Ei ole kuulemma Ajnallekaan tullut mitään infoa Gatusasta sen jälkeen kun ilmoitti että tyttö on syntynyt. Toivotaan että kaikki on silti paremmin kuin hyvin
Kyllä alkaa vaikuttaa oikein joulujen joululta Verta on havaittavissa,kohtuullisesti
Terveystaloon yritän saada aikaa,kun oma gyne on jo lomalla..Ahdistaa jo ihan hirveästi
Diku, eikä?! Miten paljon tulee? Mun tutulla tuli kyllä koko alkuraskauden ajan verta ja aika paljonkin, mut ei siitä haittaa vauvalle ollut. Toivottavasti kaikki on hyvin.
Eilen alkoi alavatsa ja selkä kipu. Jokaisella wc käynnillä tarkistettava että onko menkat alkaneet. Eivätkö vaikka eilen puuhasteltiin ukon kans ja olin ihan varma että nyt ne viimeistään alkaa. Tuo selkä kipu on kyl ärsyttävää... sellasta tylppämäistä kipua iskiaksessa ja koko selän jomotusta. Illalla väsyttääkin ihan eri tavalla.
Tänään lähetään vielä viimeiset jouluhommat ostamaan ja kotona huomiseen valmistautumista. Sit vielä yö ja 6 pv vapaa :) ihan ku loma alkais!!! Kyllä mä täällä ajattelin joulunaki käydä... mutta vähän vähemmän
Joten huippu rauhallista joulua ja hedelmällistä uutta vuotta 2015! Ja huomenna ei tytöt ressata mistään! Eihän!!!!
Eikä Diku! Toivottavasti ei oo mitään vaarallista!! Tuut heti kertomaan ku tiedät!!
Mä oon huomenna vielä töissä ja sitten vasta pari vapaata. Ja 30.pvä alkaa parin viikon odotettu loma! :) mutta joo, täällä roikun ainakin vielä huomisen ja juttelen vaikka yksinään jos kaikki on jo joulunvietossa!
Toivottavasti gatusalla ja pienellä on kaikki siellä hyvin ja viettävät ihanan joulun :)
Voi ei Diku! Älä itke! Kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu ja ehkä vaan hätäilet.
Ihanaa joulua minunkin puolestani kaikille ja samoin uuttavuotta! pakko täälä on käydä kurkkimassa kuulumisia välillä.
Mitenkä teillä muilla on mennyt ennen plussausta, oliko kiinnittymisvuotoa tai niitä kuuluisia repäsykipuja? Mulla on nyt pari päivää jomotellut ja nippaillut ja poltellut alavatsaa ja alaselkää menkkamaisesti, muttei ole mitään veristä vuotoa tullut eikä mitenkään muutenkaan suurempia tuntemuksia ollut. Menossa ehkä dpo6 tai 7 jossen ihan hakoteillä ole.. mietin vaan että josko siellä kohdussa jotain tapahtuu.
Sarina1: täällä. Eilen Alko ja dpo 8. Koskaan ennen ei menkkojen takia näin ollut kipeä. Liekkö sitten niin suuri munasolu puhjennut että se painaa selkärankaa. Tai sitten alkoi kiinnittyy mun iskiakseen :D tai clomeilla jotai asiaa tähän kipuun. Mitään oireita en kyllä tuosta clomeista saanut silloin ku niitä söin