Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kiitos tsempistä elya ja muut. sainpa huomata että mulla mahollisest ovis lähestymässä limojen ja vasemmalla olevan kovan kivun perusteella, saapi nähä miten käy tässä kierrossa, en suostu luovuttamaan todellakaan ja mieski oli et mennää ens viikon perjantaina mun gynen puheille ja katotaa määrääkö se clomit tai jotai vastaavaa ukolle. ois kuitenki edullisempi ja kevyempi vaihtoehto verrattuna tuoho IVF/ICSI hoitoon.

plussatuulia kaikille!!! :)

mmua ei oo ikinä närädtäny.....ja mua närästäääääääääääää...
ei mulla muuta :)

Mulla on tissit turvonneet ja hieman jotenkin hellät... Eikä vieläkään vuotoa, muuta kuin kellertävää valkkaria, Hmm... Ja tänään siis kp 33/31-> eli perjantaina seuraavaa testiä kehiin jos tarvetta.

Plussatuulia puhaltelen kaikille! Ja tsemppiä niille joilla on ollut kaikkea vastoinkäymisiä <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

tsemppiä freyja :)

on: eli onki kp 8/18-44 ja ovisoireit ollu mut saapi nähä onko vaa kypsymiskipui mut nyt sit yritetää et onnistuisko sittenki luomust.

Eyssei, voimia! :sad001 Tämä elämä on joskus jotain hyvin vaikeasti käsiteltävää.

ON:
Still alive?! Luulenpa... ei pahemmaksi muuttunut eikä olokaan kummalliseksi ole mennyt. Lähinnä kahvinjuonti tyssänny ku seinää, nälkää pukkaa ja vatsaa vihloo välistä. Oireilut jatkunee niin tissien herkkyydessäkin kuin pahoinvoinnissa lievästi... uuh... :eek: Sellane kevyt matkapahoinvointi päällä.

Ikävää että on hurjasti tapahtunut vähemmän toivottuja asioita. Tsemppiä kaikille!

Kiva on kuitenkin että täällä jutellaan kaikista jutuista, ettei kenenkään tartte yksin näitä kantaa :Heartred

Elyssei.Paljon voimia sulle.. aivan kamalaa et sulle kävi noin...toivottavasti saat tukea ja tervehdyt...Hali...

elyssei, voimia sinne. Tuostakin voi selvitä (tiedän kokemuksesta), ota kaikki tuki vastaan mitä saat.

Onnea, täällähän on plussia tullut! :)

gatusa: Pahoittelut testituloksista, ja tsemppiä sinne!

Tsemppiä jännäilijöille ja tsempit tätien kanssa kamppaileville...

omanapa: kiirusta pitää, harjoittelua enää tämä ja ensi viikko jäljellä, jonka jälkeen sitten piti olla viikon loma, josta nyt sit onkin neljä päivää palkallista työtä tuolla harjoittelupaikassa. Mukavaa. Siltä osin, elämä hymyilee.
Eilen lähdin kiireellä taas harjoitteluun ja kun pääsin vessaan ja vilkaisin housuihin, meinasin ruveta kiljumaan ja hyppimään riemusta: nyt se kauan kaivattu täti sitten kurvasi paikalle!! :smiley-angelic003 Jippiiii!
Eli tänään kp2, ja vuodosta ei erehdy, tämä on täti ystävineen.... :smiley-angelic006 Gynelle pistin sähköpostia, et pitäiskö terolutresepti uusia, jos näillä jatkaisi. Ja tilasin 60ovulaatiotestiä ja mahtoko olla 30raskaustestiä siinä samassa, makso vaan 7.30 :rabbit Tosin tulevat hong kongista, joten eivät tuskin tähän kiertoon ehdi. Hui kuinka jännää!:laughing5
Mies innostui ja räpelsi vatsaa suihkussa "kohta siellä on jotain mukavaa siellä masussa" ja nukkumaan mennessä "mun tuleva pikkumami, hyvää yötä". Ihanaa kuinka hän onkaan nuin innoissaan. :Heartred

Vihdoinkin, yritys voinee alkaa!:salut

Plussatuulia!:)

Madh91: Toisinaan tätiä odottaa jopa kylään ;D Mäkin melkein hypin riemusta kun se tuli km jälkeen kierron 35:mä päivänä paikalle.

On: tänään siis kp 34 ja aamulla ainakin oli täysin täditön olo. Välillä sellainen tunne et on tulossa mut välillä taas tunne että ei. Toivon todellakin et perjantaina ratkeaa tämä piina. Jos nyt oon raskaana niin sit on kyl aika ihme sillä just ennen ovista pupuilut jäi todella vähiin. Laskeskelin et periaatteessa menkkojen olis pitänyt jo alkaa jos ei oo käynyt tärppiä. Viimeksi plussasin kp 31 ja siksi ihmettelen et miksei nyt näy muuta kuin negaa. Voiko tuo raskaushormoni nousta vaan niin hitaasti jopa eri raskauksissa? Tai sit mun tilaamat testit ovat kaikki maanantaikappaleita :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

ihanaa madh että mies on noin innoissaan, mun oma alkaa syömää bataattia ja naurista (maca) vilkastii eile googlesta mitä maca on eli minkä näkönen kasvi ni naurishan sieltä tuli :) lisäks foolihapon ottaminen jatkuu ja katotaa kunha pääsee lääkäriin et määrääkö se sit clomit ukolle vai ei.

freyja kyllää hormonit voi nousta hitaammin riippuen raskauksista mut voihan olla että ovis ollu sittenki myöhemmin tms. voithan sä käydä tarkastuttamassa.

Sori, taas tuppaudun, mutta Gatusa maca ei valitettavasti ole sama asia kuin nauris vaikka samalle näyttävätkin. :/ Samaan ristikukkaisten heimoon kyllä kuuluvat, mutta maku, vaikutus ja käyttö on täysin erilainen.

Kyllä, macaa on useampaa eri lajia (ainakin keltaista, punaista ja mustaa) ja goji taas on pensaassa kasvava marja. Maca tulee Perusta ja goji usemmiten Kiinasta tai Tiibetistä.

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app

jep niihä sitä on larissa, kunpa pystyis ostamaa sitä täällä missä asutaa mut en tiä onko myynnissä :) en ol perehtyn macaan ja muihin liiemmin ku en ol tarvinnu mut nyt sit on niin pal opittavaa ku pitää ukolle ettii millo mitäki jos auttas tilanteesee.

Freyja: Teitkö ovistestejä, vai bongailitko ovista muuten? Taisit tuolla aiemmin kirjoittaa, että ovis saattoi olla aika myöhään limoista päätellen? Piti vain siihen kommentoida, että ovis on aina ihan yhtä "hyvä" ovis, oli se kierron missä vaiheessa vaan (verrattain aikaisin tai myöhään), se että ovis tulee myöhään ei tarkoita että mahdollisuudet olis huonommat. Pitkistä tai lyhyistä kierroista sanotaan, että raskaaksi tulo ei välttämättä ole mahdollista, mutta sillä tarkoitetaan tilannetta, missä ovulaatiota ei tule ollenkaan, mikä siis saattaa olla pitkän/lyhyen kierron ongelma :) Eli jos sulla vaan on se ovis ollut myöhemmin ja siksi ei vielä näy kumpaakaan, vuotoa eikä testissä plussaa? :)

Toivottavasti löydät macaa sieltä missä asutte Gatusa. Jostain lähteestä luin äsken, että se voisi parantaa simppojen määrää sekä laatua. Halukkuutta se lisää sekä naisilla että miehillä. Tukee hormoonitoimintaa ja on adaptogeeni eli suojelee kehoa stressiltä haastavissa elämäntilanteissa ja kohottaa mielialaa. Käytetään myös pontenssia lisäämään ja naisilla vaihdevuosioireisiin myös.

Maca ja muut superfoodit on mulle jossain määrin tuttuja, sillä niiden myynti on osa mun työnkuvaa. Ja käyttökokemusta on sekä itsellä että asiakkailla ;)

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app

no nii larissa se on hyvä. juu mä oon lukenu netistä just macasta että se voi parantaa laatua ja määrää.

on: siis iha outoa taas vaihteeks, eile iha jäätävät kivut vasemmal ja nyt on helpottan mut menkat oli vain 4,5pvä eli kp 5 olin jo puhas käytännösottaen, yleensä mun menkat on sen 7pvä sis lopputuhrut. limat oli eilen venyvät mut ei iha kirkkaat. rinnat on isommat edellee ja oli menkkojen aikaaki mikä ei ol normia mulla, yleensä ukko päivittää tilannetta et "ne on littanat" ku menkat on ovel tai on menkat mut nyt on et hei ne on edellee pysyny isompina. ja lisää tuloksia pyydettiin, totesin proffalle että kohduntähystys oli normaali, ei mitää siellä, kaikki tulokset mitä ollu ni on ollu normaalei, ei tautei jne. sama miehellä eli ei tautei paitti se tulehus. kysyin et voiko hän määrätä meille sit lisätestit jos kerran tarttee tuloksia.

Vapaapäivän viettoa ja puntarissa on nyt mennäkö varhaisultraan vaiko eikö!?? o_O Siis odotettava vielä pari viikkoa ennenkö meen, mutta tämä tuhru valkovuoto sai jännittämään. Jottei kukaan/mikään ole esim. väärässä paikassa :eek:

Muutenpa tää on tätä oottelua, aattelua ja kuvittelua :p Huvittuneena hyvälle ystävälle nauranu että tämäkö on sitä Raskauden ihaninta aikaa???!!! Piinailla, jännittää ja tuntea kuinka "elämä" luisuu käsistä.. Onneksi aika kultaa muistot :wink

Helokkiöljy kait kans tekee jotain ihmeitä? Onko kellää kokemusta?

Itse en ehtinyt sitä kokeilla :)

pömpylä jos mietityttää et onko kaikki kunnos ni suosittelen sitä varhaisultraa ni saat ainaki tietää mikä on homman nimi. tietysti tuo tuhru voi johtua monesta asiasta esim. hematooma, se että alkio porautuu vaa syvemmälle seinämään, valemenkat, kohdunulkoinen jne. itellähä oli 2012 sillai että mulla tuli tuhrua rv 7+ mut mua ei tutkittu, rv 12+ taas ja mentii illalla päivystykseen jossa todettii että vastas viikkoi 7+ 6 muistaakseni. lisäks kysyivät et miksi en aiemin tullu käymää ni huusin vaa et kyllähä me tultii mut työ heititte mut pihalle ettekä ees tutkinu vaikka tilanne olis sitä vaatinu. joillaa taas tuhru on sit iha viatonta ja kuuluu asiaan, jotku saa jopa menkat ja kaikki hyvin. menkat raskaana ei ol kyl visii yleistä mut joillai ollu säännöllisest raskaanaki ja sit huomattu vasta ku vatsas tuntuu outoo kipua ja lääkäri toteaa että et sä enää mee minnee sun vatsakivut on supparei ja lapsi on tulos nyt. :)

Takaisin