Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko kukaan kuullut Gatusasta mitaan??? Olis kiva kuulla kuulumisia ja etta kaikki on varmasti hyvin ku ollu jo nii kauan hiljasena. Tietty pikku neiti varmaa pitaa kiireisena...

Joo darkmimosa, sais jonkun kuittauksen tulla sanomaan :) ei oo tosiaan mitään kuulunut!

Mäkin tykkään greippimehusta, gin tonicin ystävänä happamat juomat maistuu heh :) ja oon huomannu limavaikutuksen myös.

Tätiolo edistyy.. Toivo hiipuu samassa tahdissa. Ei mee torstaihin asti ku tulee, vaikka on se lähestymiskielto määrätty mutta eipä sitä paljon kiinnosta.

Voi vi*un täti pysy poissa :mad:

Jellis ja miuk plussaa ansaitusti ♡ tule prkl vaikka tänne kaikkien meidän kolmen edestä! Minä pistän sut tonne metrin hankeen ja 20 asteen pakkaseen ni loppuu tuo viattomien kiusaaminen :mad:

Haa, minski löylyttää tädin kunnolla! Ei mut sovitaaks, et täti lähtee sinne missä pippuri kasvaa ja vie tän flunssanki mukanaan.

Hyvä! Nyt on porkkana- ja lanttulaatikot odottamassa paistoa jääkaapissa, perunalaatikko imeltymässä ja rosollin potut ja porkkanat keitetty. Mies ja poika käyny kinkun hakureissulla ja nyt tekemässä viimeset ruokaostokset. Mä ajattelin mennä kohta hikoileen lumitöihin, hautaan viimesetki kökköfiilikset tonne kinoksiin. ;)

Miuk; Oletpa ollut ihailtavan ahkera :)
Ei mitään tätejä enää kenellekkään,hus pois ja plussaa :talk017
Kuinka moni tekee laatikot itse?

Kiivi, täällä juodaan kanssa samaa. Pari ekaa lasia tökki, mut nyt siitä on tullut mun herkkua. Ja ihan ite saan juoda koko mehun, ei kelpaa muille meidän perheessä. :D

Tytöt! Nyt ei menkat tuu!!!!! Täällä kans jomottaa alamahaa ja alakerta tuntuu kostealla! Rintoja kivistää välillä. Ei saa tulla menkat!!!!

Toivotaan et tein tadit uskoo lahestymis kieltoa eika tule luo ainakaan 9kk ;)

Ma en ees muista mika kp taal on, oisko 20jotai... taytyypa kayda lukasemassa millo viimeks kirjotin kp1, taa on katevaa taa tanne kirjottaminen, ei tarvii ite yrittaa muistaa ku aina tanne kumminki kirjottaa sen ;)

Taitaa tapsanpäivä mennä näin, ihan on sellainen olo...

Liitteet

• wp_ss_20141031_0003.png
    wp_ss_20141031_0003.png
    277.6 KB · Katsottu: 180
Takaisin