Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomenta :)
Mimmu; Mulla ekat menkat kaapimisen jälkeen oli tyyliin pari päivää onnetonta vuotoa.Seuraavat oli jo normaalimmat..
PikkuMiski; Mitkäs on oireet?
Murkun aamu kuvaa? :smiley-ashamed005

No eipä tuo mihkää vahvistu. :sad001
Testi tehty aamuyöstä, mut jaksanut silloin kuvailla, joten kuva otettu pari tuntia testin teosta.
Enkä oo enää yhtään varma onko tossa toista viivaa, välillä näen sen välillä en... :sad001

IMG_0698.JPG

Mut toivottelen nyt kaikille oikein ihanat joulut! tuun kyllä päivittelemään jos testin suhteen tai tädin suhteen muutosta tapahtuu. :greet025

Muoks. Koskas Silv meinas testailla?

Tsemppiä Diku; olet ajatuksissa ♡
Oireet; edelleen unettomuutta ja sen seurauksena ärtymystä ka väsymystä, illalla oli tissit kipeät, mutta johtuu tod.näk. lumitöistä, kauhea oksetus hyökkäsi kimppuun kun yritin nukahtaa ja yltyi vaan ja kurkussa pala, yöllä närästystä ja nälkä, masussa ihme kipuja, ilmavaivoja ja kakka ei tule :O mulla yleensä toimii maha jokaikinen aamu, mut nyt toista päivää oon saanu tuhertaa... Naama kukkii jne. onhan tässä näitä ;)

Edelleen muurahainen nään sen toisenkin ♡ voi vahvistu nyt jo!

Eikö se mielikuvitus myös vilkastu ennen plussaa :)

Tosi huonosti nukuttu yö takana. Ukko heräili kinkun kans tuolla touhuamaan ni sellasessa käryssä piti yrittää olla. Hyvää oli kinkku! Heräsin itsekin kyyläämään että miten ukko sen tekee... ja pakko sitä oli maistaa :) koirakin sai odottamassa palkinnon. Sais nyt tää aika kulua vähän nopeammin. Haluan vapaille töistä. Huomenna mennään käymään kaupoilla mutta en osta testiä koska en halua testata liian aikasi. Se on testi haettava sitten ku oon ihmeissäni ku menkat ei ala. :)

Mua on myös alkanut vaivaamaan unet silloin kun saan nukuttua... uskottomuus, ahdistus, exät, kahlitseminen, vankeus jne. Värittää näitä kauhukuvia... ja nimenomaan mä olen uskoton ja mun exät ja mut vangitaan...

Täällä ollaan Pikkuminski! <3 Mahakipu vähän laantunut mutta tissit edelleen ihan järkyttävän kipeet. Eipä oikein muuta kommentoitavaa.

Lucky Tapaninpäivä on 26.12 :) miten oot onnistunu elää niin ettet tiedä tapaninpäivää :)

Neuvolassa käyty (ihan muista syistä) samalla tehtiin huvikseen testi ja ei neuvolan tädin kanssa siinä nähty mitään. :(
Tosin neuvolan täti sanoi et nyt on kyl vielä liian aikaista nähdä edes mitään, että loppu viikosta vasta. Joten testailen varmaan jos on vielä tarvis lauantaina. Joululoma alkoi mun virtsarakolle, saa pissiä ihan rauhassa ilman testejä :D
Jäi nyt sit vaan haaveeksi se digi joulusauna yllätys, mut ajatus oli ihana. :)

Takaisin