Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mutta eikö se ole niin ettei noihin testeihin tule väriä ellei ole raskaushormonia? Toki voi olla kemiallinen tms.

Uskaltaakohan tässä jo iloita..Ihan haamunen haamu tuli testiin,tosin hävis n.minuutin kuluttua. o_O

Joo, suosittelen digin tekemistä.Sehän näyttää jo 4 päivää ENNEN oletettuja kuukautisia.

ON: Tätiä ei vain kuulu :O Testit myös näyttää negaa, joten tää on kyllä jo TODELLA outoa.. Niiden hoitojen lääkkeet on kyllä niin vahvoja, että kuukautisten PITÄISI tulla ilman mitään ongelmaa, JOS ei ole tärpännyt. Mutta JOS olisi tärpännyt,niin kyllä sen pitäisi jo testissä näkyä. Koska kuukautisten olisi jo pitäny alkaa keskiviikkona... Onneksi sain maanantaille soittoajan hoitavalle lekurille, voidaan hänen kanssaan yhdessä ihmetellä tilannetta, jos ei täti kaarra pihaan vkl:n aikana. Oireita ei edelleenkään ole kumpaankaan suuntaan...

Mia82: tsemppiä uuteen kiertoon!

Satsallakin jännät paikat...vahvistuisipa haamunen!

Ostin CB:n digin mut sekin taitaa olla 25 herkkyydeltään eli samaa kastia kuin nuo liuskat eli ei välttämättä raskaus näkyisi kun saman herkkkyyden liuskatkin on hailakoita...

Ps. Yksi liuska päiväpissasta tehty ja taas hailura viiva...ei vahvistunut yhtä paljon kuin aamuinen testiajan jälkeenkään. Toivottavasti ei olis kemiallinen....

Kuvotusta ja väsymystä on ollut koko päivän...

Satsa tervetuloa haamujengiin!

Mia82 Kovasti tsemppiä uuteen kiertoon!

ON ei juuri uusia oireita - nälkä vain vaivaa varsinkin nyt illalla ja nännit alkaa kipeytyä (kuten aina muutenkin tässä vaiheessa). Tämän iltaisen testin voisin tulkita jo haaleaksi plussaksi, kun siinä on jo väriä <3 Ja älkäähän nyt - teen digitestin heti kun uskallan! Se tuntuu jotenkin pelottavalta. Tuntuu, että pitäisi odottaa, että menkat on myöhässä. Nyt kp 25/26-28. Oon Epexinan kanssa samoilla linjoilla - nuo 1,5e liuskat ei mene hukkaan, vaikka niitä tuhlaisikin. Olisi parempi, että niitä ei myytäisi niin halvalla, niin ei tulisi hätäiltyä :D Mut kyllä tässä nyt alkaa ihan tosissaan jännittämään..olin jo asennoitunut siihen, että pian taas uuteen kiertoon ja nyt olisikin aika miettiä eväiden tekoa aina töihin, jottei tule nälkä..ja vitamiinit voisi hakea..ja on katsottava jo mitä laittaa suuhun! Ihanaa, jos tämä raskaus onnistuu ja etenee loppuun asti.. Ihanaa miettiä tällaisia!

mä tuun pitkästä aikaa kirjotteleen, nyt kun mulla vihdoin on aikaa :)

onnea uusille plussanneille <3

täällä jänskätään myös teidän piinailijoiden puolesta ;)

plussatuulia muulle sakille :)

ja vielä pahoittelut tädin yllättäneille tai jos on ikävämpiä sattunut :/

luin kyllä kaikki tekstit, mutta ajatus pysyy kasassa tasan nanosekunnin, niin ei paljoa auta haluta kommata kaikille erikseen kun se ei onnistu :D

ON: meillä nyt sitten pojun kans muutto edessä, mutta yritän olla stressaamatta liikaa, ettei masukki kärsi :) mun oireet vastaa tällä hetkellä aivan sitä, kun en edes olis raskaana, eli ei oikeastaan oireita :D

Omenapossu ja mahamönkijä 8+0

Hmm. Täti ei tullutkaan peremmälle. :O Eli nyt ei enää jälkeäkään, eilen vain vähän tuli, joten kyllä on ihmeellistä taas. Mistä helkutista mä nyt tiiän sit, et mikä kierronpäivä on meneillään... Eka vuotopäivä on kierron eka päivä, mutta voiko eilistä edes laskea vuodoksi, kun ei edes terv.sidettä tarvinnut, sen verran vähän sitä tuli. Siis argh.. No, ootellaan nyt tämä päivä, josko alkais paremmin..

Tänään sitten negatiivisen testin jälkeen pamahti täti kylään :BangHead
Huoh,ei muuta kun uutta yritystä heti kun mahdollista..

Plussatuulia muille :)

Tyylipuhdas nega testattu tänä aamua. Huomasin myös sekoilleeni kiertopäivistä, vanhan laskun mukaan tänään olisi kp 37, mutta kalenteria selattuani huomasinkin että mennään kp 30. Mutta en silti usko, että tämä enää plussaksi muuttuu.

Pahoittelut, Satsa, tädistä. Mutta eikös se niin mene, että uudessa kierrossa on taas kaikki mahdollisuudet olemassa?

Onpas kinkkinen tilanne, Mia. Toivotaan, että se lähtee siitä selkiytymään - jossain muodossa ;)

Epexina: ootko tehnyt sen digin jo? Mä en uskalla itse noihin liuskoihin lähteä, kun menee niiden kanssa ihan arpomiseksi, että ollako vai eikö olla, vaikka toisaalta siinä on se oma jännityksensä myös. Toivova mieli kun haluaa ylläpitää positiivisesta varautuneisuudestaan viimeiseen asti kiinni, ja tyly "ei raskaana"- tulos kolahtaa ja kovaa. ONNEA, ONNEA ONNEA!!!

Toivottavasti lähtee, Haave, tuo viiva vahvistumaan, mutta teepä sinäkin se digi ja päästä meidät pahasta jännityksestä. Eikös se testi kuitenkin anna tuloksia jo 4vrk ennen oletettujen menkkojen alkua?

OmenaPossulle voimia ja jaksamista muuton ja muutosten keskellä! Hienoa, että kaikki on kunnossa ja vointi on hyvä. Mahamönkijälle terveisiä! ;)

Pahoittelut negoista/tädistä Satsa ja Minkas! Pidetään kaikesta huolimatta päät pystyssä ja lippu korkealla. Vielä se siitä iloksi muuttu jossain vaiheessa.

On: kp34 ja hohhoijakkaa! Kivaa olla nesteistä turvoksissa ja näyttää juuri siltä... Maha on jalkapallon kokoinen aamuisin, eikä siitä muuksi muutu päivän aikana. Täti hoi, missä luuraat?

Jee! Tuhannesti onnea Epexina! :) :) Ja hei, onko tossa taas liuskana David? Ja onko testit kaikki tänään tehtyjä? Jos meinaan on niin pikkusen on vissiin heittoa herkkyyksissä kun digissä näkyy 2-3 ja liuskassa noin haalea. Mutta digi on digi. Mahtavaa. Tarrrrrrasukkia nyt vaan ja onnellista odotusta sinne :) Pahoittelut tädin kohdanneille.

Terkuin TMJ & Masu 19+1

EPEXINA ihanaa että sinun haamuilu päättyi näin onnellisesti! Tuhannesti onnea!!!

Pahoittelut tädin kohdanneille :(

Takaisin