Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pampero: en oo ovistestejä tehnyt kun aattelin et mennään ilman. Tosin en yhtään tiedä mikä kierto todella on. Keskenmenon jälkeen se oli 34, viimeksi 31 ja nyt näköjään taas jotain 34 (jos nyt edes menkat alkaa). Limoja en bongannut ollenkaan tässä kierrossa joten jos ovis on ollut 27päivän tienoilla niin eihän se vielä näy :D Kuulostaa vaan mun korvaan oudolta et se olis noin myöhään ollut. Laskeskelin siis oletetun oviksen tässä kierrossa 31 päivän mukaan. Mut katsellaan nyt mitä tuleman pitää. Menkoista ei ole mitään viitteitä.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mun piti olla kirjoittamatta, mutta tässä sitä taas ollaan... Anteeksi oma napailu, mutta mun pakko päästää pari höyryä ulos. Mun elämä on tällä hetkellä vaan yhtä kauheeta, piinaavaa, löyhässä hirressä roikkumista :sad001 Hetkiä vessareissusta seuraavaan ja joka pyyhkäsyllä joutuu taas käymään koko tunneskaalan läpi... :confused: Mitään muuta ei oikein mahdu ajatuksiin kuin raskaus ja jatkuuko se... Täälläkin olisi monta juttua johon tahtois kommentoida ja tsempata, mutta ei tässä pysty mihinkään keskittyä :mad:
Ruskeahkoa tuhrua tulee edelleen. Eilen illalla yhdellä pyyhkäisyllä tummanpunaista. Olin jo melkein helpottunut että nyt ne menkat alkaa. Tänään ei kuitenkaan muuta kuin tuhrua ja äsken digitesti näytti "raskaana 1-2". Kohta soitan neuvolaan, vaikka tiedän ettei asialle mitään voi tehdä, mutta pakko puhua ammattilaiselle ennen kuin hajoo pää.

kannattaa soittaa ja kysästä jos ne vois katsoa et onko ku tai tuulimuna kyseessä ettei tartte miettiä missä mennään. joissain neuvoloissa on meinaan mahollisuus ultrata mut ei kaikissa. parempi että on tietoa ku olla tiedottomana.

MadH91 IHANAA IHANAA :happy093 onnittelut tädin ja yrityksen aloittamiseen pääsystä :) aivan mahtavia uutisia myöskin töiden saralla. Ovulaatio plussaa +++++++++++++++++++ ♥

Sandy varaa aika varhaisultraan! Varmasti saat ajan. Vieläpä kun tuo voi olla harmitonta ja stressaannut vaan. Kun tuo digi näytti tota niin mee oikeesti ultrattavaksi. Stressi ei tee hyvää kummallekaan teistä :(

) . ( tilasin Ovis testejä 14 kpl ja pitäis huomenna tulla. Maca tabletteja tilasin kans ja ne tulee kans varmaan tällä viikolla. Mua turvotti vielä eilen pahasti ja vihloi vasemmalta alhaalta. Täti tais tehdä näyttävän lähdön. On liikaa tullu viime aikoina juotua kahvia. Pitää vähentää!

Muokattu viimeksi:
Sandy: jos meet varhaisultraan niin mee vasta rv6+. Sitä aiemmin ei vielä sydämen syke näy. Tsemppiä :)

kiwibird: Hih, digikamera ;D

Joo älypuhelin älyää omiaan :-D
Ps. Esimerkiksi verikoe paljastaisi mihin suuntaan raskaus on etenemässä. Itse varaisin ajan vaikkei sykettä näkyis. Stressi kuitenkin on varmasti niin ylivoimainen.

myyh meillä 2% normei, loput iha muuta, meil liikkuvuus 72% joten jotai positiivist.

Meille se professori sanoi että ei kannata vaipua epätoivoon vaikka tulos oli huono. Sanoi että Clomit useissa tapauksissa lisää siittiöiden tuotantoa joten siis suhteessa lisääntyy myös ne hyvät simpat. Et vaikka on paljon huonoja niin tulee lisää molempia, hyviä ja huonoja. Joka sit tietenkin parantaa raskaaksi tulon mahdollisuutta. Sanoi myös että tämmöisestäkin laadusta saadaan pesemällä riittävästi hyviä jos inseminaatioon päädytään. Tää lääkäri kysyikin että mihin kaikkeen ollaan valmiita lapsen saamiseksi. Sanottiin että jokainen kortti käytetään. Nythän me jo siirrytäänkin väestöliiton asiakkaiksi. Se oli tämän lääkärin suositus. Tehdään siellä mulle kaikki tarvittavat tutkimukset ja ohjeen mukaan maksimissaan 6 kk luomu yritystä. Sitten alkaa hoidot jos ei olla raskaana.

Me pyritään elämään mahdollisimman terveellisesti, syödään hyvin, otetaan kaikki tarvittavat vitamiinit, alkoholia ei käytetä lainkaan koskaan ja harrastetaan säännöllistä liikuntaa.
Päätettiin kuitenkin niin, että kun tämä kaikki ei riitä niin ollaan molemmat tarvittaessa valmiita käyttämään lääkkeitä jotka lääkäri katsoo tarpeelliseksi.

Itsellä on ollut joku epätoivoon vaipumisen kausi. Ajattelen tätä vauva haavetta aivan liikaa, joka päivä ja paljon. Nousee pintaan surua, pelkoa ja epätoivoa. Itsellä on aukiolotutkimus tämän kuun lopussa. Pelottaa sekin todella paljon ja tulokset siitä. Pelkään että jos me ei saadakkaan sitä pientä että millä täytän sen tyhjiön. Ahdistaa tämä joka kuukautinen toivon herääminen ja pettymys joka seuraa kuukautisten alettua. Mietin jo nyt mahdollisia hoitoja jos niihin joudutaan. Jotenkin kaikki tähän asiaan liittyvä tuntuu nyt niin pelottavalta ja raskaalta. Kun sitä vaan haluaa niin paljon. En pysty puhumaan tästä kenenkään kanssa kun ei olla kerrottu kenellekkään lapsi haaveesta. En jaksaisi niitä kyselyjä ja typeriä lauseita mitä ihmiset päästää suustaan.
Sorruttiin jopa ostamaan pienen pieni body, housut ja lakki. Typerää oli mennä ostamaan mutta ei voitu vastustaa.

Voima haleja aivan jokaiselle toiveilialle ja lähetän plussa tuulia kaikille ihan hirmu paljon ja tarrasukkia kaikille matkassa oleville pienille :love022:love022:love022

myy niin kauan ku on mahiksia ni ei pidä luovuttaa ja hyvä että ootte valmiita myös hoitoihin tarvittaessa. meillähä on sama tilanne mut nyt mun tuloksii suunnillee kaikest mahollisest pyydellää ja oon laittanuki ne mitä oon löytän ja tietoina laitoin että kllähä siel lääketieteellises on jotai verikokeita meiltä ku ei olla tuloksia viel kyselty ja loput löytyy yliopistollisest sairaalasta. saapi nähä mihin suuntaa tää nyt menee. tsemppiä teillekin ja toivottavast pian käy tärppi ettette rankimpii hoitoihi joudu.

MadH91: JEEEE... Täti löysi perille ;) viimeinkin. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan!! <3 Nyt sitten vaan tsemppiä ovikseen ja sen hyödyntämiseen kun aika tulee <3

Sandy: Koita jaksaa :/ uskon,että on kamalaa piina aikaa kun ei tiedä mitä tuleman pitää. Mä toivon kovasti,että kyytiläinen siellä mukana pysyy kaikesta tuhrusta huolimatta!!

Omanapa: kp 26 ja tänään alkanut nippailee vasemmalta enemmän. Ihan kuin neulalla pistelisi O_o ei mitenkään pahasti,mutta sellanen sekunnin kestävä pisto tuntuu välillä. (kuvittelua??) Tissit sattuu..tai oikeestaan nännit sattuu. Mies ei ole innoissaan asiasta :D Väsymys on alkanut hellittää. Voi johtua tuosta auringosta joka paistaa täysillä. Ulkona varmaan 8-10 astetta.Saa mielialan korkealle <3 me like! Nuha vaivaa yhäkin (allergiaa??) yritän pitää jalat maanpinnalla etten sitten pety lauantaina liian pahasti. Ei vaan kaikista oireista huolimatta tunnu siltä,että plussa tulisi. Mutta,sitten vaan pitää jaksaa yrittäää uudestaan vaikka kuinka masentaisi :)

Tsemppiä kaikille testeihin ja niillekkin jotka ovat missä vaiheessa kiertoa tahansa ^^ <3

iines tsemppiä ja plussatuulia, vai että kevät on saapumassa sinnekin, ihanaa :) meillä nuo villit kasvit kukkii ja yks erityisesti, sellai matala tilliä muistuttava kasvi jossa pieniä liiloja kukkia <3

Madh.Jee... :) onnittelut tädin tulosta ja super onnea uuteen kiertoon.. :)

Freyja.Mä pidän peukut ylhäällä et sieltä vie se plussa tulis... :)

Pömpylä.Tsemppiä ja mee ihmees varhais ultraan jos mietityttää ni ei tuu turhaa tressiä.. :)

Sandy.Soita ihmeessä.se usein myös hiukan helpottaa kun saa puhua asiasta.ja mä pidän peukut ylhäällä et pikkunen pysyis matkassa...tsemppiä..

Myyh.Toivottavasti saatte plussan ennen kun mitään hoitoja joudutaan miettimään.. :)

Iines.Toivottvasti sieltä tulee viikonloppuna plussa..pidän kaikki peukut ylhäällä sulle.. :)

Gatusa.Siis oonnyt niin pihal kaikesta täällä et onko se simppa testin tulos mahdollisesti kumminki parempi ku alkuun kuulit vai mikä tilanne siin on??anteeks et kyselen ku en jaksa selata näit kaikkia sivuja läpi...toiuvottvasti saatte pian plussan..tsemppiä.. :)

on. kp.17 ja ovis-testit aika tummia muttei viekää plussaa niistä..mulla on nyt tullu aika vähän limoja kun normisti niitä on tullu viikon ja sit on ollu ovis nyt on tullu tyyliin joka toinen päivä vähän et tais toi keskenmeno sotkee taas rytmin pikäks kun kolme kiertoo menikin jo tasasesti...tai sit tää töihin paluu tressi siirtää sitä ovista.. :confused:

siis meille sanottii että se on todella huono siis 98% epämuodostuneit, laiskahkoja jne... me nyt kuitenki tässä yritetää luomuna kokoajan ja foolihappo käytössä molemmilla.

Täällä on taas tapahtunut paljon :)
Itsekkäästi nyt omanapailen kun olen ihan hukassa. Sanoisin, että mun kierto on normaalisti ollut sen 26-28pv. Aina ihan normaali, ei mitään välivuotoja. Verta tulee vain kuukautisten aikaan.
Tässä kierrossa tein ovulaatiotestejä ja ovistikku näytti punaista kp7 ja yhden kerran vaan hyödynnettiin se (eli en kyllä usko että olisin raskaanakaan). Pari päivää tästä tuli muutamana päivänä verensekaista limaa ja nyt taas! Nyt on vasta kp17! Eikai se normaalia ole,, että kierto voisi olla näin lyhyt! Mulla ei ole kuitenkaan raskausoireita tai edes kuukautiskipuja o_O
Voisikohan tämä olla jokin tulehdus? Pitäisikö olla huolissaan?
Joulukuisen keskenmenon jälkeen jotenkin kokoajan huolestuttaa, että mitä jos mussa oliskin nyt jotain vikaa, eikä voitaisi saada enempää lapsia.
Ihan tyhmäähän tämä on, mutta alkaa ajattelemaan kaikkea tällaista kun en ymmärrä. :confused:

Onko jollain muulla ollut tuollaisia ihmeellisiä välivuotoja tai noin lyhyttä kiertoa?

mamamansikka nuo välivuodot on tuttuja ainaki mulle. mulla oli viimesimmän km jälkeen sillai et eka kierto 32pvä sit 22pvä ja tuli tuhrua ja sit 18pvä ja alko menkat. ne on tosi ärsyttäviä ku ei tiä et jos ovis ollu ni onko kiinnittymist vai onko välivuotoa, tietenki sit se inhottavin vaihtoehto että kierto totaalisen sekasin ja menkat. nythä mulla vika kierto oli sellai ettei ollu välivuotoja mut ovistesti ei näyttän plussaa ennen ku kp 34 ja siitä sit 10pvä ja alko menkat jotka kesti vain 4,5pvä (normaalist kestää 7pvä) nyt sit ukko kysy et haluaisinko testin kenties et katotaa oonko raskaana ku rinnat on kasvanu siis menkkojen aikanaki ja olot on iha oudot ollu välillä eikä niitä tyypillisiä menkkakipujakaa ollu tällä kertaa.

Kiitos kaikille teille ihanille naisille (:
Onnea teille kaikille plussanneille ja tarrasukkia ja ovisonneja ja plussatuulia (:

On. Kyllä tultuu että mieli on alkanut saamaan mielenrauhaa ja on vauvatkin tullu taas ajatuksiin (: tänään käyny kyttiksellä tekemässä ilmotuksen mutta kun todisteita ei ole niin asia taitaa vaan jäädä siihen.. Ja tosiaan juttua pahensi se että tekijä oli hyvä kaveri :/
Jospa vaikka tän lääkekuurin jälkeen alkaa taas miettimään vauvamasuja ja vaippojen vaihtoa (:
Ps. Jos ihmettelette miten voin olla näin rauhallinen tapahtumasta ettei tukihenkilöitä edes ole, niin tämä oli jo kolmas raiskaus mun lyhyelle elämälle :/ :D aina ei voi voittaa (:

Gatusa, mulle on jotenkin tosi vaikeaa kun en tiedä miksi jotain tapahtuu ja alan spekuloimaan :D oon niin ihmeissäni, että mistä se johtuu että kierto olisi niin sekaisin. Ei ole mitään ihmeellistä tapahtunut, minkä kuvittelisi stressaavan. Tasaista hyvää elämää :) ota näistä sitten selvää!

mansikkamamma:Mulla oli ovulaation aikaan ihan sama oire. veren sekaista limaa. Pari kertaa vessakäynnin yhteydessä paperiin tuli matkassa.En huolestuisi jos se on pieni muotoista vuotoa.

Sandy: Käy lääkärissä niin saat mielenrauhan. Isot tsempit sulle halin kera.

Tsempit kaikille kierron kaikkiin vaiheisiin <3 puhaltelen plussaiset tuulet kaikille <3

On: Tänään dpo 7 alkoi kipu vasemmassa kyljessä hmmmmmm oman laskelmieni mukaan vasemmalla puolella pitäisi tapahtua jos jotain on tapahtuakseen :eek::wink Alaselkä kivut varmaan johtui viime viikkoisesta kovasta puputtelusta ukko hieroi eilen alaselkää ja pikkaisen lihakset rentoutui mutta kipuja on vielä.

elyssei itellä on kokemusta vastaavasta nuoruusvuosilta. oot kyllä todella vahva nainen mashaAllah. toivotaan että teillä tärppää pian ja saatte nyytin :)

on: täällä oltii sellasella reilun 4km lenkillä ku vein esikoisen kouluu kävellen ja tulin takas kävellen.

elyssei: Voimahalit sulle. Onneksi pystyt puhumaan asioista. se auttaa aina <3 Onnea tulevaan

Takaisin