Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kääks kiitos! Oli se kuivana vielä selkeämpi. Ei vaan uskalla uskoa ku koko ajan menkkajomottelee ja viimeksikin menkat sitten tulivat :/

Mut toisillahan se jomottelee monta viikkoo vaikka raskaus jatkuiskin.. Mut nyt oot todistettavasti raskaana! Varovaiset onnet ja pidetään se pieni masussa kasvamassa :)

Manipura. Kyllä siinä toinen viiva on. Varovaiset onnittelut ja viivalle vahvistumista.. :)

Diku: no tissit on kipeet ja vattas muljuu. Nyt tänään seksin jälkeen alko tuntuu oikeella muniksessa ja seksihalut on kovat. Eli siis ovista tekee ja ne mun ihme olot taitaa johtuu vaan tosta thyroxinin alotuksesta :)

Ovista näyttää kalenteri siis 1.1. Ja näitä terälehtipäiviä on eilisestä varsinaiseen "the big O"n saakka. Eli nää päivät hyödynnetään JOKAINEN ettei vaan käy kuten edellisis kierroissa ja jää viimetippaan pupuilut. Ei sais tuohon kalenteriin näin luottaa ;) voi olla et ovis olis tässä kierrossa ajoissa kun viime kiertokin jäi 29 päivään.

Lisään vielä :D eli jos tääkin kierto jäis siihen 29 päivään ni ovis olis huomenna!

Muokattu viimeksi:
Voi Jellis :( Et menis...

Manipura, toi on plussa, koska mä en nää koskaan haamuja! Onnea!

Mitähän Toffeelle kuuluu?

Manipura, jopa minä sokea viivalasiton näen testissäsi kaksi viivaa!!! Onnea!

Lucky87, en mä vaan voi. Olen tässä jo pari viikkoa ollut varma, ettei tästä kuustakaan tärppiä tule ja rauhallisin mielin odottelen punaista uutta vuotta. Sit välillä yllättäen lyö päälle megaluokan harha, että olisin kuitenkin raskaana. Joo, en ole. :p

Jellis: pahoittelut menkoista

Manipuralla 2 viivaa onnea!

Nuuhku: lista ei oo ees kaukana ku vasta päivitin sitä :)

Tässä mun testi kuvaa... ylihuomenna testaan seuraavan kerran jos ei menkat tuu mutta siltä näyttää että punainen uusi vuosi tulossa mullekin :/ dpo 13 ylempi on just siinä testi ajan lopussa ja toinen ihan testiajalla

Liitteet

• 1419695362768.jpg
    1419695362768.jpg
    21.6 KB · Katsottu: 273
  • 1419695381259.jpg
    1419695381259.jpg
    25.5 KB · Katsottu: 278
Kiivilintu ?
Orm Onnekas ?
@sukki ?
minde ?
Anskunen ?
Larissa ?
Lume ?
Titem ?
sabetti ?
Pikkukakkosen posti ?
Mymmelisti ?
Kettuli ?
pepeXXL ?
Silv ?
Jeilei 18.12.
Azalea 18.12.
Sannuinen 19.12
Kyfi86 19.12.
'muurahainen' 20.12.
Johanna.. 21.12.
Toffee 21.12.
PikkuMinski 26.12.
Jellis 26.12.
Miuk 26.12
Lucky87 30.12
DarkMimosa 31.12.
Mimi.?
Elli Etana?
Merink?
Nuuhku?
Ratamo?
miemalia?
Aurinkoinen ?
Timbe?
( yht. 34)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28, Nennahh, Freyja86,SuNWay, jennnyy, katapultti82,Tikku, diku, Pandakarhu, Soma, Astanga (46)

Siinä on viimeisin lista ku Nuuhku sitä kyseli. :D

Ja mun uus päivämäärä siis ens vuoden puolella. Jos vaikka nyt malttaisin oikeesti odotella ihan rauhassa tädin tuloa ja jättää kaikki dpo:t sun muut laskematta :rolleyes: Ainakaan en enää niitä davideita tai one steppejä osta, se on ihan taivahan tosi.

Azalea: davidit oli parempia ku one stepit. .. mutta ylipäätään en noihin herkkiin testeihin uskalla luottaa ellen sitten sais niihin vahvoja viivoja... ja jos tulis vahava ni tulis haamulainen jo esim pc:n testiinki

Kiivilintu ?
Orm Onnekas ?
@sukki ?
minde ?
Anskunen ?
Larissa ?
Lume ?
Titem ?
sabetti ?
Pikkukakkosen posti ?
Mymmelisti ?
Kettuli ?
pepeXXL ?
Silv ?
Sannuinen 19.12
Kyfi86 19.12.
Johanna.. 21.12.
Toffee 21.12.
PikkuMinski 26.12.
Jellis 26.12.
Miuk 26.12
Lucky87 30.12
DarkMimosa 31.12.
Mimi.?
Elli Etana?
Merink?
Nuuhku?
Ratamo?
miemalia?
Aurinkoinen ?
Timbe?
Jeilei ?
Azalea ?
( yht. 34)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28, Nennahh, Freyja86,SuNWay, jennnyy, katapultti82,Tikku, diku, Pandakarhu, Soma, Astanga (46)

Muokattu viimeksi:
Vanha testilista pyörii taas, kun olen kertaalleen itseni ja Azalean siirtänyt kysymysmerkille. Mutta siis, ensi vuodelle odotellaan nyt täällä parempaa onnea :)

Kiitos onnitteluista! Menkkajomot jatkuu, saa nähdä miten käy :/ parannusta edelliseen kertaan sentään on se, että sain sen kotitestillä näkyviin. Viime kerralla näkyi vain verikokeessa muun tutkimuksen yhteydessä, enkä kotona enää saanut näkyviin.

Lucky täällä mä taustailen! Kiertopäiviä en oo seurannut mutta limat alkanut! Ja ens viikolla terot käyttöön. Tää kierto tosin menee vähän sivusuun luultavasti..

Takaisin