Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oi, onnea Dawwe! :)

Lissufin, pahoittelut negasta :sad001

Sandy, ymmärrän täysin että haluat rauhassa odotella, koska muutahan ei oikein ole tehtävissä tällä hetkellä. Ultra vain lisäisi tuskaa, koska jos siellä näkyisi alkio niin sydänääniä ei kuitenkaan vielä näkyisi, joten mitään sen enempää ei kuitenkaa voisi sanoa. Minusta on hyvä merkki, että se vuoto loppui :) Toivottavasti siellä on kaikki hyvin!

On: dpo 9 ja mielelläänhän sitä liittyis plussakerhoon :rolleyes:

pampero plussatuulia sinulle, toivottavasti plussaat.

ite lueskelin ja päädyin tulokseen et tapahtuu mitä tapahtuu hyväksyn, tietenki itelleki toivon plussaa testiin jos sen saan. ku oli sillo aiemmin se superhaalea mahollisest 25 herkkyses sai tihrustaa ja sit etuajas alko ne lyhyet menkat tai vuoto mitä olikaan.

nyt ihanat pistäkää plussa-aalto pystyyn kevään kunniaks ku lämpötilat alkaa nousta yli 20 suurimmaks osaks. :)

Ainii. Ite ku oon miettiny et mistä sais luonnonmukaisesti foolihappoa niin ihana ukkokulta teki illalla marjasoppaa ja sanoi et tyrni sisältää kuulemma runsaasti sitä.

Täällä on ainakin Dawwe plussannut!! Onnea miljoonasti ^^ <3 ihanaa,että jollakin on hyviä uutisia.

Gatusa: Toivottavasti sullekkin se plussa sieltä sitten pärähtäisi ;) <3 pidän peukkuja!!

Negan saaneille isot pahoittelut!! Kurjaa on tiedän tosiaankin :/ <3 mutta tsempataan me uuteen kiertoon sitten!!
Muillekkin paljon plussia testeihin!! <3

ON: kp 31 ja dpo 15 eikä täti ole kylään saapunut :/ aamulla olin kyllä ihan varma,että nyt oli tullut kun mahassa oli sellainen kipu. Mutta ei!! Alkais nyt niin pääsisi taas uuteen kiertoon. Huomenna tulee 3-päivää vikasta lugesta,että eiköhän ne sieltä pian tule kun tuntemuksiakin on jo.Toivottavasti, en halua että tää kierto venyy liian pitkäksi. :/ Aamulla testasin ihan täysin negan apteekin omalla.Halusin vielä varmistaa asian vaikka mielessäni asian olinkin jo sisäistänyt. CB testit jää mulla nyt historiaan! Lauantaina yritin juoda vähän kuoharia mieltä piristääkseni,mutta en saanut alas kun kaksi lasillista ja nekin väkisin. :/ harmitti sekin! Nännit on yhä ihan sika kipeet(ei ne oo koskaa näi pitkää sattunut) maha on kipeä ja naama kukkii. niiiiiin ihanaa joo..tulis se täti jo niin pääsisi tästäkin piinasta.Koko viikonloppu meni ihan pipariksi. Ei ollu kyllä mikään rentouttava! Ehkä sit ensi viikonloppu oisi parempi. Nyt yritän koota itseni ja valmistautua uuteen kiertoon taas positiivisin mielin, vaikka tällä hetkellä tuntuu siltä ettei mikään onnistu! pakko jaksaa kuitenkin :)

Plussia kaikille ja hyvää alkavaa viikkoa myös! <3

Muokattu viimeksi:
Pahoittelut kaikille menetyksen kokeneille :sad001

Itsehän tässä ihmettelen hiljaisuutta :cool: Oireet on nyt rauhallisemmat kuin viime viikolla, silti jotain vielä on :rolleyes: Tilasinpa sitten netistä 2 Clearblue viikkodiginäytöllä olevaa testiä. Sai kaksi yhden hinnalla! Netistä tilattuna selvästikin halvempaa kuin hakea Apteekista. Kiinnostaa nähdä että edistyykö omat viikot testissä... o_O

Tarrasukkia plussanneille!!! :wink

Gatusa: Kiitos! En usko,että se tuosta enää plussaksi muuttuu. Testaan viikon päästä sitten taas jos tätiä ei kylään kuulu.Luulen kyllä,että se sieltä pian tulee..mikä oisi tietenkin sitten hyväkin :)

hyvä että oot positiivisilla mielin iines joka tapauksessa :)

on: saan unohtaa työnteon tänään....esikoinen kotona = ei hetken hiljasuutta. ja lissää oireita mulle taas vaihteeks.

Voi harmi Iines :( Voiko tuota PCO:ta hoitaa lääkkeellisesti muuten kuin noilla Clomeilla/Teroilla/Primoluteilla? Onko noilla tarkoitus siis saada aikaan ovulaatio vai miten ne toimivat? Ymmärrän jollet halua/jaksa vastata, alkoi vain kiinnostaa :) Mä itse aina yritän tsempata ajattelemalla, että vaikka ei vielä tärpännyt niin jo seuraava kierto saattaa tuoda plussan :) Että kyllä se sieltä tulee ajallaan, vaikka odotus onkin niin pirun pitkää välillä.

Gatusalle tsemppiä, luomuplussahan olis teille mitä paras asia :) Ja kun teillä noita tärppejä kuitenkin on taustalla, niin ehkäpä riittää että miehen siittiöiden laatua saadaan parannettua, ettekä tarvitse massiivisia hoitoja ollenkaan. Nuo raskaudethan puhuvat sitä vastaan, että ette voisi luomusti onnistua. :)

Iines86: Tsemppiä odotteluun.

pömpylä: Mä kävin ostamassa cb:n plus testin lauantaina lähiapteekista ja totesin et en ikinä enää apteekista osta mitään testejä niin sikahintasia. halvin mun mielestä löytyy netistä joko kotitesti.fi (nopea toimitus ja postarit euron) tai raskauskeiju jolla myös on nopea toimitus :)

niinpä pampero kyllähä tässä on raskauduttu mut näköjää se huonokuntonen hedelmöittän vissii, pitänee toivoa että jos nyt plusaan ni siel ois normaali tehny tehtävänsä. eile illal todettii et halutaa tietää missä mennää tällä hetkellä joten mies toivottavast tuo tänää testin...jännittää ja pelottaa mut samalla nää oireet on kyl sitä luokkaa jo että jos nega tulee ni ihmettelen kyl ja voipi itku päästä mut jos samantien plussa ni hypin riemusta varmaa, on sitä taas odotettu sen aikaa.

lissufin sulla on vielä mahis plussaan, pahoittelut silti negasta +++++++ puhallus!
blueroseteddy onhan niitä kasettitestejä myynnissä vaikka missä, netistä ainakin löytää ja apteekista :)
https://www.kotitesti.fi/tuote/raskaustestikasetti--sofi-one-step-/00179/ ja tässä toinen
http://www.hyvinvoivax.fi/product_info.php?cPath=13_45_42&products_id=1254
ja vielä kolmas linkki: http://www.yliopistonapteekki.fi/fi...yasalescatalog)/raskaustestit(yasalescatalog)
dawwe mielettömästi onnea! ihana uutinen :) <3
gatusa toivotan kovat tsempit, odotan innolla sun testaavan ja sun testiin voimakas plussa! ++++++
pömpylä tsemppiä digeihin :) <3 plussaa toivotan kovasti sinulle.
pampero plussaamaan eli plussaa, puuh! +++++++
elmiina kiitos ohjeista :)

mun puolesta plussatuulta kaikille! :angel1
on: plussaispa sitä itekin, tänään kp12/29-41 ovistesti näyttää haalea tokaa viivaa eli täkin kierto taitaa sitte olla aikas pitkulainen! :angry1 olen tosi iloinen plussaajien puolesta, tuoreiden sekä jonkin aikaa sitten plussanneiden. :3some

kiitos kiwibird. osasinpas jotenki aavistella tänää että anoppi rupee valittaa ettei heil ol mitää ja hän tarttee sitä ja tätä. ensiavuks pistin hänelle että hän saa vitamiinei ni retiisin jonka löysin, eihä se paljoo auta eikä ol iso juttu mut ainaki hän huomas että täältä tulee apuja ja kunha pinaatti kasvaa kokoa ni sit voi laittaa pinaattia niille kans.

Gatusa: Pakko olla..muuten nuppi sekoo täysin :) Yritystä alkaa olee jo vaa nii paljon takana,että alkaa ihan pelottaa,että onko enemmänkin vikaa tj :/

Pampero: Harmittaa..paljonkin! Mut mäkin tosiaan yritän ajatella aina,että ehkä sitten seuraavalla kerralla :) Ei tuohon pco:hon ole oikeen ns. lääkitystä.Jos olisi ylipainoinen niin joillakin laihdutus auttaa paranemaan siitä.Mä en ole ylipainoinen (enää) joten mulla laihdutus ei auta.Mun tapauksessa ruokavalion muutos..monilla juuri tuo karppaus auttaa.Olen karapnut nyt reilu vuoden verran,mutta eipä näytä sekään tuovan toivottua apua :/ Mun tapauksessa keinot on aika vähissä. Sen kanssa pitää vaan elää ja toivoa ettei se pahene. Mullakin se on lievän puoleinen. Muniksia on enemmän kuin pitäisi,mutta eivät ole helminauha muodostelmassa vaan yhdessä kasassa.Tuo jälkimmäinen on siis lievä PCO :) Clomit joo auttaa siihen,että ovuloin. Kun PCO:ta sairastavat saattavat ovuloida vain 2-4 kertaa vuodessa tai sitten eivät ovuloi ollenkaan. Eli munis ei lähde kasvamaan siellä vaikka niitä riittäisikin. :D Noilla Teroilla,Primoilla ja lugeilla taas avitetaan sitä,että kierto pysyy tasaisena ja täti tulee jos on tullakseen. Ne myös auttaa sitä alkuraskautta eli siinä kiinnittymisessä jne. :) Clomeilla on ikävä vaikutus ohentaa kohdun limakalvoja niin nuo keltarauhashormoonit pitää limakalvot oikean paksuisena. Eli mikään ei ns. auta PCO:hon itsessään,mutta auttavat tulemaan raskaaksi helpommin kuin ilman apuja. Tuo ns. sairaus ei itsessään tarkoita 100% lapsettomuutta :) tulipas tekstiä. Toivottavasti sait jotakin tietoa :D

Kiitos kaikille, kyllä mä oon jotenki niin pyörällä päästäni ja hymy on herkässä jotta!

Neuvolaan soitin jo ja sainki heti varhaisultran rv 8 eli 4 pitkää viikkoa pitäis odotella. La 22.11. Jos ei miksikään muutu.

Kovasti plussaa toivon teille muillekin :)
Ite siirryn tonne toiselle puolelle, mutta varmasti seurailen teitä muita..

Iines: Anteeksi jos pistän lisäkysymyksen pco:n. mutta onko tuo sairaus joka voi puhjeta ajan myötä vai onko se niinku aina siitä asti kun menkat alkoi ekan kerran?

lissufin: Ei mitään..kysyä aina saa :) Kyllähän se voi puhjeta jo silloin kun menkat tulee ensimmäisen kerran.Mutta jos sitä ei ole tutkittu ja todettu silloin ja ilmeneekin myöhemmin,että sulla onkin se niin sitten sitä ei tiedä milloin se on puhjennut. Mulla ei esim. todettu PCO:ta vielä elokuussa 2013 kun kävin testeissä. Kaikki oli ok. Mutta nyt Helmikuussa 2014 kun kävin niin se löydettiin. Eli mulle tuli se yht äkkiä. Syytä siihen ei tiedä mikä sen aiheuttaa. Mun pikkusiskolla on sama. Eli lievä PCO. Mutta lapsi hänellä on kuitenkin :) En tiedä olisiko geeneillä jotakin tekemistä asian kanssa.

Takaisin