Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa !!

Muurahainen ei nyt lannistu :) Oon varma että plussaat!
Samoin tekee Minski !! :)
Ja kaikki loputkin !!

Diku heittää huolet nurkkaan ja oot vaan niin raskaana kun olla ja voit :Heartred Kaikki on varmasti hyvin!!

Mä köllöttelen koiran kanssa sängyllä:)
Tuon niin pienen, 91cm ja 81kg :grin

Isännän kanssa ollut paljon rakkautta ilmassa :wink Enkä edelleenkään tiedä mistään mitään... Ja hyvä niin !
Rentoa joulun odotusta kaikille :Heartred

Äske vihloksi mahaa sillee kummasti kouras. Mitähän lie :)

Diku: älä murehdi :) liian pessimisti ei kannata olla. Tsemppiä huomiseen ja hyvää joulua sinullekin!

Dikulle tsemppiä huomiselle!

Neiti hätähousu täällä taas :grin
Kas, kummaa kaupasta tarttui PC:n paketti mukaan. Ihan ittekki yllätyin :grin
No eipä tässä tuloksessa mitää kehumista ole, ihan ku jonkun hyvin hailakan viivan haaveilen viivan paikalle, mut plääh...
IMG_0692.JPG

Mut on se niin hailakka et olla ja voi... :sad001
Muoks. Jopa niin hailakka ettei kännykkään ees näy. :(

Muokattu viimeksi:
Voisko viedä testaus listan myös raskaaksi 2015 ryhmään vai tehdäänkö sinne uusi testi lista?

Hei oikeesti! Miten sekaisin ihminen voi olla?! Siis mulla on tänään DPO 10 eikä 9. Tajusin vasta äsken et hei tänään on sunnuntai... :D
Mut ei se silti hirveesti vaikuta testiin...

Mitähän tää ny tosiaan vois olla? Nyt tuntuu alamaha tosi aralta ja "kipeältä" sillei oudosti :o
Aamulla tuntu vaan että ois ollu kivi mahassa..

MURKKU minunkin silmäni näkevät haaleanvaaleanpunertavan viivan <3 Kyllä Se siitä rupeaa vahvistumaan!! Täällä jossain sivullahan on Se mun testikollaasi, ja siinä pari ekaa pc testiä (jotka kyllä vahingossa vaihtoivat paikkaa, eli ovat kuvassa järjestyksessä dpo12 -> dpo11-> dpo13..) Mutta siis tarkoitus oli sanoa, että vielä tolloin dpo11 ja 12 olivat tooosi haaleita.

Takaisin