Huomenia!
Ompas täällä tullut paljon lisää ihania uutisia (vaikka en montaa päivää poissa ollutkaan), joten oikein ISOT onnittelut plussan saaneille, tarrasukkia matkaan teille <3
Piinailijoitakin itseni lisäksi näyttää olevan aika monta... Nyt nopsaan jokainen piinailija hakemaan se digitesti niin loppuu se arpominen :) :)
Itse en käytä liuskoja, ainoastaan puikkoa tai tuota digitestiä. Niillä olen saanut, joko selvän negan tai selvän plussan, joten ei ole tarvinnut arpoa :) ja teen yleensä testin vasta sinäpäivänä, kun menkkojen pitäisi alkaa tai jos jaksan odottaa niin sitten, kun ovat päivän myöhässä, siis jos sinne asti pääsen ilman tädin ilmaantumista... Ja vaikka hinta on hieman kalliimpi, kuin liuskoissa, niin testejä tulee vähemmän tehtyä, kun tulee kerralla oikea tulos (siis jos testin tekee oikein)

Samaa mieltä olen muutaman muun kanssa, että testissä sanotun "ajan" jälkeen en kyllä testiä ja mahdollisia viivoja enää etsisi, vaan tekisin vaikka seuraavana päivänä/aamuna mielummin uuden testin :)

Mutta jokainen siis tavallaan, kyllähän se plussa sitten tulee testillä kuin testillä, kun on oikeasti tullakseen tai sitten verikokeella jos testit näyttää negaa ja oireita on :)
Tämä on siis oma mielipiteeni, en halua pahoittaa muiden mieltä mielipiteelläni ja kuten sanoin, jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee :)
ON: Kp 26/28 menossa. Muutama päivä vielä ja sitten testailen, jos ei tätiä näy ennen sitä :) Eli maanantai aamua odotellessa

Oireita ei juurikaan ole (ehkä jotain pientä), joten voi olla, että täti sieltä kaikesta huolimatta tulee

No ei auta muuta kuin odotella ja toivoa parasta :) Tsemppiä kaikille tilanteesta riippumatta!
PS.Muut piinailijat, pitäkää meidät ajantasalla, kun testailette. Minusta kuulette viimeistään maanantaina, aiemmin jos täti tulee ennen kuin pääsen testaamaan! Sormet ja varpaat ristissä että täti pysyy poissa