Kiitos kaikille! En kyllä millään jaksa uskoa,että se plussa sieltä enää tulisi
oli testi sitten mikä vaan. Loput CB testit lensi roskikseen.
Gatusa: Kyllähän mä vielä haluaisin uskoa siihen plussan mahdollisuuteen,mutta taidan luovuttaa :/ Apteekin oma kuitenkin näyttää plussaa aika herkästi vaikka ei olekkaan herkimmästä päästä.
Kiwibird: Eihän tuo apteekin oma tosiaan ole herkin,mutta CB tavalliset testit on kuitenkin samaa herkkyysluokkaa(mutta epäluotettavia) Joten kyllä tuo apteekin oma on enemmä se johon uskon.Vaikka kovasti toivoisinkin sen vielä plussaksi muuttuvan, niin luulen sen olevan ihan vaan toiveajattelua
dpo 12 ja kp 28 on nyt,mutta kyllä luulisi tässä kohtaa apteekin omaan jo sen haamu tulevan jos olisi ollut tullakseen.Luulen noitten CB testien olleen just niitä virhe positiivisia joita tulee monelle.
Sandy: Mä Kovasti toivon,että sulla se kyytiläinen siellä matkassa pysyy!!
Catsie: Voi sua
isot pahoittelut tädistä!!! Tiedän tunteen..usko vain.
jaksamisia!!
Freyja: Toivon sulle niitä kahta viivaa testiin!! Tuo edes sinä hyviä uutisia!!
Pömpylä: Hyvä,että pääset lääkäriin niin saat selvyyden tuohon!! jaksamisia!
Ketuttaa,ahistaa ja pännii!!! Tää päivä on ollu niin masentava.En jaksa innostua mistään!Mies soitti ja kysyi vielä,että oisko kuitenkin mahollista,että sieltä vielä myöhemmin plussa tulisi.Eihän se joo mahdotonta ole,kun menkkojen pitäisi alkaa sunnuntaina tai maanantaina. Tai en tiedä kuinka kauan venyy noitten lugesterojen ansiosta,mutta en ole kovin optimistinen enää sen asian kanssa :/ Nännit on kipeet ja alavatsaa kuplii ja nipistelee.Oireita olisi juu,mutta nää on just näitä kun aina tulee ja sitten se hemmetin yks ainokainen viiva siinä testissä oikeen nauraa p*skasta nauruaan. Anteeksi,että vuodatan nyt tätä V*tutustani tänne,mutta en keksi mihin muuallekkaan saisin purattua.
ootte ihania kun ymmärrätte!