Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mamamansikka: Jos ovistesti on näyttänyt plussaa kp7, ja sen jälkeen parin päivän päästä tullut sitä vuotoa, niin se on saattanut olla ihan ovulatorista vuotoa (hyvä merkki siis) :) Ja sitten tuo jälkimmäinen vuotohan olis tullut noin dpo8 eli noin viikko ovulaation jälkeen ja sopisi taas kiinnittymisvuodoksi. Ei varmaankaan ole siis mitään vakavaa/huolestuttavaa :)

Pampero: pitikin käydä googlettamassa tuo kiinnitysvuoto, oli niin suurpiirteinen käsite mulle vaikka täällä pyörin :oops: Eihän sitä koskaan tiedä vaikka siitä kerrastakin tärppäis, vaikka en kyllä jaksais uskoa :happy3
Kuitenkin kun tuon googletin niin aika monella muullakin on ollut näköjään kesken kierron vuotoja, en siis ole enää niin huolestunut, vähän ehkä ylireagoin. Kiva kun rauhoititte ylivilkkaan mielikuvitukseni :)

Heippa kanssasisaret ! Olen pitänyt hiljaiseloa masennuksen takia , me oltiin siis jonnossa hoitoihin eikä perustutkimuksissa mitään estettä mutta mun hengitys on uloshengittäessä liian tiheää joten hoitolupaa ei irronnut nyt vedetään sitten koti-inssiä hetki ainakin :)

Jaaha, tavalliseen tapaan kp26 (joka oli eilen) (rv 3+3 jos raskaana olisin) alkoi rusehtavanpunainen tuhruttelu, mikä kokemuksen mukaan on tarkoittanut sitä etten ole raskaana ja menkat alkaa ajallaan kp 30 niinkuin joka kierrosta. Tuhruttelu jatkuu myös tänään.. Huoh :sad001

catsie harmi että noin kävi. tsemppiä kuitenkin :)

on: jaahas stressi ja allergialääkkeen sivuvaikutukset näköjään jyllää ku mikää ei pysy käsissä, sain kuuman aamiaisen omalta lautaselta kädelle, veitsi meinas tulla pystysuoras asennos varpaille jne... ei hyvä päivä todellakaan tänään.

Gatusa: Isot tsempit sulle halin kera. Sä oot kyl valtavan vahva nainen. Itse varmaan en samaan pystyisi.

On: Tää selkäkipu on iskias. Panadol auttaa jotenkuten onneks. Nappailee mahasta jonkun verran Dpo8 tai 7 menossa. Ihan varma en ole. Miks tää kaks viikkoo ei voi mennä yhtään nopeammin :( Stressiä meinaa pukata.

Gatusalle tsemppiä! Onneksi miehesi on apuna ja vaikuttaisi olevan samoilla linjoilla sun kanssa tuossa raskauden yrityksessä :)

ON: Dpo5 ja eilen vaan tuli sellainen vahva tunne taas, että nyt ei tärpännyt. Ei ole oikein toiveita tämän kierron suhteen siis :/ Sentään saatiin yritystä tähän kiertoon. Täytyy kyllä taas todeta kuinka ihanaa on kun mies on niin sitoutunut tähän yritykseen :D Meillä meinaan oli periaate, että joka toinen päivä yritystä kierron otolliseen aikaan. Keskiviikkona saatiin hommat hoidettua, perjantaina miehelle tulikin illalla menoa, mutta sovittiin että mies herättää mut yöllä kun tulee kotiin ja hoidetaan hommat :D Mies oli yöllä yrittänyt herättää mua NELJÄ kertaa, mutta mä en vaan jaksanut herätä xD Seuraavana aamuna ovistesti näyttikin jo plussaa, eli periaatteessa mun takiani jäi sitten juuri se otollisin aika hyödyntämättä. Lauantaina meinaan lähdettiin reissuun taas niin ettei päässyt enää vällyjen väliin ennen sunnuntaita. Mutta jos ne simpat elää sen kolme vuorokautta niin kaipa tuo yritykseks lasketaan, kun ovis oli vajaan kolmen vuorokauden päästä edellisestä kerrasta.. Nyt mies sitten tapansa mukaan kyseli, että nooo, koskas selviää ollaanko me raskaana. Ja oli pettyneen oloinen eilen kun kerroin tästä tuntemuksesta, että ei tärpännyt. Toivottavasti omat tuntemukset on väärässä :rolleyes:

pampero toivottavast eti ol sun tuntemus oikees ja plussa tulee. mullaki taitaa olla joko ovis tuloillaa tai ollu mahollisest. mut kropan muutosten takia ukko aatteli et testaisin varoiks et mikä tilanne.

loora: Kiitos kovasti :) toivon sullekkin onnea oviksen hyödyntämiseen!

Omanapa: on kp 27 ja dpo 11?? suunnilleen :) Olin hätäinen eilen..TIEDÄN!! tein Clear blue (se mihin tulee siniset viivat, iltapissistä joka oli ollut rakossa n. 2h Tiedän,ei paras testi tosiaankaan mutta sain ilmaiseksi kaverilta) Niin siihen tuli hailakka pystyviiva testiajalla. Todella hailakka,mutta oli näkyvissä kuitenkin. Sitten kun testiaika oli mennyt niin se oli muuttunut tummemaksi,mutta se pystyviiva oli sellanen ohut o_O (väriä siinä siis oli) Tein samanlaisen testin tänä aamuna ja ihan sama juttu. Nyt vaan se hailakka pystyviiva oli saman paksuinen kuin vaakaviiva. Mutta testiajan umpeuduttua se oli taas sellanen ohut pliisu.Elikkä juuu?? Olen noita samoja testejä käyttänyt viime kierroissa enkä ole hyvälläkään mielikuvituksella saanut niihin ees viivan paikkaa näkyviin. Ja nyt tuli siniset viivat kahteen testiin. Käyn ostamassa tänään apteekin oman ja kokeilen sillä. Jos siihen tulee nega niin heivaan noi clear bluet hemmettiin.(oli ne sitten ilmasia tai ei) En uskaltanut yhtään iloita..tuli tietenkin pieni ilon tunne kun sain jonkilaisen viivan näkyvii ensimäistä kertaa elämässäni. Mutta pelko,että putoon korkeelta ja kovaa niin siksi en viitsi hurrailla. :D Testaan lauantaina apteekin omalla! Nännit on todella kipeät..mieskin halas mua eilen ja hyvä kun en tuskasta kiljunut.Mahaan sattuu ja turvottaa. :/ Ja äsken tuli ihan hirvee olo..kun oppilaat oksentelee täällä toinen toistensa perään. Oikee epidemia jyllää. Tunnin sisällä 3-oppilasta oksentanut ja kaksi valittaa huonoa oloaan. Wippiiii!!Ei tänne kohta enää tuu ketään ku kaikki on kipeenä yhtä aikaa xD

Aurinkoista torstaita kaikille ja plussia ovis sekä r.testeihin :)

Muokattu viimeksi:
Iines: kuulostaa lupaavalta jos edes joku pieni viiva näkyi ja vielä noin aikaisessa vaiheessa. Pidän peukkuja <3

Pampero: mulla oli ihan sama fiilis tästä kierrosta et plussaa ei tuu. Ovista en kyl tikuttanut mut mies oli kipeenä just oletetun oviksen tienoilla. Tosin me kyllä touhuttiin ahkerasti kp 16 asti et jos pitkäikäisiä kavereita tiedossa niin sit on toivoa :)

ON: elikkäs menossa jo kp 35 eikä mitään punaiseen viittaavaa vuotoa näy. Huomisaamusta siis testiä kehiin uudestaan josko sieltä plussa tulis tai edes täti saapuisi. Rinnat kyllä turvonnut mut muuta oiretta ei ole. Toki valkkaria tulee paljon mut siitäkään en osaa sanoa mitään. Sitä kun tuli samalla tavalla viimeksikin. Jotenkin outo olo et miten näin pitkä kierto, kun en muista et koskaan olis ollut näin pitkää (paitsi keskenmenon jälkeen oli 34).

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

iines kyllä se tärppi on tainnu sulla käydä nyt kuules, toivottavast et saa vatsatautia oppilailta se on niin ärsyttävää. ite manaan aina sitä että miks vanhemmat pistää sairaat lapset kouluun ja sit mun lapsi saa taudin ja sit minä ja sen jälkee huonol tuuril mies.

Freyja: kiitos!No sitä minkäkin,että koskaan en oo mittää viivoi nähnyt missään testissä ja nyt näkyi ;) <3 olen optimistinen ;) Mä niin kovasti toivon sullekkin plussaa!! tule sitten heti kertomaan miten kävi <3

Gatusa: No kovasti sitä toivon kuule,mutta en uskalla mitenkään iloita vielä ennen kuin olen varmistanut,että onko nuo clear bluet ihan P*skoja niinku väitetään xD mun tuurilla ne oli jotain maanantai kappaleita. Pesen käsiäni täällä ihan hulluna. Kauheeta ku on näin pöpökammoinen. :D no,jos se tulee niin sitten sairastetaan se pois.

iines kuulostaa kyllä lupaavalta! :)
Freyjallekin tsemppiä ja peukkuja!
On: Päivän onnistu taas viimesin tupakka lakko..Parin viikon päästä alkais verkossa tupakasta eroon kurssi.Sitä aattelin kokeilla jos hypnoterapia tehois :)

No niin, luovutan. En pysty selvästikään olemaan kuumeilematta näin loppukierrosta vaikka kuinka yritän saada ajatukset pysymään muissa jutuissa...

Näin viime yönä unta että tein raskaustestin ihan aikaisessa vaiheessa vain saadakseni negatiivisella tuloksella itseni lopettaman hermoilun ja sitten se olikin selvä plussa. Aamulla päätin sitten antaa itselleni luvan jännäillä ja piinailla ja pohdiskella ihan vapaasti näitä juttuja. Kp on nyt 24/28 ja jos ovis on ollut laskurin ilmoittamana päivänä niin sitten on dpo 9.
Olotiloja en siis ole tarkkaillut ja kaikki mitä voisi kuvitella raskausoireiksi on kyllä selitettävissä ihan muutenkin. Joskin tiistaina huomasin vessassa käydessä että tuli jotain venyvää kirkasta limaa, jollaista en kyllä muista ennen bonganneeni. :confused: Niin ja eilen melkein itkin autossa kun radiosta tuli Laura Närhen Mä anna sut pois. Se on minusta ollut aina kaunis kappale, mutta nyt se oli niin ahdistavan surullinen että piti vaihtaa kanavaa! :rolleyes:
Mutta viikonlopun yli siis piinaillaan. Jos täti ei tule tiistaina niin sitten pitää kyllä testailla heti.

Ja hei, onnittelut, joku oli plussannut eikö!? Ja Iinekselle varovaiset onnittelut jo myös! Ja kaikille muillekin joita on aihetta onnitella!

Pahoittelut ja tsempit kaikille joilla ei noita hyviä uutisia vielä ollut. Teille plussatuulia!

iines86 mikä ihana uutinen =) mä toivotan plussan vahvistumista elikkäs kahta viivaa apteekin omaan testiin! ( | | )

kävin juuri kaksi sivua teidän mietteitä, ovis ja raskausonnea eli tärppiä paljon kaikille. + + + + + + + + + + + + +
mulla on kp8 ja koska edellinen kierto oli 36 pitkä niin vaun laskuri laskee että tämäkin kierto olis eli vasta tän kuun viimeisimpinä päivinä olis otollista ovisaikaa. Just aika kauan joutuu odottaa ja sit se piina. Maca tabut ei oo vielä tullut, gynekologi mulla on yksityisellä varmaan tässä kuussa, kuitenkin on lähiaikoina ja silloin kysyn onko mussa kaikki ok lisääntymään. jotenkin helpottavaa päästä gynelle. ovistestit tuli tänään. olo on ihan hyvä, takatalvi pitäis tänne suomeen tulla vissiin muttei masennuta siit koska kesä tulee kuitenkin! ollaan pohdittu loppuun nimilista jonka tein paikallisen lehden kalenterin nimistä, silleen vaivihkaan muka ohimennen, ollaan muutenkin oltu hiljaisempia koko vauvajutusta ja seksiä ei olla harrastettu pariin päivään koska mun menkathan loppui vasta silloin. tänään halutaan kummatkin joten..
katsoiko joku muu eilen erilaiset äidit? oon kattonu kaikki jaksot, on kiva että tommosia sarjoja tulee.

Iines: Kyllä toi plussaa lupailee..! Testaa ihmees jo tänään, kyllä se apteekin testiinkin plussan antaa jos noi oikein näytti. Ja kuulostaa kyllä siltä että ihan oikeet plussat noi on :gen014

Ja lisäys, Freyja: Mulla tuli tää sama fiilis tammikuussa, eikä sillon tosiaan plussaa tullut. Viime raskaudessa taas tiesin jo ennen testausta, että raskaana ollaan. Tiiä sitten mikä vaisto se on olevinaan.

Iines86: Ihana asia. mulla kans on ainaki cb:n ovistesti tehny kepposia et oon samalla kannalla

Satsa: Hienoa, ootko sä mitä nikotiinikorvikkeita käyttäny? Mä ostin paul saar sähkötupakan ja sen avulla pääsee eroon. Jäin kyl koukkuun nikotiinittomaan vaniljaan. Tsemppiä

On: Hei kertokaa mulle ennenkö mul leviää pää et voiko r-testin tehä jo dpo10 kohilla. Mä en tiiä miks mä oon jotenki stressaantunu ku odottaa ja odotttaa. Koittanu puuhailla, ikkunoiden pesua aloitellu tänää :-)

Takaisin