Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Elmiina, harmi kun täti tuli. :(

Diku, onneksi kaikki on pienellä hyvin.

Aurinkoiselle paljon onnea hienosta plussasta! Mullakin herättää epäilyksiä juomien jättäminen, joten vanhemmille varmaan kertoisin. Jos huomenna testaan negan ja menkat ei vielä ala, pitää varmasti ottaa silti varman päälle.

Sarina1, mulla taisi olla pieni määrä kiinnittysmisvuotoa dpo8. Sen jälkeen on tuntunut välillä pientä pistävää kipua alavatsassa, paljon aiemmin kuin mulla menkkakivut alkaa. Nyt sama jatkuu, jos menkat alkaa niin huomenna - sunnuntai-välillä. Jotenkin tää ehkä tuntuu erilaiselta kuin yleensä, ja rinnat on ollut arempana paljon aiemmin, mutta oireet nyt voi hyvin olla normaalit menkkojen lähestymisoireet. Huomenna kuitenkin elämäni ensimmäinen raskaustesti! :eek:
Kaikille kanssapiinailijoille voimia. Jos ei 100% varmuudella tiedä tulevaisuutta, silloin on vielä toivoa. :Heartred

Muokattu viimeksi:
Diku otat nyt joulun ihan rauhassa ja lepäät :) Mukava kuulla,että sieltä löytyi pienen vahva syke :)

Naiset teille ei tule täti kylään enää tänä vuonna... sen navigaattoriin laitettu navigoimaan Mombasaan :smiley-angelic006
Kaikille joille se vielä tänä vuonna mahdollista, niin tuokoon pukki parhaimman lahjan eli plussa testin <3

Hyvää joulua kaikille tasapuolisesti ja hedelmällistä uutta vuotta :) <3

ON. Itse vietän joulun töissä mummojen parissa ja pääsen hengätämään loppuviikosta vasta. Saa nähdä miten kroppa kestää, kun taitaa tämä raskaus ilmoitella itsestään selkäkipuna :confused: 2 viikon päästä eka neuvola ja kylläpä jo jännittää :) Nyt menossa 6+1, kauheesti ei ole ollut noita oireita. Rinnat kipeät ja väsymys. Ja nyt tuo selkä. Tietääpähän olevansa elossa,kun tuntee jotakin :D

Heh, te olitte laskuria käytelly, jos mun omat kuvitelmat vois pitää yhtään paikkaansa (eikä se päivän vuoto ollu menkat) niin mulla olis nyt 5+3 ja LA 22.8.2015 :) mut testiä en ehtiny hakee :( hiton työt häiritsee harrastustoimintaa :D mut jos ei niin nyt olis vasta kp 10 ja ovis edessäpäin :)

Jouluruuat tehty ja kuusi koristeltu. Menkkojomot laimentuneet, toivotaan että täti ohittaa tämänkin talon. :) Ihanaa joulua teille, mä käyn täällä kyllä kurkkimassa ja kertomassa kuulumisia.

Eli Silvin testissä näkyisi jo selkeä plussa, jos vain sen testin pääsisit tekemään... :)

Muoks. Musta tuntuu, että jos huomen aamulla kerkiän saatan tehdä testin. Niin paljon ne testit polttelee tuolla. aamulla olisi dpo 13, et kai siinä jo jotain näkyisi jos olisi näkyäkseen :)
Kp on huomenna 34/28-32.

Siinä on pojan koristeltu kuusi :D ja meidän kristalli kuusi :) liekkö nyt taikaan uskominen mutta ainoa iso lasipallo jonka sisällä oli lumiukko tippu laatta lattialle ja hajos tuhannen sirpaleeksi. Seuraavaksi lasinen käpy, sille kävi samoin! Että kun sanotaan että sirpaleet tuottaa onnea ni jää nähtäväksi pitääkö sanonta paikkansa! ; D ♡

Liitteet

• 1419362859147.jpg
    1419362859147.jpg
    44.5 KB · Katsottu: 188
  • 1419362872294.jpg
    1419362872294.jpg
    48.1 KB · Katsottu: 184
Vielä ilta-höh. Mulla näköjään tiputtelee, taitaa olla menkat alkamassa. Teen ehkä silti testin aamulla, kun oon niin pitkään odottanut tätä tapahtumaa...

Palauttakaa minut maan pinnalle, jooko! En halua alkaa enempää elättelemään toiveita. :/
Huomenna kp 34, jotain jänniä poltteluita välillä ollut, mutta ei koko ajan. Rinnat aristuivat tänään. Lämmöt normit, 36,6. Nega testattu tosiaan su iltana. Ovista en oo tikutellut mut oireista päätellen siitä on noin 18pv, pari pv suuntaan tai toiseen.

Edit: koskaan ei oo mulla ollu pidempää kiertoa ku 31pv, mutta kerta toki ensimmäinenkin.

:santa:wav:Heartbigred Kuulkaa 2015 vuonna sitten plussaillaan oikein urakalla ja viimeistään 2016 alussa synnytellään ihanuuksiamme! Näin on näppylät. Hyvää joulunaikaa ja mukavaa huomista kaikille. Nautitaan joulun rauhasta :Heartbigred:wav:santa

Kerro ihmeessä iloiset uutiset aurinkoinen :)
Pahoittelut tädeistä!
Ihanaa diku että syke on vahva, toivottavasti vuoto loppuu!
Sannuinen, uutta testiä kehiin :)
Käytiin tänään pulkkamäessä. Hieman hermostuttaa kun viimeksi kun siellä ollaan pulkkailtu mulla oli supistuksia ja keskenmenohan se silloin... pulkkamäki ja keskenmeno ei liity mitenkään toisiinsa mutta silti hermostuttaa "jos taas"... tein kotiin päästyäni viimeisen digin ja tulos oli pregnant 3+. Viikko sitten se oli 2-3 . Eli tulos on niin kuin pitää joten yritän ottaa rennosti. Tänään rv 5+1.
Miksei sitä vaan voi olla varmoin mielin raskaana. .tammikuun ultraan tuntuu olevan ikuisuus. Ja kaiken lisäksi kuulin tänään että hyvä ystäväni on yrittänyt jo yli vuoden...
Ihanaa joulua kaikille ja erittäin plussarikasta uutta vuotta! Taustapiruna pyörin vielä jos teitä ei haittaa.

18.09.2015 olis tän naistytön LA mikäli nyt onnistaa ja tärppää, kyytiläinen tarraisi matkaan :p

Astanga häntä pystyyn, ymmärrän että on vaikeaa olla, kun on karmaisevia kokemuksia mutta nyt vaikuttaa lupaavalta sun kohdalla, digin tuloskin oli mairea :Heartred rauhallista joulua teidän perheelle ja onnea vielä raskaudesta :santa

Oikein ihanaa joulua kaikille!!

Johannalle pahoittelut tädin saapumisesta :(

Neiti hätähousun oli pakko kokeilla olisko saanut heti aamusta parhaimman joululahjan, mut eipä tullut. :( ensi vuonna sitten uudestaan.
Tänään on kp 34/28-32 dpo13

ImageUploadedByVau Foorumi1419399082.746277.jpg

Muokattu viimeksi:
Takaisin