Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
laidallinen pystyn jotenkin samaistumaan sun suru-fiilikseen.. lämmin halaus sulle ja voimia surun ja murheen, kaipuun keskelle :hug013 tuntuu varmasti järkyttävältä :Heartbigredjutellaan taas ensi vuonna sitten ja toiveikasta joulunaikaa sinne kuitenkin :Heartred

Minski ja kumppanit, teille toivottelen mukavaa ja leppoisaa lauantain-illan huumaa. Me miehen kanssa oltiin saunassa ja nyt makuuhuoneen puolella :Heartpink rennosti otetaan ja jutellaan ja..:sex
Ihanaa lukea teidän kuulumisia ja stooreja miten vietätte lauantaitanne :santa
Paljon onnea muurahainen selkeältä näyttää, vauvaliimaa :love7:thumright

KP15 :hello2

Niin pikkuminski! Kolaa sä niitä pihoja! Unohtuu testaukset, plussat ja negat vähäksi aikaa siinä hommassa! :D ihanaa kun on lunta. Täällä kans kolattavaa riittää!!!

Onko gatusa jo ilmoitellut täällä itsestään?

Ihan järkky väsymys. Sellanen pystyyn kuollut olo. Joko söin liikaa tai sitten... oon ihan valmis joka tapauksessa nukkuu! Raskasta tää sylikummeilu! Laps nukku hyvin ku käsi vapis!

Murkulle uikkarit niskaan ja uimaan!!!! Viivalle vahvistumista!

Jellikselle kans täti saa hiihellä sinne jänkhälle!

Laidallinen: sun täti lähti jänkhälle eikä takas tuu! Aina seuraa jotain hyvää ikävän jälkeen! Tsemppiä! "Myrskyn jälkeen on Pouta sää" kuten Kari Tapio laulanut

Unicorn81: tsemppiä! Tikutitko ovista? Mikä dpo? Jospa se räikeä viiva pomppais siihen testiin!

Miuk: sieltä se tapsa pomppaa sun syliin 9 kk päästä!!!

Sannuinen: vaikka aattelit ettei täti ole viel tullu ni se meni kans sille jänkhälle Lappalais eukkoi kiusaamaan. Saavat kääriytyä niihin poron nahka rätteihin meidänkin edestä.

Onkohan mulla nyt ikävä Lappiin just tonne jänkhälle samoilee!!! Porot on kivoja ku ei koskaan tiedä mitä niitten päässä pyörii :)

Joo Minskille ei poronnahkoja :D

Onne Gatusalle, ihanaa et odotus palkittiin!

Ja onnea + tarrasukia muurahaiselle, jee :) :) :)

Osanottoja kaikille joilla lähipiirissä surua *halaus*

ja mukavan rentoa joulumieltä kaikille!

Sori omanapailu. Mut mulle meinaa tulla paniikki. On jtn dpo 14-19, kp 31. Mulla kierrot ilman letroja 28-29, letrojen kans 24-25. Nyt unohdin aloittaa letrot. Varmaan oikeesti stressi siirtänyt vaan jtn ja ja. Monta päivää ollu menkkaoloja välillä siis kevyesti jomottanut yms mut nyt ei mitään. En sillä että testaisin vielä. Kun ne alkaa kumminkin. Mutta tiedättekö kun on niiiiiin kauan yrittänyt niin kun oikeasti alkaa miettii että jos oiskin raskaana. Sehän ois shokki :D en kyl oo.

Sannuinen, testaa vaan sillä se selviää ja sit ei tartte pohtia.
Ja pah! Minäkin oikeen paraskin sanoja, nyt tässä eilisen illan ja tämän aamun pohtinut, että voiko tosiaan olla mahdollista että olisin raskaana, vai voisiko toi eilinen testi näyttää vaan jotain omaa?
Mut jos sulla on noin säännölliset ollut sun kierrot niin kyllähän se alkais vaikuttaa siltä, että tätiä ei tulekkaan. :) tsemppiä!

Missä MUURAHAISEN uusinta testi? :) ..eikä ne testit kyllä minulle ole ikinä näyttänyt testiajan jälkeenkään tuollaista punertavaa viivaa jos en raskaana ole ollut! Harmaa viivanpaikka on korkeintaan näkynyt. Joten nyt vaan uutta testiä kehiin!

SANNUISEN pitää myös testata! :) aihetta ainaskin olis:)

Ja näinpä se eilinen haamu säikähti ja lähti karkuun... :sad001
Jo sitä hetken kerkesi kuvitella, että tuolla massussa joku pikkuinen olisi... :sad001

IMG_0687.JPG

Lucky tänää tosiaan kp 31/28-32(49) viime kierto venys ovuloimattamuuteni takia 49, aiemmin niin ei ole tehnyt.
Mulla oli aluksi tosi huonot ovistikut joilla ei edes kunnon kontrolliviivaa saanu aikaiseksi ja sitten kun ostin paremmat niin kp20 sain ilmeisesti ovisplussan. Et jos siitä laskee niin dpo olisi tänään dpo9?

Niin ja nyt on siis eka clomikierto menossa.

Sannuinen: kannattaa vaan testata. Kaikkihan on mahdollista. *peukut pystyyn*

Muurahainen: oisko sulla jotain toista testiä, mikä tehdä vähän myöhemmin? Noistahan ei ihan varmaksi koskaan tiedä.

Lucky: Mä tikutin vilkkuvan hymynaaman sinne kp 21 asti. Ovisfiilikset oli siinä kp 20:n kohdalla, mutta varmaksi en tiedä. Jos näin, niin eilen ois ollu dpo10.

Melissae: cb pakkauksessa ainaki lukee ettei testi Tikun viivoihin ole luottamista vaan vaatii sen laitteen :) mutta toivotaan että siellä kyydissä olisi matkalainen! Joko oot testannut uudella tikulla???

Unicorn81: miten myö näin myöhään ovuloidaan? Mulla se plussa oli kp 18 :) ja kp 19 oli niin kamalat paineet että ovis on pakosti ollut sillon... tänään oli kalenterin laskuopin mukaan mun menkkojen alkamis päivä mutten usko siihen. Ku viime kierto oli 28 ja tuo laski kierron pituudeksi 24. Nyt dpo 7 vasta mulla :)

Murkku: mulla myös eka clomi kierto :)

Huomenta! Sannuinen, testaa ihmeessä, niin ei tarvii ihmetellä. :)
Muurahainen, jos vasta dpo 9, ni ei välttämättä näy vielä?

Omaa napaa. Kp 25/28, dpo ehkä 11. Maha jomottelee edelleen, niinku ois täti tulossa. Muuten sit lähinnä sellanen olo, et tuun kipeeks. Kurkku kipee. Nyt täytyy koittaa kaikki mahdolliset flunssan karkotuskeinot, ei nyt voi tulla kipeeks! Tänään joulupuuroilua ystävien kanssa ja jouluvalmistelujen aloitusta. :)

Harkitsen tässä kyllä pc:n hakua kaupasta. :)
Sellaisen asian huomasin, että herkkyys noissa mun testeissä on 20, että ei oo kyl ees herkimpiä.
Sen siitä saa kun on neiti hätähousu!
Tosin jos normikiertojen mukaan katsois, ni pitäis näkyä jo...

Muoks. Tai jos sit kuitenkin odottais huomisaamulle ja kattois mitä sit tulis... :)

Takaisin