Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aamu, Onnea paljon raskauden johdosta. :) Ihana kuulla vauva-uutisia!.
Lupaan jatkossa kirjoitella kuulumisia :)
Toivon sydämeni pohjasta kaikille kaikkea hyvää ja paljon plussauutisia <3
Tsemppiä piinailijoille :)

En tiedä muistaako mua enään kukaan.... Mutta olen palautunut takaisin ja raskaana olevien puolelle :) olen edelleen saman miehen kanssa
.

Ompa kivoja uutissii. Voi senttäs. Vauvahöpössä leijuilen vaan. Oltiin tänään miehen siskolla käymässä ihastelemassa vauvanvaatteita ja tarkastelemassa uutta äitiyspakkausta, saadaan joitain kuteita omaksi joita miehen sisko ei kelpuuttanut. Hänellä on LA kesäkuussa ja maha oli jo ihana. En kehdannut sanoa että tänne vaan vaatteet heti samantien, vien kotiin kaapin pohjalle! Ihastuttavia bodeja ja muumi t-paita! Toivottavasti hän ei anna niitä vahingossa pois tai heitä menemään. Luin eilen ja tänään paria vakkari vauvablogiakin, voi voi. Tänään otettu miehen kans kokonaiset Maca-tabut ja lisäks mä syön raskausvitamiineja, mä niin haluan tulla raskaaksi että voi sentään. Sitten tulin tänne katselemaan siinä toivossa että olisitte kirjoitelleet ja olittehan te, ihania plussauksiakin on tullut reippaasti. Ihania ihania uutisia siis sain lukea. Ollaan kummatkin huomattu että maca-tabut vaikuttaa, himot on nousussa muttei olla kotona nyt ja huonot tsäänssit harrastaa joten ootetaan iltaan että päästään kotiin sukulaisvierailulta. Lisäks mies kertoi että kivekset tuntuu erilaisilta, jotenkin täyttyviltä. Mä huomasin heti että tuolla alhaalla tuntuu jotenkin kosteemmalta ja semmoselta jännältä, vai onko se ovulaatio joka tekee tuloaan. Pääsispä sinne gynelle jo pian! Ens viikolla luultavasti. Tänään siis kp10 :signs003
kaikille paljon plussaa ja plussauutisia kehiin! piinailijoille plussat testeihin vaan ;) :love022
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

ihana kuulla sinusta eetula ja vielä ihanampaa on että oot raskaana tonnikaupalla tarrasukkia, kertoilehan jatkossakin kuulumisia. en tiä muistakko mua enää mutta täällä vieläkin kuumeilijoissa.

kiwibird kyllähä sitä vauvakuume nousee sitä mukaa mitä plussa ja raskausuutisia lukee, toivottavasti sinäki pääset plussaamaa pian. varmast olit että kun sais ne vaatteet samantien mukaan, onha ne vauvanvaatteet niin luvattoman sulosia, mä oon päättän osittain että ite teen vaatteita mikäli mahollista ja mullaha on tuolla se yks huppujakku minkä neuloin viime vuonna ja se vauvan makuupussi jonka neuloin aikasemmin kans. ois niin ihana päästä tekemää vaatteit ja muuta vauvalle, pinnasängynki haluisin tehä sekä hoitopöydän :)

Muistanhan mä..... Sä oot jo pitkällä :Heartblue Mä olen vasta ihan alussa.... mutta eihän mun pitänyt edes tulla raskaaksi :Heartred

eetula en ol pitkällä ku mä sain keskenmenon viime vuonna pariin kertaan. nyt ihmettelen et onko käyny menkkakepposet vai oisko ovis ollu hiljattain. saatii tietää että ilman lääketieteen apua ei muka lasta tule mut mä en suostu uskomaan, luomuna yritetää. mä oon kunnos mut ukon tulokset ei.

ei mitää eetula vahinkoi sattuu :) tässä oon ihmetelly oloja vaan vaihteeks. saapi nähä miten tämän likan käy tällä kertaa onko tulossa iloisia ylläreitä.

Heips kaikki.. :greet025
Täällä teitä oon käyny kurkkimassa ja elämässä mukana mut nyt vain pikaisesti tulin antaa plussa-aaltoa tänne! *puuh*
:talk017

ja pikainen omanapa.. :smiley-ashamed005

Tänään (6+4) käytiin varhaisultrassa. Ihan sydän pakahtui.. siellä se sykki 6,7mm kokoisena ja vastasi viikkoja.. :love017 kaikki oli priimaa ja just niinkuin pitää. :happy093

Ihana uutisia musicbox! Paljon onnea!!! Samoin eetula, paljon onnea sinnekin! Toivottavasti molemmilla sujuu kaikki hienosti loppuun asti!

Itse kuumeilin teidän kanssa samoihin aikoihin raskaaksi 2013 ketjussa. Nyt tuon kuumeilun tulos tuhisee tuossa vieressä sikeässä unessa. <3 Meidän prinsessa syntyi reilu kolme viikkoa sitten suunnitellulla sektiolla, kun neiti viihtyi niin hyvin perätilassa, ettei kannattanut alateitse yrittää. Ja hyvä niin, leikkaus sujui tosi hyvin ja toivuin siitä nopeesti. Onhan tämä ollut aikamoinen muutos aiempaan elämään, välillä on hankalaa ja väsymys puskee päälle, mutta kokoajan opitaan ja neiti on aivan hurmaava. <3

Toivottelen teille kaikille kuumeilijoille paljon paljon plussatuulia ja tsemppiä ja voimia!

Ihana kuulla kuulumisianne Lumikki, eetula ja tyttötiikeri! :)

Voimia kaikille ja tsemppiä piinailuun :)
Plussatuulia roppakaupalla jokaiikalle!! <3

Plussahan saattaa tulla oikeasti vasta sitten kun menkat on jo kunnolla myöhässä, joten älkääpä menettäkö toivoanne täysin. Kierrot saattaa heitellä, mut toivotaan et teillä jokaisella yrittäis pysyä kierrot edes jossain mallissa... :)

omanapa:
Kp6 alkoi juuri ja harjoittelussa vietän tämän yön :)
Täti oli runsas ja pikainen nähtävästi, vuosi runsaana kolme päivää, neljäntenä tiputteli ja viidentenä enää vain aamulla pienenpieni tippa pyyhkiessä, joten kaipa voidaan sanoa että punainen ferrari tuli ja meni :) Jipii! Kyllä meinas vähän suututtaa kun oli vallan unohtanut sen, mitä onkaan kun on menkat.. Töissä mm. housuista läpi ja kesken päivän housunvaihtoreissulle (alakertaan vain onneksi). Hyvä olla täällä, kun siteitä löytyy joka nurkasta ;)
Mies kyseli jatkuvasti, koska pääsee nyt sit tositoimiin ;) Ilmoitinkin jo viestillä, että "tänään" (teille tänään, mulle "huomenna" kun valvon... ;) ) pääsee hommiin :D

Olo on vähän uskomaton. Toisaalta sen tiedostaa, et nyt sitä on mahdollisuus oikeasti tullakin joskus raskaaksi, mutta sitten taas toisaalta on olo, että noh, ovulaatiotestit vasta kertoo onko mahdollisuus vaiko eikö. Pelkään pahoin, että vaikka nyt menkat keinotekoisesti saatiin aikaan, ovulaatiota ei ole. Tosin, se on "helpohko" hoitaa, ainakin siihen on suorat hoitokeinot. :)

Gatusa: oliko sulla saman miehen kanssa ollut nuo kaikki raskaudet mitä on ollut? Rupesin tässä yön pitkinä tunteina vaan pohtimaan, että kyllä teillä sitten on mahdollisuus saada luomunakin, tosin nuo km voi olla hyvinkin tulosta siitä, että joku kehnokuntoinen siittiö on päässyt hedelmöittämään munasolun. Jos oli ukon näytteessä edes vähän hyvälaatuisia ja liikkuvia, niin on teillä kuitenkin mahdollisuus. :) Hoidot on kalliita, mut kyllä mä täällä kovin toivon et teille suodaan pian se oma pienokainen :)

Heippa kaikille. Liityn tänne mukaan kuumeilemaan :) Olen 27v. ja kovasti toivotaan mieheni kanssa ensimmäistä lasta perheeseemme. Ollaan yritetty vuoden alusta mutta ikävä kyllä vielä ei olla tavoitteeseen päästy :sad001 Viime kierrolla mulla oli vahva tunne, että olisin ollut raskaana mutta torstaina alkoi kuukautiset ja tuli valtava pettymys. Mutta eipä tässä muu auta kuin jatkaa yritystä. Kiva kuitenkin olla teidän mukana ja jakaa fiiliksiä :)

Tervetuloa Mustikka kuumeilemaan kanssamme :)

On: kp 38 alkoi tänään eikä mitään uutta auringon alla. Tein huvikseni mammaksi raskaustestin ja oletettavasti negaahan se taas näytti :D Päätin et teen vasta ens viikonloppuna sen apteekin testin. Pitäisihän sen jo oikeaa näyttää kun pitäis olla 4+ JOS nyt siellä jotain olisi... Tiedä sitten jos hormonitasot ei vaan nouse näin aikaisin...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin