Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea miuk ja manipura!! Nyt paljon kaikkea hyvää matkaan :Heartred

Täällä taustoin reissunpäällä. Aloitin sittenki terot ku ei ovista ollu tuloillaan ni saa ainaki ajois alottaa clomit ensvuoden puolella :) greippimehua ja geleetä kuitenki vielä apuna mukana :)

Noista unista oli juttua. Mä oon nähny saman unen useasti vuosien ajan. Teen testin ja olen raskaana. Lopulta olen saanut pojan. Hän on kuuro ja downi. Vaaleat hiukset ja iloinen kaveri. Oon ehtiny jo tässä miettiä että mitähän meinaa.. olen kyllä siis kehitysvammaisten hoitaja ja aiemmin kuurojen parissa mut kun tätä unta on nyt jo katteltu vuosia...

Lucky87: Sitä hän tulee kyllä olemaan juuri sellaisena kuin on ♡ kunhan nyt vaan tapahtuisi jotain.. alan olla kärsimätön vaikka muuten oonkin pitkäpinnainen yms..

Tämän asian kans ei varmaan siitä pitkästä pinnasta ja kärsivällisyydestä ole paljoakaan hyötyä kun on vain ja se yksi asia mielessä. :)
Joka kierron loppu on kyllä kun avais joulukalenterin luukun ja jännäis millainen suklaa sieltä tulee ku tekee testin. Sit onki pirunmoinen pettymys ku siellä ei ollutkaan suklaata. :(

Hei!
Onnea plussanneille! Pahoittelut negan tai tädin kohdanneille! Täällä vietetty mukava joulu, ottanu ihan levon kannalta kun loppiaisen jälkeen heti työssäoppimaan. Jännitystä ilmassa kun tänään saatu tällänen haamu kenties.. tässä oon kontrastia hiuka tummentanu nii näkyy hiukan selkeemmin.. saas nähdä mikä on lopputulos, toiveet nous ainakin! :D ainakin mielestäni jotain vois olla havaittavissa. Kp vasta 25. Limoista päätellen ovis oli kp 12-15 mutten oo varma. Aikasin oon liikenteessä testauksessa :D

Liitteet

• 1419762687431.jpg
    1419762687431.jpg
    38.7 KB · Katsottu: 297
Ihan selkeä haamu j3nnillä! Onnea ja viivan vahvistumista. ... omat "haamut on tuohon verrattuna kyllä pelkkiä pieru ja vaan :)

Pitkästä aikaan taas tuun kirjottelemaan!
Kauheasti te olette ainakin kirjottaneet! :D Monta sivua tekstiä, ja kaikkea en edes jaksanut lukea :D

Plussanneille onnea hirmuisesti <3 ja nega/täti uutiset kohdanneille pahoittelut :( <3

Omasta tilanteesta. Huomenna alkaa peiton heiluttelu (ovista en ole tikutellut) .. nautinnon täytteinen viikko tulossa! :D vehnistä oon syönyt kp1 asti :)
Edit. Womanloggerin mukaan keskiviikkona ois paras päivä heilutella peittoa! :)

Muokattu viimeksi:
Lucky87, joillakin on vehniksen syönti auttanut plussaamiseen..tai ainakin uskomusta siihen että sen avulla tullut plussa! Keskenmenon kokeneille myös "suositeltu" vehnistä. Tekee myös hyvää hiuksille ja kasvoille :) Ja eikö tuo vehnis vaikuta limoihin(?) jotenkin?

J3nni. Kyllä siellä haamulainen näkyy.. :) Varovaiset onnittelut ja viivalle vahvistumista.. :)

Tiiatko,J3nni, minaki naan haamun ja ssis maha en naa yleensa mitaa ;) varovaiset onnittelut, toivotravasti vahvistuu!

On: kp 30/28+- eika mitaan... sidekki tuli aamulla ennen ulos lahtoa laitettuu ettei vuoto yllata kesken paivan (ma en osaa kayttaa kasilaukkuu ni piti paalle laittaa :D ) mutta eipa sita viela nay vaikka varma olin... jos aamulla uskaltas testata ellei vuoto ala...

Missakohan Gatusa luuraa, alkaa pikkase huolestuttaa ku ei kuulu mitaa :( toivottavasti kaikki kuiteski hyvin ja neiti vaa pitaa kiireisena...

J3nni, toi nyt on jo melkein selkee plussa! :D Onnea ihan hirmusesti! ♡ Nyt niitä jarrusukkia ja vauvaliimoja matkaan mukaan! Ja vahvistumista plussalle! ♡

Takaisin