Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sarina1 Ei ollut minkäänlaista kiinnittymisvuotoa, tai sitten sen täytyi olla niin vähäistä etten sitä havainnut. Ei myöskään minkäänlaisia repäisykipuja yms. Kiinnittymisen aikoihin dpo 6-7 tunsin ehkä 10 minuutin ajan vihlovaa kipua alavatsalla, mutta ajattelin, että keltarauhanen siellä vain jomottelee. Ja saattoipa toki olla sekin :grin

Voi Diku, toivottavasti onnistut jostain ajan saamaan. Voi toki olla täysin harmitontakin. Minkäväristä se vuoto on?

Voi Diku, toivotaan, että kaikki on kunnossa. <3

Kp 27/28. Tosi huono olo, oksettaa. Heräsin aamuyöllä viideltä nälkään ja kuvotuksee, piti käydä syömässä hedelmiä. Kieltämättä herättää toiveita, samanlaista oli viime raskaudessa. Samaan aikaan mahaa nippailee tosi kurjan tuntusesti, kovasti tuntuu siltä et täti tulee. Ristiriitaset fiilikset, ei auta ku odotella.

Pitihän sitä sit käydä wc-pönttöä halailemassa, syytän kyllä ainakin osittain kovaa yskää. Menkkatuntemukset vaan vahvistuu. Mul on ollu periaatteena et teen testin vasta ku täti on myöhässä, eli kyl mä aion vielä odottaa. :P

Miuk!!!! Oih! äläs kuule laita flunssan piikkiin tuota pöntönhalailua!!! Ja flunssakin kuule kuuluu siihen raskauteen :) jännittää odotella josko plussaat.

kävimpä muuten raskauslaskurilla laskemassa 7.9.2015 olis laskettu aika ja alkio kiinnittyy vk 4 22.12.2014 eli eilen :D :happy093kylläpä nyt jännittää... paleltaa, näpit on jäässä, naama on kalpee ku mikä.... ja tuo iskias kipu. enää ei alamahaan koske. :)

Onneksi olkoon! Laskettu aikasi on 4. syyskuuta 2015 ja olet 3 viikkoa ja 4 päivää raskaana! Mulle se laskuri sanoi näin. Itse sanon että onneksi olkoon, kuukautisesi alkavat torstaina. Kaikenlaista :D

Mulla ois samaisen laskurin mukaan la 3.9. ja nyt ois viikkoja 3+5. :D Olispa kiva ku päästäs kaikki höpöttään tonne syyskuisiin.

Mä kävin kans tekeen ton laskurin. Laskettu aika ois 31.8.2015. Heh heh, mut joo todellisuudessa on kp 32/33 ja sellainen olo, että menkat alkaa ihan just.

Toivotaan paljon plussaamisia vuoden viimeisille päiville! +++++ Tulkaa kertomaan jossain välissä, miten käy. :)

Syntyykö jellis munkin Tapsa 4.9? Ooooooooh! Mun laskujen mukaan mulla olis 3+3 nyt :O

Onneksi olkoon! Laskettu aikasi on 5. syyskuuta 2015 ja olet 3 viikkoa ja 3 päivää raskaana!

Mä olen siis jellis päivän sun perässä ;) vaikka eikös molemmat ovuloinut kp15 ja sehän oli 13.12? :O

Muokattu viimeksi:
Joo, mulla kans sellanen olo et menkat alkaa ihan just... Tuntuu, et se olo vaan voimistuu hetki hetkeltä, ei siis uskalla liikaa toivoa plussaa.

Miten on mahdollista että mun ovis oli 15.12 ja la 7.9 ja mulla dpo vasta 9 ja työ jo testaatte jo Tapanin päivänä ja mä vasta 29- 31.12

Mä tarkistin kalenterista Pikkuminski niin mulla on perjantai 12.12 kohdalla iso plussa ja hymynaama eli silloin on testi näyttänyt niin. Eli miten sen nyt siitä sitten laskee.. ton laskurin katoin menkkojen alkamisen mukaan.

Niin eli mulla se on ollut kp16 se lauantai 13.12. sepäs se sitten vaikutti. muoks vielä eli 28.11 alkoi.

Täti kurvaa tännekin paikalle varmaan tänään. Otin jo panadolin kun jaksa näitä poltteluita "kuunnella". Jännästi ikään kuin poltteli alaselkää ja kylkiä ja koko mahaa. Epätyypillistä menkkaoireilua, mutta sitähän se varmasti on. Nyt kp 33/28-29.

Takaisin