Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä ollaan lomalta palattu ja talonrakennuskiireet on iskeneet heti rytinällä päälle, että olen kerennyt käydä täällä vain hieman vilkuilemassa kuulumisia. Onnea hurjasti uusille plussaajille. :) Tarrasukkia ja vauvaliimaa roppakaupalla matkaan mukaan. :happy119 Pahoittelut niille, jotka ovat saaneet tädin kylään tai muuten vain vastustaa. Nyt en millään saa kirittyä yli viikon keskustelua, niin että saisin vastailtua teille henkilökohtaisesti. :sad001 Täällä kp 22/28 menossa ja melkein 100 % varmuudella en odota plussaavani kierron lopussa. Ovis oli luultavasti keskellä lomaa ja edellisestä peitonheillutuksesta oli noin viikko. Ehkä sitten sitä seuraava kierto olisi parempi noin peittojen heilutusta ajatellen. :) Tsemppiä kaikille tasapuolisesti ja plussatuulia puhaltelen!!! :)

EPEXINA mä testasin juuri tuolla samaisella muistaakseni ja testiajan jälkeen tuli juuri tuollainen haalea viiva, mun oli ehkä vielä haaleampi. Sehän sekoittikin ärsyttävästi pakkaa ja sai toiveet kohoamaan. Seuraavana päivänä digi näytti negaa. Mut voihan sinulla olla toisin. Ittee kyl ärsytti ja ois vaan pitänyt heittää testi heti testiajan jälkeen pois! Peukut pystyssä, että sulla kyseessä olis raskaus!

täältä remontin keskeltä vain pikaisesti huutelen epexinalle että kyllähän siinä jo ihan selkeä viiva on. Tai no selkeästi värillinen ainkin. :) ei muuta kuin huomenna uutta testiä vaan.

rosebudille myös tsemppiä ja plussatuulia jotta viiva vahvistuisi! :)

Liinulle toivotan hurjan hurjan paljon voimia ja jaksanisia! Onneksi mahdollisuuksia kuitenkin on <3

onnea kaikille plussaneille, teitä onkin tullut jo niin monta sitten viime käynnin, ihanaa! :)

täällä pyörähti käyntiin yk-en-edes-tiedä-monesko. Joka tapauksessa tämän kierron aikana myös Se vuoden rajapyykki menee rikki, joten elokuussa mahdollisesti saadaan hommaa eteenpäin mikäli niin päätetään. Olin kyllä ihmeissäni kun edellinen kierto vaihtui tähän kiertoon jo kp29 jälkeen! Nyt menossa kp 7, katsellaan jaksaako tässä alkaa tikuttamaan ovista tai muuta, turnausväsymys alkaa painaa jo tämän homman suhteen..

Epexina, kyllä siinä viivan paikka näkyy :)
Mulla oli kerran samanmoinen, olin silloin raskaana, mutta tuli kemiallinen elikkäs muuttui negatiiviseksi ihan muutaman päivän jälkeen. Taisi olla juuri tuo precheck-merkki... Voi kumpa viiva vahvistuisi.

Itse onneksi välttynyt nuilta haamuilta; se on aina ollut joko selkeästi positiivinen tai sit selkeästi negatiivinen! Pistää varmasti pakkaa sekasin tuommoiset haamuilut! Mut toivotaan Epexina nyt sit et haamu ois plussa! :) Ja mitä noihin roskishaamuihin tulee, ni mä nakkaan aina ne negatestit niin syvälle roskikseen, etten viitti niitä alkaa kaivelemaan esille tuntien päästä.. Ihan vaan jo oman mielenrauhani vuoksi! :)

Heippa vaan!

Pitkästä aikaa kirjoittelen vaikka päivittäin käyn teidän juttuja lueskelemassa.. :)
Paljon paljon onnea plussanneille! :) Ihanaa odotus aikaa teille! *vihreenä kateudesta*

meille ei mitn uutta kuulu.. kierto lähenee kohta 60 päivää joten menkkoja odottelen saapuvaksi.. toivottavasti ei ihan kovin pitkäksi kierto veny.. ainakin sellanen makean himo on että eiköhän menkat kohta alakin :D syksy vaan lähenee ja taas yksi rajapyykki tulee vastaan.. nimittäin 3 vuotta yritystä olis sitten takana.. *syvä huokaus* onneksi meillä on jo aivan mahtavan ihana tyttö, joka päivän kuin päivän saa kirkkaasti loistamaan <3

Mie kirjoittelen taas jossain vaiheessa.. jos on mitn kerrottavaa.. päivä kerrallaan mennäään..

Plussatuulia kaikille :)

ON tältäkin päivältä: Ei näy tätiä vieläkään, mutta ei myöskään minkäänlaisia oireita ole, et ois tärpännyt. Yleensä mul tissit tulleet kipeiksi ihan alussa, nännipihat myös laajentuneet silminnähden jo ennen plussaamistakin, mut nyt ei mitään (vai oisiko sittenkin vähän, kun tarkistin peilistä juuri). Mutta eilen ainakin testi näytti negaa, tänään en ole testannut. Paperiin ei tullut edes tuhnua, jota eilen mielestäni tuli (ellen sitten sitäkin kuvitellut). Mutta siis tämä oireettomuus on kyllä outoa. Mahatuntemuksia oli eilen sellasia, että olin varma, että täti kaartaa paikalle, mutta ei. Muilla kokemuksia oireettomuudesta? Oliko testi sitten loppujen lopuksi plussa vai nega?

Mä en laittanut roskiin saakka vaan hörpein kaffia testi vieressäni ja silmäilin sitä samalla ja tietty kun näin että ehkä siinä jotain näkyi testiajallakun niin jäin katselemaan miksi muuttuu...ja tietty alkoi punertaa testiajan jälkeen vasta...plääh.

Anteeksi pelkkä omanapailu, mutta ootan vieraita ja nopsaa piti kuitenkin tulla kirjoittamaan! Tuun sit illalla lukemaan - näytti olevan jotain uutisiakin!

Mutta hätähousuna oon dippaillu tikkuja tänään aamulla ja nyt illemmalla. Tuli haamu! Ihan selkeä! Kuivumisen jälkeen oikeestaan näkyy vielä selvemmin..nyt jännittää.. <3 Tää tuntuu paljon paremmalta, kuin heti aikaisilla dpoilla selkeä plussa..sit pelottais taas ulkoinen. Nyt ei ainakaan tunnu yhtään samalta. Oireita ei kyllä juuri oo sellaisia selkeitä tai sellaisia, jotka ei vois tarkoittaa muuuta..nälkä, vilu-kuuma, vessassa saa käydä vähän usemmin, vatsalihakset välillä tuntuu kuin olisi jumissa ja lohi ällöttää kuten viimeksi. Nyt odotellaan.... :) Kaapissa on enää yksi surkea davidin testi ja digi, jonka säästän siihen, että voisi tulla 3+. Pitääköhän mennä hakemaan lisää..voi juku.

Cupcake, mulla sama juttu, aina tullut selkeä plussa tai selkeä nega. Haamuja en oo nähny eikä toivottavasti tarviikaan.
Täällä ei oo päästy pupuilemaan kertaakaan sen jälkeen kun päätettiin alkaa yritys. Nyt tosin ihan poikki työpäivän jäljiltä. Kummasti taas arvostaa lapsen kanssa kotona olemista. Ei taidakaan olla vielä töihin ikävä. Tätikin taitaa olla kohta tulossa joten katotaan seuraavassa kierroksessa.

Haave, toivottavasti teillä onnistaa nyt. Mulla ei ollut selkeitä raskausoireita viime kerralla kun plussasin, hieman yllärinä olin kumminkin raskaana. :) Kyllä se voi plussaksi muuttua.

Voi Haave, mua ainakin jännittää sun puolesta!! :) Tsemppejä!

Mua ihan harmittaa, kun vielä pitäs kuukausi odottaa ennen ku itse pääsee edes aktiivisesti yrittelemään! :D Malttaa malttaa, vaikeeta tekee.

Tuli testattua taas ja jotain hailakkaa näkyy testiajallakin ja entistä tummempi punainen viiva testiajan jälkeen...

Epexina, kun kallisti tietokoneen näyttöä niin jotain haamusta siinä olis nähtävillä! :) Odota pari päivää ja tee digitesti?

Onpahan täällä moni nyt plussaillut ja haamuillut :) Joku johonkin (en muista oliko tänne) kirjoitti, että kesällä nainen raskautuisi helpommin kun on lämmintä..onkohan se totta?

Epexina meillä on ihan sama tilanne :) Toivotaan, että saadaan parin päivän päästä ihailla oikeita plussia! Mitä oireita sulla on?

Tsemppiä kaikille! :) Muutamalla vielä monta odottelupäivää ennen pahinta piinaa..huuuh. Jospa täältä saa tsemppiä ja intoa :) Toivotaan, että täällä vyörynyt plussa-aalto on pian hyökyplussa-aalto!

ON Huhhuh ku jännittää. Ei passaa liikaa innostua, mutta varovaisesti oon jo tosi onnellinen. On tämäkin kivaa, vaikka olisi esim. kemiallinen - saipahan taas katsella pissassa uitettua tikkua sydän sykkyrällä. Miten se voikaan olla nyt tärkein aarre se tikku :D

Haave: kiva kun on toinen samassa tilanteessa :) pidän peukkuja että saadaan molemmat vahvat plussat pian!

Mulla ei juuri ole oireita...väsymystä oli mutta tänään ei sitäkään. Tänään aamupäivällä kuvotti. Ei muuta :) jotain norminippailua mahassa mikä voisi yhtä hyvin ennustaa menkkoja.

Takaisin