cupcake
Puuhakas puhuja
Chipmunk86 Minä kun kuulun siihen porukkaan, joka ei tunne ovulaatiojuilimisia. :/ En ole tuntenut missään vaiheessa. Toki välillä tikkuilee mahassa mut mä jotenki ohitan ne tuntemukset aina, enkä ajattele, että ne mitään sen suurempaa merkkais. :D Hönö mikä hönö. Limoja kyllä on, ja niitä oonkin tässä bongaillut!
Aamu Toivottavasti täti suvaitsee ilmaantua pian! :)
anhelle voimia kamalasti. <3
Jippiina No mä oon tikuttanut sitä epäsäännöllisen epäsäännöllisesti näinä laskurin mukaisina "hedelmällisinä" päivinä. Mut nyt sit ajattelin, et antaa olla. Mä revin siitä sit kamalaa stressiä, kun kahta viivaa ei vaan tule, ja ku muutenki tää kierto on mitä on. Siis ei tosiaankaan ole kierto ollut tasan 41 päivää! :D Se on synnytyksen jälkeen ollut kaikkea 25-45 väliltä. :D Toissakierto oli 35 päivää ja edellinen 43, laskin siitä semmosen kultasen keskitien ja vähän otin pari päivää lisää kiertoon pituutta..
Mä tässä yks päivä luulin, et mulla on ollut ovulaatio jo hyvän aikaa aikaisemmin, vaan en menisi vannomaan sitäkään..
ON: ÄLLÖVAROITUS !!!!!!! Mä otin neuvosta vaarin ja rupesin tosiaan kyttäämään noita vuotojani, ja siis illalla mä sit bongasin sitä semmosta vaaleaa, kananmunan valkuaista muistuttavaa limaa! :D Eli ei vielä kirkasta, vaan siis sitä ovislimaa edeltävää vuotoa!! Ja nyt aamulla vessassa käydessä huomasin, et se lima on muuttumassa kirkkaaksi ja sitä tulee runsaasti!!
Tuntuu jotenki hirveen härskille puhua näitä tämmösiä netissä mutta kun eipä näistä ole kenelle muulle huudella..
KÄRSIKÄÄ!
Lisäys: Ainiin, eilen meinas mennä pasmat sekasin ku nenässä on haissut koko päivän kissanruoka! Siis tytön yks ruoka hais ihan kissanruualle, sit kaupassa kävelin lihatiskin ohi ni siinäki hais kissanruoka. Ja mun mielestä kissanruoka haisee ihan hirveän kamalalle!! :D Hyh.. Ja sit mulla oli sitä raudan makua suussa ja sit kolmas "oire", on se et meidän kuivakaappi haisee taas tosi pahalle ja voimakkaalle.. Näitä samoja juttuja mulla oli viime raskaudessa mut enhän minä nyt oo vielä raskaana?!
Aamu Toivottavasti täti suvaitsee ilmaantua pian! :)
anhelle voimia kamalasti. <3
Jippiina No mä oon tikuttanut sitä epäsäännöllisen epäsäännöllisesti näinä laskurin mukaisina "hedelmällisinä" päivinä. Mut nyt sit ajattelin, et antaa olla. Mä revin siitä sit kamalaa stressiä, kun kahta viivaa ei vaan tule, ja ku muutenki tää kierto on mitä on. Siis ei tosiaankaan ole kierto ollut tasan 41 päivää! :D Se on synnytyksen jälkeen ollut kaikkea 25-45 väliltä. :D Toissakierto oli 35 päivää ja edellinen 43, laskin siitä semmosen kultasen keskitien ja vähän otin pari päivää lisää kiertoon pituutta..
ON: ÄLLÖVAROITUS !!!!!!! Mä otin neuvosta vaarin ja rupesin tosiaan kyttäämään noita vuotojani, ja siis illalla mä sit bongasin sitä semmosta vaaleaa, kananmunan valkuaista muistuttavaa limaa! :D Eli ei vielä kirkasta, vaan siis sitä ovislimaa edeltävää vuotoa!! Ja nyt aamulla vessassa käydessä huomasin, et se lima on muuttumassa kirkkaaksi ja sitä tulee runsaasti!!
Tuntuu jotenki hirveen härskille puhua näitä tämmösiä netissä mutta kun eipä näistä ole kenelle muulle huudella.. Lisäys: Ainiin, eilen meinas mennä pasmat sekasin ku nenässä on haissut koko päivän kissanruoka! Siis tytön yks ruoka hais ihan kissanruualle, sit kaupassa kävelin lihatiskin ohi ni siinäki hais kissanruoka. Ja mun mielestä kissanruoka haisee ihan hirveän kamalalle!! :D Hyh.. Ja sit mulla oli sitä raudan makua suussa ja sit kolmas "oire", on se et meidän kuivakaappi haisee taas tosi pahalle ja voimakkaalle.. Näitä samoja juttuja mulla oli viime raskaudessa mut enhän minä nyt oo vielä raskaana?!

(Ah nämä hymiöt on niin ihania kun näillä oikein innostuu leikkimään
)
Muuten ei ihmeempiä, samaa rataa eteenpäin.