Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jellis : mulla on yksinkertainen vastaus tuohon. En muista. Oon tämän vuoden eläny niin puoliteholla väsyneenä ja stressaantuneena että muisti on hävinnyt ku pieru saharaan. Mun vakkari lause tuossa syksyllä oli "etten muista" tai "sori unohdin". Oon tänä vuonna myöhästynyt varmaan 1xkk töistä. Joskus kahdestikkin. Nukkunut siis pommiin. Jopa 11:30 vuorosta. :/ nyt alkaa helpottaa, tunnen sellasen keveyden mun päässä. Ja kurkussa ei oo sellasta ahdistuksen tunnetta. :) joten ens vuosi paremmalla onnella!!!! Kevät yleensäkin on parempaa aikaa... Tuo syksy on pahin vaikka kovasti tykkään mutta sillon tahtoo mieli vajota synkkiin ajatuksiin.

Minski, kuulostaa lupaavilta sun oireet.
Nyt myöhäistä joululahjaa kaikille jännääjille! Muurahainen, ei kai ne hormonit nouse ihan päivässä tai parissa, jos tosiaan malttaa odottaa niin ehkä näkyy jo paremmin. :)

Yäk mikä aamu. Kaktus kurkussa ja yskittää niin, että keuhkot tuntuu lentävän ulos. Väsyttää, v*tuttaa ja pitäs alottaa laatikoiden tekeminen.. Eilen kuultiin taas parit vauvauutiset lähipiiristä, muistutti jälleen mistä jouduttiin luopumaan. Ugh.

Kp 26/28, ehkä dpo 12. Mahaa jomottaa, rinnat arat, ei muuta. Nyt hommiin, ehkä tää mielialaki tästä nousee.

En tiedä testiajankohtaa, jos ehdin hakee ennen jouluu testin ni sit kokeilen vielä mut jos en ni teen sit vasta ku tän kierron mukaan olis päivä eli tammikuun puolella :) oon siis koko joulun ja uudenvuoden töissä..

Mä tajusin just että se normaali pms synkkyys ei oo häirinnyt yhtään. Ainoo mitä on niin tissikipu ja pienoinen mahajomotus, se pahin nipistäminen kesti sen 4 päivää. Torstaina olis treffit tädin kanssa mutta peruin ne! NormaaliPMS oon tällänen ku kuvassa, nyt ihan alles gut :)

Liitteet

• wp_ss_20141214_0001.png
    wp_ss_20141214_0001.png
    207.9 KB · Katsottu: 153
Jellis mulla olis treffit pe,la tai su alkaen, mut ilmotin että valitettavasti en ole tavoitettavissa yli 9 kuukauteen ;) :D ja perjantaina plussataan molemmat selkeesti kp28 ja dpo13 ♡

Muita nimiä perjantaina; Teppo ja Tahvo :D

Joo, en kyllä muista milloin lapsuuden jälkeen olisin odottanut näin joulua. Postiluukusta kolahti juuri äsken tilatut raskaustestit. Nyt miettimään, miten pidän näppini erossa niistä pari päivää. Tunti sitten mieleni oli vielä vankka.

Jellis; En olis uskonut millään silloin et plussa tulee,oli normit täti fiilikset ;)
Kunhan silloin varmistin lähinnä..Ja samat täti fiilikset on vaan jatkunut. :excited001
Aika monella on vissiin ollu samoin..eli :wink

Onneksi olkoon Diku hyvistä uutisista :Heartbigred
muurahainen jotain näkyy edelleenkin :Heartred
Piinailijoille malttia ja tsemppiä, teitä on muutama :wav
elaffy olet jo pitkällä, oi kun ihanaa :Heartred

On: unohdin mainita että aloitin eilen valion verigreippijuoman litkimisen, juon jotain puoltoista desii kerrallaan, semmosen pienen lasillisen, onkohan se ok? Maku ei oo parhain! Odotan jännittyneenä ehtiikö mun vehnisöljy tulemaan huomiseksi perille. Jos ei niin sitten on kai turha enää tässä kierrossa syödä sitä öljyä vai mitä mieltä ootte?
Eilen käytettiin conceive-liukkarii ja viikonlopun aikana ehdittiin rakastelemaan x 4 ja tänään on taas seksitreffit :):oops:

Takaisin