Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
muurahainen näen jotain vaaleanpunaista, vahvistumista :angel13 ja Diku on nyt optimistisempi, olethan raskaana! tsemppiä! :angel13

multa on mennyt vähän ohi se, että te olette jo keskustelleet 12 sivua tuolla raskaaksi 2015 o_O en mä tajunnut että ootte jo aloittaneet, siirryn sinne..

Yritän vielä totutella nopeaan viestitahtiin, joten pahoittelen jos ja kun en huomioi kaikkia, mutta voimahali kaikille tasapuolisesti.
Toivottavasti muurahainen viiva tuosta vahvistuisi. Odottelupäivät ovat varmasti piinaavia.
Diku, kaipa nuo oireet voivat vaihdella paljon, ja oireettomuus tuntuu yhtä huolestuttavalta kuin "väärät" oireetkin.
Välillä mietin miten tasapainoilen turhan toiveikkuuden ja realistisuuden välillä. On myös vaikea olla stressaamatta, ja stressaannun enemmän siitä, jos ajattelen etten saa stressata ja stressaan sitten sitä... huoh. Itseäni hieman rauhoittaa ajatus, että varmasti lukemattomat stressaavatkin naiset ovat onnistuneet tulemaan raskaaksi ja synnyttämään naisen. Ei stressi varmasti auta, mutta ei se mikään ehkäisykeinokaan ole. ;)

Huhhuh kun on ihmeellinen olo. Reissusta asti mennyt "ilmakuplia" vatsassa mut eipä siihen piereskelykään ole auttanu :D kalja ei noussut hattuun kun koitti vähän juopotellakin siellä reissus. Ja sit nää unet.. Huh! Ihan sairaita :D mietin vaan et pitäiskö tehä testi varoiks kumminkin kun ei ne menkatkaan kestäny ku päivän....

Ihanaa jos noin moni näkee siinä jotain. Toivo elää siis yhä! Kiitos teille, meinasin jo luovuttaa.
Mä siirryn toiseen keskusteluun kun tää kierto on ohi. :) kun vielä voisi siis olla mahdollisuus tulla raskaaksi 2014, hyvin pieni mut kuitenkin. :)

Muoks. Mä lähen selaamaan tikun testikollaasia saas nähä löydänkö :)

Muokattu viimeksi:
Murkkuuuu, haalean viivan näen, eikä mulle ole viivalaseja suotu. :)
Silv, testiä kehiin!

Huh mikä päivä. Kiva, mutta kiireinen. Joulupuuroilua ystävien kanssa. Jouluruuista ekat tehty, lasimestarin silli ja pistaasi-suklaakeksit. Huomenna jatkuu. Nyt aion nautiskella, syön miehen tuomaa kebabrullaa ja juon kylmän, tumman oluen. Nam! Mies lomalla loppiaisen yli, saa iteki vähän enemmän omaa aikaa.

Kipeilyolo jatkuu. :/ Muita normaalista poikkeavia oloja ei juurikaan, paitsi muutamat elohiiret alavatsalla.

Miuk: onks noi pistaasisuklaakeksit niitä mitä tehtiin mitä tänään syötäisiin ohjelmassa? :)

Mulla ei oo yhtään testii kaapissa? :(((

Silv, en itseasiassa tiiä, kun en katsonu ohjelmaa. Mutta uskoisin, että on, kun otin ohjeen pirkka-lehdestä. :) Huomenna kipinkapin testiostoksille? ;)

Näytti, että kp 30 alkoi tuhrulla ja muuttui sitten "menkoiksi". Tosi kevyttä vuotoa mutta menkoista näyttää. Mä nyt oletan näin.

Oon kyllä vähän ihmeissäni, kun se limakalvo oli niin onneton perjantaina mutta ehkä tää on hyvä!?!

Lääkäri sanoi siis, että alakerta näyttää niin hiljaiselta, että ovista ei ole odotettavissa ja menkat saataapi kestää ikuisuuden, että tulee. Suositteli kuitenkin seksiä ilman ehkäisyä. Emmä tajuu nyt oikein mitään.

Mimmu, on kyllä outoa, jos limakalvo oli niin ohut. Mulla oli viime kierrossa hyvin ohut limakalvo ja kierto venyikin 49. Tässä kierrossa kun ultrattiin, niin limakalvo oli hyvin paksu, lääkäri vähän ihmetteli muutosta. Epäilen johtuvan greippimehusta. :)
Mut kaipa se ohutkin limakalvo vuotaa sitten, normaalia vähemmän vaan.

Täällä alkaa kinkku tuoksua ihka oikeassa leivinuunissa. Pakko oli tänään laittaa ku suli jääkaapissakin ni äkkiä :) koira itkee omalla paikallaan ku niin hyvälle tuoksuu. Piti meidän jo takan luona käydä haistelemassa. Pien piti niin hirveetä tuhinaa että jos sais vapaana juosta yön koko talossa ni ei varmaan ukolla olis yöllä mitään asiaa takan edustalle :) mahassa välillä pistelee ja väsyttää mutta uni ei tullu. Ollaan 4 vuotiaan pojan kans retkellä meidän vierashuoneessa joka viimein saatiin kalustettua :) tosin seurausta tän aamuisesta pissa vahingosta osittain ku herra eilen illalla päätti huvikseen killittää vettä puol litraa jottei tartteis alkaa nukkua :) ei kuulemma ikinä enää juo illalla vettä :)

Takaisin