Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meidän miehelle oli Th sanonu et saa sokerit helposti pelkästään sillä kuriin, et alkaa syömään edes pienen aamupalan (ja jättää iltasyöpöttelyn vähemmälle..) Tänää oli ekaa kertaa syöny ruisleivän väkisin aamulla, ja soitti mulle töihin et kuinka tuskaa se oli mut kuitenkin heti ollu paljon virkeempi olo :D taidankin sanoo sille et syö jonku 2 viikkoo noita lisiä ja jollei oo parempi olla ni mun puolesta saa jotakin jättää pois jos tahtoo :D nyt se siis alko jo epäileen ku näki purkit pöydällä. "Siis syöks sä joka päivä noita KAIKKIA??!" :D

Siinä se mun vahvempi viiva :)
Ei se nyt ihan leffaviiva ole, mutta mä olen tyytyväinen :love7 Toivottavasti kaveri nyt pysyy matkassa !

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    393.5 KB · Katsottu: 173
PikkuMinski, usein se on kateutta kun oikein miettii.. Mä en meinannut pystyä kälyä näkemään keskenmenon jälkeen kun sattui liikaa kun hänellä oli vauva ja toinen jo tulossa eikä meille annettukaan sitä yhtä edes. Pohdin ja kävin tunteet läpi niin osa siitä oli kateutta ihan suoraan .. Ei varmasti kaikilla mutta kateus kuuluu osana ihmisluontoon. Eikä tietenkään tarvitse olla niistä tuntemuksistaan hiljaa! <3

Katapultille onnea! täällä on niin monesti puhetta ollu siitä ettei raskaustestit reagoi ovikseen mut ovistestit raskauteen että uskon sun olevan raskaana! :)

Harmonylle myös onnea tuplista!

Tässä vielä tosiaan kuva siitä apteekin testistä, jossa yöllä näky viivat ja maanantaina ei :) <3 Täältähän ois moni menos elokuunmammoihinkin nyt?

Liitteet

• 10822376_10203421234195100_451090350_n.jpg
    10822376_10203421234195100_451090350_n.jpg
    77.3 KB · Katsottu: 167
Noiden plussatestien ja ultrakuvien katseleminen saa mut ihan herkistymään täällä :') Onnea kaikille! <3

Huh, mitähän mä halusin kaikille sanoa..?
Katapultti: Tervetuloa, ja samantien onnea!
Harmonylle onnittelut ihanasta yllätyksestä!
Mimmu: on sulla kanssa kaverit... ihmisillä pitäis olla pelisilmää sille mitä juttelee, ja milloin kannattaisi keskittyä kuuntelemaan toista. eikö ne tajua, mitä sä oot joutunut käymään läpi...
Mimi: tarkkaile oloasi ja heti jos on huono olo niin lähdet näytille. pidän sulle peukkuja että vuoto laantuu!
Laurushka ja Mariska: toivottavasti teidän plussat on tarttuvaista sorttia :)
Gatusa: toivottavasti sun "taikatemput" sen akupainannan kanssa toimii ja pääset pian tositoimiin. Tsemppiä!

Ja niiden katselu on nyt saanut mut sellaseen ihanaan rauhaan; kyllä meille todellakin se kolmas pieni vielä mahtuis <3 Sanokoot muut mitä hyvänsä ja olkoot se raskaus kuinka helvetillinen tahansa, meidän perhe ei ole vielä valmis ja kadun loppuelämäni sitä, jos ei anneta kolmannelle mahdollisuutta <3

Azalea, onko aika kullannut muistoja? :D meillä tyyppi on kohta 13kk ja mun kauhea raskaus ja vielä rankempi sektiosta toipuminen on ihan unohdettuja asioita :D

Onnittelut täältäkin plussanneille!

Paljon tosiaan tullut raskasta tekstiä monelta ja itsekin mietin et tuntuu jotenkin pahalta heitä kohtaan täällä olla innoissaan raskaudestaan. Tiedän niin tuon tunteen kun muut ympärillä raskautuu ja saa vielä helposti pienen syliinsä.

Mä taidan kuulua helposti raskautuviin mutta sitten nämä keskenmenot ovat varjostaneet onnea ja edelleenkin mietin et käykö huonosti kun tuntuu et tämä raskaus vihdoin toisi sen pienen syliin asti. Vielä kun ei olla turvallisilla viikoilla ja nt-ultraan on 12 päivää aikaa.

Mimille erityistsempit! Mulla se eka km (rv 12+) tapahtui cytoilla ja vaihdoin yösidettä 5min välein ja muutamat housutkin sotkin kun meni läpi. Siksi otin tabletit aamusta. Oli helpompaa kuin et yöllä olis joutunut tuohon rumbaan. Ja Panacodia otin sen mitä määrättiin. Kipuja ei varsinaisesti ollut mutta vuosin kuin seula. Kuvittelin vielä et olisin voinut päivällä käydä silloisessa harkkapaikassa kun opettaja tuli sinne käymään mut jäi väliin :D Luulin et vuoto olis olis vähän menkkoja runsaampaa. Itse vuotoa tais kestää reilun viikon verran, mut pahin helpotti ekan päivän jälkeen.

ON: täällä siis rv 10+5 ja olo parempi. Väsymys alkaa hellittää ja pahoinvointi myös. Illalla vaan alkaa yleensä kuvotus mut helpottaa syömällä. Sydänäänet oon edelleen dopplerilla kuullut joten uskon et kaikki on kunnossa. Jotenkin vaan ei malttaisi odottaa nt-ultraan kun ei kuitenkaan 100% varmuutta et äänet olis just sikiön syke vaikka junan puksutus kuuluukin :D

Mikäs mimillä siellä tilanne? Myöhässä vähän mutta kyllä se tosiaan voi vuotaa todella paljon hetkittäin ja kovien kipujen kansa! Toivotaan että pahin olisi jo ohi! Jos alkaa heikottaa niin suosittelen sinne lääkärille lähtöä, nopeesti voi tilanne romahtaa huonommaksi!

No on se aika varmaan kullannutkin, siis se oksentaminen ei enää oo niin karmeena mielessä. Mut se pelko ennenaikasesta synnytyksestä ja se kuukausien supistelu ei kyllä pyyhkiydy pois kai ikinä. Jotenkin vaan naiivisti haluan toivoa, että seuraavassa raskaudessa se ei toistuis enää :rolleyes:

Ei vitsit mä olen taas viiskyt sivua (puhelimella) jäljessä joten ei hajuakaan missä vaiheessa kukakin menee :( suuret pahoittelut keskenmenosta! Ja tädeistä jos niitä on joku kohdannut. Paljon Plussatuulia toivon jokaiselle! +++++
Yritän saada mahdollisimman nopeasti luettua että pääsen taas kärryille :) omasta navasta sen verran että tikuttelun aloitin tänään. Vaikka onkin vasta eka yrityskierto niin haluan mahdollisimman nopeasti päästä kärryille kropan tuntemuksista. Toivon ovulaatiota ennen maanantaita koska sunnuntai illalla mies lähtee koulutus matkalle ja palaa vasta keskiviikkona. .. niin ja silmän haavakin on lakannut vaivaamasta :)

Freyja, tuntuu että täällä vähän sama tilanne, että raskaus tulee suht nopeesti, mutta nyt on menny siihen että se loppuukin ihan yhtä nopeesti :/ Seuraava plussa saa kyllä pysyä kyydissä loppuun asti!
Mulla on kans parit housut menny pyykkiin ja koko aamupäivän/päivän oon istunu vessassa tai suihkussa. En tosiaankaan kuvitellu että tätä tavaraa tulee niinkun hanasta :o Meinasin että jos kaupassa olis tänään käyny, muutta haaveeks jäi :D jos yrittäis huomenna uusiksi :)

Tuntuu pikkuhiljaa että voiton puolella ollaan! Ne kaks viimesintä cytoa mitä otin, niin tuntu rauhottavan tota vuotoa, ihan niinku se kätilö mulle sanoikin kun soitin. Oon 99% varma että kaikki on tullu ulos, soitan vielä maanantaina polille jos pääsis ultraan varmistamaan.
Nyt pystyy jopa samaa sidettä pitämään 30min-1h, aiemman 5min sijasta :D
Kipuja ei oo enää ollenkaan, pärjäsin 2x600mg buranalla ja kahdella panacodilla.
Reipastuin ja jaksoin tehdä iltapalaksi lohkoperunoita ja nakkia, en oo siis oikein ees syöny koko päivänä ja nyt söin senkin edestä :)

Takaisin