Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eipä tarttee vielä lähtee testi kauppaan... antaahan menkkojen olla reilusti myöhässä :/

Liitteet

• 1419616893174.jpg
    1419616893174.jpg
    14 KB · Katsottu: 279
Lucky onko toi se cb:n 2hormonitesti mikä näyttää eka vilkkua? En tiiä voiko siitä päätellä mitään ku siinä on se estrogeenin mittaus, LH-ovistikku on se mihin tulee raskaana viivat ja siihenki semmonen lihava usein myöhemmin ku raskaustestiin. Hcg muistuttaa lh:ta ja antaa viivan, mutta vasta ku pitoisuus on jo korkea, siis jos ovistikun herkkyys on 20 niin pitoisuus 20 raskaushormonia ei riitä kunnok viivaan, vaan pitää olla enemmän. Eli kannattaa vielä testata oikeellaki tikulla! Toivotaan parasta, oireet ainaki kuulosti lupaavilta!

Oli just se kaksoishormooni ovis testi.... Muniksia on kyllä tuikkinu tuon treenin jälkeen koko illan... luulis ettei se kiinnittynyt mikä lie vahongoittuis vatsa rutistuksista ym. Jos on kiinnittynyt.... eihän se muuten kestäisi loppuun asti mitenkään. Kattoo nyt :) toivoa on nii kauan kuin ei menkkoja mutta mahdollista on myös mulla että kierto venyy... sehän oliski lähes mahdotonta että mulla olis 3 perättäistä kiertoa ihanteellisen mittaisia... ja oliko että nuo clomit voi myös pidentää kiertoa.... eihän tää ole edes ku vasta dpo 12 ni ei mitään hätää vielä...

Lucky; Mulla oli dpo 14,kun ovis testi olis ollu plussalla..Eli ainakin itse uskon raskaustestiin mielummin.Ovistestiin kun tulee kierron lopussa helposti jonkun vahvuista viivasta..

Miks tää taas kuvittelee kaikenlaista?

Hus pois kaikki liian toiveikkaat ajatukset, mä mitään raskaana ole.

Starling: miks et olisi? :) samat ajatukset täälläkin. ... ei voi olla raskaana jos nippailuja ja kipuja ja tuntemuksia on... ku ei oo niin käyny ennenkään... muuten on kyllä ihan seesteinen ja tasainen olo... en stressaa yhtään. .. ei kiukuta :)

Pikkuminski tossa kertoikin jo mun jouluterveiset. Punainen on joulun väri. Mä taidan jäädä nyt toistaiseksi pois enkä oo heti jos ollenkaan tulossa sinne ens vuoden ketjuun. Onnea plussanneille ja plussia lopuille.

Onnittelut plussanneille!

Pahoittelut tosiaan tädin kohdanneille <3

Täällä joulu sujui miehen suvun luona ja siellä jo innoissaan anoppi esitteli mitä oli ommellut pienelle :) Miehen isovanhemmat myös olivat tulokkaasta onnellisia, sanoivat vaan et pitäisi useammin käydä siellä. Harmi vain et asuvat hieman kaukana niin ei tuu kovin usein Itä-Suomeen ajeltua täältä Etelä-Suomesta. Toki molemmilla meillä veri sinne takaisin vetää että ehkäpä joskus muutamme takaisin Savoon ;)

Oma olo on jo paljon parempi vaikkei vieläkään voi hehkuttaa hehkeää keskiraskautta. Nyt vaan masua kasvattelemaan. Tänään siis rv 15+0 :)

Hei!

Pahoittelut menkat kohdanneille!
Ja onnittelut plussanneille!

Tietääkö joku millä sivulla meidän lista menee? Ois. Kiva nähdä ketkä kaikki on pääsy plussaneiden puolelle ja kellä se testi päivä lähenee:)

Tääl ei menkkoja näy vaikka omien laskujen mukaan ois viimestään eilen pitäny alkaa.. Kp 34 menossa.
Tein yhden testinkin varmuuden vuoksi toissa päivänä (ei mitään) vaikka jo tiesinkin että ei tästä kierrosta ainakaan oo mihinkään.. Ehkä vielä joskus :)

Lucky, mulla clomit pidensi ekalla kierrolla kiertoa. Nyt vaan kaupasta testiä hakemaan. :)

Voi Jellis... Valtavasti tsemppiä ja plussapuhureita heti alkuvuoteen! ❤️

Manipura, jopa minä nään kaksi viivaa! (Mulle ei todellakaan ole viivalaseja päähän suotu) Viivalle vahvistumisia! ❤️

Takaisin