Freyja, mä niin kannastun tohon odottamiseen raskaustestin kanssa. Vähänkö oli kivaa esikoisen kohdalla kun raskaustestii tehdessä olin jo 7+viikolla, jäi kaikki tämä epävarmuus pois. Ja raskausaikakin oli "lyhyempi", vaikka silti se odotus tuntui loputtoman pitkältä!
Nyt jälkiviisaana oikein harmittaa että tällä kertaa testailin. No mutta, minkäs teet kun kuumeilee eikä mulla ollut aikaisempaa kokemusta eikä tietoo että tämä voi olla tälläistä piinaa!
Tsemii kaikille omiin kiertoihinsa!! Kunpa tämä olis THE kierto monelle meistä! :):)
ON: Aamulla digitesti näytti jälleen "raskaana 1-2". Iloinen olin kun tuli teksti raskaana :), pettynyt kun näin viikot
Tässä tämä piina jatkuu, keskiviikkona uusi testi. Silloin on jo
pakko olla muutosta luettavissa, suutun jos ei oo
Tänään toka tuhruvapaa päivä, yhtään ei ole "raskaana-olo"....
Ja jos joku nyt ihmettelee "miksei tuo akka mene sinne lääkäriin", niin en koe siitä olevan tässä vaiheessa mitään hyötyä. Mulla ei ole kipuja, ei omituisia olotiloja, ei raskausoireita eikä enää sitä vuotoa. Uskon että tuo digitesti kyllä näyttää pian mulle suunnan miten tälle raskudelle käy, se tarvii vaan aikaa. Tämä raskaus on vielä niin alussa. En tahdo mennä lääkäriin maksamaan ja kuulemaan sitä että mitään raskautta ei enää ole
Ja vuorostaan vaikka sieltä jotain löytyisi, niin ei se tarkoita että raskaana oltaisiin vielä esim viikon päästä. Menisin mieluummin sinne lääkäriin sitten kun olisi mahdollista havaita myös ne sydänäänet :)
Saa sanoa jos jotain ärsyttää mun kirjoittelu :) No, nyt koetankin vaieta sinne keskiviikkoon asti!