Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
totta tuokin iines. itellä tällä hetkellä juurikin tuollainen fiilis kun ottaa huomioon että tässä ollaa sillä lähtökohdalla että ei tietoa millo on ollu vikat normimenkat tarkallee. ku ollu jotai iha järkkyy toi kehon toiminta tänä vuonna.

dawwe kertoilehan kuulumisia jatkossakin meille :)

Iines: Endo kun todettiin mulle 2005 . Pari vuotta myöhemmin olin kunnalisella gynellä vuosittaisessa tsekkauksessa gyne oli venäläinen ja sanoi mulle ultratessa, katso tuossa munarakkula mutta se on täysin normaalia koska olet nainen. :-D mukava lääkäri mut oli vähä hassu lause

Oiii, ihanaa Dawwe!:smiley-bounce012 Onnea ja tarrasukkia!

Täällä onkin monella jännät paikat taas. Toivottavasti plussa-aallot on saavutanut muitakin kuin Dawwen! Tässä lisää meille kaikille: :smiley-bounce016

ON: Kp 28/28 fyysisesti ei tunnu siltä että olisin raskaana, mutta ei kyllä siltäkään että menkat olisi tulossa. Joskin ei ne menkat edellisessäkään kierrossa yhtään varoitellut. Jotenkin kuitenkin mielessä on sellainen olo, että nyt olisi mahdollisuuksia ollakin raskaana. Jos ei täti kurvaa kylään huomenna niin pitää varmaan lähteä testin ostoon. Testaaminen taitaa kuitenkin jäädä torstaille kun keskiviikkona on niin kiire aamu. Mukavampi ihan rauhassa tulosta sulatella oli se sitten kumpi tahansa.

Vähän hiljaista tuolla toisen vauvan kuumeilijoiden ketjussa niin taidan pälätellä täällä enemmän, sen mitä uskallan etten ihan villiinny ;) Toinen siis haaveissa, esikoinen 01/13 eli on nyt vuoden ja pari kuukautta vanha. Ehkäisyä en ottanut ollenkaan synnytyksen jälkeen ja varsinainen tulee jos tulee alkoi elokuussa -13. Toki imetän vielä (öisinkin) niin tuntuu ajoittain vähän turhalta edes haaveilla. Tosin olen tässäkin kierrossa, tarkemmin sanottuna viime viikonlopun aikana tuhlannut useamman testiliuskan, joista kahteen sain hyvinhyvin haalean haamun. Tosin nyt on vasta kp 32/33-34, että yritän tässä malttailla vielä ennen ku tuhlaan vaikka sitte siihen digitestiin. Ei mitään erityisiä oireita, on vaan ollut kumma kierto ja tunsin oviksen kahteen kertaan, ja jälkeen päin ajatellen se toinen kerta olis voinu olla oikein hyvin kiinnittymiskipua.

Onnea kaikille plussanneille ja tsempit lopuille :)

toukero tsemppiä ja jos oot saanu haaleita plussia jo ni varovaiset onnittelut, tonnikaupalla tarrasukkia :) kerrohan kuulumisia minä oon jo iha innoissani ja jännitän sun puolesta :)

on: kp 14/X kunnes testi toisin näyttää jos näyttää mikäli sen saan. mä oon iha innoissani ja jännitän kauheest huomista ku huomen mulla on kokous netin välityksellä saudi-arabiaan ja tarkotus ois neuvotella ja saada lyötyä lukkoon se 10% osakkuus soppari. mä en ol pitkää aikaa ollu tehokkaast työelämässä ja vielä vähemmän neuvotellu tällee ni alkaa paniikki iskee. onneks tuo saudi-arabialainen on todella rento luonteeltaa (mikä on harvinaista) ja tuttavallinen. kun ehdotin että josko soitan huomenna ja keskustellaa mun ehdotuksesta ni oli heti että juu tehää sillai, mehä sinutellaa suoraa mitä ei yleensä tehä arabikulttuurissa. onneks se on opiskellu briteis ja jenkeis aikasemmin.

Mä romahan :sad001 Tunnen itseni niin voimattomaksi. Mä en ole osanut ikinä edes kuvitella että mulla vois olla tämmöisiä tunteita. Edellinen kulunut viikko on kyllä aivan suoraan sanottuna ollut elämäni kauhein. Tästä viikosta taitaa tulla vielä huonompi... :sad001

Sorruin tekemään apteekin testin. Ajattelin että siitä vähän näkisi onko tuo aamuinen digin tulos menossa mihin suuntaan. Aivan täydellisen puhdas nega se oli :sad001 Mä en osaa sanoin kuvailla tätä tyhjyyden tunnetta. Vaikka kuinka kuvittelin olevani valmis siihen negatulokseen ja järkeillyt verivuodon jne ettei se nyt mitenkään voi olla "tervettä", niin valtavan pettynyt olen silti.

Huoh. Odota tässä nyt sitten että saa digitestiin "ei raskaana"...

Olisko nyt sit oikeesti kp10 jos sen vuodon alusta lasketaan... ihmeellisen paljon valkkaria tähän kierron vaiheeseen.

Ihanan paljon täällä positiivisia mahdollisuuksia plussaukseen! :) Kyllä kai mäkin täältä suosta vielä nousen, vaikka kyllä siihen nyt hetki menee... on tää kokemus ainakin opettanut, jos ei muuta. Ja on todettava että te km kokeneet naiset ootte RAUTAA! Oispa mussa edes hitunen sitä naista mitä teistä löytyy! :notworthy

Voimia Sandy <3

Ja Dawwelle paljon onnea plussasta sekä tarrasukkia matkaan :)

Gatusa: Jännä et voi tehdä töitä tuolleen täysin netin välityksellä toiseen maahan. Tsemppiä ja toivottavasti saat sopparin :) Niin ja plussaa toivon todellakin sulle.

On: ei vuotoa eikä mitään muutakaan. Paitsi et soitin vihdoin tänään lääkäriin kun oon ollut tosi alakuloinen ja itkuinen viime aikoina. Sain ajan lääkärille et tarkistaisi mun masennuslääkkeen ja pääsisin purkaa sydäntä jonnekin, mut se aika on vasta huhtikuun puolessa välissä. Jännä ettei aiemmin ollut aikoja. Tilannehan voi muuttua melkein kuukaudessa huonoonkin suuntaan joillakin. Mulla nyt silleen on hyvä turvaverkko ja oon pärjännyt hyvin toistaiseksi mut ehkä on aika käydä juttelemassa.

Siihen mennessä luulisi tämänkin kiertohäiriön ratkenneen suuntaan tai toiseen :)

Aurinkoista alkanutta viikkoa <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Sandy: Ei siihen koskaan ole valmis, vaikka kuinka kuvittelee jo mielessä ne pahimmat ja yrittää itseään jollain tavalla rauhotella. Parempi itkeä itkut, rauhottua ja antaa surun tulla. Ihme ja kyllä se on joka kerran jälkeen myös lähtenyt poiskin. Kaikki kokee erilailla asioita, eikä koskaan voi tietää millälailla ens kerralla ittekään sen tuntisi o_O

voi sandy pahoittelut keskenmenosta, varmasti on kauhea tunne eikä sanat riitä kuvaamaan. toivottavasti kuitenkin aika helpottaa oloa eikä tule mitään jälkiseurauksia ja tietenkin toivon että saat uuden plussan pian kunhan olette ensin vaan valmiita. anna itsellesi aikaa kädä menetys läpi mikään muu ei auta. jaksamista ja voimahali.

freyja kuten mulla on tapana sanoa "when there is will there is a way" ja minä kun haluan tehä töitä ni keksin keinon aina alhamdulillah. minä missää tehtaalla ala tekeen töitä 8-12h jollai 100€/kk en todellakaan.

Sandy: Pahoittelut keskenmenosta :sad001 . Tiedän että tuossa vaiheessa mitkään sanat ei välttämättä auta tuskaan, ehkä helpottavat vähäsen. Aika parantaa haavat. Mä kanssa ajattelin samalla lailla kun sain keskenmenon. Kuinka jotkut voi puhua siitä ääneen. Luin kaikki maholliset syyt miksi semmoinen voi tulla ja syyllistin itseäni ja sitä voileipäkakun minkä pistin suuhuni, koska siinä oli tuorejuustoa (pastoroimaton maitotuote) yms. Itkin ja huusin. Sitten se mikä mulla auttoi itkun ja 2 viikon tyhjennysvuodon jälkeen kappale: Ilpo Kaikkonen- Terveiset Sinne Taivaiseen. Sitten ymmärsin, mitä miehenikin sanoi: Hän oli liian hyvä tähän maailmaan. Hän on meidän suojelusenkeli <3

Iso hali ja voimia :Heartbigred

Heippa

Täällä oli ainakin Dawwe plussannut ja jos oli joku muukin plussannut niin Onnittelut ja tarrasukkia matkaan.. :)

Ja pahoittelut keskenmenon saaneille ja paljon voimia...

Muuten lähetän kaikille tsempit oli kierron tilanne mikä tahansa.. :)

on.Ei sitten tuu kirveelläkään sitä ovis plussaa...tummaa on ollu jo kymmenen päivää mut ei oo silti tarpeeks tummaa..nyt siis kp.22.et tais tää kroppa mennä siit keskenmenosta sekasin... :( no kuhan nyt ei ihan kauheen pitkäks venyis..onneks mul on vie noita ovistestei jälel...

saas nähä plussataako sit yhessä lucky, mä jännitän et toiko ukko testiä ku sen piti tuoda että saadaa asiaan selvyyttä mistä mun olot johtuu.

Luin kaikkien viestit ja kaikille toivotan vain parasta!
Silti eritoten Sandy mulla on tunne että toivoa on vielä eli minä peukutan mahdollisen raskauden puolesta ♡ voimia myös tilanteeseen.
Ja tervetuloa toukero täällä on muillakin ennestään lapsia joten mukaan vaan. ♧

Takaisin