Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
On se täti melkoinen joulupukki kun joka paikkaan ehtii samaan aikaan. Älä Minski mee ohi, tai plussata saat eka mutta muuten.. Alkaa olee tää vuos taputeltu tän osalta. Ei kyllä oikeen kiinnosta enää toi uus ketju. Osaiskohan sitä laittaa itsensä lomalle tästä hommasta..

Eikä tää ollutkaan vielä tässä. Se mua kiukuttaa että kaks viikkoa kuukaudesta joutuu ihan ilmasiks kärsii kipuja suunnilleen joka kohdassa ruhonsa etupuolella. Miksi? No ei miksikään! Ihan huvikseen vaan hiton hormonit kiusaa joka kuukaus mitä erilaisimmilla oireilla ihan vaan näyttääkseen että pystyy. Jos ne hormonit on niin pirun mahtavia niin on se kumma kun ei raskaaks onnistu tulee. On turvotusta ja tissikipua ja on mahakipua ja on jomotusta ja polttelua ja vihlontaa ja puhumattakaan niistä henkisistä kun tekee mieli kuolla ja tappaa kaikki ja erota ja upottaa koirat kaivoon ihan vaan siks kun itkettää niin paljon ei mikään!! Sitten joka kuukaus tulee se päivä kun kaikki tämä palkitaan, vittu neljän päivän verenvuodolla ja vielä pahemmilla kivuilla!! Mua ei kiinnosta enää mikään.

Muokattu viimeksi:
Diku toivottavasti kaikki hyvin<3

Ihanaa joulua teille kaikille! :)

Mulla fiilikset ihan samat jellis... mulla vaan ei ole koiria, mutta vanhimus raastaa vähäisen hermojen rippeet :'( tämä on paskaa! Jos ei mua 2015 ketjussa näy; toivotan KAIKILLE plussarikasta ja ihanaa uuttavuotta ♡ jo plussanneille onnittelut koko sydämestäni! Nauttikaa joka hetkestä ♡

Kiitos tsempeistä...
'Kohtuulinen vuoto näyttäytyy gynellä,ultratessa löytyy sikiö jolla hyvä syke.Epäili että olisi tulehdus/hiiva eilen illalla oli sellainen olo kuin hiiva olis tulossa.Luget nyt suun kautta ettei ärsytä enempää.Reseptit mukaan,ensi viikon maanantaina uudellen,ellei vuoto runsastu pyhinä.Siloin yhteyttä omaan hoitavaan sairaalaan tai Tyks.(oma mutina päälle,eilen yöllä ja aamulla oli taas olo et menkat alkaa x 1000.Ihmeellinen todella kova kipu yöllä) Akka meinaa maata koko joulun kinkku suussa ja jalat pystyssä..

Ei mitään tätejä kenellekkään,hus pois syksyyn asti :Heartred

Hienoa Diku ettei ollu vakavampaa :)

PikkuMinski: meilla sama La ;) sako testaat jo tapanina? Mina en meinaa tata ennen ku kuun vikana paivana j0s sillo enaa aihetta. Mika kp meilla on nytte ;) laskutaito huono mulla :D

Hui Diku kun säikytit !! Mä tulin vaan käymään ja sydän hyppäs kurkkuun:Heartred
Nyt otat rauhallisesti vaan niin kaikki menee paremmin kuin hyvin , usko vaan !!
Hyvää joulua sinne kovasti ihananainen:Heartred

Olipa rauhoittavaa kuulla, että siellä Dikulla kaikki hyvin :Heartred

Täällä rv 4+2 menossa. Laskettu aika laskurin mukaan 30.8.2015 :Heartred Löysin vielä yhden pregcheckin liuskatestin ja pakkohan siihen oli lurauttaa: Oma testiviiva vahvempi kuin kontrolli, joten jotain tuolla masussa tuntuu tapahtuvan. :grin Olo varsin seesteinen, välillä pientä etomista, eipä muuta. Ja masutuntemuksia ajoittain. Huomenna porukat tulossa tänne joulun viettoon ja mietinkin, että pitäisiköhän pienisuuri salaisuus paljastaa vanhemmille. Mietittiin alunperin, että kerrotaan vasta ensimmäisen kolmanneksen jälkeen, mikäli niin pitkälle päästään, mutta omalla kohdalla (kröhöm), herättää jo vahvat epäilyt viinien juomatta jättäminen.. Hmph. Mitä te tekisitte?

Huh Diku ♡ nyt otat ihan rauhassa ja nautit joulusta ja raskaudesta ♡

DarkMimosa meille nyt kp25 :D Mä testaan kp28 ku tosiaan lähetään 27 päivä ajelemaan takasin kotiin ja haluun täällä testailla kun ei näitä ihmisiä nähdä ku max. Kahesti vuodessa ;) turhaahan tuo tuntuu olevan :-(

Ja aurinkoinen me kerrottiin vanhimuksesta vko6+ anopille ja mun isosiskolle, mutta muille vasta vko12---->
Nyt haluaisin antaa vielä joululahjan ♡ täällä kun vielä isopappa ja -mummikin mummin ja papan lisäksi ♡

Muokattu viimeksi:
Aurinkoinen, musta varmaan näkis naamasta ja samoin viinin juomatta jättäminen viimeistään.. Eli mä kertoisin, ja jos kävis huonosti niin olis joku taho joka tietää.. :) vaikkei sulla tietenkään niin käy! Kerro vaan ja kerrot sitte meille reaktiot :D

Minski No meillekin tulossa vain omat vanhempani. Muille kyllä tullaan kertomaan vasta huomattavasti myöhemmin.. Tuntuu vain kovin aikaiselta, mutta pelkään, että arvaavat kyllä ja ikäväähän se on, jos tuolleen julki tulee. Mieluummin itse kertoisin, että näin tällä hetkellä ja aika näyttää.. :rolleyes:

Jellis No sepä se! :grin Täällä ei olla koskaan lasiin syljetty, varsinkaan juhlien yhteydessä. Ja kyllä äiti oman tyttärensä tuntee. Jotain tekosyitä voisi juomattomuudelle keksiä, mutta toisaalta kun äiti tietää myös tästä vauvanyrityksestä, niin helppohan se on laskea 1+1 yhteen.. :p

Muurahainen: mä laskin vaun laskurilla ja hedelmöitys ajankohdan mukaan.
Ja kun viimeisimpien menkkojen alun mukaan laskin ni la 3.9 osu :) mutta ovis oliki myöhempään :)

Mä tuun tännekin palstalle toivotteleen hyvää ja rauhallista joulua!! Täällä kuukauden sisään jo puoliväli koittaa! Hirveetä vauhtia menny koko syksy! Ihanaa et valkea joulukin tulee suurimpaan osaan Suomea!

Diku, ultralla laskettu aika voi muuttua parilla päivällä jopa viikolla aina parin päivän muutosta ei huomioida. Onneks vahva syke näkyi!

Kiivikin plussannu?? Onnea onnea!! Ja jarrusukkia ja liimaa!! Vai ymmärsinkö mä väärin? Aurinkoinen plussannu??? Mä oon nyt kyllä kysymysmerkkinä??

Muokattu viimeksi:
Takaisin