mimi. Sukkela juttelija 21 joulu 2014 #23,183 Murkku, toivotaan että huomenna saisit kunnon plussan! Ei saa luopua vielä toivosta :) Mulla on alamaha tuntunu tooosi raskaalta paripäivää. Ihan kun siellä olis kivi, vvtä tulee välillä lorahdellen. Dpo on ehkä 3-5? Outoa
Murkku, toivotaan että huomenna saisit kunnon plussan! Ei saa luopua vielä toivosta :) Mulla on alamaha tuntunu tooosi raskaalta paripäivää. Ihan kun siellä olis kivi, vvtä tulee välillä lorahdellen. Dpo on ehkä 3-5? Outoa
J Jellis Puuhakas puhuja 21 joulu 2014 #23,185 Huomenta kaikki! Älä muurahainen vielä hätäile, kyllä se vielä plussaksi muuttuu! Aikaista vielä leffaviivoillekin.. Miten Pikkuminskin olot ja oireet jänkhällä? Miuk, eikö viisaammat sano että flunssa on ollut ekana oireena... :)
Huomenta kaikki! Älä muurahainen vielä hätäile, kyllä se vielä plussaksi muuttuu! Aikaista vielä leffaviivoillekin.. Miten Pikkuminskin olot ja oireet jänkhällä? Miuk, eikö viisaammat sano että flunssa on ollut ekana oireena... :)
Diku Kommentoinnin ninja 21 joulu 2014 #23,186 Mimi; Jospa :) Mulla ainakin meni nenä tukkoon melkein ekana,ja verta tulee vähintään niistäessä.
mimi. Sukkela juttelija 21 joulu 2014 #23,187 No, menkkojen pitäs alkaa pari päivää ennen uuttavuotta tai uvn jälkeen, jos kierto ei oo kovin sekasin. En vaan uskalla elätellä liikoja toiveita :) Mulla muuten meni nenä tukkoon sillon kesällä ennen plussaa että oirehan sekin saattaa olla :)
No, menkkojen pitäs alkaa pari päivää ennen uuttavuotta tai uvn jälkeen, jos kierto ei oo kovin sekasin. En vaan uskalla elätellä liikoja toiveita :) Mulla muuten meni nenä tukkoon sillon kesällä ennen plussaa että oirehan sekin saattaa olla :)
PikkuMinski Sukkela juttelija 21 joulu 2014 #23,188 Jellis täällä jatkuu unettomuus ja masu kipuilee, päätä särkee ja itku herkässä, aivastuttaa ja kirkasta "vettä" valuu nenästä :O Lumityöt taas tehty ♡
Jellis täällä jatkuu unettomuus ja masu kipuilee, päätä särkee ja itku herkässä, aivastuttaa ja kirkasta "vettä" valuu nenästä :O Lumityöt taas tehty ♡
Diku Kommentoinnin ninja 21 joulu 2014 #23,189 PikkuMiskillä "oireet" enteilee plussaa :) Mikä dpo sulla on?
PikkuMinski Sukkela juttelija 21 joulu 2014 #23,190 Dpo8? Eilen pieni tuhru housuihin :O illalla lasi kiinnittymispunkkua ja tänään sama
PikkuMinski Sukkela juttelija 21 joulu 2014 #23,191 Saunottiin illalla ♡ ja Hei suklaata tekee mieli kokoajan ja naama kukkii :O (nämä kaksi kävelee kyllä käsi kädessä) :P
Saunottiin illalla ♡ ja Hei suklaata tekee mieli kokoajan ja naama kukkii :O (nämä kaksi kävelee kyllä käsi kädessä) :P
PikkuMinski Sukkela juttelija 21 joulu 2014 #23,193 Voi olisipa ♡ kuinka ihanaa olisi antaa vielä yksi lahja näille rakkaillemme täällä ♡
Diku Kommentoinnin ninja 21 joulu 2014 #23,195 Loistavasti pieni a kuppi on c kuppi Tosin pelko persiissä meen lääkärille maanantaina,kun kaikki oireet alkoi hävitä torstaista lähtien vähitellen
Loistavasti pieni a kuppi on c kuppi Tosin pelko persiissä meen lääkärille maanantaina,kun kaikki oireet alkoi hävitä torstaista lähtien vähitellen
PikkuMinski Sukkela juttelija 21 joulu 2014 #23,196 Älä pelkää ♡ mulla oli suht oireeton koko raskaus... vasta loppu vaiheessa liitoskivut ja närästys kiusasi :)
Älä pelkää ♡ mulla oli suht oireeton koko raskaus... vasta loppu vaiheessa liitoskivut ja närästys kiusasi :)
Diku Kommentoinnin ninja 21 joulu 2014 #23,197 Yritän olla stressaamatta ihan hirveästi huomiseen asti,surraan sitte huomenna jos se siltä näyttää..
Yritän olla stressaamatta ihan hirveästi huomiseen asti,surraan sitte huomenna jos se siltä näyttää..
PikkuMinski Sukkela juttelija 21 joulu 2014 #23,198 Voi Diku ♡ toivottavasti kaikki on niinkuin pitääkin ♡
Etsijä Sanaisen arkkunsa ammentaja 21 joulu 2014 #23,199 Tsemppihali Diku! Toivotaan kaikkea parasta! Sä niin jo ansaitsisit pienoisen syliin
Diku Kommentoinnin ninja 21 joulu 2014 #23,200 Niin mäkin toivon,pessimisti miettii tosin kaikki valmiiksi.. Huoh on joskus raskasta olla pessimisti
Niin mäkin toivon,pessimisti miettii tosin kaikki valmiiksi.. Huoh on joskus raskasta olla pessimisti