Freyja, tsemppia uuteen kiertoon! Toivottavasti sulla mieli kohenisi jo ennen tuota lääkärireissua :) Voin vaan kuvitella miten kauheeta masennus sairautena on
Itselläkin kun näitä alakulon hetkiä on ja silloin olo on kamala. Onneksi mä oon tähän asti saanut ravistettua sen olotilan pois ja nokka pystyssä suunnannut kohti uusia pettymyksiä
Eilen tuli varmaan yli tunti maattua lattialla tuon tytön kanssa ja sitä ihmettä katsellessa on mahdotonta hukkua omiin murheisiin
Kunpa Freyja teillekin se oma ihme pian suotaisiin!
kiwibird, sun viestit on kyllä niin tsemppaavia että niitä lukee mielellään. Tsemppiä sullekin! :)
Lucky, kunpa sulle tulisi plussa!! ++++
Kiitos
lissufin, pömpylä, gatusa ja muut! Mä en missään nimessä halua edes verrata omaa tilannettani keskenmenoon ja siihen mitä te olette joutuneet kokemaan. En kuitenkaan halua puhua mistään kemiallisesta, se tuntuu vähättelyltä. Kyllä mä koen olleeni yli viikon raskaana, niin monta plussatestiä tuli tehtyä.
Lissufinille ja Gatusalle +++++++++ ja siihen perään liimaa, tarrasukkia ja vaikka hitsipuikkoo prkele, että pysyy kyytiläinen matkassa!! :) Sulle Pömpylä vaan noita viimeisiä
Ja kaikki muut, joita en maininnut, ootte kyllä mielessä :) Siellä ooteltiin ovisplussaa, raskaustesti plussaa, oltiin kiireisiä töissä, stressattiin monista asioista ja jokunen jopa yritti olla koko ajan ajattelematta tätä vauva-asiaa! Tsemppii vaa tohon viimeseen...
ON: Tein tänään apteekin testin. Joku hailurainen viiva siihen saattoi tulla, tai sitten senkin vaan kuvittelin
Eli eiköhän tämä ollut tässä, siis raskaana olo päättynyt. En tiedä onko enää mitään tarvetta digitestille... Jos teen sen, niin kaiketi vasta loppuviikosta, olisi sitten varmemmin hormoonit pois ja sais sen negan.
Nyt koetan suunnata ajatukset ihan muuhun! Suunnitella elämää yhden lapsen äitinä :) Ilman ehkäisyä mennään, mutta jos nyt jättäisi nuo testaamiset ja orjallisen kierron laskemisen pois :) Muutama ovistesti kaapissa vielä on, että kyllä mä ne varmaan käytän
Nythän tässä nimittäin ollaan jo yhtäkkiä uutta kiertoo eletty about 10 kp ja ovishan saattaa olla jo oven takana, tai varmaan tuolla viikon päässä. Limoja seuraamalla jos jatkossa yrittäisi tunnistaa ja sais sitten vielä "täsmä"seksiä siihen osumaan...
Voisin vähentää tätä palstailua.... voipi olla pikkuisen vaikeaa kun taidan olla vähän koukussa!