Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
iines pahoittelut negasta, ehkä on liian aikasta testata viel. mä oon luottan ainoastaa siihe cb viikkonäytölliseen ja apteekin omaan jos oon testin tarvinnu. toivottavast menkat ei alkais kuitenkaa ja nega muuttuski plussaks.

Pahoittelut negasta IInes. Toivotaan että plussaks muuttuu viel muuttuu.

Plussatuulia ja tsemppiä kaikille

Itse sorruin tekemään aamulla testin cb:n normitestillä ja negaahan se pukkas, toivoa tosin vielä on, mutta luulen kyllä että täti tulee kylään ens viikolla. Jos tosissaan näin on että täti tulee aika varmasti voisin sanoo et kkm vuoto aiheutti mulle sen että endosta tuli aktiivinen. Mutta ootellaa sunnuntaihin. Ihana ilma vaikka tuuleekin myrskylukemissa. Vois laittaa viikonloppuna itämään ainaki tomaatit. Viime vuoden kirvojen takia ukko kielsi multa et paprikaa ja munakoisoa en saa laittaa kasvihuoneeseen kasvaa tänä kesänä. Muksaa viikonlopun alkua kaikille <3

kuulostaa kivalta viikonloppusuunnitelmalta tuo tomaattien itämään laitto. toivottavasti saatte hyvän sadon :) toivon myös että saat plussan kuitenki testii etkä menkkoi lissufin.

Iines: mulla myös kaikki Mammaksi.fi testit näyttäneet negaa ja mietin jos ei menkat ala niin meen apteekista ostaa testin :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Pahoittelut kaikille negan saaneille! :Heartred Suurimmalla osalla ei kai menkat olleet vielä alkaneet, eli toivoa on :) Josko vaikka se plussa pärähtää myöhemmin näyttöön!

Mä sorruin taas tekemään raskaustestin... nyt kp31/25-?32? Digitesti näytti "pregnant 1-2". Tuhrua tulee ja se on verisempääkin kuin aiemmin... :confused::sad001 Nyt olis dpo12-13... ja tuota tuhrua tullut siis kp25 (dpo6-7) lähtien. Mä yritän olla välittämättä tuosta tuhrusta. Siteen otin pois, koska se oli aivan liian stressaavaa katsoa milloin siinä oli mitäkin. Yritän vielä etten katsoisi edes vessapaperia kun käyn vessassa, siinä kuitenkaan onnistumatta :rolleyes: mitään muita kuin digitestiä en edes viitsi enään tehdä. Stressaa aivan liikaa se viivojen tuhrustaminen. Nyt olisi RV 3+6, kun kerta testin mukaan vielä raskaana ollaan..

Maanantaina (kp34, dpo15-16) teen jälleen testin. Ja teen testin vaikka tässä ehtisi kunnolla alkamaan vuotamaan. Maanantaina pitäisi periaatteessa olla jo testissä "raskaana 2-3"... Toisaalta "ei raskaana"-tulos tuo myös jonkinlaisen päätöksen asiaan. Jos tulos jatkuu samana, niin sitten pitää kaiketi viimeistään loppuviikosta soitella jotain lääkäritapaamista ja tsekata missä vika :confused:

Ja täytyy todeta että johan on kumma kun täällä on monta kuumeilijaa joilla kiertopäiviä kasassa vaikka kuinka paljon, menkat pysyy poissa ja silti testit näyttää negaa!!! Ja sitten minä, jolla kpt vähissä, tuhruttaa verta jo melkein viikon ja melkein saman verran ollut plussaa testissä... :wtf

Muokattu viimeksi:
Gatusa: Joo niin se on, ihan parasta hommaa. Viime vuonna iski kunnolla tuo istutus kärpänen :D Ukon kanssa puhutaankin et jos mennää jonneki puutarhalle et pitää vissii ajaa ohi ku ollaan nii heikkoja et aina jotain sieltä tulee ostettuu ja rahat menee sinne et suoraan 1/4 tuloista vois suoraan siirtää puutarhan pankkitilille ja vapaasti sielt sais hakee taimia. Viime vuonna mun tomaattien idätys meni höpöiks ku laitoin liian myöhään ne kasvamaan.

Uusia oireita muuten tuli tänää: heräsin tossa 8 tienoolla ja vieläki väsyttäävaikka nukuin kuiteski 8h unet Ja sit tuolla alapäässä tuntuu semmosii viiltäviä kipuja, ei paljon mut silloin tällöin iskee kiinnikkeeseen kipu. (mun mielestä)

Anteeks ku kirjoittelen oireita ylös teille mut aattelin et jos ei muuta nii voi jälkeen päin katella et mitkä ne oireet oli.

Muokattu viimeksi:
Menkat alkoi nyt. :( 3 päivää odotettua aikaisemmin. Olis nyt antanu mun elää toivossa vielä sen kolme päivää. Mä en jaksa, mä romahdan täysin. :sad010Mä vetäydyn näistä puuhista nyt pois. Saa vauvajutut nyt jäädä ens vuoteen tai jotain. ja keskityn harrastukseen eli kissoihin 100%.

Tsemppiä teille!

iines86 voi ei sua harmittaa varmaan ihan sikana, äh :/ samanlainen kokemus mullakin. mutta mä kyllä uskon että siellä on jotain.. eli mä pidän peukkuja sulle että vaikka noin kävi niin ei ole kiviin kirjoitettua ettet ole raskaana apteekin oman tulos sanoi mitä vaan. Peukut! <3 apteekin omaan kuitenkin tarvitaan vahva hcg että se näyttää jotain, en muista nyt missä vaiheessa kiertoa menet mutta apteekin oman herkkyys on sen 25 eli perus ei herkkä.

Catsie voi ei :( *halaus* olen todella pahoillani. varmasti hirveetä. toivon että mitä tuleekaan niin saat vaikka yllätysplussan ja palaisit kirjoittelemaan tänne. Tsemppiä kovasti, tiedän tuon tunteen. kissat ovat yks mun intohimon kohde, niitä ei voi muuta kuin rakastaa. koita pärjätä, onneksi kissat ovat olemassa <3

Sandy kuulostaa suunnitelmalta :) kyllä sä olet raskaana, älä murehdi vuotoa. et voi vuodolle MITÄÄN ja se on fakta. tee testi sitten pian taas ja varaa se aika näytti testi mitä vaan! koska kannattaa käydä gynellä kun suunnittelee raskaaksi tulemista kun sieltä saat tietää onko kaikki ok.<3

Last edited by a moderator:
Jopa nyt täälläkin tapahtuu epäonnea tasaseen tahtiin :sad001

Mä täällä oottelen että pääsee lääkäriin, tosissaan hetken vaaleanpunainen vuoto muuttui jälleen ruskeaksi valkovuodoksi. Päivystävälle lääkärille eka kattoo että osaako sanoa mitään tilanteeseen... o_Oo_Oo_O

Itkut ne tuli täälläkin eilen illalla ja viikonloppu vapaa muuttui jälleen vähemmän kivaksi :angry4 blaah... illalla toivottavasti viisaampana :confused:

Kiitos kaikille! En kyllä millään jaksa uskoa,että se plussa sieltä enää tulisi :( oli testi sitten mikä vaan. Loput CB testit lensi roskikseen.

Gatusa: Kyllähän mä vielä haluaisin uskoa siihen plussan mahdollisuuteen,mutta taidan luovuttaa :/ Apteekin oma kuitenkin näyttää plussaa aika herkästi vaikka ei olekkaan herkimmästä päästä.

Kiwibird: Eihän tuo apteekin oma tosiaan ole herkin,mutta CB tavalliset testit on kuitenkin samaa herkkyysluokkaa(mutta epäluotettavia) Joten kyllä tuo apteekin oma on enemmä se johon uskon.Vaikka kovasti toivoisinkin sen vielä plussaksi muuttuvan, niin luulen sen olevan ihan vaan toiveajattelua :( dpo 12 ja kp 28 on nyt,mutta kyllä luulisi tässä kohtaa apteekin omaan jo sen haamu tulevan jos olisi ollut tullakseen.Luulen noitten CB testien olleen just niitä virhe positiivisia joita tulee monelle.

Sandy: Mä Kovasti toivon,että sulla se kyytiläinen siellä matkassa pysyy!! <3

Catsie: Voi sua :( isot pahoittelut tädistä!!! Tiedän tunteen..usko vain. <3 jaksamisia!!

Freyja: Toivon sulle niitä kahta viivaa testiin!! Tuo edes sinä hyviä uutisia!! <3

Pömpylä: Hyvä,että pääset lääkäriin niin saat selvyyden tuohon!! jaksamisia! <3

Ketuttaa,ahistaa ja pännii!!! Tää päivä on ollu niin masentava.En jaksa innostua mistään!Mies soitti ja kysyi vielä,että oisko kuitenkin mahollista,että sieltä vielä myöhemmin plussa tulisi.Eihän se joo mahdotonta ole,kun menkkojen pitäisi alkaa sunnuntaina tai maanantaina. Tai en tiedä kuinka kauan venyy noitten lugesterojen ansiosta,mutta en ole kovin optimistinen enää sen asian kanssa :/ Nännit on kipeet ja alavatsaa kuplii ja nipistelee.Oireita olisi juu,mutta nää on just näitä kun aina tulee ja sitten se hemmetin yks ainokainen viiva siinä testissä oikeen nauraa p*skasta nauruaan. Anteeksi,että vuodatan nyt tätä V*tutustani tänne,mutta en keksi mihin muuallekkaan saisin purattua. <3 ootte ihania kun ymmärrätte! <3

iines älä turhaa anteeks pyytele, tuo ärsyttää varmast et eka yhtee testii viivat ja nyt apteekin testii ei mitää muuta ku yks ja ollaa oltu samas tilanteessa ku sä ni ymmärretää hyvin.

on: huoh tätä väsymystä, iha uskomaton, nää dropit vissii imee multa kaiken energian pois. tuntuu vaa pahenevan tää väsymys päivä päivältä.

taidan jättää testauksen maanantai aamulle ;) huomen pitäisi täti tulla, mutta ei ole mitään oireita, oikein kumpaankaan suuntaan. Onneks vkonlopun olen leirillä niin on muuta ajateltavaa :)

Sairaslomaa vietellään tiistaihin asti ja levättävä :) muuta ei julkisella puolella tutkittu eikä hutkittu. Arvasinhan sen. Varhaisultran olen varannut yksityiselle puolentoista viikon päähän, eli siellä nyt pakko käydä tämän jälkeen o_O

Totuushan se on ettei mitään voida tehdä, eikä auta muu kuin odottelu. Ei kipuja ole, ainoastaan pissattaa,nälättää,oksettaa :eek: Näillä kuulemma hyvä mennä eteenpäin Lääkärin mukaan :rolleyes:

pömpylä toivottavasti siellä varhaisultrassa on kaikki hyvin, jaksamista.

blueroseteddy tsemppiä ja plussatuulia.

iines86 osasit hyvin ilmaista tuntemuksia. Toivon vaan parasta sinne. Pystyin hyvin samaistumaan sun tunteisiin. :-( Tsemppiä ja onneks sun mies on tukena ja turvana tossa jutussa. Mä uskon että kaikki menee hyvin ♥

Hiukka omaa: sain tänään Maca tabut ja syötiin puolikkaat miehen kans ja makukaan ei oo paha. Ovulaatiotesti näytti kahta viivaa mut se toinen viiva oli vaaleanpunainen eli testailu jatkuu.

Toivoa on aina. Muistutus meille kaikille. Uskon itsekin kohtaloon ja myöskin ylempään. Kun sain keskenmenon niin rukoilin jumalaa kipujen kourissa joille ei näkynyt loppua ja lupasin itselleni että jos tästä selvitään niin alan uskoon. Kristitty olen mutten ole sen kummemmin harjoittanut uskontoa saati elämäntyyli ei ole ollut siveellisimmästä päästä. Oon kuitenkin alkanut rukoilemaan meille vauvaa ja raskautta ja se tuntuu ajoittain hyvältä. Mutta kukin on omanlaisensa ja kaikille hyvää viikonloppua ja parempaa mieltä ♡

Muokattu viimeksi:
totta kiwibird tuo mitä sanoit. minä ite pyrin rukoilemaan 5 kertaa päivässä kuten meidän on määrätty islaminuskossa. on auttan jaksamaan kaikki haasteet ja vaikeudet kyllä todella hyvin. mä vissii saatan huomenna saada testin ku ukko joka ei ikinä taputellu ennen mun vatsaa on suorastaa sen kimpussa nyt et oliskoha siellä pikkunen sittenki.

Catsie: pahoittelut tädistä. tsemppiä tulevaan

blueroseteddy: taitaa olla sama testipäivä meillä :-) Onneks sulla on ohjelmaa. Mä koitan iteki jotain keksiä et ei ihan pää hajoa odottaessa.

kiwibird: Samanlaisia tunteita mulla kans. Kirkkoon en kuulu mutta uskon kyllä rukouksen voimaan. Se on uskomattoman helpottava tunne mitä saa ku pyytää Jumalalta apua.

On: jelpatkaas naiset voiks nää olla oireita raskaudesta? Aamusta asti hetkittäin tullu semmonen venyttävä kipu kohdunsuulla tai jos ei se siellä ole niin siellä päin. Onks kiinnike vai mikä? Toinen kipu on alamahassa oikealla hetkittäin. Iskias vaivaa yhä, mut siel lihakset nii jumissa et se johtuu kaiketi siitä

Takaisin