Raskaaksi 2014

Heippa naiset!
Mä olin joulunvietossa ja pidin samalla vähän digipaastoa, nyt jaksaa taas.

Pahoittelut tädeistä, niitä tuli kylään vähän turhan monta :sad001

miuk ja manipura, plussaonnea!
j3nnille vahvistumista haamulle, kyllä se siellä on...

Itsehän plussasin viikko ennen joulua ja edelleen raskaana kunnes toisin todistetaan. Verikokeessa näkyi 19.12. komeat hormonilukemat. Huomenna seuraava gynekäynti, katsotaan mitä mahassa näkyy ja jos kaikki ok, aloitetaan paperihommat sun muut :) tottakai kauhee pelko kummittelee tuulimunista yms. Mies lähtee onneks mukaan pitämään kädestä kiinni :)

Oireita on vähän, lähinnä iltaisin ja yöllä menkkamaiset kivut, välillä etoo vähän ja tissit kipeet (lähinnä nännit kivistää).

Pakkohan tää oli porukoille tunnustaa kun en voi juoda viiniä yms. ja saivat käskyn olla kertomatta kellekään toistaiseksi...
 
heis ihanat.

onnea plussanneille mashaAllah.

tsemppiä kaikille ja plussatuulia :)

täällä neiti synty 17.12 klo 23.40 sektiolla ku ei lääkkeet auttan suppareihin tehostavasti vaikka olin alkan avautuu ja kroppa ei tuottan tarpeeks oksitosiinia yms ite ni 5 päivän yrityksen jälkeen sektio ettei kohtu kärsi liikaa lääkkeistä. neiti voi kokoajan hyvin ja sai täydet pisteet. 3120g, 49cm, 35cm mitat. ollaa onnellisia neidistä. 19.12 kotiutus ja mentii anoppilaan toipuun sektiost mut oli stressaavaa ku kohdeltii sillai et iha ku en osais mitään ite ja mua ei kuunneltu ni ärähin etten anna kenenkää koskea tyttöön enää. eile illal tultii kotiin alhamdulillah.
 
Ihanaa gatusa!!!!! Jee! Onnea tytöstä! Ja vihdoin kotiin pääsystä!!!! Kova ikävä ja hätä ja huoli ollut!!!! Mutta ei oo kuitenkaan ruokia tarvinnu tehä ku anoppilassa ollu. Eihän sitä koskaan halua toisen määräilevän omastaan ku hormoonit tekee siinä oman tehtävänsä! Ihanaa että palasi! !!! ♡ ♡
 
Gatusa!!! Onnea miljoonastai ja ihana kuulla että siellä kaikki hyvin! Jestas ihan silmäthän tässä kostuu! Ei voi edes sanoin kuvata miten onnellinen olen teidän puolesta kun vihdoin teille suotiin oma prinsessa!
 
Ihanaa Gatusa on back!!!! Onnea oikein paljon neitokaisesta ja kerro terveisiä pikkuiselle! Täällä kovasti jännitettiin mitä teille kuuluu!
 
Takaisin
Top