Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Miukille plussasta! :Heartred

Muille kovasti tsemppejä ensivuoteen!

Tiesittekö muuten että nyt on alkanut sellainen unijakso joka antaa viitteitä ensivuoteen? Eli aatosta eteenpäin loppiaiseen asti, 12 yötä, 12 kuukautta. Viimeyön unet ovat olleet viitteitä helmikuun teemoista :) Toivottavasti näkyy paljon vauvaunia :)

Kiivilintu. Tottakai minä täällä pyörin, onhan teitä täällä vielä niin monta joiden kuulumisia haluan stalkata ja odotan sitä teidän plussaanne :love7:love7:love7

Aion kyllä seurata teitä myös seuraavaan ketjuun sori vaan :grin

Me on ohitettu puoliväli, hurjaa. Vaavi mönkii iltaisin menemään ja aamuisin se iskee varmaan kantapäällä kusirakkoon kun ei meinaa vessaan keretä kun ylös nousee :grin
Kerran päivässä minut valtaa ihmeellinen viiden sekunnin ahdistuskohtaus siitä että olen raskaana, mietin että tätäkö oikein halusin ja apua että oikeesti meille tulee vauva jos kaikki menee loppuun asti hyvin. Täytyisi hieman ottaa aikaa näille tunteille että saisi käsiteltyä, sitten se fiilis menee ohi ja kaikki on ok. Vauvauutisia kantautuu korviin viikottain, eilen myös, eli jaksan uskoa että kaikkien aika tulee kyllä :Heartred:Heartbigred:Heartred

Miuk;oi niin ihanaa :Heartbigred Onnittelut :Heartbigred Tarrasukkia ja vauvaliimaa runsain mitoin :Heartbigred
PikkuMinski; Virtuaali :hug013 Älä lähde mihinkään,välillä kuumeilussa menee pidempi aika,uskon kyllä että pian on teidänkin vuoro :Heartred

En ole ehtinyt kirjoittelemaan, mutta taustalla olen lukenut teidän kuulumisia.

Onnea Gatusalle pienestä Prinsessasta!!! ❤️❤️❤️ Olisi ihana kuulla miten siellä on mennyt ❤️

Miuk, ihanat viivat!!! Onnea ja paljon vauvaliimaa mukaan!!! ❤️

Täällä on tässä muutaman viikon aikana muitakin plussanneita! Onnea kaikille ja paljon vauvaliimaan mukaan!!! ❤️

Voi Minski... Pahoittelut negasta! ❤️ Milloin menkkojen pitäisi alkaa?

Tädin kohdanneille pahoittelut! ❤️ Tammikuu olkoon kunnon plussakuukausi!

On, maanantaina clearbluella puhdas nega, rfsulla keskiviikkona puhdas nega ja lämpöjen lasku, myös samana iltana täti kurvasi kylään. Täti on ollut todella pihi, eikä enää aamulla tullut pyyhkiessäkään mitään. Normaalisti täti on kylässä vähintään viisi päivää. Lämmöt on silti edelleen koholla 0,4 astetta, tiistaina oli vielä 1 asteen. Tänään pitäisi aloittaa clomit, mutta tädin pihiys mietityttää, sillä täti on yhtä kertaa lukuunottamatta ollut hyvin "antelias". Ehkä oon vaan sekoittanut kroppani, kun pelkään niin kovasti ensi kuun suoliston tähystystä...

Kiitos ihanat! Aika epätodellinen olo, mies kyllä tokaisi olleensa mun oireiden perusteella aivan varma tästä. :) Nyt yritän päästä "jos kaikki menee hyvin"-ajattelusta eroon. Yritän nauttia tästä kaikin tavoin, keskenmeno tapahtuu jos on tapahtuakseen.

Ihanaa miuk! Eipä oo täällä mistään oireista paljoo ilmoitellut tahi ootko testiäkään tehny!!! ♡ tapsa sieltä tulee!

Just. Helmikuussa sitte tulee ero :/ jos tuohon uneen on uskomista. Ja vielä ero exästä. Ehkä se on sit sellanen että mun ja miehen välit paranee.... :) no katotaan sitten. Niin ja viime yönä näin unta että kävin katsomassa yhtä myynnissä olevaa taloa joka on ihan laho. Ja oon käyny ennenkin käyny sitä katsomassa ihan oikeasti. :)

Muokattu viimeksi:
Minä en halua tuohon unihommaan uskoa, koska olen nähnyt vaan ja ainoastaan kauheita painajaisia! Hyi olkoon kun tuli paha olo kun miettiikin että ne toteutuisivat!!

En ihan tarkoittanut että unet "toteutuisivat", joten ihan rauhassa vain, ne ovat viitteellisiä, kukin ottaa unista irti sen minkä haluaa, kauheat unet eivät tarkoita kauheuksia, ne voivat olla "varoituksia" tai esim. joitain asioita mihin kiinnittää huomiota kys. kuukautena :) Niiden tarkoitus ei ole suinkaan lietsoa pelkoa :Heartred Itse näin viimeyönä unta vankilasta, en usko joutuvani vankilaan :grin Luulen tai toivon että jokin ajatuslukkoni toivottavasti tulee avautumaan helmikuussa, jokin minkä vankina ehkä olen :)

Onnea miuk! :Heartbigred:Heartbigred Hassua miten iloiseksi voikin tulla toisen plussasta.. :santa! Irl elämässä kun saattaa ainaki mukana olla se ei meille vaan-vihlaisu.. mutta täällä jotenki tulee aina niin hyvälle mielelle! Tarraliimaa :)

Ja pahoittelut erityisesti Minskille ja Jellikselle.. :sad001 :love022 Paskin joululahja tosiaan.. :( Olkoon tammikuu teidän kuu!! Muillekin plussarikasta uutta vuotta! Mä kerkiin kans vielä tässä ennen vuodenvaihdetta sen negan ottaa, joten tavataan 2015 ryhmässä, se olkoon meille kaikille täditön!

Oliko sulla myy joku kontrolli ultra? Jos se vuoto kovin niukkaa on, niin varmaankin on sitten limakalvot ohentuneet, kannattaa kysyä gyneltä, kun sitten taas se ei ole hyväksi kiinnittymiselle :/
Mulla ainakin oli yhdessä luomukierrossa ultrassa ohut limakalvo ja tuli tosi niukat menkat. Greippimehua naamariin vaan :)

Takaisin