Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Suuret pahoittelut Minski ja Jellis :sad001 Kirjaakin kurjempaa, te olitte molemmat ladanneet odotukset tapsaan ja nyt ei kyllä mennyt oikein :sad001 Tuntuu varmasti sanahelinältä nyt mutta ensi vuosi olkoon sitten teidän vuosi!!

Ja hyvää tulevaa vuotta myös muille, toivon että tammikuussa plussia tulee sitten ovista ja ikkunoista. Joulusta on melkein selvitty, kiirettä piti sukkuloidessa paikasta toiseen tänään vasta rauhoituttu. Ei ollut punaista joulua, mutta odottelenkin vasta punaista uutta vuotta. Hyvähän se on juhlapyhiä jotenkin juhlistaa...

Onnea Miuk! Paras joululahja ikinä :)

Timbe, ei ole ollut kontrolliultria. 9.1. on aika naistenpolille, jolloin mietitään kai jatkoa. Mietin, että voisin silloin pyytää ultran. Silloin pitäisi näkyä myös onko munasolu irronnut. Mulla oli vatsanalueen ultra muista syistä ensimmäisen clomikierron aikana, jolloin lääkäri löysi 4 isoa follia. Muuta tietoa clomien vaikutuksesta ei ole. Joisin niin mieluusti greippimehua, mutta olen allerginen.

Onnittelut miuk mahtavasta joululahjasta! <3
Pahoittelut muille tädin kohdanneille<3
Täällä yllärinä vahva ovisplussa pärähti tänään tikkuun, aattona ja eilen talletukset tehty ;)

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    421.8 KB · Katsottu: 161
Täällä ollaan taas :greet025

Foorumitauko ohi, ihan en ensi vuoteen jaksanut odotella, tuli jo ikävä teitä! :Heartred täällä ei mitään uutta. Tätiä odotellaan saapuvaksi viikonlopun aikana.

Ihan en jaksa käydä montaa kymmentä sivua läpi, pahoittelen. Mutta onnittelut ainakin Miukille ja muille kelle onnittelut on paikallaan. Pahoittelut tädin kohdanneille. Toivottavasti ensi vuosi on plussantäyteinen :love2

Gatusakin on ilmeisesti jakautunut joten onnittelut lienevät sinnekin paikallaan :Heartred toivottavasti siellä voidaan hyvin.

Täällä on joulua nautittu miehen kanssa lähinnä kahden mutta pakolliset sukuloinnit suoritettu. Ruokaa on mätätty niin paljon että masu näyttää ihan kuin olisi viidennellä kuulla :grin se on jännä kyllä miten se jouluruoka aina yllättää. Joka kerta lautanen on pakko laittaa täyteen eikä yhteen lautaselliseen mahdu edes kaikki!

Mites te ootte joulua viettänyt? :Heartred

Ja täällä taitaa olla paljon uusiakin joten tervetuloa :welcome

Mites vieläkö porukka on muuten tällä puolen vai onko vaihtunut ensi vuoden ketjuun?

Paljon on siirtynyt tuonne toiselle puolen mut taidetaan hyppiä molemmissa

On. Nyt on salilla keskivartalon treeni tehty ja kyllä pisteli alamahaa ja tuntu et emätin repee. Tein kyllä ihan huonon kuntoni mukaan. Nyt on nälkä ja huono olo. Tupakka ei oo tänään oikee maistunut mikä nyt on ihan hyvä asia vaikka kokeilla on aina pitänyt. Mutta ku sytyttää ni huono olo siitäki on tullut. Niin ja meinasin nukahtaa autoon ku ukko ajo

Muokattu viimeksi:
Mun on pakko vähän omanapailla, olen ollu koko päivän kuumeen kourissa ja joka paikkaan kolottaa :( alavatsaa nippailee ja rinnat on niin arat et yöpaitakin sattuu nänneihin kävelleassä, mut laitan sen tän kuumeen piikkiin ja yleisen huonon olon piikkiin. Vielä pitäs malttaa ootella testausta. Toivottavasti ei ainakaan ole haitaksi tämä mahdolliselle raskaudelle... onneksi vasta maanantaina töihin, tunnolliset sairastaa vapaillla! :sad010

Mä seilaan molemmissa vielä.

On: jotenki nyt taas tuntui pahalta kun muutama tuttu hehkuttavat raskauttaan naamakirjassa... Vaikka pitkään olen tiennyt molempien raskaudesta, mutta tuli niin sellainen tunne, että miks mä en saa hehkuttaa... Itkua yritän pidättää, ettei tarvitse asiasta miehen kanssa puhua... :( joo seuraavassa kierrossa meillä tärppää, nyt mä sen päätin :D ihan ku olis muka siitä kiinni...

sarina: mulla on kans melkein aina noin et tuun kipeeksi just kun vapaat alkaa :D

hmm, miksi mun rinnatkin on tullu kipeäksi :o tai oikeestaan vain oikea.. en oo vieläkään tehny testiä vaikka oloja on ollu ja ne menkatkin kesti hurjan päivän (tuskin teenkään) ja ovista huutelee 1.1. :) sanoin miehelle tänään et voitas tehä uudenvuoden toiveet/lupaukset makuuhuoneen puolella :D

kauhee ku on vaikee kirjottaa koneella ku meillä on vallan noi tabletit käytössä.. töissä siis nyt, työnantajalle tuli vieraita ni mä pakenin taka-alalle :D

ainahan se on niin että kipeeks tulee kun vapaalle jää :) mitäpä ootte mieltä kannattasko tehä se yks ja ainoa cb:n ovistesti (digi)... näyttääkö ihan puppua kun paketissa lukee ettei voi viivoista päätellä mitään vai onko ne ihan samoja kun normi liuskatki... entes jos laittaa sen siihen laitteeseen pitäiskö näyttä hymynaamaa jos on raskaana :)

mut onkohan noin cb:n digit jotenki eriasia ku tavalliset ovistestit ku mistään en oikein kokemusta löytänyt noille testeille... :) kokeilemallahan ne selviä... kuhan tulee seuraava pissa hätä ni meinasin testata ku ei se mistään oo pois....

Haha :D mäkin näin viimeyönä unta et sain kaksi viivaa testiin, ja se pettymys aamulla ku heräsin siitä unesta... se oli jotain sanoinkuvaamatonta. En ollukaan piiitkään aikaan nähny unia saatika muistanu niitä aamulla!

Takaisin