Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo näin on elmiina, omien tietojeni/tuntemusteni mukaan mulla on vaan ovulaatio tapahtunut aina samana päivänä kun on plussa testiin tullut. Ja on siitä näyttöäkin, kahdessa raskaudessa ultrat on osoittanut ovulaatiopäivän testin kanssa samalle päivälle :D Mutta voihan mullakin tulla ovulaatio ja kivut vasta huomenna, eikä tänään :)

Apua! Oon nyt ihan pudonnut kärryiltä, kun oon hetken aikaa ollut täältä pois. :oops:

Kaikkien viestit olen lukenut, joten laitan näin yhteisesti tsempit kaikille! Hurjasti plussatuulia meille!

on: kp 12/26-34. Edellinen kierto oli 26 päivää, joten ovulaatio saattaisi olla lähellä näinä päivinä, jos kierto jää tässäkin kuussa noin lyhyeksi. Alkuviikosta oli vihlovaa kipua vasemmalla puolella alavatsaa ja sen jälkeen tuli jämäkkää limaa. Eilen lima oli muuttunut omasta mielestäni ovislimaksi (tai sitten se oli vain edellisen päivän pupuilun aiheuttamaa siemennestettä :wink mistä näitä koskaan tietää). Vielä en ole ehtinyt hankkimaan ovistestejä. Töissä on kyllä semmoinen stressi taas, että ei mikään ihme jos hormonit ovat sekaisin...

Hei siskot!!! :) Ja ihanaa uutta vuotta<3 olkoon tämä vuosi se, jolloin jokainen plussaa täällä :) <3 <3
(Uusille tiedoksi, plussasin tuolta raskaaksi 2013- ketjusta)

SOS SOS SOS!!! NYT TARVIIN APUA!!!! :O Huom! teksti sisältää ällövaroituksen! :D

Mulla oli eilen synnytystapa arvio sairaalassa ja lääkäri oli aika kovakourainen.. NOH ainakin niin kovakourainen että illalla alkoi tulla outoa limaa... Ajattelin ensin että okei tää on varmaan jotain liukkarin jäämiä, jossa oli vähän verta.. NOH ei tainnut olla kun 6 heräsin siihen että jotain tulee ulos ja kokemusta vaikka ei ole aiemmasta, niin veikkaan että limatulppa sieltä tuli!!! sellainen kiinteämpi rusehtava möykky ja muita sivutuotteita niin että paperia meni tuhottomasti :D ja nyt koskee alavatsaan ihan kauheesti!!! :O TE joilla on jo raskauksia takana, kauanko limatulpasta meni synnytykseen ja tuliko se kerralla vai monessa osassa ja paljonko sitä tulee... En tiiä oonko jotenkin "viimetippa paras tippa"- ihminen mutta meillä on vasta tänään synnytysvalmennus ja en ole pakannut kuin vauvalle sairaalakassin vasta... :D pitäisiköhän rueta hätäilemään??

Late- mulla meni 2,5 vrk limatulpan irtoamisesta siihen että vauva oli ulkona :) Ja ei tullut itsellä kerralla vaan ensin isompi möykky ja joka vessareissulla vähän lisää. Ihan mahdoton sitä on sekottaa mihinkään muihin eritteisiin kun on se sen verran erilaista :D Mutta alkaa kuulostaa siltä että kohta tapahtuu, tsemppiä koitokseen siis! :)

Liitynpä minäkin joukkoon. :) Ekat menkat tuulimunan jälkeen tulivat, ja ovulaatio oli uuden vuoden aattona. Ei siinä juhlahumussa kyllä sitä hyödynnetty. Jospa edellisen päivän talletukset riittäisivät. Toivotaan parasta!! :)

Jee,tämä mamma lähtee pikkuselle naatiskelulle. :)
Mennään miehen kans syömään ja jääkiekkomatsiin kahestaan.. mummi tulee hoitaan poikaa... :)

late-, mulla tuli rv28 lääkärin tekemän tutkimuksen jälkeen veristä limaa pari päivää, mutta ei aiheuttanut mitään synnytykseen liittyviä tuntemuksia. Sitten taas limatulppa irtos parina päivänä, oisko ollut 3-4 päivää ennen synnytystä. Mutta sulla tuo limatulppa kuulostaa sen verran massiiviselta + kivut päälle, että kyllä taitaa lähtö olla jo lähellä! Onnea koitokseen :)

Mulla esikosta irtos limatulppa yliaikakontrollissa ja seuraavana päivänä vasta synty, 41+6 ja kakkosesta irtos samana aamuna ku oli yliaikakontrolli ja syntyi samana iltana 41+5

Mulla ei mitään ennakoivia suppareita, laskeutumista tai muutakaan kummastakaan enkä usko että ennen laskettua syntyy jatkossakaan :D

Dawwe: ai tekin yritätte kolmatta. Minkä ikäisiä sun lapset on? :) Mulla on molemmat lapset syntyny (ilman käynnistystä) rv 41+5 ja molemmat käynnistynyt rv41+4 (viimeisempi synnytys klo 23:45 eli vielä pääsi sen 41+4 puolelle :D ). Eli eipä tarvii enää luulla että synnyttämään menisin ennen laskettua aikaa (paitsi jos/kun seuraava synnytys käynnistetään ennen la), toisesta menin vielä luulemaan niin. Aika usein kuulee puhuttavan, että ENSIMMÄINEN menee yli lasketun ajan jne. vaikka yleensähän se on juuri toisin päin. Mitä enemmän lapsia jo on, sitä isompi on yliaikaisuuden riski.

Tätiä ei vaan vielä näy ja mies tuossa pohti et mitä jos uusi raskaus ei olisikaan vielä näkynyt verikokeessa (joka siis oli normaali ja kp 30). Tuskinpa niin hyvää "tuuria" olisi käynyt että heti olisi tärpännyt vaikka sitä periaatteessa ei yritetty :D

Hei kiitos vastauksista :) Niinhän tuo tuntuu olevan melko yksilöllistä että toisilla tulee vasta synnärille ja toisilla saa ootella vielä parikin viikkoa... kovottelua ja "sähköisku"kipuja tuntuu alhaalla ja sitä "tulppaa" tulee nyt pienempiä määriä mut joka vessareissulla sitä tulee kuitenkin.. Olo on vähän niinkuin menkkojen alussa, jomottelua ja särkyä ja välillä se "tulppa" näyttääkin just sellaselta mitä tulee menkkojen vikoina päivinä :/. voi kun tietäis että millon pitää lähteä.. Suurin huoli mulla on tällä hetkellä että mihin saan koiran hoitoon jos tulee nopea lähtö :D voi olla että muuttuu arvojärjestys sittemmin :D Noo kattellaan kattellaan... pitää varmaan tosissaan se sairaalakassi pakata itselle valmiiksi..

Mulla taisi limatulppa lähteä vasta siinä vaiheessa kun synnytys alkoi kunnolla. Aamusta alkoi tulemaan sellasta veristä hyhmää ja sitä tulikin sitten koko ajan. Sitä ennen en havainnut mitään limoja. Tsemppiä late synnytykseen, ajatella että säkin oot jo noin pitkällä. :)

Täällä kp28, täti voi saapua koska tahansa tai sitten ei.

Pampero: Nää meiän mukulat on nyt 2v ja 1v, toiveissa tosiaan nro 3 ja tällä hetkellä kutkuttais ajatus hetiperään vielä neljännestä. Mieli tosin voi muuttua ja mies on toistaiseksi sillä kannalla että tää ois sitten vika.

Mutta mulla vissiin ois dpo2 eli pari pitkää viikkoa odottelemista.

Dawwe: mullakin pyörii välillä mielessä, että haluan neljä lasta :D Mieskin välillä puhuu neljästä... Toisaalta kolme tuntuu hyvältä, oikeastaan paremmalta lapsiluvulta... Mun lapset on 6v ja 1v. Mulla on myös dpo 2 ja mietin jo, että maltanko odottaa sinne dpo 18 asti testaamista, kun tullaan matkalta kotiin vai otanko raskaustestin varmuudeks mukaan ja testaan matkalla (siteet ja tamppoonit luonnollisesti pakkaan....).

Mä en taas huomannu koko limatulppaa missään vaihees et olisko sit synnärille tullu. :confused004 mulla siis tuli 38+4 lapsivettä tihkumalla jostain tuolta ylhäältä. ja poika synty 38+5. mut toi mua on ain kiinnostanu et jos joskus tuun raskaaks(toivottavasti pian) ni onko odotettavis et käynnistyis samoihin aikoihin ku esikoinen.näyttää ainakin Pamperolla ja Dawwella käynnistyneen samoihin aikoihin.. :)

Meillä oli kiva ilta eilen.. ja mieskin näytti olevan tosi ilosella tuulella kun sen jälkeen on peitto heilunu kahdesti. :p
nyt siis mulla kp.15

täällä näyttää olevan monella piinaviikot..Tsemppiä piinailijoille... :) toivon mukaan tulee monta plussaa..Tsempit myös muille..

Voisin itsekkin liittyä tänne. Puolivuotta ollaan nyt miehen kanssa esikoista yritetty mutta eipä ole plussaa vielä tullut. Välillä turhauttaa ja paljon. Lapsi olisi todella toivottu.

Aamu, minulla olisi kans edessä painonpudotusta. Olen todella perso herkuille ja nyt viikko takana herkutonta elämää. Terveelliset elämäntavat tuli tilalle ja täytyy sanoa että kropassa on parempi olo nyt.

Nyt on kp 14/28-31 menossa eli ovis olis sitten lähipäivinä. :)

Voisin itsekkin liittyä tänne. Puolivuotta ollaan nyt miehen kanssa esikoista yritetty mutta eipä ole plussaa vielä tullut. Välillä turhauttaa ja paljon. Lapsi olisi todella toivottu.

Aamu, minulla olisi kans edessä painonpudotusta. Olen todella perso herkuille ja nyt viikko takana herkutonta elämää. Terveelliset elämäntavat tuli tilalle ja täytyy sanoa että kropassa on parempi olo nyt.

Nyt on kp 14/28-31 menossa eli ovis olis sitten lähipäivinä. :)

tsemppiä late, mulla tais vast sairaalassa ku olin yliajalla. en ainakaa huomannu missää vaiheessa ennen sairaalaa mitää.

no niin nyt on päivien nettipimento kärsitty ja sainpa tietää että minä alan opettaa netissä englantia kiinalaisille :) no tietääpä ainaki että tulee itelle tuloja ja pääsen alottaa inshaAllah jossai vaiheessa tänä vuonna mun vaate ja laukku projektin :)
enpä tiedä missä mennää, mulla menkat oli päivän ja loppu eli ei ollu menkat, oisko ollu ovista enteilevää vuotoa tai sit kiinnittyminen ellei ollu joku hormonihäikkä.

plussatuulia kaikille :)

Takaisin