Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Muurahainen: tänään mietit jotai muuta (vaikeaa) ja otat ukko kullan kainaloon! Jos tuo ei plussaksi muutu niin tammikuussa uudelleen. En halua mitään lietsoa (vaikka sitä teen)mutta mulla on yövuoron jälkeiset viivalasit päässä eikä tuo ihan täysin tyhjä oo... jotai väriä tuossa testi viivan kohdalla näkyy... jos muut ei nää ni vika on sitten mun silmissä ja pyydän sitä jo nyt anteeksi :) oliko tuo testi pc herkkä 10 vai 25 ? Vai apteekin vai mikä testi?

Hyvää aatto aamua leidit !!! Tiedättekö mä en ole kerennyt täällä käydä kun 8 päivän työputki ja joulukiireet... Olo on ku yli ajetulla mut toivottavasti tästä piristyy :)

Mitäs täällä on tapahtunut onko kukaan pussaillut ? Muurahainen ? Soma ? Silv ?

Pahoittelut pettymyksistä ja tädistä :( mut ensi vuoden ryhmässä nähdään ihanaa ja rauhallista joulua rakkaat naiset

Jouluja! Miten mäki Murkku oon näkevinäni toisenki, hyvin haalesn viivan. :) Tädin kohdanneille pahoittelut.

Täällä kp 28/28, ehkä dpo 14. Jännät paikat. Heräsin taas aamuyöllä nälkään ja nyt tuntuis siltä, että pahoinvointi yrittää hiipiä esiin. Mulla kyllä myös tätiin liittyen joskus huono olo ja vatsa sekaisin. Menkkojomotuksia ei tällä hetkellä tunnu. Nyt sit vaan ootellaan. :)

Kohta hautausmaalla käymään ja anoppilaan puurolle, sitten takas kotiin viettämään joulua.

Hei, te keillä on maistunut veri/metalli suussa alkuraskaudessa, niin millä viikoilla???

Kaikille hyvää joulua! Viimeistään ensi vuonna plussataan jokainen!

Diku, onneksi kaikki on hyvin!

Niin minäkin näen viivan murkku! En siihen osaa sanoa kyllä että onko se vahvistunut vai ei :Heartred Toivotaan parasta mutta otetaan ne toisetkin uutiset vastaan jos niikseen nyt tulee kun ei muutakaan voi :Heartred

Voi teitä viivalasien käyttäjiä <3 :)

Lume nyt on ihan pakko, kyllä mä joka päivä pussailen tuota miestäni :D

Testin olen tilannut netistä, nimeä en muista. Herkkyys on 20. Et luulis et näkyis vähän paremmin jo kuin aiemmin, et alkaa tuntua ton testin tekevän tollaisen haamun joka kerta. En tie sit. Mut ei mun maailma kaadu vaikka nyt ei plussaakkaan. Olen siitä jo hyvin onnellinen, että nyt on oikeasti mahdollisuus tulla raskaaksi, että ovulaatio tapahtuu oikeasti. Kun ilmeisesti sitä ei vuoteen ole tapahtunut. :) mut nyt clomien avulla tapahtuu.

Mulla on viikon verran vähän väliä tullut sellainen veren/raudan maku suuhun. En tie johtuuko pakkasista vai mistä?

Ei muuta ku inner peace to everyone ;)

Liitteet

• 1419409415241.jpg
    1419409415241.jpg
    80 KB · Katsottu: 156
Makoisaa ja rauhallista joulua jokaiselle :Heartred :santa :Heartred
Muurahainen; Niin Dikukin näkee viivat :Heartred
Mulla oli joku omituinen maku suussa ennen plussaa ja vesi maistui ihan kuralle.
Toivottavasti saadaan monta jouluista plussaa :Heartred

Ok, mulla eilen illalla tuli ihan yllättäen veren maku suuhun ja tänään aamulenkillä koirien kanssa sama. Yritin räkiä ja niistää, että olisin huomannut vain nenän vuotavan verta, mutta turhaan. En mä kyllä mitään toivoa tässä elättele. Tänään kuitenkin oviksestakin vasta korkeintaan viikko, että ei voi varmaan mitenkään johtua raskaudesta.

Nyt hus pois ne tädit tapaninpäivän testaajilta!

Nyt lähden joulusaunaan ja joulun viettoon!

Hei, te keillä on maistunut veri/metalli suussa alkuraskaudessa, niin millä viikoilla???

Kaikille hyvää joulua! Viimeistään ensi vuonna plussataan jokainen!

Diku, onneksi kaikki on hyvin!
Mulla on maistunut nyt parin viikon ajan, nyt siis rv 10+4. Hyi se on inhottavaa :/

Jouduin tänään käymään päivystyksessä vatsakipujen ja ruskean vuodon takia. Lääkäri teki ultran. Sikiöpussi,ruskuaispussi löytyi sekä viikkoja vastaava sikiö. Lääkäri ei ollut sykkeestä varma, mutta näytti minulle missä sikiö on ja kyllä siellä sydän pumppasi. Kohdunsuulta löytyi hematooma, joka ilmeisesti nyt vuotaa pois. Toivotaan, että pieni pysyy kyydissä kaikesta huolimatta ♡
Säikäytti pahemman kerran ja kyllä itkettyä tuli lääkärin luona. Itse kun ei voi muuta tehdä, kuin odottaa ja olla uskossa, että kaikki hyvin. Jos ei kivut ja vuoto pahene, niin ei ole hätää kuulemma. Isäkin oli kyllä aivan kankeana säikähdyksestä. Draamaa näin jouluaatolle. ..

Murkku kyllä minäkin tuossa testissä jotakin nään. Niin pitkään kun täti ei tuu niin on mahdollisuus :)

Onneksi Diku ja Soma selvisitte säikähdyksellä ♡

Hyvää joulua kaikille!! :Heartbigred

Täällä nippailuja vatsalla yms. Mut ovista en oo saanu kunnolla plussattuu.. kattellaa sit tammikuus paremmin et kurvaako täti ja astuuko clomit takasin kuvioihin.. vielä viimeinen yövuoro edessä ja 5pv vapaat sen jälkeen. Tapsana oon sit kyttäilemäs automatkalla itä-suomeen teidän plussia :wink

Takaisin