Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Katapultti! Jäi pikaiseksi sun vierailu! :) Ja kyllähän sä ihan selvästi raskaana olet, kun kerran olet aiemmin jo tehnyt edellisen raskauden jälkeen negatestin.

Mimi, soittele varuiksi. Mullakin kyllä hupeni sidepaketti ihan silmissä ja pari päivää vuodon alkamisesta huimasikin aika paljon.

Kuulostaa mimi aika rajulle :( soita niin ei tarvi lisää ainakaan stressiä ja murhetta.

Katapultti kunnon, melkeinpä oikeat leffa viivat! Onnea! Nyt tarroja ja liimaa mukaan! Kauanko sinun km olikaan? Eli monesti kierto tärppäsi uudelleen?

Jos olo oikein huononee niin sit näytille. Käskettiin ottaa vielä ne kaks jäljelle jäänyttä cytoa.
Anoppi tuo mulle rautalisää. Miehen eka lause kun se tuli töistä kotiin (mun äiti oli täällä aamun/päivän joten don't worry), "ootpa sä valkonen". Aaaa kiitti!
Toivottavasti kenenkään ei tarttis kokea tätä ikinä! Mä en ainakaan halua :(
Pitää yrittää syödä jotain jos se vähä helppais..

Keskenmenosta nyt noin 6 viikkoa ja yksiakaan menkkoja ei ehtinyt tulla, silla ma sita digia olisin kaivannu etta ois voinu saada pienta kasitysta viikoista, vaikka eihan niita nyt montaa oo, edellisesta negatestistakin on ehka viikko..

Mun sydan meinaa hakata tiensa ulos rinnasta ja tuntuu etten saa henkea. Tulispa mies pian kotiin..

Paljon onnea plussanneille, ainakin Katapultti oli yksi heistä! :Heartred ihanaa!

Harmonylle tuplasti onnea, voi että miten ihana yllätys! :love017 :love2 toivottavasti kaikki menee hyvin :Heartpink

Kiva käydä lukemassa välillä hyviäkin uutisia! :)

Ja mimi, ole varovainen. Sulla saattaa äkkiä romahtaa hb joten vältä äkkinäisiä nousuja ja pyri lepäämään mahd paljon. Ja tosiaan jos saat rautalisää niin hyvä homma :) kerran tuon kotona kokeneena niin en tahdo kokea enää. Viime kerralla osastolla menin seiniä pitkin ja pari kertaa pyörryin vessaan että ei ole leikinasia. Mun normi hb 130-140 niin rimahti 80, niin äkkiä verta. Olipa sekin kokemus. Siksi pyydän olemaan varovainen :Heartred jaksamisia sinne! :love022

Saanko pliis jaada teijan kaa kuitenki hengailemaan, en kylla mihinkaan odottajiin uskalla menna viela.. :oops:

Mimi oon niin pahoillani, itella on viela niin tuoreessa muistissa ja todellakin elamani kauhein kokemus, en toivoisi sita kellekaan! :sad001 Muista tosiaan juoda, vaikka jotain sokeripitosta niin saat energiaa jos et saa syotya.

Maanantaina neuvolas ehdittiin mitata hb joka oli 141. Sain syötyä melkein kokonaisen paahtoleivän :D

Ja tokihan tänne saa jäädä vaikka oliski plussannu :)
Nii minäkin oon, mutta mulla on ollu nyt niin paska tuuri että en lähe kulumallakaan :D

Kiva kun ootte jaksanu kuunnella mun valituksia ja tyhmiä kysymyksiä tänään <3

Heippa tytöt! Täällä istun bussissa. Matkalla kotiin np-ultrasta. Pieni ihana iloinen järkytys. View attachment 6916
Nimittäin jos foorumivuoto oli tarttuvaa niin on näköjään kaksosetkin! Meillä taitaa olla kesäkuisista jo 7-8 äitiä kaksosia odottamassa. Ei tässä voi muuta kuin Ihmetellä ja olla iloinen. He ovat epäidenttiset. Mul oli raskauden alusta lähtien todella jännä fiilis. Tätä se näköjään enteili. ;) alhamdullilaah
Toivon teille jokaiselle onnistunutta ja pian alkavaa raskautta! Kyllä tää ilo on jokaisen naisen oikeus! Isot halit tytöt!!!!!

Harmony.Oli ihan sinun takia raahauduttava foorumille onnittelemaan tältä mahtavasta lahjasta jonka olet saanut.
Ihn selkeästi tyttö ja poika.Pienet murut.
Tonnikaaupalla voimia ja rakkautta heille ja koko perheellenne :Heartbigred

Voi Mimi, toivotaan että olot pian helpottaa :Heartred

Vieläkö se Gatusa on "yhtenä kappaleena" ? :)

Meillä taitaa Tikun kanssa olla la aika samoihin aikoihin :)

Täällä etominen on tullut jäädäkseen :Heartred Viivat vahvistuu ja soittelin neuvolaan tuosta röntgen jutusta niin eka aikakin siinä samalla varailtiin.
Oon miettiny tota ar ultraa, mut en sit tiiä :rolleyes:

Kaikille kauheasti tsemppejä, plussatuulia ja kohta kauniita unia !! Ootte upeita !!:Heartbigred

Hihhihhih! Pakko tulla "leveilemään" :D mies ei "ylimääräsiin vitamiineihin" tähän mennessä oo suostunu koskeen mut sainpas sen "huijattua" vaikka mihin! :D sen lihakset selässä alko kouristelee eilen ja ehdotin sille magnesiumlisää - ei missään nimessä, "kyllä tää ohi menee". No eipä ole menny. Nyt rupes itse omana ideanaan kysyyn et pitääköhän alkaa syömään jotain ravintolisiä :D sain tuputettua sen magnesiumin lisäksi foolihapon, kun se olis hyväksi jos esim stressaa paljon (plus nää raskautumishyödyt). Ja sit kaliumlisän sen labratulosten perusteella. Ja vielä D-vitamiinin et olis virkeempi päivällä :DD aahhah! Silv vs Mies 1-0 :D

Hyvä Silv! Miehille kyllä osaa olla suuri kynnys aloittaa ravintolisät, on huomattu. Luulevat kai olevansa voittamattomia :D Minä kävin kans samat keskustelut joskus miehen kanssa, eikä hän mitään suostunu syömään. Meillä tilanne kyllä ratkesi niin, että minä yksinkertasesti päätin, että nyt syöt ja laitan hänelleki valmiiksi pillerit pöytään samalla kuin itselleki. On se kiltisti ne syöny :) Suuremmat taistelut on ollu aamupalan kanssa, mutta nythän tuo retale on itse tajunnu pärjäävänsä päivän paremmin, jos syö aamulla :D

Takaisin