Mun piti olla kirjoittamatta tänne pariin päivään, mutta nyt on pakko tulla jakamaan!
Mä nimittäin sekoilen täällä urakalla!
Päätin sitten tehdä raskaustestin, vaikka dpo onkin vasta about 7-8, kierto kp26/25-?... Mä aattelin että se nega vaikka vähän rauhottaa, kun tuota tuhrua vaan tulee vieläkin, ei kylläkään siteeseen asti ollenkaan. Siihen testiinhän alkoikin piirtyä jonkilaista punertavaa viivaa!!! :) Kaivoin vielä vessan roskiksesta joskus viime kierrossa tehtyjä negatestejä (joo, mä silloin malttamattomana testasin
). Kyllähän niissä negoissakin viivan paikka näkyi, mutta kyllä tää tämän päiväinen jotenkin näytti punaiselta....
Eikä tämä sitten jäänyt tähän! Mun oli pakko kaahata apteekkiin ostamaan CBn digitesti!
Ei noita viivoja tihrustamalla tuu kuin entistä hullummaksi! Mähän olin tässä vaiheessa jo tosi toiveikkaan varma raskaudesta. Aattelin että nyt mua ei palauta maan pinnalle mikään muu kuin että saan lukea ihan selvällä suomenkielellä tuloksen. Ja sitten siihen digitestiin tulikin "Raskaana 1-2" :):) Kääk!
Plussattu siis on
Tunteet vielä ihan sekaisin. Tuhrukin huolettaa
Kunpa se lakkaisi pian! Kaappiin jäi vielä testejä, tulee nekin varmaan käytettyä kun odotan viivojen vahvistumista. Ja pakko tehdä se digikin myöhemmin, että saisi viikkoja kasaan.
Freyja, nyt vaan mukaan tähän plussa-aaltoon!
Mä puhallan nää plussatuulet sinne! :)
Ja kaikille muillekin pistetään plussa-aalto liikkeelle! ==>