Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt tuntuu siltä, että täti tulee yön aikana... Katsotaan, palailen huomenna testituloksin tai kp 1-uutisin. :)

Tuhrua havaittu. Kp29/29 tai no, emmä voi kp:stä olla varma kun en tiedä kuinka se kaavinta sekotti kiertoa. Outoa sinänsä jos nyt alkais, kuvittelin oviksen olevan reilu viikko sitten :o samapa tuo, alkais kroppa taas pelittää normaalisti :)

Mimi mulla eka km ja kaavinta lopulta. tasan 29/29 kierto sen jälkeen :) toivottavasti lähtee toimimaan kuten pitää keho! <3

täällä on mietitty aiemmin plussaamista ja oireita niin mulla oli tasan nolla oiretta kun plussasin. ja tein sen niin aikasin clearbluen digillä 3+4 tiesin jo raskaudesta :) vasta viidennen viikon alussa alko selkeet oireet, etominen, hajuherkkyys, palelu, rinnat vaihtelevasti herkät.. 6+0 aloin oksentamaan ja tänään onkin ensimmäinen päivä kun en sen jälkeen ole laatannut! :D Plussaa kaikille sitä toivoville että jää "uusille" tilaa mennä kuumeilemaan 2015 ryhmään! :)

Vau, ompa kiva kuulla että on menny kierrot heti kohdilleen! :) mä oon murehtinu jo valmiiks että hitto jos venyy nää kierrot. Toivon että se täti sieltä huomenna kurvais :)

Mimi: toivottavasti saat kierron pian tasaan ja ens kierrossa tärppää!!!!!

Jännittää te tapsan testailijat!!!!! ♡ plussaa!!!! Mitkä dpot teillä olikaan menossa!

Lauruska: ihanaa kuulla sustaki! Onko raskaana oksentamista samanlaista ku vatsa taudissa olisi :) vai onko se vaan helpotus ja heti virkeä sen jälkeen :) kaikkee mä mietinki. .. tietty jos paljon joutuu oksentamaan ni kyllä se koville varmasti ottaa mut sellasta mietin vaan...

Kiivilintu ?
Orm Onnekas ?
@sukki ?
minde ?
Anskunen ?
Larissa ?
Lume ?
Titem ?
sabetti ?
Astanga ?
Pikkukakkosen posti ?
Mymmelisti ?
Kettuli ?
pepeXXL ?
Silv ?
Jeilei 18.12.
Azalea 18.12.
Sannuinen 19.12
Kyfi86 19.12.
'muurahainen' 20.12.
Johanna.. 21.12.
Toffee 21.12.
PikkuMinski 26.12.
Jellis 26.12.
Miuk 26.12
Lucky87 30.12
DarkMimosa 31.12.
Mimi.?
Elli Etana?
Merink?
Nuuhku?
Ratamo?
miemalia?
Aurinkoinen ?
Timbe?
( yht. 34)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28, Nennahh, Freyja86,SuNWay, jennnyy, katapultti82,Tikku, diku, Pandakarhu, Soma (45)

Kerran vielä! Laitoin kysymysmerkit jo menneille testipäiville enkä siirrellyt plussaneita 

Mitenkähän vanhan testi listan vielä tuolta onkin? Mikä jeilein, azalean, Sannuinen, Kyfi86, Johanna ja muurahaisen ja toffeen tilanne mahtaa olla ?

Kiivilintu ?
Orm Onnekas ?
@sukki ?
minde ?
Anskunen ?
Larissa ?
Lume ?
Titem ?
sabetti ?
Pikkukakkosen posti ?
Mymmelisti ?
Kettuli ?
pepeXXL ?
Silv ?
Jeilei 18.12.
Azalea 18.12.
Sannuinen 19.12
Kyfi86 19.12.
'muurahainen' 20.12.
Johanna.. 21.12.
Toffee 21.12.
PikkuMinski 26.12.
Jellis 26.12.
Miuk 26.12
Lucky87 30.12
DarkMimosa 31.12.
Mimi.?
Elli Etana?
Merink?
Nuuhku?
Ratamo?
miemalia?
Aurinkoinen ?
Timbe?
( yht. 34)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28, Nennahh, Freyja86,SuNWay, jennnyy, katapultti82,Tikku, diku, Pandakarhu, Soma, Astanga (46)

Lisäsin itseni plussanneisiin, muuta en osannu tehdä :)

Lucky riippuu mulla ainakin päivästä :D mut suurimman osan ajasta vähintään KOKO ajan etoo ja tietää jo vähän ennen että kohta lentää laatta :D sit mun kannattaa pitkittää oksentamaan lähtemistä tai kakon vaan turhaan :D kauheeta infoa hahah :D Välillä helpottaa onneks ees hetkeks, mutta raskausväsymys sekä paleleminen oksentelun päälle on kuin ois pahassa krapulassa ja oksennustaudissa samaan aikaan :D näitä on nyt ollut muutama päivä vaan onneksi! :D

Toisaalta, samantien jos on helppo päivä kuten tänään, alkaa epäilemään vain pahinta! :D viimeksi oksensin 25+ asti ja se vaan luo turvallisuuden tunnetta kun on noin selkeät oireet :D mulla tuli 21.12 ekasta kaavinnasta kaksi vuotta ja se oli 8+ mennyt kesken, joten tää viikko on nyt mulle JÄNNÄ kun oon vähän taikauskoinen ja samaan aikaan vuodesta samoilla viikoilla tuntuu pelottavalta ja huonolta enteeltä. Sain kyllä dopplerilla pari päivää sitten sykkeet jo kuuluviin joten tänäänkin kolmesti etsinyt möykyn ja kuunnellut että vielä on mahassa elämää. Tammikuun loppua odotellessa ja np ultraa<3

Lauruska: koskaanhan ei oksentaminen kivaa oo ja tuo rapulainen olo mulla on melkein aina iltapäivällä töitten jälkeen... uskaltaakohan sitä sit mihinkää lähtee jos tulis pahoinvointi niin pahaksi että oksentas. .. esikoisen aikaan vaan yökkäilin yövuoron jälkeen ku olin kotiin ajamassa. Ei sekään kivaa ollu ku mitään ei tullu..

Hyvin sulla kaikki menee. Toki kyllähän ne asiat mielessä varmasti pyörii. Onneksi sulla se dopleri ni saat kuunnella siellä...

Mulla ois uus testipäivä kait 20.1. :)

Oksentamisen ammattilainen täällä hei :D 2× 20+ viikkoa oksentaneena kerron, että ottaisin mahataudin vaikka ripulinkin kera sata kertaa mieluummin :D Se fiilis, kun viikkoihin ei oo pystynyt syömään mitään muuta kuin omenaa (esikosta meni niin, että jääkaappikylmä omena oli ainoo mikä pysyi sisällä, kaikki muu palas ylös 5min kuluessa syömisestä), vessassa käydessä tuotoksetkin alkaa jo haista omenalta :D Kakkosesta makasin yhden yön nesteytyksessä (lykkäsivät illan ja yön aikana kolme litraa nestettä ja vasta aamulla mulle tuli edes pissahätä ekan kerran) ja söin sen jälkeen pahoinvointilääkkeitä, joka piti oksentelua kurissa, mut sitte olo olikin muuten niin kamala, että välillä ois tehny mieli lykätä sormet kurkkuun, et ois hetkeks edes helpottanu. Mitään ei tehny mieli syödä ja kaiken nieleminen yökötti. Laihduin molemmissa raskauksissa ainakin sen 12kg, sen verran olin synnäriltä lähtiessä kevyempi kuin ennen raskautta :rolleyes: Onneks on varaakin laihtua.... ;)

Ainiin! Mulla oli myös naaman ja kaulan iho ja silmämunat täynnä verenpurkaumia siitä yökkimisestä. Ihanaa aikaa :D

Sieltä se tuli, paras joululahja! <3 Ei niin vahvat viivat, ku aikasemmissa, mut sillon oonki testannu vasta ku menkat ollu viikon myöhässä.

Muoks. Ylempi siis pregcheckin ja alempi rfsu:n liuskatesti.

Liitteet

• WP_20141226_002.jpg
    WP_20141226_002.jpg
    494 KB · Katsottu: 223
Ihanaa miuk!!!! Onnea!!! <3

Muoks. Mut voi poistaa jo tuosta listasta, seuraava testaus on ensi vuonna, joten siirryin jo tuonne ensi vuoden ryhmään. Tänään siis kp3 ja toinen clomikierros alkamassa.

Miuk, onhan noi nyt jo tosi vahvat viivat, mikä kp sulla on? Tai tiiätkö dpo:ta? Aivan mahtavaa!!!

Minski, pahoitteluni!! <3 siinä testissä on oltava jotain vikaa, kyllä sun olisi pitänyt jo saada se plussa!

Muurahainen, kp 30/28 ja dpo ehkä 16. Juu, onhan ne kunnon viivat, mut ennen on myöhäsemmän testauksen takia ollu melkeen kontrolliviivaaki tummemmat.

Voi kurjuus, Minski. :( Oisin sutkin vienyt niin mielelläni tonne syyskuisiin odottajiin. <3

Takaisin