Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyvä kuulla, että voit jo paremmin mimi!

Freyja86, millä dopplerilla sä kuuntelet sydänääniä? Teen galluppia kaikille, jotka saa jo noin varhaisilla viikoilla äänet kuuluviin. Pakko on nimittäin doppler hankkia, jos joku päivä tulen uudelleen raskaaksi.

Ihana katsella noita plussia! Nyt vaan kunnon aalto pystyyn naiset ja mennään konkkaronkalla kaikki elokuisiin! Saa muut naiset perustaa ensi vuoden ketjun!!

Noniin arvon naiset, rauhoitutaas :confused: Meidän tulisi arvostaa toinen toisiamme tai ainakin se olisi suotavaa. Kunnioitetaan toinen toistamme ja lohdutetaan kun toisilla on vaikeaa ja onnitellaan kun joku on saanut kokea maailman ihmeellisimmän asian = uuden elämän alku. Käytetään meidän tunneälyä eikä pahoiteta kenenkään mieltä tahallaan eikä oteta nokkiimme koska usein ei ole kyse siitä että jokin tietty turhautumispurkaus olisi suunnattu henkilökohtaisesti juuri itsellemme. Ymmärrän että tunteet kiehuu tällaisissa asioissa ja aiheet ovat herkkiä. Olin aistivinani jotain erimielisyyksiä ja kimpaantumista.. Olenhan mä itsekin joskus ajat sitten tainnut tiuskaista jollekin (kai) kun olen ollut loukkaantunut jostain. Täällä ollaan kuitenkin jakamassa omia tuntemuksia liittyen Raskaaksi 2014 aiheeseen ja kaikkeen mitä se nyt sattuukin pitämään sisällään ja myös sen ylikin koska se on luonnollista. Kukin tutustuu toiseensa pakostakin enemmän ja olosta tulee rento, voidaan jutella niitänäitä ja olo kevenee.
Muox* mulla meni tunti tätä kirjoittaessa niin sori jos oon hiukan myöhässä tässä jakamassa rauhaa. Haluun kuitenkin jokaiselle hyvän mielen.

HERRANJUMALA Harmony ja ONNEKSI OLKOON TUPLANA! Siis kuinka mieletöntä oikeesti, mä olisin haljeta onnesta jos saisin kuulla odottavani kaksosia, voi eii mäkin haluannnn! :Heartbigred:Heartbigred Nyt kyllä pelastit mun päivän :excited001
Diku juurikin näin, osaat kyllä kirjoittaa hyvin ja järkevästi :Heartblue
Minski olet aivan ihana, kiitos ja samoin sinäkin, olet sydämellinen ihminen vaikka ei tunnetakkaan paremmin :angel11 Aivan varmasti teille toinen ja kolmannes suodaan ellei neljäs :grin nyt tää vaan tuntuu taas niin hiekkapaperin kuivalta lausehelta mutta ootappas vaan :wink Ihana teidän lääkäri ja mielettömät tulokset, ONNEA!
Jellis sinäpä sen sanoit ja se tarkoittaa sitä että myös Sinä olet ihana :Heartblue niin on paha mieli sun puolesta, mutta tiedän jossain sisimmässäni että te saatte vauvan ja se lämmittää mun sydäntä, tiedän että olen jo ihan puisevaa tokaista tommosta mutta kun mä tiedän että te saatte vielä ja ihan piankin jopa :flower
Gatusa halauksia sinne monen monta ja siunausta, ärsyttää toi sun ukkosi käytös, voi pentele sentään.. Anteeksi gatusa mutta mua niin hauskuutti toi kommentti " miten se voi edes olla gyne, yhtä tyhmä kuin aina ennenkin" sä niin osaat laughing7 Olet kyllä ihana, voimia!:wav
Jennuli kuulostaa mukavalta, kivaa muuttamista ja varhaiset onnittelut uuteen kotiinne :hello2
Katapultti82 Hui mikä kirjoitus, kiitos rohekudestasi ja avoimuudestasi jakaa se meille, arvostan :Heartpink Nyt vaan rutkasti plussatuulta sinne sinulle ja osan otot kokemastasi :sad001 Muokkaus* himputti sinähän olet ehtinyt plussaamaan ennenkuin ehtisin tän metrin pituisen viestin lähettämään ketjuun :dance011ONNEA YLLINKYLLIN, ei tosiaankaan ole kyse ovulaatiosta, niin vahva plussa on kyllä että! :) Huh huh mikä pappa oli sulle myymässä "digiä" oikeesti se vaan vastustaa tätä digitaalista aikaa jota elämme.
Laurushka tietenkin sinä saat iloita raskaudestasi, ikävää että tunnet ahdistusta vaikka täytyy myöntää että muakin on hiukan ahdistanut tietyt jutut, se vaan kai kuuluu asiaan..Uskon että täällä tilanteet vaan käy kuumina, kenelläkään ei ole ollut tarkoitus antaa sellaista virheellistä kuvaa, etteikö plussaukset olisi onniteltavia ja suotavia, sitähän me kaikki halutaan ja minä ja moni muu ollaan aidosti iloisia kaikkien plussanneiden puolesta joten ONNEA vielä ISOSTI :):Heartbigred Muistan etenkin viime talvena vaipuneeni masennuksen ja melkein jopa henkisen itsetuhoisuuden puolelle, jonnekin hämärän rajamaille kuitenkin.. kun näin ihan läheltä kahden kaverin/tutun tulleen raskaaksi. Täälläkin saat puhua mun puolesta niin kauan kun tykkäät. On ollut ihanaa lukea sun kirjoituksia ja nyt olen niin onnellinen sun puolesta kun plussasit. Perässä tullaan! :wav Vauvaliimaa!
PepeXXL juurikin tuo että aina kun näen jonkun täällä plussaavan ja ultrakuvia sekä plussatestikuvia niin kyllä se luo todella paljon konkreettisemmin toivoa itselle. Myönnän että joskus mä masistelin mutta jo pitkään pitkään mun reaktio on ollut päinvastainen. Sinulle myös toivon plussaa eritoten "ikätoveri" :wink
mimi. voi sentään, muista syödä ja vältä tosiaan nyt äkkinäisiä nousuja ja muuta rasittavaa.. :hug013:hug013:hug013:hug013:hug013:hug013 vuoto vois tehdä tehtävänsä ja sitten jättää sut rauhaan!:Heartbigred ps. mun oma keskenmeno oli juurikin noin runsasta ja kivut oli kans ..... jäätävät ja ajoittain vain jomottavat. Otin särkylääkettä monta kertaa päivän aikana ja pidin seniorivaippaa ja istuin pytyllä varmaan puol tuntia. Sidettä vaihdoin tiuhaan myös. Muoks* hienoa kun olet jo voiton puolella.
titem tuli just kauniista tekstistä mieleen että tosiaan, jospa se onkin NIIN että narkit ja muut meidän mielestä vajaat sekopää psykopaatit tulevat helposti raskaaksi koska heillä on jo valmiiksi niin hirveä elämä ja olo itensä kanssa etteivät pystyisi kokemaan niin suurta menetystä kuin keskenmeno JA ME jotka kuitenkin noustaan mudan ja soran keskeltä pinnalle vehreälle nurmelle, kestämme enemmän ja siksi meitä Testataan, meihin luotetaan, meitä koetellaan.. ja lopuksi meille annetaan mitä olemme toivoneet jo kauan, oma pienokainen, täysin elävänä ja valmiina syliin :')

Muokattu viimeksi:
Oijoi, minulla tuli heti alkuun hirveä tauko foorumiin kun sattui kaikkea ikävää lemmikkirintamalla ja vielä flunssan lykkäsi meille. Monta sivua siis luettavaa ja puhelimella niitä yritin harppoa ja sekaisin ihan menin. Kyllä te olettekin ehtineet :)

Ensiksi pahoittelut kaikille keskenmenon kokeneille :sad001 voimia ja jaksamista ja toivottavasti sitten seuraavasta mahdollisesta kierrosta tärppää sellainen sitkeä kyytiläinen yhdeksäksi kuukaudeksi :Heartred

Ja pahoittelut teille keillä yriyskierto alkoi taas alusta, kaikista toiveista huolimatta :sad001 se on rankkaa, turhauttavaa ja vetää mielen matalaksi ja kuitenkin pitäisi jaksaa tsempata kun se stressi ei ainakaan lisää niitä mahdollisuuksia.

Ja suuren suuret onnittelut kaikille plussanneille, erityisesti suuret onnittelut niille ketkä sitä plussaa ovat odottaneet ja toivoneet jo kauemmin :Heartpink:Heartpink Onnea!!!

Keksipurkille ainakin jäi (silloin joskus kauan sitten) vastaaminen kesken, mitähän mä kysyin... Niin kun itsellä jotenkin tsemppaan että se on se reilun vuoden takainen synnytys mikä esää uuden raskautumisen, mutta kun eihän se aina niin mene. Pikku hiljaa alkaa jo epävarmuus lähestyä kun ilman ehkäisyä ollaan oltu puoli vuotta.

Joku pohti unettomuutta, että mitä saa ottaa kun raskaan jos ei melatoniinia monta sivua sitten, siihen halusin kommentoida. Itse ollut aina huono nukkuja ja ikinä en en ole nukkunut niin hyvin kuin alku- ja keskiraskaudessa :grin että sitä turha murehtia. Mutta sitten jos sen onnen ja pienen nyytin saa syliin kannattaa varautua etukäteen siihen hormonimyrskyyn ja mahdolliseen unettomuuteen. Nim merk. pääsi vähän yllättämään....

Hirmuisesti plussatuulia kaikille, että jouluksi saataisiin lisää hyviä uutisia tähän ketjuun! :signs003

On: Minulla taisi olla kuukausi ilman ovista, että hyvinkin yritän olla pettymättä kun täti kurvaa paikalle. Kp 19/29 dpo ?

On toi kyl ihan uskomattoman kuulosta miten paljon sitä ihmisestä voi verta tullakkaan, ilman että se on vaarallista... Mimille jaksamisia ensi yölle vielä, toivottavasti jo helpottaa... *halaus*

Voi kiivi miten ihana oletkaan ♡ hmmmm... kävin tossa kanta.fi kattomassa mun labraruloksia ja tadaa! Mä oon niin priimaa :D KAIKKI arvot viitteiden puolivälissä :D

Huomenna progesteroni kokeisiin, vaikka se kai on turhaa kun mulla kp29... Nooooooooooooh! Pyydän uuden lähetteen parin viikon päähän ja pliiiiiiiiiiiiiis lähettäkää täti tänne vielä tänään :eek: en haluu et kierto venyy ku olis se kp28 sit taas jouluaattona ;) tosin testaan joka tapauksessa 24.12 :D

Muokattu viimeksi:
Se olis kyllä paras joululahja minski jos sais plussan testiin!

En muista nyt sun testailuja, niin oliko sulla tämä kierto toivoton? Jospa saisit sen plussan jo nyt? :)

Ei sitä tähän kiertoon tuu, mut nyt on asiat laitettu eteenpäin ja lähete lapsettomuustutkimuksiin ja -hoitoihin saatu tänään :)

Vielä ne verikokeet progesteronista ja sit odotellaan kutsua saapua :confused:

No voi pahus! :rolleyes:
Mutta hyvä että lopussakin pääset tutkimuksiin ja toivottavasti saat apuja. :)

Mulla ois normikierrossa testipäivä 10.12 paikkeilla (silloin kp31) mutta en nyt vielä suunnittele mitään sinne asti.

Ja leidit muuten... katkera ja kateellinen tai en, mutta mä olen viimeisen 3 viikon aikana virkannut 30 paria pikkuisia converseja muiden vauvoille ♡ vielä olisi 7 paria tulossa ja sitten "tilauskirja" tyhjä.

On tullu siitä kovin ylpeä ja hyvä fiilis ♡ joka pariin oon valanut kaiken rakkauden ♡

Ja on muuten kiertoki mennyt nopeasti ja ilman turhaa stressiä ;)

Osaako tällä joku tulkita verikokeiden tuloksia? Tai edes tätä:
Tutkimuksen nimi: E -Erytrosyytit, kokojakaumaprosentti
Tutkimuksen lyhenne: E -RDW
Tutkimuksen tulos: 13.8 %

Viitearvot: <15

Hei voitko laittaa minski mulle yksärillä vaikka sen ohjeen. Aiemmin en hoksannut ottaa talteen kun sitä täällä jaettiin ja nyt ois melkoinen kahlaaminen että löytyis.

Oot ollu kyllä ahkera! 30 paria, kunnon urakka!

E-RDW kuvaa punasolujen kokojakaumaa ja on naisilla normaalisti alle 15 ja miehillä alle 14. Arvon kohoamiselle on monia syitä, tavallisimmin taitaa olla vuotoanemioiden seurausta. Mutta sun arvo on normaali :) Tuo on siis yksi täydellisen verenkuvan (B-TVK) osatutkimus.

Takaisin