Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Epexina on kyllä jännää! Mullakaan ei mitään erityisiä raskauteen liitettäviä oireita oikein oo. Toki jos alkaa miettimään, niin voihan siihen jotain nipistelyä, väsymystä ja muuta yhdistää. Nyt jännittää, niin ei tiedä mistä johtuu myllerrys, kuvotus ja heikotus :D Päivitellään huomenna :)

Mulla muuten myös sama tilanne. Tuli kanssa väriä tikkuun testi ajan lopulla ja vahveni jälkeenpäin vielä..

Oireina viikon kestänyt mahakipu menkkamaisia vihlaisuja ja jomotusta.. ja sitten kirkas lima. Rinnat kasvaneet ja väsymys on ollut järkyttävä kaks päivää.

Ja tänään oikeesta rinnasta tuli maitoa :D

Juu kyllä taas tietää olevansa raskaana.........ISKIAS rv 4+5??!! Ensin ku alko selkäkipu, aloin pelkäämään kohdunulkoista, mutta iltaa kohden kipu alko tuntumaan yllättävän tutulta :O Vasemmalla puolella alaselkä säteilee pakaraan ja jalkaan asti... En siis usko, että kipu tulis kohdusta? Kahdessa aikasemmassa raskaudessa oon kärsiny kovastikin iskiaksesta, mutta tää tuli yllärinä, että kolmannessa alkais nyt niinku heti..

Anteeksi turha ruikutus, mutta pakko oli päästä purkamaan näitä kipuja jollekin :( Mies on onneks mua hoitanu tänään, hieronu selkää ja asetellu selän alle kylmää ja tehny iltapalaa yms. Yleensä en mee näin avuttomaks, mut tää iskias on saanu mut toivottomaks jo kahdessa ensimmäisessäkin raskaudessa...

Kääks kylläpä rodebud, epexina ja haave pistään nyt jännitteleen oikeen kunnolla!!!!! Epexinalla ja Rosebudilla oli viel samanmerkkiset testitki, eiks ni?

Epexina khyl ainakin tuossa jälkimmäisessä toinen viiva näkyy ihan selkeesti! Ei mul ainakaan noin vahvaks muuttunut minkään ajan jälkeen. Khyl se kuule hyvää vaan tietää :)

DIGIÄ KEHIIN VAAN KAIKKI!!!! Ei kestä enää jännitystä. Mut toisaalta muistan, että se on ihana arpoakin et onks vai ei. Digin vastaus on sit kerta laakista on tai ei....Peukut pystyssä!

kolmassittenkin tooosi mahdollista että iskias jo olisi. Mä muistelisin et mulla vaivas kans tosi aikasin ja sitä ihmettelinkin, ku eihän viel fyysisesti minkään pitäis hermoja puristella, Ihania, kamalia raskausvaivoja :)

Blaah täällä ketuttaa, ovulaatio alkais olla käsillä oireista päätellen. Ennen sitä yritti bongata ovulaatioo raskautumis mielessä, nyt taas että milloin ei kannata pupuilla :D Toivoisin et päästäis pian takas yritykseen, mut sit toisaalta on käyny mieles että mitäs jos sit antaiskin ajan kulua ihan kunnolla ja toinen vasta sit ku eka menee kouluun tai jotain. Tai sit antaa luonnon päättää. Kuume on silti kauheeeee! Emmä kyl varmaan selviäis järjissäni, jos pitäis venata viel kolme vuotta :D No ehkä ne ajatukset tästä selkiytyy, kun nyt eka saa ittensä kuntoon. Se on kaiken a ja oo tällä hetkellä.

Kiitos kaikille tsempeistä ja kauniista sanoista <3 <3 <3

Mulle riitti tän aamun "viivanpaikka". Testeissä vikaa, tää on kemiallinen eikä viiva vahvistu tai yksinkertasest vaan nega. Putosin korkeialta ja luovutan koko paskan suhteen.

Epexina; ihan selvä viiva alemmassa, ei mikään viivan paikka vaan selkee plussa..... JEE, nyt digillä parin päivän päästä vahvistus tälle, ihanaa!!!! Voi Rosebud, entä jos kuitenkin digillä kokeilisit, saisit kerralla varmuuden.
Haave, sullakin niin jännät paikat........................

Omaa: Ovis oli ja meni, tai siis ainakin oireiden perusteella...nyt sitten odotellaan, ens viikon lopulla ois sitten ne viimeiset piinapäivät! Joka kerta ajattelen, että ei oo tärpännyt, just sen takia ettei tippuis kovin korkeelta...silti aina pieni toive! No, nyt töihin....... Piinailijoille, digit nyt kehiin!!

Elrei: mutta nuo on tullut vasta testiajan jälkeen...

Aamulla sain 3min sisään tämmöisen
http://aijaa.com/j0BpXO taas tummui testiajan jäkkeen mutta en usko että tuleekaan yhtä tummaksi kuin eilen iltapäivällä tehty...plääh...mitä tästäkin ajattelis.

Kuulkaa ladyt, onko teillä ollut ovisten jälkeen rinnat kipeenä? Tää outo juttu on alkanut mulla ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen. Oon ihmetellyt mistä johtuu? Onko kohtalotovereita tässä?

BeNe: Ajattelin huomenna aamulla testata. Jännittävää.. Oireita ei juurikaan kyllä ole, ellei oteta huomioon pahoinvointiani automatkalla toissapäivänä. Saattoi kyllä johtua myös siitä toodella jättimäisestä mansikkakakunpalasesta mikä tuli syötyä kolmen kahvikupin kera :) Välillä ollut sitä paineentuntua alavatsassa, josta jo kerroinkin.

Epexina, haave ja rosebud: Kunpa ne haamut muuttuisivat äkkiä rehellisiksi plussiksi. :)

rosebud, epexina ja haave: ei saa piinata tällä tavalla muita - nyt sitä digiä kehiin kuin olis jo! Meinaa itsekin pudota tuolilta, kun jännittää teidän puolesta. Ihan varmasti saadaan jatkoa plussa-aallolle!

elrei: mulla ei heti oviksen jälkeen tunnu mitään, mutta joskus nännit alkaa aristaa 4-6 päivää ennen menkkoja. Aika monella on kuulema pms- oireina alkuraskauden oireet, ja ainakin omasta puolestani voin sanoa, että ilman olisi paljon helpompaa elää.

On: mennään yk2:n kiertopäivällä 33, eikä tädistä merkkiäkään. Turvotus pahenee jatkuvasti, mutta muuten ei tunnu tapahtuvan yhtikäs mitään. Yhyy. Raskaustoiveet voi tältä erää siis heivata ja tyytyä odottelemaan uuden kierron alkamista, jossa sitten panostetaan oviksen hyödyntämiseen vieläkin enemmän; tikutusta kehiin ja peittoja heilumaan kuin viimeistä päivää... Ja hauskaakin täytyy muistaa pitää joka välissä!

Btw, onko muilla kokemusta siitä, että kierrot olisivat lähteneet heittelehtimään yrityksen aloittamisen jälkeen? Mulla on nyt näiden viimeisten kahden kierron aikana päivät venyneet aina sinne 37 asti, ja tämäkin näyttää osuvan samoihin. Voikohan johtua jännittämisestä/stressaamisesta yms. oviksen aikaan, eli niin että ovis sitten siirtyy, kun tosiaan ennen kierto on ollut hyvinkin säännöllinen 28-30 päivää?

Tuulia; mulla lähti alkuvuodesta kierrot pitenemään...tosin ehkäisyä ei ole ollut käytössä tyttären syntymän jälkeen. Stressi yms. elämäntilanteet herkästi vaikuttavat kiertoihin, näin mulle ainakin gyne sanoi...
epexina, raskausoireiluako :angel8 ??

Tuulia, mulla oli ainakin silloin esikoista yrittäessä just tuo, et kun yritys aloitettiin niin kierrot oli kaikkea 25-45 välillä! :D Ajoitappa siihen sit ovulaatio kun ei koskaan tiennyt, et minkä pitunen kierto onkaan tällä kertaa. Ja ku mä oon siinä mielessä kumma ihminen, etten tunne mitään oviskipuja, mulla ei tule mitään limoja tms. Ihan hyvin voiskin johtua stressistä?

Huomenia!

Ompas täällä tullut paljon lisää ihania uutisia (vaikka en montaa päivää poissa ollutkaan), joten oikein ISOT onnittelut plussan saaneille, tarrasukkia matkaan teille <3

Piinailijoitakin itseni lisäksi näyttää olevan aika monta... Nyt nopsaan jokainen piinailija hakemaan se digitesti niin loppuu se arpominen :) :)

Itse en käytä liuskoja, ainoastaan puikkoa tai tuota digitestiä. Niillä olen saanut, joko selvän negan tai selvän plussan, joten ei ole tarvinnut arpoa :) ja teen yleensä testin vasta sinäpäivänä, kun menkkojen pitäisi alkaa tai jos jaksan odottaa niin sitten, kun ovat päivän myöhässä, siis jos sinne asti pääsen ilman tädin ilmaantumista... Ja vaikka hinta on hieman kalliimpi, kuin liuskoissa, niin testejä tulee vähemmän tehtyä, kun tulee kerralla oikea tulos (siis jos testin tekee oikein) :wink
Samaa mieltä olen muutaman muun kanssa, että testissä sanotun "ajan" jälkeen en kyllä testiä ja mahdollisia viivoja enää etsisi, vaan tekisin vaikka seuraavana päivänä/aamuna mielummin uuden testin :) :wink
Mutta jokainen siis tavallaan, kyllähän se plussa sitten tulee testillä kuin testillä, kun on oikeasti tullakseen tai sitten verikokeella jos testit näyttää negaa ja oireita on :)
Tämä on siis oma mielipiteeni, en halua pahoittaa muiden mieltä mielipiteelläni ja kuten sanoin, jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee :)

ON: Kp 26/28 menossa. Muutama päivä vielä ja sitten testailen, jos ei tätiä näy ennen sitä :) Eli maanantai aamua odotellessa :wink :p Oireita ei juurikaan ole (ehkä jotain pientä), joten voi olla, että täti sieltä kaikesta huolimatta tulee :sad001
No ei auta muuta kuin odotella ja toivoa parasta :) Tsemppiä kaikille tilanteesta riippumatta!

PS.Muut piinailijat, pitäkää meidät ajantasalla, kun testailette. Minusta kuulette viimeistään maanantaina, aiemmin jos täti tulee ennen kuin pääsen testaamaan! Sormet ja varpaat ristissä että täti pysyy poissa :wink

epexina: tuon saman lauseen olen tainnut itsekin joskus sanoa, mutta omalle kohdalle osuessa sitä on vaikeampi uskotella tai uskoa ;) Pahoinvointi kuulostaa hyvälle - jos niin on lupa todeta :)

Elrei: oon itse käyttänyt hormonaalista ehkäisyä viimeksi vuonna -09, ja sen jälkeen olen jättänyt asian miehen vastuulle. Mitenköhän sitä oppisi rentoutumaan niin, että hommat ei monimutkaistuisi entisestään?

cupcake: olen huomannut saman. Ekassa yk:ssa tikutin oviksen positiivisin testituloksin kp14, mutta silti kierto venyi 37 päivään... Joko mulla on päässä vikaa, tai sitten testit näyttää mitä haluavat. Noh, mutta meinaan taas laittaa testiä kehiin, koska ei tää hakuammuntanakaan voi jatkua, jos meinataan oikeasti saada joskus viivat siihen r- testiinkin. Tsemppiä teillekin!

Noi pregcheckin testit on kyllä näköjään hermoja raastavia....Mutta toivoa on aina. Vois kyllä olla antamatta yhtään mitään viivaa, jos negaa meinaa. Puuuh toivotaan teille parasta !!!!

Miksi te haamuilijat ette tee digitestiä? Tai siis kaikella kunnioituksella ja ystävyydellä, kun täällä on jo moni todennut, että nuo liuskat ei ole hyviä, näyttää väärin, ei anna plussaa vaikka muut testit antaa yms yms yms. Tulisi varmasti kerralla selkeä vastaus, eikä tarvitsis vähän väliä pähkäillä mitä se testi näyttää...

Teen varmaan digin aamulla jos ehdin kauppaan tänään...oon miettinyt vaan että näyttäisköhän digi vielä mitään kun nuo liuskatkin on vielä niin haaleita...kun ei viittis montaa digiä tehdä ;) liuskat nyt on puoli-ilmaisia joten niistä ei lompakko kärsi vaikka aikaisin aloittaakin ;)

Takaisin