lue: fanaattisesti joka päivä) ja toivon plussia kaikille <3 +++++++++

late et ol ainoa jota jännittää, minä ootan innolla että saan kuulla sinusta aina ja miten sinulla menee, kohtaha sinä tosiaa saat sen oman pienokaisen syliin :) kertoileha jatkossaki kuulumisia meille kun oot saanu pikkusen on niin ihana kuulla "vanhojen kamujen" kuulumisia...

on: täällä ei mitää uutta, ehkä käydää lääkärissä tänää kuulemassa tulosten tulkinta ja voi olla että kysäsen vilkasisko et mikä mulla tilanne.

Jännitys muuttuikin pettymykseksi. Kp 2/24-26 ja kiertoni jäi 24 päivään.

Pitäisi saada uudestaan lähete tutkimuksiin, mutta yksin koska mies ei ole halukas omalta osaltaan tutkimuksissa käydä. Omalle terveysasemalle vaan ei saa aikoja muuta kuin kiireellisissä asioissa ja yksityiseltä laitetut lähetteet eivät toimi keskussairaalassamme. Ja suostuuko julkinen puoli tutkimaan kun mies ei ole asiasta kiinnostunut. Mut jos huomenna soittais ja sais lääkärille edes puhelinajan niin tietäis itsensä fiksummaksi.

harmi melissae toivottavasti pääset tutkimuksiin ja saat vähän selvyyttä. itellä oli sillai et mut tutkittii ja ukko suostu onneks tutkimuksiin.

Late, tosi harmi että täällä vau:ssa hiljenee monet keskustelut. Oon huomannu saman ilmiön. Ite en esikoista odottaessa myöskään liittyny mihinkään face-ryhmään ja jos raskaudun uudestaan niin en aio liittyä sillonkaan. Mulla on riittävästi vertaistukea omasta takaa ja tykkään kirjoitella anonyymisti täällä. Varmaan se on hyvä niille joilla ei ole tukiverkkoa.

Gatusa, tsemppiä lääkärikäyntiin. Oliskos sulla jo menkat vai joku minivuoto?

Melissae, pahoittelut menkoista! Harmi jos mies ei ota asiakseen lähteä asiaa selvittelemään. Miehille toi taitaa olla tosi herkkä paikka.

Ite odottelen edelleen menkkoja täällä alkavaksi, olot on vaihtelevat. Tänään on kp29 ja edelliset kierrot on olleet just sen 28-29 päivää. Kattellaan....

Jotenkin sitä silti pettyy, kun ne menkat alkaa vaikkei olekaan mitään mahdollisuutta olla raskaana.
Viikonloppuna oli niin jäätävä ärsytyskiukkusuru päällä ettei tosikaan ja purin turhautumustani miehelle oikein urakalla.

Ikäero varmaatikin tekee sen, että itse on valmiimpi mitä toinen. Turhauttaa, kun kaikki elämän isoimmat asiat on täysin toisesta kiinni.

Aamu se oli joku minivuoto ku ei ollu puhasta verta vaa näköjää liman ja veren sekotust jota tuli kerran vähä enemmä ja lopahti siihen sit. eli ei aavistustakaa mikä on homman nimi, ukko soittaa mun lääkärille ja kysyy millo hän vois vilkasta niit ukon tuloksia vaikka sen klinikalla. ite ootan menkkoi 1-4 päivän sisää alkaviks jos alkaa, jos ei ni sit vissii testataa jos ei näy ei kuulu menkkoi tällä viikolla. mut treenit on kyl pistän olon ja mielialan paljo paremmaks ja ukkoki on muuttun sen myötä ku huomas että mun treeni ei ol pelkkää puhetta vaan tuloksia on tullu jo ja ukkoha on iha innoissaa, nukkuminenki onnistuu paremmin ku treenaa päivittäin ja samalla otan aurinkoa ja rusketustaki oon alkan saamaa.

nuppu kyllähä se turhauttaa jos ei ol tärpänny, itellä tuo on tuttu tunne kans. toivottavasti se siitä selviää ja tärppi kävis pian teillä :)

plussatuulia kaikille :)

Meillä ei vielä yritystä ole, mennään keskeytetyllä joka toimii ainoana ns. ehkäisynä. Mies kyllä itsekin haluaa, mutta ei ole vielä valmis.

no sitte ku ukko on valmis ni toivottavast plussaatte pian. on se kyl harmi jos toinen haluaa mut sit selittää ettei ol valmis. meillä taas molemmat halutaa mut ei ol pysyny matkassa vielä vaan menny kesken useamma kerran. nyt kokeilen auttasko se että treenaa, stressi vähenee, kunto paranee, paino laskee, olo paranee.

Harmi Bluerose :( Ehkä meillä sit plussa yhtäaikaa, kunhan tänne suvaitsisi vihdoinkin se täti kurvata paikalle. Alkaa pian jo hermo menemään kun oon viikon verran jo odotellut sitä! Tänään siis kp 34. Tiedän et km jälkeen kierto voi venyä mut silti ärsyttää kun haluais jo aloittaa yrityksen puhtaalta pöydältä.

Täällä tänää plussattu värikäs viiva :D ei niin vahva kuin kontrolliviiva, mutta toivotaan että vahvistuu ja mukana pysyy. Ei jättänyt kyllä epäselväksi, mutta toivotaan että vahvistuu, koska heikkohermona pissin tikkuun jo, vaikka menkkoja odottelin alkavaks 3 pv päästä... Plussatuulia kaikille!!

bluerose pahoittelut tädistä, toivotaa että tämä alkanu kierto tuo plussan :)

freyja tsemppiä toivottavasti sun tilanne selviää pian :)

Uusille tervetuoa.. :)
Gatusa.Toivotaan nyt et ei olis mitään hormoni häikkää vaan kinnittymisestä johtuvaa.. Ja onnittelut uudesta työstä. niin ja kiva kuulla et liikunta on tehnyt hyvää..tarvis kipeesti itekkin lisätä liikuntaa.
Melissae.Pahoittelut tädistä.ja toivottavasti pääset tutkimuksiin..
Aamu.voi että mä nyt niin toivon et se täti tajuis pysyy pois sieltä.
Nuppu.Tsemppiä ja toivottavasti sun mies nyt pian alkais haluamaan kans sitä pikkusta..
Bluerose.Pahoittelut tädistä ja onnea uuteen kiertoon.toivottavasti se tuo teille plussan..
Freyja.No voi pöh.toivon mukaan se täti nyt tulis pian niin pääsisitte yritykseen..
Unippiu.Onnea plussasta ja tarrasukkia matkaan.. :)

on.tänään on kp.16/27-46 limoja on täs vähän tullu mut ei vie kunnol et varmaan piakkoin ovis on tääl.tarvii yrittää huomen keret saamaan toi ukko sänkyyn.eilen pupuiltii mut tänään ei ol keritty...oltiin ensin päiväl synttäreil ja sit ukon vanhempien luona.entie miks mut oon aivan poikki tästä päivästä.. noh nyt suihkuu ja nukkuun..

Heips,
Näyttää siltä, että siirryn takaisin yrittäjien puolelle...
Ei tule meille syysvauvaa, ehkä sitten myöhemmälle vuodelle...
Palailen kunhan saan itseni kerättyä kasaan...

Voi Santra <3 Tuo tänne takaisin palaaminen on inhottavaa. Itselläkin vielä joulukuun km kummittelee. Viimeksi eilen tuli taas todella ahdistava ja surullinen olo kun äitini tokaisi puhelimessa suorat sanat mulle tulevaisuutta ajatellen. Ehkä se ei ihan kaikkea tarkoittanut mitä sanoi, mut tuskin ajatteli et miltä musta tuntui. Vaikka tosiaan ulkoisesti keskenmenosta selviää hyvin niin aika ajoin tulee surullinen olo. Yks päivä käytiin miehen kanssa ruokakaupassa ja iltapäivälehden lööpissä suurena uutisena oli Tero Pitkämäen uutinen Meille tulee kesävauva. Siinä vaiheessa tuli sellainen olo et onko siitä pakko ihan joka paikassa muistuttaa...

Mutta tänään siis vihdoin kp 1/30-34 :) Ja helmikuun alussa pääsee testailemaan... Vaikka tuntuu että eipä tuo plussa mitään takaa... Ja mielessä pyörii myös se, että voiko olla tuuri et raskautuu taas uudesta yrityskerrasta. Siis kun se viime tärppi kävi ekasta yk:sta.

onnea plussasta unippiu, tonnikaupalla tarrasukkia :)
santra pahoittelut että tänne jouduit takaisin, jaksamista ja tsemppiä.
kiitos loora onnitteluista. juu liikunta tekee kyl tosi hyvää.

on: 30/30-32 menossa ei merkkiäkään menkoista, rinnat kipeet mut ei mitää erityisiä oireita, ootan että ne menkat putkahtaa paikalle piakkoin ellei kierto sit veny iha megapitkäksi kun en tiä mikä on kropassa homman nimi, ehkä ens viikolla uskaltaa kysästä lääkäriltä tarkastusta jos ei menkkoi näy ei kuulu.

Onnea unippiu!

Gatusalle ja Aamullahan on jännät paikat :) tulkaahan kertomaan heti uutisia!

Voi ei Santra, tulehan takaisin kun olet valmis!

Hienoa Freyja, että pääsette vihdoin yrittämään :)

Blueroselle pahoittelut tädistä :(

Looralle tsemppiä oviksen bongaamiseen ja hyödyntämiseen!

Täällä menossa kp 17 ja dpo 6. Piinaviikot menossa, toissa päivänä aloitin lugekuurin taas, toivotaan parasta :)

Santra, suuret pahoittelut <3

Freyja: jee, uusi yrityskierto pääsee siis alkamaan :) Hyvinkin voi tärpätä taas heti, eikös keskenmenon jälkeen usein muutenkin uusi raskaus ala helposti. Ja onneksi yksi keskenmeno ei millään tavalla nosta riskiä siihen, että saisi toisenkin keskenmenon.

unippiu: Onnittelut! :)

Aamu: mikä siellä on tilanne?

Melissae: pahoittelut sinulle :(

Bluerose: voi harmi :/ mutta nyt vaan uutta yritystä kehiin :)

ON: Mulla alkoi eilen illalla nukkumaan mennessä kova oikealle painottuva alavatsakipu. Heräsin siihen alkuyöstä vielä uudelleen :O Mulla on ovulaation jälkeen ollut oikealla jotain pientä jomotusta, minkä aattelin olevan jotain ovulaation jälkikipuja tms. Tää yöllinen kipu oli kyllä kamala, en yhtään tiedä mistä tää tuli, ei ole koskaan ennen vastaavaa ollut. Dpo 4 joten ei varmaan liity kiertoonkaan millään tavalla vaan oli jotain muuta :( Tuli jo pieni paniikki että onko mulla nyt joku tulehtunut umppari tms just kun ollaan matkalle lähdössä... Tänä aamuna ei oo kyllä enää mitään kipua onneksi ollut.

Takaisin