Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
eipäs kun laskin ja tarkisin niin se on nyt 36/33-41 eli taidan testata ensi viikonloppuna niin olisi pisimmän kierron mukaan :D sitä odotelles...valkovuoto on nyt voimistunut, mut ei mitään punaista oo seas näkyny..eli toivos on hyvä elää...mikähän olis kaikken herkin testi xD

muoks.. tikkeri muokattu :D

pikaista omaa napaa: tänään lenkillä kyl tuntu sellanen repimis kipu vasemmassa muna sarjassa kun meinasin liukastua. kesti pitkään ennen kun helpotti. koko aika alavatsa tuntuu jotenki täydeltä. huomenna loppuu terolut joten menkkojen pitäis alkaa. kyllä vauva kuume vaan kasvo kun näki tänään pienen pienen rv 32 syntyneen pikku pojan muutaman viikon vanhana. oli se syötävän suloinen!!!

onnea plussailuun ja ovisteluun!!! pahoittelut km:stä ja menkoista. kyllä meille vielä plussa saadaan!!! itse kans testaan tiistai aamuna ellei vuoto ala aiemmin.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

herkin testi on ehkä joku davidin tai one stepin 10 herkkyys ( en tiä onko se sofi vai mikä). sen jälkee on varmaanki ne normit 25 herkkyydet. tsemppiä blueroseteddy :)

lucky toivottavast terot tois sulle plussan, kuulostaa ainakin lupaavalta :)

on: sama mitä aiemmin kirjotellu. nyt on se kp 13/X ja ovis tietääkseni tainnu olla ja mennä ni saatto kierto tipahtaa sit jonnee alle 30 reippaast ellei sit ol käyny menkkakepposia etukäteen, olot on kyl sellaset että oksat pois. siivosin tänää ja kiitoksena esikoinen pisti omassa huoneessa sit kynien terotusjätteet ympäriinsä näin illan kunniaks ku totesin että siivoapa huoneesi, iltapala ja nukkumaan. sit piti yrittää auttaa ukkoa vepan kans.

plussatuulia kaikille!!! :)

Muokattu viimeksi:
Mulla on Bluerose noita Wondfon One Stepejä joiden pitäis olla erittäin herkkiä :) Tiedä sitten ;)

Tosiaan tuo kp 40 ei oo mikään yllättävän pitkä kierto ja menkat voi alkaa ihan hyvin. Tässä nyt odottelen ensi viikonloppuun et ratkeaako tilanne. On mulla vielä apteekin oma raskaustesti odottamassa mut se saa odottaa :) ehkä tosiaan parempi ettei tiedä tilannetta, sillä jos olisin raskaana niin varmasti miettisin et meneekö se kesken taas. Nyt se sit selviäisi myöhään joten aikaa kuluisi. Jos nyt joku pääsi kärryille mitä tarkoitan :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

freyja juu ymmärrän mitä tarkotat, jos saa selville ni on jo pidemmällä ja alkaa olla lähempänä ekaa ultraa jo esim eli tavallaa parempi olla tiedottomana jonki aikaa kuin että tietää varhain ja sit miettii ja pelkää kokoajan. mullaha on sama tilanne tavallaa eli en tiä onko tärppi käny ja koska on käyny jos on käyny eli odottelen odottelen. jos saan jossai vaihees testin ni viivojen vahvuudest ja ilmestymisnopeudest voi päätellä aika paljon jo ainaki mun kohal sillo. mikäli tulee kaks viivaa eikä yhtä :) mutta oireillessa ja ootellessa.

mul on viel tallessa (tai pitäis olla) testi jonka tein esikoista odottaes..en myista mkstä ostin ja en oo löytäny sen,jälkwwn samanlaisia..siitä tykkäsin..sanoin sitä kasettitestiksi :)

blueroseteddy ainaki apteekis pitäs olla, en muista merkkiä mut ainaki kerran oon kokeillu sellast kasettitestiä mihi laitetaa pari tippaa pipetillä ja sit ootellaa et mitä näyttää. onko kenties sama? mulle puikko on se paras ja tarkemmin se digi viikkonäytöllä :)

harmillista blueroseteddy. mä aikoinaa ostin hesassa sellasen kampin apteekista. olikoha se joku first signal early pregnancy test tai jotai sellast. harmi etten enää muista kunnol.

Freyja, mä niin kannastun tohon odottamiseen raskaustestin kanssa. Vähänkö oli kivaa esikoisen kohdalla kun raskaustestii tehdessä olin jo 7+viikolla, jäi kaikki tämä epävarmuus pois. Ja raskausaikakin oli "lyhyempi", vaikka silti se odotus tuntui loputtoman pitkältä! :grin

Nyt jälkiviisaana oikein harmittaa että tällä kertaa testailin. No mutta, minkäs teet kun kuumeilee eikä mulla ollut aikaisempaa kokemusta eikä tietoo että tämä voi olla tälläistä piinaa!

Tsemii kaikille omiin kiertoihinsa!! Kunpa tämä olis THE kierto monelle meistä! :):)

ON: Aamulla digitesti näytti jälleen "raskaana 1-2". Iloinen olin kun tuli teksti raskaana :), pettynyt kun näin viikot :sad001 Tässä tämä piina jatkuu, keskiviikkona uusi testi. Silloin on jo pakko olla muutosta luettavissa, suutun jos ei oo :mad::grin
Tänään toka tuhruvapaa päivä, yhtään ei ole "raskaana-olo"....:confused:
Ja jos joku nyt ihmettelee "miksei tuo akka mene sinne lääkäriin", niin en koe siitä olevan tässä vaiheessa mitään hyötyä. Mulla ei ole kipuja, ei omituisia olotiloja, ei raskausoireita eikä enää sitä vuotoa. Uskon että tuo digitesti kyllä näyttää pian mulle suunnan miten tälle raskudelle käy, se tarvii vaan aikaa. Tämä raskaus on vielä niin alussa. En tahdo mennä lääkäriin maksamaan ja kuulemaan sitä että mitään raskautta ei enää ole :sad001 Ja vuorostaan vaikka sieltä jotain löytyisi, niin ei se tarkoita että raskaana oltaisiin vielä esim viikon päästä. Menisin mieluummin sinne lääkäriin sitten kun olisi mahdollista havaita myös ne sydänäänet :)
Saa sanoa jos jotain ärsyttää mun kirjoittelu :) No, nyt koetankin vaieta sinne keskiviikkoon asti! :grin

Sandy eipä se lääkäri tosiaan tossa vaiheessa mitään hyödyttäs.Verikokeet vois ottaa mut eihän ne muuhun pysty,todennäkösesti käskis ootteleen mitä tuleman pitää.Tsemppiä ja pidetään peukkuja uudelle testille!

sandy totta tuokin että eipä se hirveest hyödytä, mullaha oli sillai tuos 2011 et tein digin mut ei meinannu millää muuttua lukemat vaan pysy juuri tuossa 1-2vko ja vaadin tutkimuksia, totes et varmaanki tuulimuna kyseessä, lopulta tuli itestää ulos verikokeiden jälkee ku olin liikentees ja sit läääkäris todettii et kaikki tullu ulos.

Sandy: tsemppiä keskiviikkoon saakka <3

Täällä on dpo10 kp24/28 testi tehty ja negaa näytti. :sad001 Taitaapi olla että tuo mun kipuilu on endoa. Buranaa en syö enää ees menkkojen aikana. Tai sit vaan mun kroppa ei oo valmis uuteen raskauteen

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikile joka tapauksessa :)

Muokattu viimeksi:
onnea dawwe tuhannesti ja tonnikaupalla tarrasukkia :) täälläki varmaa tänää testataa jos saan testin. nega meinaa liian aikasin, plussa puolestaan rv 6+3 mahd. vähintää.

on: vihloo välil ja painon tunnetta, saapi nähä miten käy jos saan testin, varmaanki nega mut ainaki saan sanoo sit ukolle et säästä vatsan silitys siihe jos tuun raskaaks. mieli heittelee raskauden ja negan välii tänää jostai syyst.

Lissufin, pahoittelut negasta. Toisaalta, tuo oli hyvin aikaista vielä. Sulla on vielä paaaljon toivoa plussaa ajatellen :)

Sandy: Joo niin on toisaalta kkm tein testin dpo15 ja tuli haalea plussa. toivotaan et siel olis matkalainen kyydissä. Ukon kans sovittiin et ens kuussa jos nyt en oo raskaana nii jätetää ovistestailut. Jos sillä saatais vähemmäks mun stressiä.

Takaisin