Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Satsa: Kiitos vaikka varpaillaan tässä vielä ollaankin ^^

Aida: Kiitos...todellakin varovaiset ;) Ehkä sullakin oisi se tärppi käynyt..koita jaksaa odottaa! tsemppiä!!

kiwibird: kiitos paljon..kahta viivaa täälläkin toivotaan ;) jaksamisia tulevaan! Kyllä se testipäivä sitten tulee! nopeammin kuin uskotkaan.

Pampero: Voi että, kyllä nyt alkaa nii toiveet olee korkeella,mutta silti ei saa iloita vielä :D Niin mä varmaan testaankin. Olen sen verran malttamaton :D

lissufin: no niimpä...en halua olla liian positiivinen tän asian kanssa. Vaikka nyt ne viivat siihen tulikin. Ei kyllä koskaan oo noihinkaan mitään tullut niin siksi olen vähän "hiljainen jee" :D Mä tein eilen testin illalla ja oli dpo 10 ja tuli nuo hailakat viivat :) tsemppiä paljon ja plussaa sullekkin!!

lissufin Varmaan kaikki mahdolliset kokeillu mut ei auta :rolleyes: Ainoo takuuvarma on ollu plussa ja sillon loppunu ku seinään molempien tupakointi :grin Nyt aattelin et ois kiva ennen plussaa lopettaa.Kyllähän testi voi näyttää jo dpo 10 plussaa,haamun ainakin!Tosin luotettavahan ei oo mikäli negaa näyttäs.

Kiitos naiset, eli sunnuntaina jänskätään täällä tuleeko ees haamua?! Ku keksis tekemistä siihen saakka. Tosin edellisestä alkuraskauden oireesta niin nyt ei ole väsymyksestä tietoakaan. Mut kauhea tunteiden myllerrys on (meinasin äsken ruokapöydässä äsken purskahtaa itkuun ihan tosi typerästä aiheesta), iskiaskipu ja mahasta nippailu on oireena. :rolleyes:

Täällä taas. Luin kaikki kirjotukset joita olikin taas tullut rutkasti viime vierailun jälkeen.. Huh.
Gatusalle ja miehelleen tsemppiä, että jokin hoitokeino löytyisi. Hoidot ovat kalliita, mutta kyllä se lapsi monta kertaa kalliimmaksi tulee kaikkien vuosien aikana, joten hoitojen hinta on siihen nähden pieni. Toki ei mullakaan olisi yhtäkkiä laittaa sellaista summaa, säästämistä vaatisi. Uskon, että kaikella on tarkoitus. Joten jos on tarkoitettu, että yhteisen lapsen saatte, niin saatte sen, jos niin ei ole tarkoitettu, niin sitten ette luultavasti saa.
Sama pätee kaikkiin muihinkin, jotka yrittävät. Uskon, että jos on jotain "suurempia" suunnitelmia kuin perheen perustaminen (opiskelu, työpaikka, muutto) tai muuten elämäntilanne on vaikea (ehkä tällä hetkellä heikompi hetki parisuhteessa/avioliitossa tms.), niin silloin kohtalo järjestää niin, että se lapsi ei siihen hetkeen tule. Liian monta kertaa on se nähty, kun lapsi on tehty ns. väärään aikaan elämästä. Se ei yleensä ole päättynyt hyvin. Se nimittäin ei missään nimessä ole parisuhteen parannuskeino, vaikka niin monta kertaa monet sen virheen tekevätkin.
En nyt tarkoita, että täällä olisi sellaisia tilanteita, mutta juuri Gatusan kohdalla olen monesti miettinyt, että ehkä siinä on joku kohtalonkoura mukana, kun se sinun miehesi ei aina ole mun mielestä käyttäytynyt tarpeeksi kunnioittavasti sua kohtaan. Ainakin sen perusteella mitä täällä olet kirjoitellut. Olen monesti miettinyt, että sun oikeasti täytyy häntä rakastaa, kun olet kestänyt sen kaiken. Itse olisin jo ottanut hatkat moneen kertaan. Toki ymmärrän, että hänen uskontonsa on erilainen kuin meillä täällä Suomessa. Ja nyt sitten kohtalo ns. puuttui peliin ja antoi hänelle ajattelemisen aihetta, kun selvisikin, että vika on hänessä, ei suinkaan sinussa. Ehkä kunnioitusta tulee tämän jälkeen hiukan enemmän hänen taholtaan. :) En tarkoita loukata tms. Tuli vain mieleen. En ole mikään uskovainen, joten en usko että se on yläkerrasta määrätty, kuka lapsen saa ja kuka ei, uskon sen sijaan juurikin mainitsemaani kohtaloon. Meillekään ei ole lapsia tullut ilman hoitoja, eikä niidenkään kanssa tämä tuleva kovin helposti tullut ja meillä oli vuosi sitten ero lähellä miehen kanssa, joten ehkä oli vain hyvä, ettei se siihen tilanteeseen tullut. Heti kun alkoi mennä paremmin, kävi tärppi. :)

Tulipas pitkä raapustus. Omanapailu jää nyt pois tällä kertaa. Sen verran vain, että tänään 23+0 ja kaikki hyvin. :) Rakenneultrassa käytiin vko sitten ja kyllä sieltä olisi kolmas poika tulossa. Meillä siis heinäkuussa kolme muskettisoturia koossa. ;D Pitää vissii yrittää sitä jalkapallojoukkuetta sen jälkeen saada kokoon :D

Mamamansikka.Toivottavasti on pikkusesta johtuvaa tuhruttelua..:) tsemppiä piina ajalle..

Butterfly.Toivottavasti saatte tärpin kotikonstein..tsemppiä.. :)

Catsie.Pahoittelut tuhrun alkamisesta :( ..ja onnea uuteen kiertoon.. :)

lissufin.Toivottvasti sun selkäkivut on helpottanu..ja jaksamista piina ajalle.ne päivät kyllä matelee mut toivottvasti tuo plussan tullessaan.. :)

Pampero.Toivon niin et oot väärässä ja sieltä tuleekin ylläri plussa...ihanaa kun sun mies on niin mukana yrityksessä... :)

Iines.Oi että mä nyt niin pidän peukut ylhäällä et saat tuuman viivan pian ja onnittelut varovasti....ja paljon tarrasukkia mukaan.. :)

Freyja.Mä pidän peukut ylhäällä et saat huomenna plussan.. :) tsemppiä testailuun..

Satsa.Onnea tupakka lakkoon..toivon mukaan onnistut.. :)

Aida.Tsemppiä piina päiville ja toivon mukaan sieltä tulee plussa.. :)

Kiwibird.Onnea oviksen bongailuun ja sen hyödyntämiseen..

Mia82.Onnittelut hyvistä ultra kuulumisista ja poika lupauksesta.. :) tsemppiä loppu raskauteen..

on.kp.18 ja ei viekään plussaa ovis testiin..ääh tästä taitaa tulla pitkä kierto.. :( aika tummia ovat olleet jo neljä päivää muttei plussia...ja nyt oon viikonlopunki töis ni huono päästä hyödyntämään..

Gatusa.Toivottavasti saatte plussan vaikka olkin tosi heikot tulokset simppa testistä..ja toivon mukaan jotkut lääkkeet tai luomu jutut auttas saamaan simpat paremmaks..Tsemppiä.. :)

mia kyllähä tuo tilanne on parantun parisuhteen osalta huomattavasti ku huomas että mä pysyn hänen vierellä ja hän auttaa ja tänää ku olin heikos kunnos piti huolta musta ja esikoisesta. tavallaa nyt ku tuo tieto tuli ni on parantun asiat. saapi nähä vaa että käkö se tärppi.
sullaha on jo koht vika kolmannes alkamassa, kyllä se aika nopeasti menee taas. nautihan ja kertoile kuulumisia :)

pahoittelut menkoist darkmimosa.

kiitos tsempistä loora :)

Täällä tiputellaan jälleeen... huominen työpäivä skipattava jos tää tästä yltyy. Ei meinaa kipujen/vuodon kanssa lähetä enää töihin. Suoraan päivystykseen aamulla jos tilanne ei päälaelleen muutu... o_O
Ja usko on hyvin heiveröinen... kuulemma hormooniklinikalle päästään tän "saldon" kanssa vuoteen. Jospa syitä tulis tapahtumille :confused:

Iines: hui ihanaa :) malttamaton? Nooo, plussaahan ei tule jos raskaana ei ole, joten nyt vaan malttamaan lauantaihin ;) varovaiset onnittelut!

Muille kaikille tsemppiä tasapuolisesti ja plussatuulia!

Omanapa; kohdun poistoa olin seuraamassa yks päivä ja voi vitsi kuin upeeta... Tähystämällä näki ruuduilta ihan kaiken. Mieletön! Eikä sitä usko taikka tajua kuinka pienet esim munanjohtimet ja munasarjat on, ennenko on oikeesti nähnyt ne! :D

Täällä on nyt kp3, vuoto on tajuttoman runsasta.... O.O (ällövaroitus...) kirkasta verta ilman minkäänlaista hyytymää... Rättiä ja tulppaa saa olla vaihtamas jatkuvasti ja töissä kauniisti kolmen kangaskerroksen läp valkoisista housuista. Huimaa, väsyttää. Ei oo koskaan ollu ihankaan tämmöstä vuotoo. Saa nähä kuinka paljon ja kuinka kauan vielä jatkuu.
Harmittaa kun ovistestit ei ehkä kerkee tähän kiertoon... :(

Sent from my iPad using Vau Foorumi

harmi madh että vuoto on noin runsasta mut näyttää siltä että ainaki tuo annostus tepsii jollai lailla. kannattaa vetää rautatablettei kuten tiedätki alaa opiskelevana. tsemppiä ja plussatuulia sinulle. :) toivottavast testit ehtis ajoissa paikalle.

Lissufin, mullahan CB:n digitesti näytti jo dpo7-8 että "raskaana 1-2"..... Ja tuo on nyt osoittautunut enemmänkin piinaavaksi asiaksi... Tuhru vaan jatkuu ja raskauden jatkuminen tosi epävarmaa. Mieluummin oisin melkein ottanut tuolloin negan. Nyt on hirveetä kun tietää että jotain on ainakin yrittänyt/yrittää alkaa, mutta tuntuu että elämä valuu tippa kerrallaan käsistä.... Eli joskus tieto (liian aikainen semmonen) lisää tuskaa...

Toivon kuitenkin sulle valtavasti plussaa :) Jos ei vielä sunnuntaina, niin pari pvää myöhemmin sitten! :)

Iinekselle onnittelut!

Mä vielä odotan pääsenkö ees testamaan enkä tasan ota varaslähtöä..

nii iines onnea tuhannesti ja tonnikaupalla tarrasukkia :)

dawwe tsemppiä ja plussatuulia :)

sandy toivottavasti on jotain iha viatonta, oon luken et monilla on tuhrua ja vuotoa alkuraskaudessa joten toivotaan että se on jotai normia eikä poikkeavaa.

on: saapi nähä miten käy tässä kierrossa, outo olo on kylläki vaikka menkat oli ja meni. toivottavast tää kierto alkas normalisoitumaa vihdoinki. siis tosi kiva nyt olla ku ukko katto ja totes et tuo alavatsa on jotenki kohollaa enemmä ku ennen ja taputteli sitä et oiskoha pikkunen siel sittenki. on kyl nyt ollu jotai iha outoo painontunnetta ja venymisen tunnetta siel.

Muokattu viimeksi:
Darkmimosa.Pahoittelut tädistä... :(

Pömpylä.pahoittelut tiputtelusta ja varmaan kannattaa käydä tarkastaas tilanne..toivottvasti sie nyt olis kumminki tiputtelusta huolimatta kaikki hyvin..voimia ja tsemppiä..

Madh.tsemppiä menkkojen kans ei se kiva kaveri oo..vaikka sitä odotitkin..toivon mukaan ei viivy kauheen kauaa..ja toivottavasti sun ovis testit kerkee ajois..

Dawwe.Plussa tuulia sinne ja toivon mukaan pääset testaileen.. :)

Gatusa.Toivottvasti sun ukkos olis oikees... :)

mä täällä yöllä kirjottelen ku pääsin vast töistä...haluisin niin jonkun muun työn...:( mul on tullu sellanen olo et multa jää koko ovis varmaan nyt välistä...no ei auta ku ootella...

jep nyt nukkuun..Öitä.... :)

Ikävää Sandy tuo sun tiputtelu kun ehdit tekemään testinkin :( aina on juuri mielessä tuo, että jos testin tekeekin liian aikaisin ja onkin siten saanut vähän liikaa tietoa liian aikaisin..tieto lisää tuskaa!

Mulla oli sen yhden päivän keskiviikkona verensekaista valkovuotoa ja ihmettelin asiaa, nyt kuitenkin tänään alkoi kyllä menkkakivut ja verta valumaan. Tämä kierto olikin sitten vain sen 18pv. Omituisen lyhyt kyllä, ei ennen ole näin lyhyeksi jäänyt vaikkai niitä en olekaan kirjaillut ylös kovin tarkasti. Pitäisiköhän mennä käymään lääkärillä tarkistamassa jos joulukuun keskenmenosta olisi vielä jäänyt jotain haittaamaan tuonne kohtuun tms? o_O

Jälleen kerran tyylipuhdas nega :D Alkaa kohta usko mennä tähän hommaan. Lähinnä et missä täti viipyy kun nyt kp 36. Taidanpa palailla huudeille vasta kun täti on saapunut paikalle.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

loora oisha se kiva jos ukko ois oikees mut en uskalla olla optimistinen asias.

freyja toivottavast sun tilanne selkiäis pian et mikä on ku kierto noin pitkä.

on: ja nyt aamun kunniaks olo on yöks heti. kp 11/32-X? ainoastaa tuo luku 11 on paikkansapitävä ku en tiä kierron pituutta ku heittelee niin tyylikkääst. ukko katellu eilisest lähtien optimistisena mun alavatsaa ja ekaa kertaa taputellu vaikka mul oli ne ylläri menkat ylläri lyhyinä eli pari päivää normaalii lyhyemmät. eikä ollu viimeks mitää varotusta menkoista oikei, pari kertaa juili mut ei näkyny mitää ja sit muutama päivä möhemmin yllättäen (onneks oli side) alko niagarana ja kesti samalla vahvuudella 3pvä ja vika päivä oliki sit et ku sulkis hanat eli käytännös ottaen vuorokaudes loppu sit ku seinää mikä on uutta. pitänee ens viikol pyytää et lääkäri joka tutkii nyt mein lapsettomuutta määräis mulle ultran ni tietäs missä mennää eli onko ovis ollu ja onko munasarjat ja kohtu normaalit.

Huomenia kaikki!! Omanapailen vaan nyt!

On kp 28 ja dpo 12 Niinkuin arvelinkin CB testit olivat ihan susia mun kohdalla :( Tein malttamattomana testin Tänä aamuna ja ihan puhdas nega apteekin omalla. Kyllä siinä hetken aikaa kyyneleet valus pitkin naamaa. Mieskin oli pettynyt ja kirosi,että miten voi näyttää joku testi noin selvää plussaa,mutta ei sitten olekkaan. Tiesin,että putoon korkeelta ja kovaa :( Ei olis pitänyt tehä niitä testejä. Huoh! noh..eipä tarvitse huomiseen enää piinata, Nyt odottamaan tädin tuloa! Onneksi ees aurinko paistaa! jotakin positiivista tähänkin päivään.

Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille! Toivottavasti teillä muilla on parempi onni!! :) plussia kaikille! <3

Takaisin