Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa !!

Muurahainen ei nyt lannistu :) Oon varma että plussaat!
Samoin tekee Minski !! :)
Ja kaikki loputkin !!

Diku heittää huolet nurkkaan ja oot vaan niin raskaana kun olla ja voit :Heartred Kaikki on varmasti hyvin!!

Mä köllöttelen koiran kanssa sängyllä:)
Tuon niin pienen, 91cm ja 81kg :grin

Isännän kanssa ollut paljon rakkautta ilmassa :wink Enkä edelleenkään tiedä mistään mitään... Ja hyvä niin !
Rentoa joulun odotusta kaikille :Heartred

Äske vihloksi mahaa sillee kummasti kouras. Mitähän lie :)

Diku: älä murehdi :) liian pessimisti ei kannata olla. Tsemppiä huomiseen ja hyvää joulua sinullekin!

Dikulle tsemppiä huomiselle!

Neiti hätähousu täällä taas :grin
Kas, kummaa kaupasta tarttui PC:n paketti mukaan. Ihan ittekki yllätyin :grin
No eipä tässä tuloksessa mitää kehumista ole, ihan ku jonkun hyvin hailakan viivan haaveilen viivan paikalle, mut plääh...
IMG_0692.JPG

Mut on se niin hailakka et olla ja voi... :sad001
Muoks. Jopa niin hailakka ettei kännykkään ees näy. :(

Muokattu viimeksi:
Hei oikeesti! Miten sekaisin ihminen voi olla?! Siis mulla on tänään DPO 10 eikä 9. Tajusin vasta äsken et hei tänään on sunnuntai... :D
Mut ei se silti hirveesti vaikuta testiin...

Mitähän tää ny tosiaan vois olla? Nyt tuntuu alamaha tosi aralta ja "kipeältä" sillei oudosti :o
Aamulla tuntu vaan että ois ollu kivi mahassa..

MURKKU minunkin silmäni näkevät haaleanvaaleanpunertavan viivan <3 Kyllä Se siitä rupeaa vahvistumaan!! Täällä jossain sivullahan on Se mun testikollaasi, ja siinä pari ekaa pc testiä (jotka kyllä vahingossa vaihtoivat paikkaa, eli ovat kuvassa järjestyksessä dpo12 -> dpo11-> dpo13..) Mutta siis tarkoitus oli sanoa, että vielä tolloin dpo11 ja 12 olivat tooosi haaleita.

Takaisin