Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Gatusa, pitkä kivinen tie se on teilläkin :sad001
On se varmaan vielä itselläkin edessä että täytyy ottaa selvää mistä tää omakin raskaan olemisen vaikeus johtuu.. :confused:Henkisesti valmistunut taas pahimpaan vaikkakin ei nyt vielä kipuja...

Gatusa: Ostin maca tabletteja viime kuussa. Jos ei muuta nii miehellä ainakin nostaa seksihalukkuutta kattoon :wink Itse en osaa sanoa toimiiko se itsellä, senpä näkee kahen viikon päästä. 300tablettia maksoi 28e

Lisäys 2 viikon kuurina tuota söin aloitettiin 1 tabletista ja 2 viikon aikana lisätään annosta niin että kuurin lopussa 4 tablettia

Meinasin kanssa luontaistuotteilla lähtee ekana korjaamaan ja sitten homeopaattisiin sekä vyöhyketerapiaan luottaa. En tuon koululääketieteen ystävä ole, kun ei niilläkään tunnu aina vastauksia olevan mihinkään loppujen lopuksi.

juu eipä ne lääkäritkää aina kaikkee tiä ni onha se hyvä kokeilla jos luontaistuotteist on apua. ei se ota jos ei annakaan :)

Pömpylä minä uskon suhun vielä, halaus silti, tuntuu varmasti pahalle :( en osaa muuta sanoa, toivon vain ettei pahinta tapahtuisi. <3 <3 <3
Gatusa ompa ikävää että lääkäri sanoi tuolla tavoin, ettei kuitenkaan auttaisi clomit, noh onneksi on luontaisiakin keinoja ja jos ei toimi niin kuulostaa hyvältä toi 3 kuukauden kattominen. <3 :signs003

Omanapa: vuoto on tän päivän aikana jäänyt pois ja kp5. Maha on turvoksissa, ärsyttävää kun haluais painoa pois eikä näyttää siltä että sitä on tullut takaisin. Oon syönyt mitä sattuu, hiilareita.. naisten päivänä kinuskikakkua oi nam nam! ja pullaa toki. Aattelin tilata ovistestejä ja mennä päivä kerrallaan ihan tän vauvajutun ja muidenkin asioiden suhteen. Nyt huomaan että otin todella raskaasti näiden menkkojen alkamisen. Sekoitus kevätmasennusta tai jotain ja avot? Nyt iltaa kohden on helpottanut, heti kun vuoto lakkasi niin olokin keveni, olen oma itseni ja hymyilen. Edelleen stressaa kaikki koulu ja työasiat, osaisimpa olla välittämättä näin aikaisin kun ainakaan koulu ei ole nyt ajankohtainen mutta työpaikasta en ol varma, se voi olla kulman takana. No empä hössötä tämän enempää, olen kiitollinen tosta mun puolisosta.. aivan ihana ihminen <3 rakastan häntä, ei tule liiaksi kehuttua omaa miestä. :Heartbigred ja kiitollinen että on katto pään päällä ja oma uusi sänky jossa saa hyvät yöunet ja mikro joka toimii!
Koitetaan pysyä kaidalla tiellä ihanat naiset, onnea vielä plussaajille ja tarrabodyt ja sormikkaat siihen päälle! Plussaa odottaville paljon plussatuulta, täällä päin tuulee ja kovaa joten ainakin pitäis lennähtää parin kuukauden sisään nää plussapuhurit jokaiselle! Puuh +++++++++++

Ei voi kuin ihailla tuota Gatusan optimismia! Kovasti onnea teille luontaistuotteiden kanssa, toivottavasti se tuo teille positiivisia uutisia.

Pömpylälle tsemppiä ja kovasti onnea näille alkumetreille, jospa se nyt olisi vaan harmitonta..

Onnea plussanneille ja hermoja testipäivää odottaville, iineksellä ainakin oli viikonloppuna testinpaikka.

ON: ei täältä palstalta kyllä malta kokonaan olla poissa, joka päivä tulee useemman kerran vilkastua mitä kuuluu.. Täällä ei mitään erikoista, kiireistä on ollu enkä ole kiertopäiviäkään miettinyt. Ihan piti virkistellä muistia ja todeta, että viikonlopun tienoilla pitäs tädin ilmestyä, joten sitä odotellessa.

Tännekään ei mitään uutta auringon alla, edelleen odottelen tätiä saapuvaksi. En oikein usko että plussa tulisi kun ei ollut pupuiluakaan tarpeeksi kierron keskellä. Ellei sit jostain ihmeestä ovis olisi ollut vasta kp 27 ( kun jotain limaa bongasin...) mut aika harvinaista kai olis et noin myöhäisestä oviksesta olis voinut tärppi käydä :D

Taidan ensi kiertoa varten tilata ovistestejä niin helpommin voisi onnistua tärppi. Ainakin kokeilen :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Pömpylälle tsemppiä ja pidetään peukkuja!
kiwibird samoilla aatoksilla täällä mennään,päivä kerrallaan :) Otti kans jotenkin ihan liian lujille menkkojen alkaminen joten tää kierto nyt ainakin vähän rennommin.
Freyja ovistestit on kyllä hyviä!Ite en ainakaan niin hyvin ovista bongaa ilman tikuttelua.Ja obnhan niissä sekin positiivinen puoli että näkee kropan toimivan ainakin oviksen suhteen :)
On:Vaikka tää kierto nyt rennommin otetaankin niin ovista tikuttelen ja tietenkin vaakamamboa päivittäin tän viikon :grin:p Kuitenkin ilman vauvan kiiltoo silmissä,pakko vähän relata ennen kun täysin masennus iskee..Ellei tärppi nytkään käy niin rupeen kans miettiin noita luontaistuotteita jos niistä jotain apua olis.

juu no laitoin meilina lääkärille joka tutki ukon näytteen ne tulokset ja hän vastas et ne vaatii kyllä lisätutkimuksia.

Gatusa: Ostin maca tabletteja viime kuussa. Jos ei muuta nii miehellä ainakin nostaa seksihalukkuutta kattoon :wink Itse en osaa sanoa toimiiko se itsellä, senpä näkee kahen viikon päästä. 300tablettia maksoi 28e

Heyyy mistä sä ostit nuita tabletteina? Paljonko maksoi? :)

Moikka! Kerrotaan nyt teillekin tän hetken kuulumiset. Ei ole oikein hääppöset fiilikset tämän raskauden jatkumisen suhteen... :sad001 Testit ei tummu, selkää jomottaa, tuhrua tulee vieläkin (ja tänään taisi olla taas jotain ruskeahkoa), oviksen perusteella menkoilla aikaa alkaa koko tämän viikon! Nyt menossa siis kp28/25-32? ja dpo olisi sen 9-10.

Otan nyt tähän väliin palstailulakon ja palaan linjoille kun on jotain kerrottavaa. Lauantaina (kp32, dpo13-14) teen uuden digitestin. Jos siis selviän sinne asti ilman vuotoa. Toivottavasti sen jälkeen tietää mihin suuntaan tämä raskaus menossa.

Tsemppiä teille kaikille! :) Toivotan plussatuulia niin ovis- kuin raskaustestien tekoon! Ja nähtävästii sitä tsemppiä ja hyvää tuulta tarvii aika perkeleesti vielä plussauksen jälkeenkin.... eli sitä sitten sinne. Ja tänne. Ja sinne ja tänne! :)

ootte kyllä onnekkaita ku pystytte verkkokaupasta hankkimaa mitä tarttette, täällä ei pysty ja apteekissa on hirveet hinnat. pitää yrittää kävästä joku päivä kyseles hintoi ku ukolle pitää joka tapauksessa jotai hommata. nyt yritän sit saada lääketieteellisest sen lääkärin teettää ukolle uusinta testin että näke mikä on oikeest tilanne ku viimeks sillä oli eturauhastulehus ja lääkekuuri testin aikana ni saatto iha hyvi antaa vääriäki tuloksia vähäse, minä ilmotin että ukko oli kipee testin aikaan et se voi selittää osittain sen. mut saapi nähä miten tästä jatketaan.

tsemppiä sandy, toivottavasti tilanne paranee ja kaikki menee hyvin :)

Heippa..

Hurjat onnittelut Sandylle ja tarrasukkasia!! :blob5 Mä oon sun kans melkeen samas aikajamas, mulla oli ovis 2.3, ja pupuiltiin ihan niin että hyödynnettiin se. Mulla dpo 9 tänään.. Viikonloppuna testaan.. lauantaina kissanäyttelyyn kokkolaan ja sit sunnuntaina testaan jos ei tätiä näy! :)

Nyt sitten omanapailuun: Kuviteltuja oireita tai oikeita, en tiedä mutta näin.. Sunnuntaina 9.3, rinnat kipeytyivät tai niistä tuli arat sielä kainaloiden alla ja tuntuvat painavilta, vaikka mulla isohkot rinnat onkin niin ainahan ne painavat on mut nyt tunne erilainen. Sitten maanantaina 10.3 tuli pikkusen verta valkovuodon seassa, (kiinnittyminen??) ja samana päivänä myös ennen vuotoa alavatsaa nipisti ja hetken ja meni pois ja uudestaan pari sekkaa ja pois. Sitten illalla se ihmeellisin juttu, mä oon ihan hirvee suklaa ja sokeri monsteri! Mies oli ostanut rakastamiani suklaa-daim palloja kotiin, mun ei sitten yhtään tehnyt mieli edes koskea niihin, ne on vieläkin tuola kaapissa eikä mun tee mieli! :p

Gatusa toi sun kevätkuva oli kyllä niin kaunis, voin vain kuvitella miten siellä ympäristö näyttää. Onko sulla blogia tai muuta? :) Tsemppiä sinne teidän vaikeuksiin, kyllä teille vielä toinen lapsi tulee.

Muille kans tsemppiä ja tarrasukkia ja muuta kaikkee hyvää jaksamista eri elämäntilanteisiin! :grin

eipä mulla ol normi blogia, työasioissa oli kyllä blogi mutta en ol kirjotellu pitkään aikaan ku tuli stoppi luovuudelle. juu täällä on siis nyt viikon kylmä jakso joka aina kuulemma edeltää kevään kunnollista saapumista. sit alkaa lämpötilat nousta. kiitos tsempistä catsie. tässä yritän saada asioita tehtyä mutta mun saama allergia ja yskä lääkitys tekee olon niin superväsyneeksi, eilen illalla olin jo siin vähä klo 20 jälkee puoltajuttomana lääkkeen takia. mut yskä on kyl tipotiessää nyt joten se yskä oli sitä vakavaa allergiaa yksinkertaisesti. joudun vetämää kunnon allergialääkityksen (zyrtek 10mg + primalan nestemäinen allergialääke 2krt/pvä ja siihe lisäks rauhottava yskänlääke 3krt/pvä) pääasia että auttaa mulla koska mä en jaksa yskiä ympäri vuoden jatkuvasti. aivan ihana sää tänään ku aurinko paistaa.
mitä kiertoon tulee ni kp 7-8/18-44 vois pistää. vasemmalla puolella kunnon kipu, en tiä miks on siinä munasarjan paikkeilla ni pitää nyt tässä kierrossa vetää sillä joka toinen tai vähintää joka kolmas päivä rytmillä. kattotaa josko tärppäis, yleensä viallinen ei oikei pysty hedelmöittää ni yrittänyttä ei laiteta onha sillä vielä niitä normaaleitaki jonki verran ja se ks normaaliha siihe vaa tarvitaan. vaikka onki sama ku ettis neulaa heinäsuovasta :)

Moikka moi.
Onnea tärpänneille ja plussanneille ja tarasukkia ja ovisonneja ja kaikkea mahollista (:
Ja tervetuloa uusille ihmisille (:
En jaksanut lukea teijän viestejä kun niitä on tullut niin paljon :/

Ei ole tosiaan ollut fiilistä käydä täällä.. Ultrassa ei näkynyt mitään, eikä testeissä.. Mahollisesti vaan ollut tuulimuna tai keskenmeno joista oireet selittyisi.. Tosiaan paskaa satanu niskaan ihan mukavasti.. Minut huumattiin ja raiskattiin viimeviikon tiistaina ja nyt menossa plliisilaitokselle ja yrittämiset jää kokonaan pois, myös senkin takia kun todettiin edellispäivänä paha munuaissairaus joka on tämän raiskauksen syy.. Noh saa nähä jos alan edes yrittämään seuraavaan kahteen vuoteen minkäänlaisia vauvaunelmia..
Noh parempaa onnea teille muille ja kai se aurinko tähänkin risukasaan alkaa paistaa joskus..

Sandy ota rauhallisesti vaikka helppohan se on sanoa, niin silti. Uskon suhun ja raskauden jatkumiseen 90%sesti. Noi tuhrut on tyhmiä mutta ihan tavallisia. Pidä tunteet kurissa koska se vaikuttaa kroppaankin ja kropalle et voi mitään mitä se tekee noiden tuhrujen osalta.. on vaikeaa olla välittämättä, tiedän tuon tunteen. Toivon vieläkin plussan plussaa joka vahvistuisi ja raskaana 3+! Vaikka oishan se 2-3kin varmasti ihana. Silitä vaikka alavatsaa ja lepää/syö <3
Gatusa olet kyllä ihailtava persoona. Tottakai toi tulehduskuuri voi vaikuttaa tohon tulokseen, höh. Ajattelin itse kokeilla tota macaa. Toivottavasti teillä toimii luontaiset voimat, itse uskon luonnon voimaan! Tsemppiä yskän kanssa, loppuispa jo :/ Tosiaan helppo tilata netistä kaikkea, toisaalta hyvä toisaalta paha laajemmin ajateltuna.

on: käyn täällä melkein päivittäin useamman kerran katselemassa, mulla kun ei ole nyt ketään semmosta kaveria jolle voisin jutella, tuli sekin tajuttua. Maha on jännän pallo ja kovan turvonnu, pientä menkkajomotuta selässä ja alaraajoissa vaikka menkat on loppu. Otan tän kierron rennommin ettei masennus valtaa tän naisen mieltä.Ovulaation silti aion bongata, testin tilaukseen siis lähipäivinä. Saisin yksityisen gyne käynnin "ilmaiseski" äitini toimesta, ihana äiti <3 mutta tuli viimeksi sellainen olo ettei se gyne katsonut tarkasti ja kun mä haluaisin perusteellisen tutkimuksen ja kun äitini lupasi varata ajan meille molemmille niin hänhän ei tiedä mitä haluan eritoten gynen katsovan koska ei tiedä raskaushalustani sen paremmin. Huoh.. stressiä stressiä, turhaako sellaista.

Takaisin