Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos teille, itku silmässä luen teidän kommentteja, ne hormoonit! <3
Toivotaan parasta, pelätään pahinta <3
huomenna aamulla uutta testiä teen. Ehkä pääsen sittenkin tekemään sen mitä suunnittelin, eli joulusaunassa näyttämään digillä miehelle pikku yllätyksen. Toivottavasti en tipu korkealta ja kovaa...

Äippä toi mulle töihin mun ristiäis lahjan ni meinas itku tulla vaikka ei mitenkään hirveen erikoinen ollut.
Työkaveri tekee mulle letin juhliin ni siitäkin meinaan herkistyä, tuntuu sellanen itku kurkussa :D ei ihan normaaleja pms oireita oo nämä :) mitenkähän sitten ite ristiäisissä kun nään kummi pojan kastemekossa siitä se itku tullee!!! ♡

Muurahaisella haamu! Sekkii itkettää!!! Mutta en kehtaa töissä itkee!!!

Oooo, haamulainen murkulla. Vahvistumista! :Heartred

On. Kp 24/28, ehkä dpo 10. Tänä aamuna kuvotusta, tukkoisuutta. Alaselkää ja iskiasta jomottaa, mahaa juilii. Itkukohtaus aamupalapöydässä, kun esikko söi huonosti ja mies lähti Helsinkiin yön yli reissulle. Pms vai raskaus, aika sen näyttää. :)

Kiitos miuk, toivotaan sinun kohdalla jälkimmäistä.

Täälläkin tosiaan monet itkut jo tänä aamuna tirautettu vaikka mistä aiheesta. Mahaa juilii kyllä menkkamaisesti, että enemmän kyllä epäilen tädin saapumista kuin testien vahvistumista.

Muokattu viimeksi:
Hei, uutena tyyppinä tungen nyt vielä viime hetkellä ketjuun. Meillä on vasta alkanut vauvanyritys, mutta ensimmäinen testikerta mahtuu vielä tämän vuoden puolelle. Tuskin sitä ekasta kerrasta onnistuu, mutta halusin kuitenkin liittyä mukaan jännäilemään.
Ovulaatioplussan sain 10.12. (kp14) ja ovulaatio oli merkeistä päätellen sitten torstaina 11.12. Seuraavalla viikolla siitä oli rinnat arat, mutta muuten ei mitään oireita. (Yleensä mulla on rinnat arat vasta ennen menkkoja.) Nyt tiistain jälkeen ei ole tuntunut oikeastaan mitään erikoista, paitsi pientä nippailua jonka voisi pistää minkä tahansa piikkiin. Eilen sitten (dpo8) tuli pieni tippa verta. Muuten edelleen ei oireita. Nyt on niin, että jouluaatto on kp28, mun kierto 28 - 32pv. Varmaan sitten testaan aattoaamuna vaikka tuliskin pettymys jouluksi, vaikka parempi varmaan olis jos jaksais odottaa vähän pidemmälle.

Kattotaas jos tuttu kikka toimis nytkin. Eli täti myöhässä kun kiinnitän asiaan huomiota se rymistelee paikalle. Kp 30.

Tervetuloa Beisla! Mulla myös aattona kp 28, mutta yritän malttaa tapaninpäivään asti testauksen kanssa. Jos täti ei siis tule ennen. :)

Sannuinen, jännää! Koska oot ajatellu testata? :)

Miuk: oottelen nyt rauhassa, katsellaan. Tosiaan yk 20 tms niin en nyt kovin suuresti jaksa toiveita herätellä... :)

Hei taas naiset!
Täällä on tädin vierailu aika loppumassa! Onneksi! :D *voiton tanssi*

Tämän täti ajan oon ottanut joka päivä vehnistä...tosin aina eri aikaan :D
Ja vielä pitäs sinne yli oviksen muistaa ottaa..Toi maku muistuttaa yskänlääkettä! :D
...
Tämä joulu tulee olemaan raskas...viikon sisällä saanut tiedon kahdesta läheisestä että elämä loppumassa ja lisäksi yksi jo menehtynyt :( oon ihan rikki ollut ja siksi en ole jaksanut kirjoittaa.
Rankka aatto tulee olemaan :(
...miettinyt että unohdan oviksen ja yrityksen, ja jatketaan sitten alkuvuonna.

Tervetuloa Beisla; visiittisi tulee olemaan lyhyt ;)

Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille :(
Tsemppiä piinailijoille :)
Viivoille vahvistumista ♡

Joulu ei todellakaan ole aina ilon juhla... itselläkin lapsuuden joulut ei niin ihania ja kovasti yritän nauttia tästä juhlasta pojan takia :O
Kauheasti on nyt tullut uutisia poismenoista :'( kuolema on aina kauhea asia ja vaikea käsittää... Itse en löydä sanoja :'( koko 30 vuotisen elämän aikana olen joutunut luopumaan ainoastaan toisesta mummistani... Olen päässyt vähällä! Pahoittelut ja osanotot kaikille surua kohdanneille ♡

Muistetaan kaikki antaa paras mahdollinen joulu omille lapsillemme ja rakkaillemme♡

Tänään söin hyvällä omallatunnolla graavilohta... Tunteet laidasta laitaan ja olen jo valmistautunut negaan :( Oireita on ja se harmittaa! Lisäksi vauva uutisia putoilee tasaisesti KOKOAJAN...

Täällä on ihanan valkoista ja lunta on vajaa metri! Aamu alkoi lumitöillä ♡ ja appiukko tokaisi "mistä tietää, että miniä on tullut Aholaan?" "Piha on kolattu paremmin kuin koskaan" :)

Minski älä nyt puhu negasta, keskity sä vaan siihen lumenkolaamiseen :) oireita on täälläkin ja tätiähän tässä rehellisesti sanottuna odotellaan.. Tervetuloa uusille! Älkää viipykö kauaa :)

Vitsi miten nyt jännittää huominen aamu, voi kumpa viivat vahvistuisi!!!

Uusille tervetuloa, toivon teille pikaista visiittiä tälle puolelle. :)

Voi kumpa plussa-aalto veis meidät loput testaajat mukanaan. Mä voin vetäistä jo uikkarit päälle ja ootella aaltoa omalle kohdalle :D
Joo tiedän, olen hieman väsynyt! :D

Takaisin