Niin mekin luultiin että äkkiäpian raskaaksi tullaan, mutta äkkiä on reilu vuosi mennyt, kun 09/13 lopetettiin ehkäisy.. Ärsyttävää kun joutuu odottamaan, mutta hyvää kannattaa odottaa :)
Kp 29/28. Välillä tuntuu, että jotain lorahtaa pöksyyn, mutta ei ainakaan mitään punaiseen viittaavaa oo vielä näkyny. Menkkojomoja on vähän. Flussa riivaa edelleen. Jännittää!
Ihanaa joulua kaikille ja pahoittelut punaisen joulun kohdanneille. Toivotaan, että plussatuulet kääntyvät heti alkuvuodesta. +++++
Miuk: Mulla on kans tänään päivä, milloin menkkojen pitäis alkaa (kp 34/33). Sellainen juilintakin ollu jo pari päivää. Eilen tein negan digitestin, joten en usko olevani raskaana. Toivottavasti sulle käy paremmin. Jännää! :)
Miuk: täällä kans eilen lorahti jotai ja luulin että Kylläpä kivuitta alkaa menkat mut ei se ollutkaan menkat.
Astanga : ikävää että tuolleen töksäytellään. Mutta onneksi Muuten oli mukava joulu. Lapset on kyllä ihania jouluna.
Mä en enää ikinä aloita ehkäisyä. Ne ei sovi mulle. Korkeintaan sitte jonku terolutin aina välillä jos kierto venyy pitkäksi
Aamulla taas ukko tökki hereille ku Itkin ihan hulluna unissaan.
Näin taas painajaista. Itketti vielä pitkään senkin jälkeen vaikka olin herännyt. Se oli vaan niin toden tuntuinen jossa ukko ilmoitti mulle kortilla uuden osoitteensa. Se tuli ihan puun takaa.
Juu, huomenna testipäivä, jos tätiä ei näy. :) Muuten oottaisin varmaan rauhassa muutaman päivän, mutta lähdetään huomenna viikoks sukuloimaan, enkä halua tehdä testejä isovanhempieni luona. :D
Mites PikkuMinskin olot? Entä muut vielä tän puolella testaavat?
Tuosta, että yrittämisen luuli kestävän lyhyemmän aikaa.. samaa täällä olen joskus pähkäillyt. Kuvittelin että tällainen nuori terve nainen joka on maailman hedelmällisimmässä (19-21vuotta) iässä tulisi alta puolessa vuodessa raskaaksi helposti mutta keskenmeno, kemiallinen ja haamut kummittelee ainoastaan taustalla. Mun nuori miehenikin (21-23) jolla on suhteellisen pieni lapsi edellisestä parisuhteesta kuvitteli että hän kykenee saamaan aikaan raskauden mulle. Hän on kyllä polttanut tupakkaa niin kauan kuin muistan. Vaikuttaa paljon tietenkin. Hän on ollut tupakoimatta/vähentänyt nyt jälleen ja aika onnistuneesti joten toiveet korkeammalla. Ens kiertoon taas foolihappo miehelle kun tähän kiertoon ei hankittu. Piti vielä sanoa että miehen lapsi ei ollut ns. millään tavalla tehty vaan ehkäisy petti.. Mieheni on ollut kuitenkin hyvä isä siinä missä pystyy ja viettää aikaa lapsensa kanssa kaikesta huolimatta (miehen ex on ex erittäin hyvistä syistä). Tulipas pitkä stoori. Täällä on kp21/35? :)
Nyt tuli sellainen tunne että en mä halua siirtyä täältä mihinkään. Meillä täällä ollut aivan ihana yhteishenki ja ymmärrys...
Kävin jo ilmoittautumassa ensi vuoden ryhmään, ei vaan jotenkaan tällä hetkellä, näillä fiiliksillä tunnu mun paikalta.
Kyllä se täti näyttäis nyt tännekin tulevan. Ihme pikkutuhrua tullut viime to lähtien mutta nyt tuntuu mahassa siltä ja pyyhkiessä puhdasta verta että terve vaan raskaaksi 2015 ryhmä.
Tuu vaan murkku mukaan! Mä en oo kovin hyvä tunnelmanluoja, mutta oon kovasti mukanaeläny sua ja olis kiva jatkossaki kuulla kuulumisia! Toi ryhmä on niin alkutekijöissään, ettei siellä vielä oo tämmöistä lämmintä vanhat tutut koolla tunnelmaa ku täällä, mutta uskon tai ainakin kovasti toivon että sinnekki semmonen tulee.
Minäkin taidan jättäytyä ryhmästä 2015 :'(
♡ Plussaa toivon ja pikaisesti joka ikiselle tässä ryhmässä ♡
Teistä tuli ystäviä ja uskomaton tukiverkko tämän puolenvuoden aikana ♡
Minski, pidä pikku tauko vaikka, mut elä hylkää meit kokonaan.
Mäkin nyt rohkaisin itseni ja kyllä mä teitä vielä kiusaan seuraavassakin ryhmässä, täältä saatu vertaistuki on korvaamatonta! On turha purkaa sydäntään livenä kaverille joka ei oikeasti tiedä yrittämisen tai tjottailun tuskasta mitään... Ja sit kommentit on jotain sellaista luokkaa, mikä saa näkemään punaista.
Kyllä tästä noustaan vielä jaloille noustaan. Äsken löysin itseni kaupasta etsimässä greippimehua kaupan hyllystä. Jos tää yk 13 nyt kuitenkin olisi se meidän kierto. :)
Ette nyt kyllä mee mihinkään! Kokoonnutaan kaikki tonne toiselle puolelle, plussanneet ja ei, niin pysyy ihana porukka koossa! Miten siitä lapsen teosta muuten mitään tuu!!
Juu kaikki vaan sinne ni tää hyvä yhteishenki siirtyy sinne! Sit meitä onki paljon! !
Joku oireita kyseli.... nipistelyä munasarjojen kohdalla ja oikeassa nivusessa. Äkkiä ei kumarasta voi nousta ylös ku kramppaa. Mutta erilainen kramppi ku ennen ollut paljon voimakkaampia. Valkovuoto klimppejä. Vähän huono olo nyt illasta. Sunnuntai lähestyy :) nyt dpo 11 ja huimausta vähä...