Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aiaijai, alaselkää jomottaaaaaaa. Totesin äsken suihkussa, että tisseissä on arkoja patteja. Tarkoittaa yleensä menkkojen lähestymistä, eiköhän mee muutkin oireet pms-kategoriaan.

Miuk mulla kipeyty tissit tossa illan aikana taas niin ettei kärsi olla kyljellä ettei ne mee kasaan ku sattuu niin. Ja maha tuntuu ku menkat alkais just. Jäätävä turvotus ja pallomaha. Perus pms.. Ihanaa olla nainen.

Koneen tökkiminen muokkasi koko edellisen viestin ihan uusiksi. Oh, well.
Täällä tosissaan on hieman yksinäinen olo, vaikka mies onkin samassa asunnossa, omissa touhuissaan toki. En ole ikinä ollut mikään varsinainen jouluihminen, koska minun perhemuistot jouluista ovat aika huonoja. Joulunodotus saa minut kuitenkin aina aika herkälle tuulelle, hieman katkeraksikin mutta silti toiveikkaaaksi. Toiveita on lähinnä siitä, ettei tarvitse itse omaa lapsuuttaan toteuttaa.

Muuta asiaa. Ovulaatiosta asti on tuntunut vasemmassa munasarjassa hillitöntä jomotusta ja se jatkuu vain vieläkin, kun menkat kestävät jo neljättä päivää ja km:n jälkeen ilmestynyt menkkojen aikainen teurastusmeininki on jo loppumassa. Mistä moinen jomotus?

Kiivi. Kiitos kysymästä.. :)

Täällä oltu todella surullisella ololla kun mun rakas serkku kuoli maanantai-sunnuntai välisenä yönä. :(
Meni sairaalaan 7.12 alavatsa kipujen takia. Yritettiin ensin lääkitä ja leikattiin viikko sit perjantaina mut menehty silti.. Hän oli 35.v

Iloisia asioitakin on onneks. :) Pikkunen muljaa ja antaa potkuja välillä. Yhen potkun oon tuntenu kädellä.. Niitä lisää odotan..Täällä tänään 18+0..

Mä täällä niin ootan sun plussaa.. :)

Plussa tuulia kaikille.. :)

Loora surullista :( menin ihan sanattomaksi. Ajan mittaan pystyy varmasti toipumaan tuollaisesta äkillisestä menetyksestä. Karmaisevaa. Jaksamista kaikille hänen läheisilleen <3 & onnea potkuista. Kiitos sinulle ihanasti sanottu. Minäkin odotan plussaa. Alkaa olla jo urbaani legenda jo mun mielestä.

Ääh. Kirjoitin pitkän jutun mutta hävisi. Joten lyhyesti. Yöllä heräsin painajaiseen jossa ukon kaveri härnäs mua ja sit suutuin ni se kaveri hermostu ja oli lyömässä mua kirveellä päähän. Ukko sai just tönästyä kaverinsa kauemmas ku olis pää ollu halki ihan just. Siihen kamalaan pakokauhun tunteeseen heräsin. Mietin vaan että onkohan hormooni toiminnalla tähän uneen mitään vaikutusta ku en oo unia nähny en muistakaan Millonka? Mutta nyt oon ihan virkeä. Tänään sylikummeilemaan kastajaisiin. Oonkohan ihan hirvee ku en vie mitään kastelahjaa (rojua) ku sitä on ihan hirveesti niillä. Ja niitä varmaan tulee. Jos rahaa ja kortin.

Ja looralle: piti sanoa että osanottoni läheisen ihmisen pois menon johdosta. ihanaa että potkut tuntui! Minäkin aina voivottelen että saispas viel tuntee ne ihanat hipaisut masussa joskus. Ne kylki potkut ei sit enää niin kivoja ollutkaan mutta kun aattelee mistä se johtuu ni kyl sen kestää :) onnea siis potkuista!

Ei pitäis mennä kattelee noita testejä testiajan ulkopuolella...
Tälläisen löysin, antaa vaan turhaa toivoa omalle mielikuvitukselle... :sad001
siinä aiemmassa ei tälläistä näkynyt...

IMG_0674.JPG

:HeartredMURKKU kyllähän tuo ihan haamulainen on :) ..mullakin kävi tässä plussakierrossa noin, että "aikaisilla dpoilla" tuli haamu reippaasti testiajan jälkeen ja muutama päivä eteenpäin alkoi haalea plussaviiva näkyä jo testiajalla :) Pidän sulle kovasti peukkuja jotta näin kävis :)

Takaisin