Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Chipmunk86 Minä kun kuulun siihen porukkaan, joka ei tunne ovulaatiojuilimisia. :/ En ole tuntenut missään vaiheessa. Toki välillä tikkuilee mahassa mut mä jotenki ohitan ne tuntemukset aina, enkä ajattele, että ne mitään sen suurempaa merkkais. :D Hönö mikä hönö. Limoja kyllä on, ja niitä oonkin tässä bongaillut!

Aamu Toivottavasti täti suvaitsee ilmaantua pian! :)

anhelle voimia kamalasti. <3

Jippiina No mä oon tikuttanut sitä epäsäännöllisen epäsäännöllisesti näinä laskurin mukaisina "hedelmällisinä" päivinä. Mut nyt sit ajattelin, et antaa olla. Mä revin siitä sit kamalaa stressiä, kun kahta viivaa ei vaan tule, ja ku muutenki tää kierto on mitä on. Siis ei tosiaankaan ole kierto ollut tasan 41 päivää! :D Se on synnytyksen jälkeen ollut kaikkea 25-45 väliltä. :D Toissakierto oli 35 päivää ja edellinen 43, laskin siitä semmosen kultasen keskitien ja vähän otin pari päivää lisää kiertoon pituutta.. ;) Mä tässä yks päivä luulin, et mulla on ollut ovulaatio jo hyvän aikaa aikaisemmin, vaan en menisi vannomaan sitäkään..

ON: ÄLLÖVAROITUS !!!!!!! Mä otin neuvosta vaarin ja rupesin tosiaan kyttäämään noita vuotojani, ja siis illalla mä sit bongasin sitä semmosta vaaleaa, kananmunan valkuaista muistuttavaa limaa! :D Eli ei vielä kirkasta, vaan siis sitä ovislimaa edeltävää vuotoa!! Ja nyt aamulla vessassa käydessä huomasin, et se lima on muuttumassa kirkkaaksi ja sitä tulee runsaasti!! :happy093 Tuntuu jotenki hirveen härskille puhua näitä tämmösiä netissä mutta kun eipä näistä ole kenelle muulle huudella.. ;) KÄRSIKÄÄ!

Lisäys: Ainiin, eilen meinas mennä pasmat sekasin ku nenässä on haissut koko päivän kissanruoka! Siis tytön yks ruoka hais ihan kissanruualle, sit kaupassa kävelin lihatiskin ohi ni siinäki hais kissanruoka. Ja mun mielestä kissanruoka haisee ihan hirveän kamalalle!! :D Hyh.. Ja sit mulla oli sitä raudan makua suussa ja sit kolmas "oire", on se et meidän kuivakaappi haisee taas tosi pahalle ja voimakkaalle.. Näitä samoja juttuja mulla oli viime raskaudessa mut enhän minä nyt oo vielä raskaana?! :o

tsemppiä cupcake no nii ei muuta ku hyödyntämää ovis ja ehkäpä tuo enteilis sitä että tässä kierrossa tärppää :)

on: hohhoijaa kp 24/23 eikä ol menkat alkan eikä ol menkkaoireitakaan, aaltoilevaa pahoinvointia löytyy, nännit arat ja paikat kii. saa nähä miten kä onhan tässä vielä tätä päivää jäljellä monta tuntia täytyy sanoo et jännittää väsymys on huima ja sanoin aamulla aikasin miehelle et mä nukun vähiten koko perhees hän kysy miks... ei ota huomioo et hän ku nukkuu mä rukoilen maghribin ja ishan ja usein käy niin et niitä edeltävän asrin kans. nytteki vähä enne klo 00 nukkumaa 2.30 herätys. pikkusenko väsyttää.
mutta jotai kivaa huomasin miehessäni tänään häntäkin jännittää et alkaako menkat vai ei hän sanoi että toivottavast saatas hyvii uutisia...

Heipä hei ihanaiset taas! Täällä ei tätiä näy vieläkään, kp 29 menossa mutta kierrot on ollu mitä sattuu joten eiköhän se täti sieltä tuu. Maha vaan paisuu, turvottaa niiiin! Inhottava olotila! Eilen illalla sain ihan hillittömän palelukohtauksen, piti kääriytyä shaalin sisälle. Menin oikein kattomaan sisälämpötilan joka oli 25 eli ei täällä ainakaan kylmä pitäis tulla. o_O Siinä omanapa jo heti alkuun.

Anhe, kylläpä vuoto kesti kauan! On se vauvakuume kummallinen juttu, aina se vaan sieltä tulee vaikka olis rankkoja kokemuksia takana. Itekin ajattelin synnytyksen jälkeen että jos joskus toivun kuntoon niin ikinä en enää uudestaan rupea. No, kuinkas kävikään? Täällä sitä vaan roikutaan taas.
Rosebud, voimia!
Nyytti, mä kuuntelin kans ekassa odotuksessa sydänääniä jatkuvasti. Siihen jää koukkuun. On se niin ihanaa kuulla sen pienen sydämen läpättävän hurjaa vauhtia.
Cupcake, teidän pitää nyt vaan pupuilla kauheesti niin tulee ovis hyödynnettyä jos se nyt siellä tekeillä on. Mies tykkää varmasti! :)

kuulostaa raskaudelt ei menkoilt... tiedätkö millo oli ovis et voitko testata viel? mä pääsen testaa ehkä huomen tai ylihuomen inshaallah. itellä oli 9.7 eli 14pvä sitten. inha pala kurkussa tunne kokoajan.

Gatusa, viime raskaudessa en uskonut ollenkaan olevani raskaana koska oireet oli enemmänkin sellaset kun ennen menkkoja. Hieman yllätti se että plussa sieltä sitten kumminkin tuli. En muista tarkkoja päiviä mutta uskon bonganneeni oviksen pari viikkoa sitten. Jos olisin nyt raskaana niin sitten se olisi tullut kyllä kumista läpi. Tuolloin meillä vielä oli ehkäisy käytössä. En nyt pidä kiirusta testaamisen kanssa.

Gatusalla on jännät paikat, jaiks! :)

Rosebud, labratulokset taisi siis olla negatiiviset? Kuinkas pitkällä sun kierto jo on, voitahan jossain vaiheessa pyytää lääkkeellistä apua, jotta menkat alkais?

nyytti kyllähä se jännittää mut mulla ei ol yhtää menkkaoireit ni alkaa toivet heräämää. varmaa kyl pyydän miehen uhraa vähä rahaa et ostaa testin mulle kun mä kuitenki tulen auttaan sitä vespan osien ostossa ku voipi olla että mun rahat menee moottorin ostoon. lisä jännityselementtei lisää se että mulla on lisääntyn nälkä ei mul ol enne ollu nälkä tähä aikaa ees paastotessa. onkos sulla millainen olo? varmaa iha täpinöissäs ootat np ultraa ja myös sitä että pääset niin pitkälle et tunnet liikkeet.

rosebud siis ei otattan verestä raskaustestiä jo on ihmemenoa siellä. ootko tässä välissä testannu esim digillä et mitä näyttää. yritähän jaksaa siellä varmast hermoi raastavaa tuollanen. ei tehny mitää tutkimust eikä määränny ultraa koska kyllähä se jo näkyis ja kuuluis ultrassa...

on: alavatsaa vihlas mut meni ohi oon ollu ku takamuksee ammuttu karhu nälän ja väsymyksen takia sekä lisänä viel ajoittaiset pahoinvoinnit, oispa mulla testi no pakko se on oottaa et pääsee kaupunkiin asioille tai että mies raahautuu joku päivä apteekkii mun puolest ostaan testin jos ei nyt ala tänään.

Pahoittelut tädistä Nonna. Toivottavasti ensikierrosta tärppää. Kyllä tähän vähän jotenki tottuu, ehkä lähinnä turtuu, nii ettei tädin tulo enää satu ihan niin paljoa. Lähinnä se on simmone, jaha, en uskonukkaan et ois mitään tullu, uutta yritystä sit taas. Vaikka tuntuu se silti ikävältä ja ainaki ite mietin sitä enemmän, onko mussa jotain vikaa, mitä pidemmälle menee.

Gatusa, siellähän on jännät paikat. Pidän peukut pystyssä että täti pysyy poissa ja saat pian testin ja siihen plussan. Tsemppiä sinne kaikkien vaikeuksien keskelle. Oot vahva nainen. Varmaan ollu aikamoinen kulttuurimuutoskin sinne muuttaminen.

Tsemppiä yritykseen Chipmunk. Toivottavasti apukeinot tuottaa tulosta. Omenaviinietikka kuulostaakin niin kamalalta, että taidan jättää väliin...

Toivottavasti pääsette Aamu pian yrittämään. Jos ei sitten ole tullut tärppiä kumista huolimatta. Suht epätodennäköstähän se on, mut kaikkea sattuu ja noi oireet kuulostaa raskaudelta. Onnea yritykseen (jos ei nyt ole sattunut ihmettä).

Mia, toivottavasti munasolu kasvaa sopivan kokoseksi vaikka et kontrolliin pääsekään. Ties vaikka reissu ja rentoutuminen tekisi ihmeitä. ;)

Mukava kuulla taas sinustakin anhe. Kurjan kauan kesti tyhjennysvuotosi. Toivottavasti pääset pian uuteen yritykseen ja toivottavasti se tuottaa tulosta. Paljon tsemppejä, ihan liikaa olet joutunut kokemaan.

Toivottavasti säästyt hiivatulehdukselta Jippiina. Ja tädiltä myös.

Voi kurja Rosebud, kun ei tätiä eikä plussaa näy. :( Tommonen odottaminen on melkein kaikista pahinta. Toivottavasti edes toinen tulisi pian. Pääsisit sentään uuteen kiertoon jos ei muuta.

Onnea mahdollisen oviksen hyödyntämiseen cupcake. Onneksi se edes on hauskaa puuhaa. ;) Kurjaa, kun kiertosi noin pahasti heittelee.

Pahoittelut tädistä Elrei. Tsemppiä sen kanssa, suklaata suuhun ni kyllä se ainaki vähän helpottaa. Onnea uuteen kiertoon.

ON: Kaksi vuotta ollaan nyt oltu naimisissa. <3 En malttanut olla tarkistamatta kalenterista missä vaiheessa kiertoa olen menossa. kp21/30 näyttäisi olevan. Pitää siis odotella ensikuun alkuun.

onnittelut vargynja ja tsemppiä piinailuun mikäli piinailet :) eipä se niin iso muutos ollu ku oon kasvanu usean kulttuurin keskel. täällä ei menkat ol alkan viel, välil vihlassu alavatsaa mut aina menny ohi mikä on uutta saapi nähä miten käy. saispa sen testin ku en haluu elätellä toiveit turhaan vaan iha faktan ku mun pitää alkaa nielee miniaspiriinia mikäli plussa.

ella84: Luojan kiitos ei virtsis! :D Senkin muutaman kertaan aikanaan kokeneena voin sanoa, että sata kertaa mieluummin ottaisin hiivan kuin virtsiksen, mutta onneksi näyttää siltä että sitä hiivaakaan ei tullut. Huhh! :smiley-angelic001 :laughing002

Nyytti: Kiitos tsempeistä, jos niistä kaikista olisi edes vähän apua. <3 :)

gatusa: Toivottavasti saat testin pian niin tiedät että tarviiko alkaa pillereitä popsiin!

Cupcake: Sullahan on sitten mennyt vähän niin kuin mullakin. Mutta hei, hyvä että löysit nyt ne limat, ei muuta kuin peittoja heiluttelemaan! :dance011 (Ah nämä hymiöt on niin ihania kun näillä oikein innostuu leikkimään:laughing021 )

Aamu: Kuinka pitkään ajattelit malttaa testiä odottaa? Milloin täti olisi odotettavissa saapuvaksi?

Elrei: Pahoittelut menkoista. :(

Rosebud: Ihmettelen kyllä samaa kuin gatusa, siis ettei lääkäri laittanut verikokeeseen. Kyllähän sen saman negan näkee kotitestillä kuin pissakokeesta, mutta joskus (kylläkin harvoin) se hcg näkyy vain veressä. :O Toivottavasti saat edes lääkkeellistä apua menkkojen alkamiseksi, kurjaa odottaa turhaan..

Vargynja: Onnittelut hääpäivän johdosta. <3 Ja pitkiä ja rautaisia hermoja piinapäiviä varten. ;)

ON: Näyttäisi siltä että säästyin hiivalta, thank god. :cool05 Muuten ei ihmeempiä, samaa rataa eteenpäin.

Joo terve! Omaa napaa nyt ihan sillain tunteella. Täti saapui (toisaalta iloksenikin) eilen illalla kylään, kyläilee nyt sit liki viikon. Tännään kp 2 / ??, edelliskierto pituudeltaan "hurja" 28 pv:ä .. Ei näissä mun kierroissa ole mitään logiikkaa, onko teistä?

Mä taidan tehdä nyt ihan todella niin, et heitän ovisliuskoilla ja limatutkimuksilla kuikkaa, ja teen niinkuin pari vuotta sittenkin, et peittoa heilutetaan vaan aktiivisesti, se tulee sit kun on tullakseen. Ei musta oo näitten "vippaskonstien" käyttäjäksi. :D

noniin ja niinhän siinä kävi että täti taisi kurvata paikalle, ihan pientä tiputtelua tällähetkellä ja kp on joko 25/23 tai 1/24 ei ol menkkajuilintaa vielä joten ihmetyttää kyllä aikalailla. jos mies tuo testin ni saa raivarin varmaa, no onpaha tulevaisuutee valmiiks testi ni ei tartte ostaa. eile klo 21 jälkee huomasin et jaahas siellään on jotain punaista havaittavissa ja nyt lisääntymäänpäin.

jippiina: Olen onnistunut missaamaan soittoajan jo kahtena päivänä. Maanantaina ei ollut mahdollisuuttakaan soittaa, eilen unohdin ja tänään nukuin sen yli.. Voihan samperi.. Noh, huomenna sitten. Teen vielä huomen aamulla varmuuden vuoksi testin kun sitä raskauden mahdollisuutta kuitenkin kysyvät. Oireita ei minusta ole.

Gatusa: Voih, oisin niin toivonut sulle plussaa. Pahoittelut.

ON: Eilen peittojen heiluttelun jälkeen huomasin wc:ssä käydessäni verta ja sen jälkeen ei taas mitään. Inhottavaa tälläinen..

Gatusa ja Elrei pahoittelut tädistä :/

Piristykseksi huono vitsi. Blondi meni lääkäriin, kun kahden vuoden ankaran yrityksen jälkeen ei lasta kuulunut. Lääkäri sitten varovasti tiedusteli, että oletko huomannut, tuleeko mieheltäsi siemennestettä rakastellessanne? -Voi kyllä, suun täydeltä joka kerta! vastasi blondi. :D

Kylläpäs se täti on nyt saapunut monien riesaksi. Pahoittelut menkoista siis, gatusa ja cupcake. :/

minkas: no jopas on outoa tiputtelua. Testailehan vaan, tiedä vaikka ylläriä pukkais. :) tai ainakin saat varmuuden lääkäriä varten.

mä täällä mietiskelen, että kuinkahan pitkäksi tämä mun kierto on venymässä tällä kertaa, kun kp 20 eikä nännit ole vielä kipeytyneet, mikä on ollut varmin merkki menneestä ovulaatiosta..

Terveisiä Espanjasta!

Kaikki viestit olen lukenut, mutta en nyt millään pysty kaikille vastaamaan kun on niin aktiivista keskustelua ollut, joten tässä kaikille yhteisesti:
Hurrrrjasti ONNEA kaikille plussanneille, pahoittelut tädin kohdanneille ja tsemppiä piinaileville. Tervetuloa myös uusille kumeilijoille!

Elmiinalle täytyy ihan erikiseen sanoa, että tunnen sun tuskan tuossa exä asiassa. Meillä myös miehen ex on "hieman" haasteellinen tapaus, jonka kanssa on ollut itkua ja hampaiden kiristelyä enemmän kuin tarpeeksi.

ON pikaisesti: Reissussa oli kyllä ihanaa, kaikki stressit unohtuu ja peittoja heiluteltiin ihan huvin vuoksi ja useasti :love7
Ovis taisi olla tuossa sunnuntaina, eli kp 12 ja sekin tuli hyödynnettyä. Testejä en nyt sitten tehnyt tuona päivänä vaan parina seuraavana päivänä vasta ja niihin ei tullut kuin pyöreä nolla. Eli katsellaan sitten parin viikon kuluttua onko tärppi käynyt. Onneks loma jatkuu ja puuhaa riittää niin ei kauheasti ehdi piinailemaan. Oviksen jälkeen on rinnat ollut ihan turkasen kipeät, mitä ei aiemmin muistaakseni ole ollut, mutta jätän nuo oireiden pongailut nyt vähemmälle tässä loma"kiireessä" ja keskityn hauskan pitoon.

• Tykkään
Reaktiot: JMH
Takaisin