Pömpylä minä uskon suhun vielä, halaus silti, tuntuu varmasti pahalle
en osaa muuta sanoa, toivon vain ettei pahinta tapahtuisi.
Gatusa ompa ikävää että lääkäri sanoi tuolla tavoin, ettei kuitenkaan auttaisi clomit, noh onneksi on luontaisiakin keinoja ja jos ei toimi niin kuulostaa hyvältä toi 3 kuukauden kattominen.
Omanapa: vuoto on tän päivän aikana jäänyt pois ja
kp5. Maha on turvoksissa, ärsyttävää kun haluais painoa pois eikä näyttää siltä että sitä on tullut takaisin. Oon syönyt mitä sattuu, hiilareita.. naisten päivänä kinuskikakkua oi nam nam! ja pullaa toki. Aattelin tilata ovistestejä ja mennä päivä kerrallaan ihan tän vauvajutun ja muidenkin asioiden suhteen. Nyt huomaan että otin todella raskaasti näiden menkkojen alkamisen. Sekoitus kevätmasennusta tai jotain ja avot? Nyt iltaa kohden on helpottanut, heti kun vuoto lakkasi niin olokin keveni, olen oma itseni ja hymyilen. Edelleen stressaa kaikki koulu ja työasiat, osaisimpa olla välittämättä näin aikaisin kun ainakaan koulu ei ole nyt ajankohtainen mutta työpaikasta en ol varma, se voi olla kulman takana. No empä hössötä tämän enempää, olen kiitollinen tosta mun puolisosta.. aivan ihana ihminen
rakastan häntä, ei tule liiaksi kehuttua omaa miestä.
ja kiitollinen että on katto pään päällä ja oma uusi sänky jossa saa hyvät yöunet ja mikro joka toimii!
Koitetaan pysyä kaidalla tiellä ihanat naiset, onnea vielä plussaajille ja tarrabodyt ja sormikkaat siihen päälle! Plussaa odottaville paljon plussatuulta, täällä päin tuulee ja kovaa joten ainakin pitäis lennähtää parin kuukauden sisään nää plussapuhurit jokaiselle! Puuh
+++++++++++